XTR ketaspiduri sobivus teiste jooksudega
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
XTR ketaspiduri sobivus teiste jooksudega
.
Viimati muutis Ermo, 08. 03. 2011. 15:58, muudetud 1 kord.
Sõida, aga ära mölise .
Re: XTR ketaspiduri sobivus teiste jooksudega
kui xtr välja tuli , siis seda loeti suurimaks miinuseks et on ainult xtr jooksu kompatiibel. kevadel oli näha kuidas simpanen oma crossmaxidele oli xtr-d külge kruvinud. ütles, et oli ülemineku ise valmis nikerdanud.Ermo kirjutas:Kas ma olen millestki valesti aru saanud, kuid väideti, et uus XTR ketaspidur pole teistega, kui vaid XTR jooksuga compatible ?
Nüüd vaatan, et USAs rattad müügil 03 CrossMax SL / Spinergy Cyclone ja XTR ketas ?
sinu jutust tundub, et shimano on siiski mingi adapteri teinud?
Re: XTR ketaspiduri sobivus teiste jooksudega
-
Viimati muutis Ermo, 08. 03. 2011. 15:58, muudetud 1 kord.
Sõida, aga ära mölise .
Siin on variante oi kui palju.......
1. panna XTR pidur, aga mingi teise firma ketas, mis on siis universaalse kinnitusega (6 polti vist).
2. treida ise üleminek. Mina küll ei riskiks, kui arvestada, milline vastutus on esipiduril. Ja ketaspiduri koormused on ka hulka suuremad, kui tavalistel pöia omadel.
3. panna xtr kompatiibel rumm ja laduda oma kodarad ja pöid otsa.
4. Ja mis on viga panna alla uued XTR jooksud? Pole veel levinud, aga väljanägemise ja kaaluandmete järgi väga tegijad. Vanad Shimano jooksud ei kõlvanud tõesti kuhugi.... Liiga vähe kodaraid ja liiga raske pöid.
1. panna XTR pidur, aga mingi teise firma ketas, mis on siis universaalse kinnitusega (6 polti vist).
2. treida ise üleminek. Mina küll ei riskiks, kui arvestada, milline vastutus on esipiduril. Ja ketaspiduri koormused on ka hulka suuremad, kui tavalistel pöia omadel.
3. panna xtr kompatiibel rumm ja laduda oma kodarad ja pöid otsa.
4. Ja mis on viga panna alla uued XTR jooksud? Pole veel levinud, aga väljanägemise ja kaaluandmete järgi väga tegijad. Vanad Shimano jooksud ei kõlvanud tõesti kuhugi.... Liiga vähe kodaraid ja liiga raske pöid.
simpaneni aretis kuulus kategooriasse "trei ise üleminek".Ermo kirjutas:Nähtud rattad olid TOOTJA reklaam ja specs. näitas täis XTRi, seega ise treimine ja teine ketas välistatud. Samuti olid rummud Mavicu ja Spinergy originaalid.Alvaro kirjutas:Siin on variante oi kui palju.......
1. panna XTR pidur, aga mingi teise firma ketas, mis on siis universaalse kinnitusega (6 polti vist).
2. treida ise üleminek. Mina küll ei riskiks, kui arvestada, milline vastutus on esipiduril. Ja ketaspiduri koormused on ka hulka suuremad, kui tavalistel pöia omadel.
3. panna xtr kompatiibel rumm ja laduda oma kodarad ja pöid otsa.
4. Ja mis on viga panna alla uued XTR jooksud? Pole veel levinud, aga väljanägemise ja kaaluandmete järgi väga tegijad. Vanad Shimano jooksud ei kõlvanud tõesti kuhugi.... Liiga vähe kodaraid ja liiga raske pöid.
Kasutatuim versioon on esimene. Lihtsalt kasutatakse mõnda muud ketast. Mingeid probleeme pole.Alvaro kirjutas:Siin on variante oi kui palju.......
1. panna XTR pidur, aga mingi teise firma ketas, mis on siis universaalse kinnitusega (6 polti vist).
2. treida ise üleminek. Mina küll ei riskiks, kui arvestada, milline vastutus on esipiduril. Ja ketaspiduri koormused on ka hulka suuremad, kui tavalistel pöia omadel.
3. panna xtr kompatiibel rumm ja laduda oma kodarad ja pöid otsa.
4. Ja mis on viga panna alla uued XTR jooksud? Pole veel levinud, aga väljanägemise ja kaaluandmete järgi väga tegijad. Vanad Shimano jooksud ei kõlvanud tõesti kuhugi.... Liiga vähe kodaraid ja liiga raske pöid.
XTR kompatible rummu kahjuks kuskilt võtta ei ole minu teadmist mööda. Väljaspool S-i tootesarjasid siis. Vaevalt et keegi üldse shimano XTR-ile spetsiaalselt vastavat rummu tegema hakkab. Eks see olegi shimano poolt taotluslik, oleks nad ju võinud selle teha kompatible kõigi teistega.
Mis XTR kettast eemale lükkab on integreeritud udupoppide käiguheeblite ja hüdraulilise pidurilingi kombo. Mul käisid külmavärinad üle selja, kui viirastus nende vigastamine kukkudes.
