SEB ÜHISPANGA 9. TARTU RATTAMARATON
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Päeva naelaks oli minu vaatevinklis üks lahe vend, kes Harimäe laskumisel koos kahe kaaslasega teed blokeeris 30ga alla töristades. Lähemal vaatlusel selgus ka põhjus, mehel üks käsi lenksul, teine mobiiliga kõrva ääres. Tahtsin talle Gevaliat pakkuda, et äkki jätkub juttu pikemaks.
Lisaks oli tore elamus Otepääle tagasi sõit, kui sai ühes sõiduautos veeretud koos nelja kaaslase ja nelja rattaga, kõik see krempel autos sees. Termin "efektiivne ruumikasutus" sai täiesti uue dimensiooni....
Lisaks oli tore elamus Otepääle tagasi sõit, kui sai ühes sõiduautos veeretud koos nelja kaaslase ja nelja rattaga, kõik see krempel autos sees. Termin "efektiivne ruumikasutus" sai täiesti uue dimensiooni....
Treeni vähe, aga kvaliteetselt!
http://www.ccrotamobilis.ee
http://www.ccrotamobilis.ee
Mina olen uue rajaga igatahes väga rahul. Isiklikult pole ma kuskil märganud, et korraldaja oleks lubanud aeglast rada, küll aga aeglasemat ja seda see trass oli isegi võitja tulemusega keskmist kiirust arvutades. Lubati korraldajatelt, et raja läbimine võtab aega 50-80% rohkem kui vanal versioonil ning seda see oli. Lubati, et seekordne sõit on huvitavam ja seda ta oli. Tahaks näha seda meest kes julgeb siinkohal vaielda. Väited MSPM peavad paika vaid väga väga üldises plaanis, sest kõik oli hästi nagu tavaliselt. Minu meelest oli läbi ajaloo seekordne üritus üks märkimisväärselt positiivne verstapost ning sealjuures üks tehniliselt nõudlikuim, sest kumme lappivaid rattureid vedeles tee äärtes nagu ratsahobuse s.tta
Millest need kummid purunesid? Pakun, et väga paljudel oli tegemist suure hooga rallides vastu suuremat või väiksemat sorti kivi sõitmist ja see ei näita küll raja tehnilisuse kohta midagi.tarts kirjutas:... sest kumme lappivaid rattureid vedeles tee äärtes nagu ratsahobuse s.tta
If everything's under control, you're going too slow!
Tehniliselt nõudlik rada ei tähenda kummilappimist ja kummilappimine ei tähenda tehniliselt nõudlikku rada.tarts kirjutas:Minu meelest oli see läbi ürituse ajaloo üks märkimisväärselt positiivne verstapost ja kahtlemata ka üks tehniliselt nõudlikumaid, sest kumme lappivaid rattureid vedeles tee äärtes nagu ratsahobuse s.tta :)
Lappisin ka kummi. Õnneks ma ei pidanud tee ääres vedelema vaid kaunis naispolitseinik hoidis ratast kuni ma vahu ja balloonitäie õhku kummi lasin. Kui hiljem veel mitmel ristmikul kenasid politseipreilisid märkasin sain aru miks mõned poisid tahavad pätiks minna - aetakse taga, käerauamängud jne:-).
Mis tekitas MSPM tunnet oli raja kirjeldus: XC elemendid, veetakistus, soode vahel sõitmine, hirmsad tõusud jne. Ehk siis osa seltskonna jaoks kruviti ootused liiga üles ja finishis tundus et MSPM. Teine osa jättis tulemata (väiksem arv reganuid kui mullu).
Ise liigitan TRM-i hooaja viimaseks mnt võistluseks ja nii võttes olen rajaga rahul.
Ühte purunemist nägin ise pealt. Koht: kitsas järsk !!-tähistatud võsa vahelt laskumine ojja ja sellele järgnev mudane, juurikane ja kiviklibune sein. Vastaskaldal oli just olnud kukkumine mis hakkas ära klaarima. !!-märkide alt otsustas mingi punt ilma piduriteta läbi panna. Tulemus: uus kukkumine vastaskaldal, härjad panid raginaga üle üksteise rataste. Ja siis see käis PIUUU.... Tagakumm ühel härjal ning rajaäärde lappima. Kui see ei olnud tehniline koht siis mis asi see tehniline veel on Lisaks olid millegipärast need kummilappijad ikka paarikaupa, kuigi igakord mõtlesin veel järgi, et mina küll enne neid mehi mingeid kummilõhkujaid rajal ei märganud. Pigem ikka mingid tehnilised tasakaalu kaotused ja siis mõttetud rajalt väljasõitmised...KaupoR kirjutas:Millest need kummid purunesid? Pakun, et väga paljudel oli tegemist suure hooga rallides vastu suuremat või väiksemat sorti kivi sõitmist ja see ei näita küll raja tehnilisuse kohta midagi.tarts kirjutas:... sest kumme lappivaid rattureid vedeles tee äärtes nagu ratsahobuse s.tta
Veel õnnestus pool minutit jälgida kuidas üks härg minu eesolijast mööda puskles. Mehed vänderdasid üle kitsa tee külgkontaktis sõimusõnade saatel mitukümmend meetrit enne kui üks neist liivavalli ja võssa pani. Hea veel, et ta raja peale ette ei kukkunud.
Sellistes situatsioonides ei saa küll teemeistreid süüdistada ning kummide purunemise probleemi liigse hoo kaela ajada. Viga ikka kaelast ülalpool ja selle kommunikatsioonivõimes rattaga.
Sellest moraal - Fox TerraLogic e X-seeria abiksurmas97 kirjutas:... Kui sõidu lõpetasin, siis avastasin, et amordilukusti oli kuidagi moodi poole sõidu pealt peale läinud(sellest siis jube raputamine). Head pühapäeva jätku
Minul tekkis selline küsimus, et kas keegi oskab tulemustetabelit vaadates öelda, kus see esimene split tehti? See nii 2-sel kilomeetril olnud asi kohe mitte ei sobi selle 20-40 minuti aegadega. Ja positiivsena on kaks disklaffi ka tulemustes kirjas
Aga rada iseenesest oli ju huvitavam, kui eelmine variant? Minu puhul pärssisid tulemus kindlasti kell 5:30 äratus, et Tallinnast Otepää poole liikuma hakata ja siis need traditsioonilised lihasprobleemid, mis lasid impullsre?iimil ainult sõita. Aga muidu peab rahul olema.
