Continental Speed King
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Continental Speed King
Conti on lõpuks ometi "mind" kuulda võtnud ja teinud suurema ja karvasema twisteri.
http://www.conti-tyres.co.uk/conticycle ... king.shtml
Mõõdud on 2.1 või 2.3" ja valida on nii traadiga, kevlariga kui ka tubeless variantide vahel (tubelessi hakatakse alles see sügis tegema).
Nublu peaks ka kõrgem olema, aga muster paistab päris sarnane twisterile.
Ise veel näppinud ei ole, aga näiteks et-bikest juba saab protection varianti.
Taoline muster on minu arust lihtsalt super. Siiani pole leidnud paremat veeremise/pidamise kombinatsiooniga kummi kui twister, aga mõnikord jääb asi lihtsalt lahjaks (mudas, väljaspool eestit) - nüüd on siis lahendus olemas.
http://www.conti-tyres.co.uk/conticycle ... king.shtml
Mõõdud on 2.1 või 2.3" ja valida on nii traadiga, kevlariga kui ka tubeless variantide vahel (tubelessi hakatakse alles see sügis tegema).
Nublu peaks ka kõrgem olema, aga muster paistab päris sarnane twisterile.
Ise veel näppinud ei ole, aga näiteks et-bikest juba saab protection varianti.
Taoline muster on minu arust lihtsalt super. Siiani pole leidnud paremat veeremise/pidamise kombinatsiooniga kummi kui twister, aga mõnikord jääb asi lihtsalt lahjaks (mudas, väljaspool eestit) - nüüd on siis lahendus olemas.
No minu arvates on see Conti "uus" kumm juba pikka aega eksisteerinud RRalph'i näol. Vahe on "nubluliselt" minimaalne.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
to erikr: Exploreri muster on väga kõrge ja tihe. Põhimiku peal veeremist ei toimu - tänu sellele explorer veereb kehvasti, aga jah explorer on üsna hea kumm muidu tõesti.
to kuldar: Kindlasti kisub 700gr kanti, aga kuna kõik kummid on 700, peale mustritu FF, mis oli vist kergem, siis pole vahet. Minu arust panevad kõik tootjad UST kummidega mööda. Aga näiteks conti oli enne UST-i väga täpne. Kui traadiga conti pidi olema 560, siis kaalu peale visastes oli seal alati sama number, kevlar vastavalt alati 460 siis.
to konakona: valmistagu. hutchinson on hea tootja. Conti "edu valem" minu jaoks on madal profiil ja pehme kummisegu. Tänu sellele on kumm "kiirem". Eestis pole ka sellest probleemi et kummi sees vähe õhku on - tasane maa.
to mati: ideoloogia on sarnane tõesti. ostsin endalegi eelmine suvi suure hurraaga. Aga eesti tingimuste jaoks läheb sinna liiga palju õhku. 1.9 ati juures soodustab tugevalt "nokkimist". Pealegi eelmine aasta haanjas pettusin tema mudapidamisvõimes. Aga näiteks tahkosse vmt oli ideaalne tõesti.
Ühesõnaga ootame selle pealkirjas mainitud kummi ära - võib-olla ei olegi hea kumm. Ning kes UST-st ei hooli, need saavad juba kohe asja proovima asuda.
to kuldar: Kindlasti kisub 700gr kanti, aga kuna kõik kummid on 700, peale mustritu FF, mis oli vist kergem, siis pole vahet. Minu arust panevad kõik tootjad UST kummidega mööda. Aga näiteks conti oli enne UST-i väga täpne. Kui traadiga conti pidi olema 560, siis kaalu peale visastes oli seal alati sama number, kevlar vastavalt alati 460 siis.
to konakona: valmistagu. hutchinson on hea tootja. Conti "edu valem" minu jaoks on madal profiil ja pehme kummisegu. Tänu sellele on kumm "kiirem". Eestis pole ka sellest probleemi et kummi sees vähe õhku on - tasane maa.
to mati: ideoloogia on sarnane tõesti. ostsin endalegi eelmine suvi suure hurraaga. Aga eesti tingimuste jaoks läheb sinna liiga palju õhku. 1.9 ati juures soodustab tugevalt "nokkimist". Pealegi eelmine aasta haanjas pettusin tema mudapidamisvõimes. Aga näiteks tahkosse vmt oli ideaalne tõesti.
Ühesõnaga ootame selle pealkirjas mainitud kummi ära - võib-olla ei olegi hea kumm. Ning kes UST-st ei hooli, need saavad juba kohe asja proovima asuda.
Kisub teemast välja, aga 700 g UST? Tioga Red Phoenix-ist olete kuulnud? Seda vist küll Eestis ei müüda, aga tõsise huvi korral saaks neid mingi portsu sebida (rehvisponsori vahetuse tõttu on tuttaval tiimil neid mingi laojääk).
Mina loen sealt lehelt välja et 2.0" foldable variant kaalub 510gr ning teisel real, et saadaval on ka UST variant, mille kaalust pole aga silpigi juttu.konakona kirjutas:Kisub teemast välja, aga 700 g UST? Tioga Red Phoenix-ist olete kuulnud? Seda vist küll Eestis ei müüda, aga tõsise huvi korral saaks neid mingi portsu sebida (rehvisponsori vahetuse tõttu on tuttaval tiimil neid mingi laojääk).
Pealegi ust juures ma ei aja kaalu taga. Rohkem kummi tähendab rohkem vastupidavist ja vähem katkiminekut.
selline siis ongi:Kuldar kirjutas:conti on lisaks Speed Kingile aretanud veel kergema mudeli : Race King
infot esialgu napib nagu ikka, pildil meenutab muster Twisteri oma.
http://www.fotos.light-bikes.de/main.php?g2_itemId=1272
http://www.light-bikes.de/website/new/2 ... -race-king
460g worldcup 2,2 Ltd. versiooni (nagu nimigi näitab) tehakse ainult 1000 tk.
Matsirahvas saab alates oktoobrist osta või tellida 2,1 kummi.
Gravity is a Bitch