Porter Lifts Your Ranking
Offtopic.N kirjutas: Mis XTR kettast eemale lükkab on integreeritud udupoppide käiguheeblite ja hüdraulilise pidurilingi kombo. Mul käisid külmavärinad üle selja, kui viirastus nende vigastamine kukkudes.
Olen ise magura õlipiduritega (HS 11 st pöiapealsed) maad kündnud. Pole häda - pidurilingid on ennast lenksul ärapööranud. Tõused püsti ja keerad kuuskandiga tagasi. Mu meelest vigastatakse palju rohkem tagavahetajat, kuna kaalu huvides ei kasutata kukkumiskaitset.
Offtopic.
Olen ise magura õlipiduritega (HS 11 st pöiapealsed) maad kündnud. Pole häda - pidurilingid on ennast lenksul ärapööranud. Tõused püsti ja keerad kuuskandiga tagasi. Mu meelest vigastatakse palju rohkem tagavahetajat, kuna kaalu huvides ei kasutata kukkumiskaitset.[/quote]
Iseenesest on see hea nipp ja tasub kõrva taha panna. Kui sain õieti aru - keerata heebel kinni nii, et see pidurdamise ajal ei liiguks, kuid võssa pannes või kukkudes toru peal järele annaks.
Olen ise magura õlipiduritega (HS 11 st pöiapealsed) maad kündnud. Pole häda - pidurilingid on ennast lenksul ärapööranud. Tõused püsti ja keerad kuuskandiga tagasi. Mu meelest vigastatakse palju rohkem tagavahetajat, kuna kaalu huvides ei kasutata kukkumiskaitset.[/quote]
Iseenesest on see hea nipp ja tasub kõrva taha panna. Kui sain õieti aru - keerata heebel kinni nii, et see pidurdamise ajal ei liiguks, kuid võssa pannes või kukkudes toru peal järele annaks.
Porter Lifts Your Ranking
Iseenesest on see hea nipp ja tasub kõrva taha panna. Kui sain õieti aru - keerata heebel kinni nii, et see pidurdamise ajal ei liiguks, kuid võssa pannes või kukkudes toru peal järele annaks.[/quote]N kirjutas:Offtopic.
Olen ise magura õlipiduritega (HS 11 st pöiapealsed) maad kündnud. Pole häda - pidurilingid on ennast lenksul ärapööranud. Tõused püsti ja keerad kuuskandiga tagasi. Mu meelest vigastatakse palju rohkem tagavahetajat, kuna kaalu huvides ei kasutata kukkumiskaitset.
See ju põhitõde, nagu seegi, et lenks kah niipalju kinni keeratud, et raskelt kündes viltu keeraks.
Seda et mingit muud ketast kasutada saab pole raske välja mõelda, aga kuidas toimib, see oli kahtlane. MBA mehed kiitsid heaks. Ei mäleta küll mis kettaga tegu oli.Ermo kirjutas:Nii vaatasin kodus kaugelt ja lähedalt, ning õigus oli
neil, kes väitsid, et KASUTATAKSE TEIST KETAST ( mitte Shimano originaali ). Kõik õigesti vastanud võivad endale kirja panna 5 tugrikut.
Tugrikujaht jätkub järgmise küsimuse tekkel
Porter Lifts Your Ranking
Oot oot , kui sa nii kaugele juba lähed paneb see mind mõtlema, mis tähendab sinu jaoks "nii tugevalt, et kündes viltu keeraks". On sul mingid Nm välja käia? Ma võin mõelda piduri heebli õige vähe/mõnevõrra õrnemale pingutamisele, kuid mitte mingil juhul Stemi ega leista.mart kirjutas:[
See ju põhitõde, nagu seegi, et lenks kah niipalju kinni keeratud, et raskelt kündes viltu keeraks.
Räägi veel sellest põhitõest...
Stemi saab kinni keerata vaid ühte moodi, ja see on KÕVASTI. Kui stem kukkumisel kohe risti on, ei anna see mulle mingit turvalisust, vaid vastupidi. Ja lõppude lõpuks, mis on olulisem?
Porter Lifts Your Ranking
Sain juba Matilt, Indrekult sugeda . See kinnikeeramise teema läks teise foorumisse - kaelakausid. Sealsamas kah mu hädine seletus:N kirjutas:Oot oot , kui sa nii kaugele juba lähed paneb see mind mõtlema, mis tähendab sinu jaoks "nii tugevalt, et kündes viltu keeraks". On sul mingid Nm välja käia? Ma võin mõelda piduri heebli õige vähe/mõnevõrra õrnemale pingutamisele, kuid mitte mingil juhul Stemi ega leista.mart kirjutas:[
See ju põhitõde, nagu seegi, et lenks kah niipalju kinni keeratud, et raskelt kündes viltu keeraks.
Räägi veel sellest põhitõest...
Stemi saab kinni keerata vaid ühte moodi, ja see on KÕVASTI. Kui stem kukkumisel kohe risti on, ei anna see mulle mingit turvalisust, vaid vastupidi. Ja lõppude lõpuks, mis on olulisem?
viewtopic.php?t=2163#15839
Sinna riputan ka mõned Nm jõuõlgu.