Ühe asjana mulle ei meeldinud see rataste starti toimetamine vedukauto furgoonis. Kõigepealt ootasin tund aega, et selles ise veenduda ja siis otsustasin oma ratast sellistest katsumustest eemal hoida ning sõitsin ratta seljas Otepääle. Vähem kui kahe nädala pärast siis ootamas selle aasta kõige olulisim - Haanja 100.
Keep momentum
no kui ka sile asfaltee täita pikali vedelevate rattaraamidega, muutub ka see tehniliseks:D isiklikult ei märganud ühtki tehnilist kohta rajal. selles kohas, mida kirjeldasid ma veel mõtlesin pärast, et ajavad oma hüüumärkidega rahvale hirmu nahka, et tuleb pidurdada, kuigi koht piduriteta läbitav. seinaks nimetatavat mäge ei kohanud küll kusagil:)tarts kirjutas: Ühte purunemist nägin ise pealt. Koht: kitsas järsk !!-tähistatud võsa vahelt laskumine ojja ja sellele järgnev mudane, juurikane ja kiviklibune sein. Vastaskaldal oli just olnud kukkumine mis hakkas ära klaarima. !!-märkide alt otsustas mingi punt ilma piduriteta läbi panna. Tulemus: uus kukkumine vastaskaldal, härjad panid raginaga üle üksteise rataste. Ja siis see käis PIUUU.... Tagakumm ühel härjal ning rajaäärde lappima. Kui see ei olnud tehniline koht siis mis asi see tehniline veel on Lisaks olid millegipärast need kummilappijad ikka paarikaupa, kuigi igakord mõtlesin veel järgi, et mina küll enne neid mehi mingeid kummilõhkujaid rajal ei märganud. Pigem ikka mingid tehnilised tasakaalu kaotused ja siis mõttetud rajalt väljasõitmised...
ka siledal asfaldil on võimalik tasakaal kaotada ja kurvist välja sõita, kas see teeb asfaldist tehnilise mägirattaraja?
absoluutselt nõus, see tehnika on inimese kõrvadevaheltarts kirjutas: Veel õnnestus pool minutit jälgida kuidas üks härg minu eesolijast mööda puskles. Mehed vänderdasid üle kitsa tee külgkontaktis sõimusõnade saatel mitukümmend meetrit enne kui üks neist liivavalli ja võssa pani. Hea veel, et ta raja peale ette ei kukkunud.
Sellistes situatsioonides ei saa küll teemeistreid süüdistada ning kummide purunemise probleemi liigse hoo kaela ajada. Viga ikka kaelast ülalpool ja selle kommunikatsioonivõimes rattaga.
Ei old seal õiget oja, muda, juurikaid ega seinagi, hüüumärkidega kohtade juures olidki ainsateks ohtlikeks teguriteks märgi tõttu ohtlikult pidurdavad kaasratturid. Aga mida muud 600+ koha peal sõitjatelt oodatagi.tarts kirjutas:
kitsas järsk !!-tähistatud võsa vahelt laskumine ojja ja sellele järgnev mudane, juurikane ja kiviklibune sein.
Ratas on minu hobi, mitte elu
see oli kõigest "koht, mis pritsis riided poriseks" a ju mul kobal vedas, kui kuulsin eemalt õpetust "vasakult saab hooga läbi"tarts kirjutas: Koht: kitsas järsk !!-tähistatud võsa vahelt laskumine ojja ja sellele järgnev mudane, juurikane ja kiviklibune sein... Kui see ei olnud tehniline koht siis mis asi see tehniline veel on
Tõsi, ma läksin paremalt ja käna panid vasakult minejadtsainik kirjutas:see oli kõigest "koht, mis pritsis riided poriseks" a ju mul kobal vedas, kui kuulsin eemalt õpetust "vasakult saab hooga läbi"tarts kirjutas: Koht: kitsas järsk !!-tähistatud võsa vahelt laskumine ojja ja sellele järgnev mudane, juurikane ja kiviklibune sein... Kui see ei olnud tehniline koht siis mis asi see tehniline veel on
H100 mehed muidugi vaid ***** märkidele, samas kui Haanjas esimese 50 sekka ei mahu, siis pole TRM-l lollusi mõtet teha.Gunnar kirjutas:..
Paremalt rajalt külakuhjast möödudes oli küll sein, vasakul oli laugem.Ereliukas kirjutas:seinaks nimetatavat mäge ei kohanud küll kusagil:)
See avaldus väärib juba eraldi rubriiki. Heinmetsa fännidele polnud sellel rajal tõesti miskit, kuid ässad nimetavad isegi puudevahelt läbisõitmist tehniliseks osaks. Selleks, et möla ei oleks nii üldine, siis paluks edaspidi täpsustada, et millisele kategooriale vastavad tehnilised lõigud rajal puudusid. Saaks kah targemaksEreliukas kirjutas:isiklikult ei märganud ühtki tehnilist kohta rajal.
Minu väide puudutas algselt seda, et kummilappijaid oli oluliselt rohkem nii arvuliselt kui ka tiheduselt trassi peale. Samas raja kvaliteet oli ju võrreldes varasemate aastatega oluliselt parem. Kas aastaga on sõitjatel siis mõistust vähemaks jäänud, et kumme nii palju läks? Seletage mulle
Aitäh hea võrdluse eest, tunne sai kohe parem:?tarts kirjutas:... sest kumme lappivaid rattureid vedeles tee äärtes nagu ratsahobuse s.tta
Ei tea, palju neid lappijaid seal tagapool vedeles, kus sina sõitsid, aga ees neid küll palju polnud. Ise nägin enne oma tagakummi sisse vaatamist vast 5-6 kummilappijat, peale ratsahobuse ekskremendina raja ääres vedelemist veel paari-kolme.
tarts kirjutas:Veel õnnestus pool minutit jälgida kuidas üks härg minu eesolijast mööda puskles. Mehed vänderdasid üle kitsa tee külgkontaktis sõimusõnade saatel mitukümmend meetrit enne kui üks neist liivavalli ja võssa pani. Hea veel, et ta raja peale ette ei kukkunud.
Kuna olude sunnil langesin ca 350 kohta tahapoole, siis pidin ise ka härjamoodi tööd tegema, et veel midagi päästa. See nõudis ka pidevat möödumist küll tõusudel vingerdajatest, küll laskumistel ettekeerajatest jne. Elu on selline!
riho kirjutas:Tehniliselt nõudlik rada ei tähenda kummilappimist ja kummilappimine ei tähenda tehniliselt nõudlikku rada.tarts kirjutas:Minu meelest oli see läbi ürituse ajaloo üks märkimisväärselt positiivne verstapost ja kahtlemata ka üks tehniliselt nõudlikumaid, sest kumme lappivaid rattureid vedeles tee äärtes nagu ratsahobuse s.tta
Lappisin ka kummi. Õnneks ma ei pidanud tee ääres vedelema vaid kaunis naispolitseinik hoidis ratast kuni ma vahu ja balloonitäie õhku kummi lasin. Kui hiljem veel mitmel ristmikul kenasid politseipreilisid märkasin sain aru miks mõned poisid tahavad pätiks minna - aetakse taga, käerauamängud jne:-).
Mis tekitas MSPM tunnet oli raja kirjeldus: XC elemendid, veetakistus, soode vahel sõitmine, hirmsad tõusud jne. Ehk siis osa seltskonna jaoks kruviti ootused liiga üles ja finishis tundus et MSPM. Teine osa jättis tulemata (väiksem arv reganuid kui mullu).
Ise liigitan TRM-i hooaja viimaseks mnt võistluseks ja nii võttes olen rajaga rahul.
Korraldaja koostas rajalegendi vahetult pärast pikemat vihmaperioodi, kui paljud kohad olid pehmed, libedad jne. Olgem ausad, kui sõit oleks toimunud nädal 1,5 tagasi oleks see olnud hoopis midagi muud.
Ka Haanja 100 rada meenutanud nädal tagasi H100 2004 tingimusi. Hetkel kindlasti sama kuiv kui eilne TRM.
huvitav raja tehnilisuse astme määraja - kummide purunemise koefitsenttarts kirjutas: Minu väide puudutas algselt seda, et kummilappijaid oli oluliselt rohkem nii arvuliselt kui ka tiheduselt trassi peale. Samas raja kvaliteet oli ju võrreldes varasemate aastatega oluliselt parem. Kas aastaga on sõitjatel siis mõistust vähemaks jäänud, et kumme nii palju läks? Seletage mulle
kas lugesid kokku kõik 100% varasemate aastete kummipurunemisi ja 100% tänavusi. tänavu rada ca 35% pikem, kui varem. seega kui 35% kummipurunemisi rohkem, siis ju 1 km kohta purunemise suhtarv ju ikka sama:)
No ma siis järelikult julge mees (julguse taset näitab kindlasti EEC-l 250-350 vahel sitsimine).tarts kirjutas:...Isiklikult pole ma kuskil märganud, et korraldaja oleks lubanud aeglast rada, küll aga aeglasemat ... Lubati korraldajatelt, et raja läbimine võtab aega 50-80% rohkem kui vanal versioonil ning seda see oli. Lubati, et seekordne sõit on huvitavam ja seda ta oli. Tahaks näha seda meest kes julgeb siinkohal vaielda...
1. Minu keskmine kiirus erines eelmise aastaga võrreldes 0,5 km/h (raja olukord sama, treenitus sama).
2. Ajaliselt loomulikult kauem, kuna trass pikem.
3. Võitajale on iga võistlus pingutus, kuid maratoni aeg 2:41 ei ole see millega hoobelda.
3. Terve raja sõitsin eest suure hammakaga => ei saanud rada olla tehniline ja raske ka keskmisele harrastajale.
4. Rajal polnud ühtegi singlit, igal pool sai vähemalt kaks ratturit kõrvuti sõita. Ka heinamaa lõikudel sai vabalt sõita "jälje" kõrval.
5. Uuendused uuendusteks, loeb üldmulje ja see on MSPM.
Nõustun sellega, et märja ilma korral oleks natukene olnud vast huvitavam.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Ka maanteel sõidetakse vihmaga ja siis on seal libedam kui kuiva ilmaga.augusto kirjutas:riho kirjutas:Mis tekitas MSPM tunnet oli raja kirjeldus: XC elemendid, veetakistus, soode vahel sõitmine, hirmsad tõusud jne. Ehk siis osa seltskonna jaoks kruviti ootused liiga üles ja finishis tundus et MSPM. Teine osa jättis tulemata (väiksem arv reganuid kui mullu).
Ise liigitan TRM-i hooaja viimaseks mnt võistluseks ja nii võttes olen rajaga rahul.
Korraldaja koostas rajalegendi vahetult pärast pikemat vihmaperioodi, kui paljud kohad olid pehmed, libedad jne. Olgem ausad, kui sõit oleks toimunud nädal 1,5 tagasi oleks see olnud hoopis midagi muud.
Ka Haanja 100 rada meenutanud nädal tagasi H100 2004 tingimusi. Hetkel kindlasti sama kuiv kui eilne TRM.
Kui ma esimest korda TRMi sõitsin siis see oli minu meelest ikka täitsa kross. Aeg oli mul muideks (63 km) viletsam kui tänavu. Nende aastatega ei ole muutunud rada vaid mina.
Tahtsin enne öelda et MSPM tunnet tekitas ränkraske raja kirjeldus mis ei vastanud tegelikkusele. TRM erisaadet vaadates nentisid sama fakti ka hilisemad lõpetajad.
Selle mnt võistlusega mõtlen ma TRM-i enda jaoks mõnusaks. Tean et tuleb paar tundi grupisõitu Otepää ja Elva vahelistel teedel. Ja ei ootagi rohkem. Kui tuleb mõni põnevam lõik siis see on boonus.
Minu poolt teema lõpp
...ja samas väitis Kirsipuu AK spordiuudistes, et rada oli tema jaoks väga raske.
Seega need, kelle jaoks rada liiga lõdva tundus - olete te kaalunud varianti, et äkki te lihtsalt sõitsite liiga aeglaselt?
Kuigi alati on võimalus, et olete Jassist tunduvalt tugevamad, aga raja tehnilised iseärasused ei lasknud teie mägiratturipotensiaalilt lihtsalt küllalt hästi avalduda?
Kokkuvõttes oleks TRMi muutmine tehnilise ja raske raja tõttu kitsa kildkonna hardcore ratturite ürituseks mitte "suureks spordipeoks" sama mõttetu kui H100 muutumine järjekordseks TRM'iks. Ma ei saa aru miks selle mõttega nii raske leppida on?
Seega need, kelle jaoks rada liiga lõdva tundus - olete te kaalunud varianti, et äkki te lihtsalt sõitsite liiga aeglaselt?
Kuigi alati on võimalus, et olete Jassist tunduvalt tugevamad, aga raja tehnilised iseärasused ei lasknud teie mägiratturipotensiaalilt lihtsalt küllalt hästi avalduda?
Kokkuvõttes oleks TRMi muutmine tehnilise ja raske raja tõttu kitsa kildkonna hardcore ratturite ürituseks mitte "suureks spordipeoks" sama mõttetu kui H100 muutumine järjekordseks TRM'iks. Ma ei saa aru miks selle mõttega nii raske leppida on?
Kas sinu punkte võib vaidluseks nimetada? Ma ei märganud, et sa midagi oleks väitnud, milles minul oleks oluliselt teistsugune arvamus peale holdeni innovatiivse lühendiMati kirjutas:julge mees
Sa vist pole õppinud terminit "tihedus" Seetõttu on sinu ülaltoodud järeldus vale Ja sinu poolt pakutav tehnilisuse koefitsent näitab vaid seda, et taastumisega on sul eilsest sõidust tõsiseid probleemeEreliukas kirjutas:siis ju 1 km kohta purunemise suhtarv ju ikka sama:)
Esimest korda sinu kommentaari lugedes raja kohta sain aru, et see võib tulla vaid inimese suust kes on äsja üle elanud raja kõrval vedeleva kodulooma ekskremendi rolli. Mina vaid kirjeldasin seda kui palju seda ekskremendi tundega rahvast teeservas passisholden kirjutas:Aitäh hea võrdluse eest, tunne sai kohe parem:?
Omal õnnestus teistkorda Harimäele tõustes kett keskjooksu juurde kinni kiiluda. Keti lahti kangutamise protseduur võttis aega kahjuks ca 3-4 minutit no ja kui see tegu tehtud siis lõin juba käega ja lasin üleliigse vee kah välja tagant mööduva üle 300 ratturi võidurõõmsate hõisete saatel: "Kas vesi keeb?" Pärast kiirel laskumisel kui üks koomas sell sisekurvist väliskurvi ette tõmbas ja ma põllu peal äkkpidurduse tegin lõin käega ja võtsin eesmärgiks rada rahulikult lõpuni sõita ning võimalikult palju TP-des vedelikke raisata. Kindlasti kuulub vee raiskamise rekord nendes minu nimele. Umbes 4 liitrit vett sai nendes endale kärmelt pähe valatud ja kõigis sai üks pikk paus peetud. Parafraseerides sind, siis MSPT (mille viimane sõna puudutab enese ettevalmistust) pärast kevadist TRR-i ja selle kohta ikka väga hea tulemus.
Üldistatult on seda rada siiani kommenteerinud esimesed 50...500 (ma ei usu, et esimesed 50 siin üldse sarnastesse diskusioonidesse laskuvad). Ma pole veel lugenud siin viimase 500 sõitja kommentaare, kellede aeg oli ~4:30 ... 7:22. Eelmise aasta viimase lõpetaja aeg oli muidu 4:55. Huvitav, kas nemad arvavad ka, et MSPM.
Veidi vale lähenemine on minna laulupeole ja pärast nuriseda, et Metallicat polnudki.
Veidi vale lähenemine on minna laulupeole ja pärast nuriseda, et Metallicat polnudki.
Minu töökaaslased kes lõpetasid oluliselt tagapool ei kurtnud raja raskust, kõik olid häpi. Võtke seda kudapidi tahate.veiko kirjutas:Üldistatult on seda rada siiani kommenteerinud esimesed 50...500...Veidi vale lähenemine on minna laulupeole ja pärast nuriseda, et Metallicat polnudki.
Mina ei nurise, vaid lihtsalt konstateerin omapoolselt fakti, et minu arvates MSPM. Sõidan seda sõitu suure tõenäosusega ka järgmine aasta, sest Neliküritust saab ainult nelja alaga teha.
Ja samas on iga arvamus arvamus ja sellisena peaks seda ka võtma
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
veiko kirjutas:
pole veel lugenud siin viimase 500 sõitja kommentaare, kellede aeg oli ~4:30 ... 7:22.
kalambuur17.09, 21.40 kirjutas:
Keskmine harrastussportlane on suure jutuga, aga väikese sooritusvõimega. kui paljud panevad rõhku kummivaliku ja varustuse heale tasemele üldiselt, siis minu soovitus oleks trenni teha....täna sai nii mõnigi mees, kelle varustus maksab ilmselt 10 minu oma kotti pandud.
eesmärk...tuhande hulka ..õnnestus...
Edastan tagaotsa kolmandasaja muljet/arvamust. vend on eelnevad 6 korda alati 800-1000 sisse sõitnud. Talvine autoavarii võttis 4ks kuuks liikumisvõimetuks. Selliste kärblihastega - tema enda väljend - on ta oma tulemusega vääääga rahul. Sõitis võidu iseendaga ja arsti hoiatusega. Hulleim kogu sõidust oli tunne, et lahkliha lahknes kuni nabani - st tagaots ei leidnud sadulaga ühist keelt.
Tema oli üks tuhandetest, kellele kalambuur koti pähe tõmbas. Nüüd otsib tulemustest kalambuuri pseudonüümi, et tuleval aastal temast jalga tõstes mööduda Smile Nothing personal.
pole veel lugenud siin viimase 500 sõitja kommentaare, kellede aeg oli ~4:30 ... 7:22.
kalambuur17.09, 21.40 kirjutas:
Keskmine harrastussportlane on suure jutuga, aga väikese sooritusvõimega. kui paljud panevad rõhku kummivaliku ja varustuse heale tasemele üldiselt, siis minu soovitus oleks trenni teha....täna sai nii mõnigi mees, kelle varustus maksab ilmselt 10 minu oma kotti pandud.
eesmärk...tuhande hulka ..õnnestus...
Edastan tagaotsa kolmandasaja muljet/arvamust. vend on eelnevad 6 korda alati 800-1000 sisse sõitnud. Talvine autoavarii võttis 4ks kuuks liikumisvõimetuks. Selliste kärblihastega - tema enda väljend - on ta oma tulemusega vääääga rahul. Sõitis võidu iseendaga ja arsti hoiatusega. Hulleim kogu sõidust oli tunne, et lahkliha lahknes kuni nabani - st tagaots ei leidnud sadulaga ühist keelt.
Tema oli üks tuhandetest, kellele kalambuur koti pähe tõmbas. Nüüd otsib tulemustest kalambuuri pseudonüümi, et tuleval aastal temast jalga tõstes mööduda Smile Nothing personal.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
See esiti veidi tunnetest tulenenud MSPM tuli arvatavasti sellest, et nö "raskemal" rajal ei oleks kummi purunemine suutnud nii oluliselt mõjutada saavutatavat kohta. Täna võib juba asjale veidi teise pilguga vaadata - neliku esialgne protokoll on väljas ning eesmärk sai napilt täidetud.
Matil on õigus - kui TRM ei oleks üks neliku osistest, siis see mind absoluutselt ei kotiks. Mulle piisab hooajal ühest elvast küll (vaatamata sellele, et 19 km pikem).
Minu selle aasta sõit kestis 48,7% kauem kui eelmise aasta TRM. Lisaks vahetasin ka kummi, ilma selleta oleks aja juurdekasv olnud vaid 39%. Lubatud 50-80% jäi asi ikkagi kaugele - seetõttu ka MSPM
PS, üks HRK-lane pani väga tabava killu.
Mees sõitis TRM-il esimest korda ning peale lõpetamist küsis: kui sel aastal olevat rada kaks korda raskem kui varem, siis mida te mehed siin varem üldse tegite
Matil on õigus - kui TRM ei oleks üks neliku osistest, siis see mind absoluutselt ei kotiks. Mulle piisab hooajal ühest elvast küll (vaatamata sellele, et 19 km pikem).
Minu selle aasta sõit kestis 48,7% kauem kui eelmise aasta TRM. Lisaks vahetasin ka kummi, ilma selleta oleks aja juurdekasv olnud vaid 39%. Lubatud 50-80% jäi asi ikkagi kaugele - seetõttu ka MSPM
PS, üks HRK-lane pani väga tabava killu.
Mees sõitis TRM-il esimest korda ning peale lõpetamist küsis: kui sel aastal olevat rada kaks korda raskem kui varem, siis mida te mehed siin varem üldse tegite
Nojah, nelikus pakuvad mulle mõnu vaid rattasõidud ning ülejäänud alasid teen kaasa seetõttu, et muidu nelikust osavõtta ei saa, samas on mu tulemused näiteks holdenist paremad just neliku esimeses pooles Kas sa holden tegid neliku kokkuvõtte juba valmis? Valmis tulemusi ma korraldajate lehel küll leida ei ole veel suutnud.holden kirjutas:neliku esialgne protokoll on väljas ning eesmärk sai napilt täidetud.
Matil on õigus - kui TRM ei oleks üks neliku osistest, siis see mind absoluutselt ei kotiks.
Oot-oot, kas paremat jooksutulemust saab mitmuses käsitleda , TSM ja TRR said ju särgi püksi
Vaata, kas siit leiad midagi?
Millegipärast on neliku kokkuvõte sattunud 2007 tulemuste alla
PS, tegin ise ka, aga see ikka algallikast pärit
Vaata, kas siit leiad midagi?
Millegipärast on neliku kokkuvõte sattunud 2007 tulemuste alla
PS, tegin ise ka, aga see ikka algallikast pärit
Tänud lingi eestholden kirjutas:Oot-oot, kas paremat jooksutulemust saab mitmuses käsitleda , TSM ja TRR said ju särgi püksi
Vaata, kas siit leiad midagi?
Millegipärast on neliku kokkuvõte sattunud 2007 tulemuste alla
PS, tegin ise ka, aga see ikka algallikast pärit
Nelikut arvestatakse ju koefitsentidega, seega panin esimese kahe ala summas ajalises järjestuses ikka särgi püksi sulle mina
No aga kokkuvõttes on mul särk püksis ikkagi ilma protokolli vaatamatagi. Palju õnne
Ütleks siis kah mõne sõna sekka just viimase 500 seest. Aeg oli 4.35 ja pisut peale, koht 2061. Kas MSPM või mitte, ei tea, sõitsin esimest korda. Väike plaan oli alla 4 tunni, kuid liiga tagasihoidlik algus ja samasugune treenitus ei lubanud seekord rohkem. Suur plaan oli rada läbida ennast ja tehnikat lõhkumata, mis ka õnnestus. Üritusega igati rahul ja järgmine aasta kindlasti rajal.
kuna minu kommentaar tundus osadele liigse ohkimisega, siis selgituseks, et see ei olnud niimoodi mõeldud.
Tõsiasi on see, et rajal võisteldakse põhiliselt iseendaga ja heal juhul oma sõpradega. (Muidugi ka Priit Pulleritsuga, aga see selleks).
See mida teised teevad pole üldjuhul sinu mure, niikaua kui nad sulle otsa ei sõida.
Mis puutub raja tehnilisusse, siis olles sõitnud Tartus Vooremäel ei tekkinud erilisi probleeme peale selle, et pidurdavatele vendadele otsa ei sõidaks.
Tõsiasi on see, et rajal võisteldakse põhiliselt iseendaga ja heal juhul oma sõpradega. (Muidugi ka Priit Pulleritsuga, aga see selleks).
See mida teised teevad pole üldjuhul sinu mure, niikaua kui nad sulle otsa ei sõida.
Mis puutub raja tehnilisusse, siis olles sõitnud Tartus Vooremäel ei tekkinud erilisi probleeme peale selle, et pidurdavatele vendadele otsa ei sõidaks.
Üldiselt meeldivad mulle rohkem sellised rajad, nagu Haanjas ja Rakveres kuid üritan asja mitte ainult enda vaatevinklist vaadata ja igasugusel pinnasel kiiresti sõita. Mina lõpetasin sõidu esisajas ja mulle oli see sõit ikka päris kurnav aga ikkagi meeldis rada võrreldes eelnevate aastatega. Asi liigub õiges suunas ja loodan, et korraldaja sai julgust juurde ning teeb järgmisel aastal mõne põneva lõigu juurde.
Supivalmistajat peaks vahetama!
Supivalmistajat peaks vahetama!
Viimati muutis Mpower, 18. 09. 2006. 19:03, muudetud 1 kord.
Klge mehed, teil tuleb suust juttu sama palju kui sõnnikuhobuse s*tta. Irmsasti on kõik kanged kurtma et MSPM ja tahaks karmi ja haardkoori. Tulge mehed mõistusele. Kui te oleks eila pingutanud sama palju kui praegu siin jahu suust välja ajate, oleks te kõik saanud parema aja, jõudnud kõik 500 sisse ja praegu lakuksite eilsest töötegemisest haavu. Kui ei meeldi, siis ei pea sel ju osalema, oli ju ette teada, et on sama rada mis varem, aint et pikem. Minu jaoks on TRM just selline nagu ta on ja ei oota sealt midagi enamat. Lausa meeldib vahest paigiga natuke kiiremini sõita. Ma loodan, et ma järgmine aasta teid seal enam ei näe, vastasel juhul ei ole teie vingumine õigustatud!
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
möh sai tea siis või? see on ju see liikumisvahend, mis tehnika arenendes ununes, sest imeloom...AndreK kirjutas:... mis loom see on?veloman32 kirjutas:sõnnikuhobuse...
... saiveloman32 kirjutas:...paigiga natuke kiiremini sõita...
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Vaatan, et MSPM on väga levinud arvamus. Kui rajaga ei olda rahul siis võiks ka pakkuda mida muuta, et tulevikus oleks parem.
Minu arvates raja parandamiseks oleks vaja juurde tõusumeetrid ja laiade kruusakate asemele midagi natuke huvitamat ja see olekski kõik. TRM peakski jääma suurtele massidele mõeldud ürituseks nö Eesti oma Birkebeinerrittet. Ei ole maailma suurimal mtb maratonil samuti ühtegi singlit. Birkebeiner oli vist 89km pikk ja selle aasta võitja aeg 2:43 (parandage, kui eksin), siin on raja profiil ka (kollane asfalt, sinine kruus).
Igati tore üritus oli. Esimese 500 sekka ennast punnitada ei õnnestunud, aga eks järgmisel aastal proovin jälle.
Minu arvates raja parandamiseks oleks vaja juurde tõusumeetrid ja laiade kruusakate asemele midagi natuke huvitamat ja see olekski kõik. TRM peakski jääma suurtele massidele mõeldud ürituseks nö Eesti oma Birkebeinerrittet. Ei ole maailma suurimal mtb maratonil samuti ühtegi singlit. Birkebeiner oli vist 89km pikk ja selle aasta võitja aeg 2:43 (parandage, kui eksin), siin on raja profiil ka (kollane asfalt, sinine kruus).
Igati tore üritus oli. Esimese 500 sekka ennast punnitada ei õnnestunud, aga eks järgmisel aastal proovin jälle.
Sorri ei ole mahti tõlkida, aga rada oli 2005 aasta võistluse eliidil 20 km pikem:tainas kirjutas:TRM peakski jääma suurtele massidele mõeldud ürituseks nö Eesti oma Birkebeinerrittet. Ei ole maailma suurimal mtb maratonil samuti ühtegi singlit. Birkebeiner oli vist 89km pikk ja selle aasta võitja aeg 2:43 (parandage, kui eksin), siin on raja profiil ka (kollane asfalt, sinine kruus).
"UCI MTB MARATHON WORLD CHAMPIONSHIPS
In 2005 Birkebeinerrittet is the host of the UCI MTB Marathon World
Championship. Entrants for the Elite class will take part in the WC. The
WC course is about 20 km longer than the ordinary Birkebeinerrittet
course. Entrants must have a license."
Ilmselt Eestis kehtib tulevikus sama valem.
Enda aeg protokolli järgi 4h 28, enda kella järgi küll 4h 13 minuti ringis...
Korralduse ja rajaga põhimõtteliselt rahul.
Raskustase .... nii ja naa; starti läksin ootusega alla 5h ära teha, pärast Harimäge oli lootus, et äkki teeb alla 4h isegi napilt ära. Uus jupp pärast Palu TP-d ja Puka eelne liivarada tõmbasid sellele vee peale - minusugusele on pehmes rajas sõitmine ikka paras piin. Tegelikult pean siiski Holdeniga nõustuma selle MSPM suhtes, ehkki mina käsitleks seda neutraalses toonis - IMHO juba eelmine sügis I.Kelk foorumis väitis, et kogu rada peaks olema autoga läbitav. See ju välistab tehnilisuse (rattaspordi mõistes)?
Tahaks kuulda muidugi ka mõne sellise ratturi muljeid, kes vanal rajal n.ö täie jõuga sõites sai ajaks 4h tunni ringis?
Minu jaoks miinuseks oli see, et kuna tegemist on siiski "laulupeoga", siis vähemalt iga kilomeetri tagant oleks võinud olla turvaja elementaarsete esmaabi vahenditega (OK, võib-olla mitte igalpool, aga näiteks Harimäe laskumistel oleks neid võinud olla küll). Arvestades sponsorite hulka ei tohiks see olla probleem.
Korralduse ja rajaga põhimõtteliselt rahul.
Raskustase .... nii ja naa; starti läksin ootusega alla 5h ära teha, pärast Harimäge oli lootus, et äkki teeb alla 4h isegi napilt ära. Uus jupp pärast Palu TP-d ja Puka eelne liivarada tõmbasid sellele vee peale - minusugusele on pehmes rajas sõitmine ikka paras piin. Tegelikult pean siiski Holdeniga nõustuma selle MSPM suhtes, ehkki mina käsitleks seda neutraalses toonis - IMHO juba eelmine sügis I.Kelk foorumis väitis, et kogu rada peaks olema autoga läbitav. See ju välistab tehnilisuse (rattaspordi mõistes)?
Tahaks kuulda muidugi ka mõne sellise ratturi muljeid, kes vanal rajal n.ö täie jõuga sõites sai ajaks 4h tunni ringis?
Minu jaoks miinuseks oli see, et kuna tegemist on siiski "laulupeoga", siis vähemalt iga kilomeetri tagant oleks võinud olla turvaja elementaarsete esmaabi vahenditega (OK, võib-olla mitte igalpool, aga näiteks Harimäe laskumistel oleks neid võinud olla küll). Arvestades sponsorite hulka ei tohiks see olla probleem.
Segasaun on siis, kui on puu- ja elektriküte.
Ma küll ei käinud sellel võistlusel, aga vaatasin asja mitme tunni vältel kõrvalt ja tegin pilti. Pikem distants tegi asjale kindlasti head - sõit oli rahulikum ja viisakam.
Ma arvan et rahvast ajab närvi see juhend - mida võib võtta peaaegu tahtliku luiskamisena. Saabusin mina siis kell 10:30 raja 52-le kilomeetrile. Raja julgestajalt küsisin, et kus on see oja, millest profid raadio jutu järgi üle hakkavad hüppama ja teised inimesed mööda kitsast lauda ronivad. Olevat 1km tagasi. Jooksin mina siis mitu km tagasi, leidsin ühe väikse porilombi. Jooksin siis edasi et leida see 53-nda kilomeetri tehniline osa (juhend nii väitis). Ei leidnud muud kui laudsile metsatee, kus sai 2 matsi alati kõrvuti sõita. Asi on selles et taoline mets on pigem puhkus kruusal kimamise kõrvale, mitte ekstra pingutust nõudev osa nagu juhend väitis.
Võistluse kajastamine oli aga omaette tase. Tartu raadios (101.2FM) oli pidev erisaade maratoni ajal ja otselülitused rajale, kus mikri otsas oli sõber Madis oma tuttav bravuurse jutuga - igatahes väga hea ülevaate sai ja endalgi võttis lausa jala tõmblema.
Ma arvan et rahvast ajab närvi see juhend - mida võib võtta peaaegu tahtliku luiskamisena. Saabusin mina siis kell 10:30 raja 52-le kilomeetrile. Raja julgestajalt küsisin, et kus on see oja, millest profid raadio jutu järgi üle hakkavad hüppama ja teised inimesed mööda kitsast lauda ronivad. Olevat 1km tagasi. Jooksin mina siis mitu km tagasi, leidsin ühe väikse porilombi. Jooksin siis edasi et leida see 53-nda kilomeetri tehniline osa (juhend nii väitis). Ei leidnud muud kui laudsile metsatee, kus sai 2 matsi alati kõrvuti sõita. Asi on selles et taoline mets on pigem puhkus kruusal kimamise kõrvale, mitte ekstra pingutust nõudev osa nagu juhend väitis.
Võistluse kajastamine oli aga omaette tase. Tartu raadios (101.2FM) oli pidev erisaade maratoni ajal ja otselülitused rajale, kus mikri otsas oli sõber Madis oma tuttav bravuurse jutuga - igatahes väga hea ülevaate sai ja endalgi võttis lausa jala tõmblema.
Minu meelest oli med personali täpselt niipalju kui vaja sellise tasemega ürituse jaoks. ehk üllatavalt palju. Kui harimäe all mingi pauk käib ja keegi reaalselt abi vajab siis jõuab see sõnum järgnevale ristmikule minutiga ja sealt abi vajajani täiesti aktsepteeritava aja jooksul. põhiline oli see, et uuel lõigul oli med personal päris mitmes kohas kuhu autoga kohene juurdepääs oleks raskendatud olnud. Lisaks oli harimäe laskumine seekord kruusakal, täpselt samamoodi võib kiirabi vajava paugu panna ükskõik kus, näiteks poslovitsa laskumisel või siledal heinamaal.LauriA kirjutas:Minu jaoks miinuseks oli see, et kuna tegemist on siiski "laulupeoga", siis vähemalt iga kilomeetri tagant oleks võinud olla turvaja elementaarsete esmaabi vahenditega (OK, võib-olla mitte igalpool, aga näiteks Harimäe laskumistel oleks neid võinud olla küll). Arvestades sponsorite hulka ei tohiks see olla probleem.
Kui termini "auto" all käib igasugune liikuv rauast ja plastmassist kast, millelel on rattad all, siis võimalik, et ongi autoga läbituav. Selline sõiduvahend, millega tavainimesed tööle ja koju sõidavad ja millest metsa jõudes välja tulevad, et jalgsi või rattaga edasi liikuda, küll seda rada läbinud ei oleks. Teadamata, mida tähendab MSPM, siis minule rada meeldis. Kiire või mitte, raske või mitte, see on individuaalne tunnetus. Nelikürituse rattadistantsid on minu jaoks ainukesed kohad aastas, kus ma rattaga võidu sõidan. Kuu enne kumbagi sõidan 1-2 korda nädalas rattaga (jooksen ikka mõnevõrra rohkem) ja kohad, kus minust mööda minnakse, on põllud ja muud kohad, kus jõledasti raputab - ilmselt vajab sellisel maastikul sõitmine erladi harjutamist. Tiba alla nelja tunni oli just see aeg, mida sõitma läksin. Järgmine aasta siis jälle.LauriA kirjutas: IMHO juba eelmine sügis I.Kelk foorumis väitis, et kogu rada peaks olema autoga läbitav. See ju välistab tehnilisuse (rattaspordi mõistes)?
Minule tundus ka, et sel aastal olid osalejad viisakamad - mõni koht oli, kus oleks tahtnud järele hüüda, et tee silmad lahti , kuid samas pean tunnistama, et sama võidi ka minu kohta mõelda . Rahvast on palju, mõni asi võib ikka kahe silma vahele jääda.
Erilised tervitused kuuluvad raja ääres turvanud politseinikele ja meedikutele. Oli kuidagi julgem tunne.
There are seldom technological solutions to behavioral problems.
- tõeline siga
- Rattur
- Postitusi: 272
- Liitunud: 02. 06. 2004. 08:51
Mulle meeldis. Üldse mulle kimamine meeldib rohkem, kui nikerdamine.
Seekord lõppes hea kiirus natu maad enne Kirsa juurde jõudmist. Jalad olid nii krampis, et oleks võinud arstiteaduskonna tudengitele näitliku õppetunni teha lihaste väljanägemise kohta. Lõpuks langesin siis 150 pealt 300 peale. Nii, kui natu järgi andis ja pingutama hakkasin, oli uus krambiseeria kallal. Finisi kurvis möödus ka Mati nimeline clubberslane. Ai see oli valus. Mitte midagi ei saanud teha.
Ma peaks krambi saabudes kiiresti vereproovi võtma näpust ja siis laborisse uurimiseks saatma. Äkki on millestki puudu.
Vaatamata kõigele, mulle meeldivad sellised sõidud.
Lahe.
Järgmine aasta uuesti.
Seekord lõppes hea kiirus natu maad enne Kirsa juurde jõudmist. Jalad olid nii krampis, et oleks võinud arstiteaduskonna tudengitele näitliku õppetunni teha lihaste väljanägemise kohta. Lõpuks langesin siis 150 pealt 300 peale. Nii, kui natu järgi andis ja pingutama hakkasin, oli uus krambiseeria kallal. Finisi kurvis möödus ka Mati nimeline clubberslane. Ai see oli valus. Mitte midagi ei saanud teha.
Ma peaks krambi saabudes kiiresti vereproovi võtma näpust ja siis laborisse uurimiseks saatma. Äkki on millestki puudu.
Vaatamata kõigele, mulle meeldivad sellised sõidud.
Lahe.
Järgmine aasta uuesti.
kui midagi peaks vahetama, siis supi pasta vastuMpower kirjutas:
Supivalmistajat peaks vahetama!
kuigi mulle see üritus ei meeldi, siis vähemalt seal antakse vana head seljankat, millele ülejäänud korraldajad kõik selja on pööranud ja hernesuppi pakuvad (vähemalt mulle on selline mulje jäänud) aga noo see teema selleks
minu poolest oleks võinud raja muutmata jätta, oleks seda kruusa peal uhamist vähem olnud! (ja isiklikult oleks siis ka normaalse koha peal lõpetanud...) ja finish Elvas on ikka täiesti arusaamatu mulle, oleks siis veel, et huvitavad raja osad jäävad sõitmata kui Otepääle tagasi sõita, aga kuna sellised kohad puudusid täielikult, siis ei näe mingit vabandust sellele Elva finishile!
positiivsed küljed: jook pudelites, finishikorraldus (lasti ka mittesõitjaid finishi alasse) ja üldse tundus natuke sõbralikum õhkkond see aasta.
Kokkuvõtteks: iga aasta ma mõtlen, et kurat mida ma siia ronisin, rada on vastik, pärast pead ennast kuidagi Otepääle saama jne, aga järgmine aasta leian ennast jälle stardijoonelt (tõenäoliselt kordub sama ka järgmine aasta...)
Leian sarnaselt paljude eelkõnelejatega, et raja raskusaste jäi samaks (nii tehnilisus kui tõusumeetrid) ja lisandunud oli vaid kilomeetreid. Hirmujuttudele tuginedes planeerisin enda aega ca. 3:30 peale arvestades, et eelmistel aastatel sai lühikest sõidetud 2:06-2:10. Finishis oli aeg 3:09. Raja kõige raskem/ebameeldivam lõik oli see pehme liivane osa. Olin sinna jõudes pundis 2-3 kohal. Paraku valisin vale jälje ja jäin sinna ukerdama kuni lõigu lõpuni. Selleks ajaks olin kukkunud pundi lõppu ja liivas rassimine tõstnud pulsi anaeroobsesse. Sinna see punt läks kah....
OT. Kes kaotas raja keskel joogipunkti lähedal mõned powerade pudelid? Kätte saab Kuldari, Riho või Lasse käest...
OT. Kes kaotas raja keskel joogipunkti lähedal mõned powerade pudelid? Kätte saab Kuldari, Riho või Lasse käest...
Ühinen siis kiiduavaldustega korraldajatele ja eriti joogijagajatele. Mingis punktis kisasid joogijagajad nii kuis kõri võttis "Powerbar! Powerbar!" Ikka tõsine laulupidu koos kooriharjutusega! Ma ei tea mida HE neile sisse söötis aga see toimis hästi.Jack kirjutas:Minuarust oli rajatähistus ja joogipunktide töökorraldus parim, mis ühelgi maratonil on olnud.
Edition kirjutas:Raja tähistus oli liigagi hea, suht piinav oli viimased 20 km igat lõpuni jäävat km lugeda.
olen nõus, 20-10 läksid sellepärast väga imevalt ja demoraliseerivalt. 10-3 olin veel arvamusel, et sabarakud tõmbavad koti pähe. 3-150 oli juba selge, et mina olen teravaima jalaga.
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood