SEB ÜHISPANGA 9. TARTU RATTAMARATON
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Paljud nutsid siin taga puuduvaid tehnilisi lõike ja tõesti - rada oli päris palju muudetud võrreldes eelmisel aastal läbi sõidetud proovirajaga. Proovisõidul oli minu aeg 5:07, nüüd 3:58. Kadunud oli singli lõik Palu veski juurest Otepää poole, mis mulle väga meeldis proovisõidul. Samuti oli truubiga asendatud oja ületamine peale esimest heinamaa lõiku. Kindlasti tehti seda viimase otsa võistlejatele mõeldes...
Aga pikem rada mulle ikkagi väga meeldis ja ilm, ning enesetunne olid kah väga head, ainult viimasel 20km-l hakkasid krambid tunda andma, kuid sellegipoolest sai lõpusirgel tagasi löödud ühe kaasvõistleja rünnak
Kõik korraldus oli hea, peal selle rataste furgooni toppimise, seisime bussijärjekorras umbes tunni (varasematel kordadel polnud mingit järjekorda) ja alles siis nägime kuidas rattad visati furgooni luugist sisse lae alla - hetkega loobusime sellest teenusest ja sõitsime sõpradega ratastega Otepääle tagasi, seda on ka varem 2 korda tehtud.
Aga pikem rada mulle ikkagi väga meeldis ja ilm, ning enesetunne olid kah väga head, ainult viimasel 20km-l hakkasid krambid tunda andma, kuid sellegipoolest sai lõpusirgel tagasi löödud ühe kaasvõistleja rünnak
Kõik korraldus oli hea, peal selle rataste furgooni toppimise, seisime bussijärjekorras umbes tunni (varasematel kordadel polnud mingit järjekorda) ja alles siis nägime kuidas rattad visati furgooni luugist sisse lae alla - hetkega loobusime sellest teenusest ja sõitsime sõpradega ratastega Otepääle tagasi, seda on ka varem 2 korda tehtud.
Peale Rakveret võib muidugi tehnilisuse üle vaielda, aga ega rahvamaratonil saagi kõiki treppe jooksma sundida Mulle isiklikult meeldis kiire rada, meeldis joogipunktide töö, meeldis finish. Ei meeldinud alatreenitus, krambid alates 20! km. kuni lõpuni välja. Sellise rahvaarvuga üritusi ei ole mõtet teha väga tehnilise ja kitsa raja peal. Möödumisruumi ja rattaremondi jaoks ruumi peab olema. Mitmel korral hõikasin keset rada ratta putitajale, et remontigu raja kõrval (mitte peale laskumist kurvi taga ideaaltrajektoril )
Huvitav, mismoodi saab stardinumbri 100 sisse? Paljudel kiiretel tüdrukutel oli a?la 49 number. Tagant ette trügida on ju grupisõidus oluliselt raskem, kui ees startides tuules püsida . Lihtsalt tean paari naisvõistlejat, kes on Elionidel oluliselt kiiremad, kui need, kes poodiumi viimaseid kohti jagavad. N: Marje Raudsepp on raudselt kiirem, kui Mauring, Normak... Miks naistel ilma teami toetuseta ei ole praktiliselt võimalik eest startida? Olenemata kiirusest.
Siit küsimus korraldajatele: Kas ei oleks mõistlik õigluse nimel stardis arvestada ka kohta Elioni sarjas? N: Enne starti minemist, lähed korraldusbussist läbi, ütled nime ja korraldaja kontrollib arvutist sinu Elioni reitingut. Kui oled oma klassi esikümnes, saad numbrile templi, mis lubab startida 100-200 või 200-300 grupist.
Lihtne ju?
Nero 3.08
Huvitav, mismoodi saab stardinumbri 100 sisse? Paljudel kiiretel tüdrukutel oli a?la 49 number. Tagant ette trügida on ju grupisõidus oluliselt raskem, kui ees startides tuules püsida . Lihtsalt tean paari naisvõistlejat, kes on Elionidel oluliselt kiiremad, kui need, kes poodiumi viimaseid kohti jagavad. N: Marje Raudsepp on raudselt kiirem, kui Mauring, Normak... Miks naistel ilma teami toetuseta ei ole praktiliselt võimalik eest startida? Olenemata kiirusest.
Siit küsimus korraldajatele: Kas ei oleks mõistlik õigluse nimel stardis arvestada ka kohta Elioni sarjas? N: Enne starti minemist, lähed korraldusbussist läbi, ütled nime ja korraldaja kontrollib arvutist sinu Elioni reitingut. Kui oled oma klassi esikümnes, saad numbrile templi, mis lubab startida 100-200 või 200-300 grupist.
Lihtne ju?
Nero 3.08
nero: ära aja udujuttu, kui ei ole asjaga kursis.
Seekordne TRM oli Eesti meistrivõistlused maratonis.
Kõik sõitjad kellel on eliidi litsents - saavad startida eest. Sest kõigil potentsiaalsetel poodiumile sõitjatel peavad olema võrdsed tingimused.
Kui Age oleks otsustanud TRM-le minna, siis oleks ka tema saanud esi100 numbri.
PS! Normak ja teatud juhtudel ka mauring on kindlasti kiiremad kui raudsepp. Ära tekita sellist mõttetut nimelist võrdlust. Lisaks ei ole kellelgi keelatud litsentsi võtta. Klubiline kuuluvus ei ole kohustuslik.
Seekordne TRM oli Eesti meistrivõistlused maratonis.
Kõik sõitjad kellel on eliidi litsents - saavad startida eest. Sest kõigil potentsiaalsetel poodiumile sõitjatel peavad olema võrdsed tingimused.
Kui Age oleks otsustanud TRM-le minna, siis oleks ka tema saanud esi100 numbri.
PS! Normak ja teatud juhtudel ka mauring on kindlasti kiiremad kui raudsepp. Ära tekita sellist mõttetut nimelist võrdlust. Lisaks ei ole kellelgi keelatud litsentsi võtta. Klubiline kuuluvus ei ole kohustuslik.
Numbri saab nii, et tuleb stardis küsida, tüdrukud annavad (muidugi juhul, kui selleks on põhjus, litsents näiteks)Nero kirjutas: Huvitav, mismoodi saab stardinumbri 100 sisse? Paljudel kiiretel tüdrukutel oli a?la 49 number. Tagant ette trügida on ju grupisõidus oluliselt raskem, kui ees startides tuules püsida . Lihtsalt tean paari naisvõistlejat, kes on Elionidel oluliselt kiiremad, kui need, kes poodiumi viimaseid kohti jagavad. N: Marje Raudsepp on raudselt kiirem, kui Mauring, Normak... Miks naistel ilma teami toetuseta ei ole praktiliselt võimalik eest startida? Olenemata kiirusest.
Siit küsimus korraldajatele: Kas ei oleks mõistlik õigluse nimel stardis arvestada ka kohta Elioni sarjas? N: Enne starti minemist, lähed korraldusbussist läbi, ütled nime ja korraldaja kontrollib arvutist sinu Elioni reitingut. Kui oled oma klassi esikümnes, saad numbrile templi, mis lubab startida 100-200 või 200-300 grupist.
Lihtne ju?
Kas Marje on sel aastal Katrinist ja Kata-Liinast kiirem olnud - ei viitsi kontrollida, aga vist pole. Mis muidugi ei vähenda karvavõrdki Marje kõva sõitu TRM-il.
Õiglusel ei ole Elioni ja TRM-i sidumisel mingit tolku - tegu kahe erineva asjaga - ainsaks ühenduslüliks on ratas.
Ei ole ju nii lihtne, või mis?
Võib-olla pididki kõik naised startima 100-200 pealt, pole õrna aimugi kust keegi startis, aga numbrid olid igatahes ülalnimetatud põhjusel sellised.marion kirjutas:Kuigi mulle anti ka esisaja number, paluti ikkagi startida grupist 100-200, aga kuna see nagunii veel minu tase ei ole, siis ei olnud mul ka midagi selle vastu, läksingi teise stardigruppi.
Sry, Normak on tõesti ilmselt kiirem Lihtsalt ei saa aru, miks peab mingit "oma asja" punnitama, kui ei selgu tegelik jõudude vahekord. Paljud reastavad ennast ja sõpru TRR ja TRM alusel.Kirsa kirjutas:
PS! Normak ja teatud juhtudel ka mauring on kindlasti kiiremad kui raudsepp. Ära tekita sellist mõttetut nimelist võrdlust. Lisaks ei ole kellelgi keelatud litsentsi võtta. Klubiline kuuluvus ei ole kohustuslik.
Kas litsentside arv on piiratud, või nõuab eeltingimusi? Muidu oleks ühel hetkel 2500 litsentsi
Nero
TRM rajal peeti üheskoos TRM-ga ka Maratoni EMV. EMV-l osaleja osales ka TRM arvestuses, TRM osaleja ei osalenud EMV arvestuses kui ta polnud EMV-le üles antud koos vastavate eeltingimuste täitmisega.Nero kirjutas: Lihtsalt ei saa aru, miks peab mingit "oma asja" punnitama, kui ei selgu tegelik jõudude vahekord. Paljud reastavad ennast ja sõpru TRR ja TRM alusel.
Kas litsentside arv on piiratud, või nõuab eeltingimusi? Muidu oleks ühel hetkel 2500 litsentsi
Nero
Põmst sama vähesest informeeritusest tingitud arutelu on olnud igal aastal kui on peetud maratoni EMV.
Ma ei nimetaks seda oma asja punnitamiseks. oli see mullu või tunamullu kui mingi MNT EMV sõideti mingi läti võistluse raames. kahjuks pole EJL nii jõukas organisatsioon, et saaks ise enda poolt mobiliseeriud vahenditest UCI jne nõuetele vastava korraldusega võistluse kõigis erinevates kategooriates organiseerida.
litsentsi saamiseks läbid tervisekontrolli, teed kindlustuse ja maksad litsentsi aastamaksu. kui kuulud klubisse, saad litsentsi odavamalt. loeks selle haruteema lõpetatuks.
Litsentside kohta loe siit (punkt 5).Nero kirjutas: Kas litsentside arv on piiratud, või nõuab eeltingimusi? Muidu oleks ühel hetkel 2500 litsentsi
Üldiselt kipub siin see arutelu kalduma teemasse, et kelle arvamus uuest TRM'i rajast on parem ja kelle arvamus on kehvem. Kõigil on õigus oma arvamusele ja arvamuste üle pole mõtet kakelda. TRM'i tuleb võtta sellisena nagu ta on, TRM'ist ei saa kunagi Rakke, Haanja ega Rakvere, ei saa sellest kunagi ka Kose TRC ega Tahko ega midagi muud vaid see jääb TRM'iks - ürituseks, mis peab ära mahutama 4000+ osavõtjat, ürituseks, mis peab silma paistma ladusa korralduse poolest (eesmärk ju MK etapiks saada). Asi pole ilmselt selles, et korraldajad ei oska rada keerulisemaks/tehnilisemaks/raskemaks teha, nad lihtsalt ei taha. Äkki pole vajagi, sest selle jaoks on teised võistlused.
Mu meelest ei tohiks MSPM kommentaari liiga negatiivselt võtta. No tõesti ei olnud rajal peale pikemaks venitamise midagi oluliselt muutunud. A mis siis sellest? Pigem tekitab meis vist trotsi see, et võistluseelsed legendid ja kommentaarid lubasid maailma lõppu
If everything's under control, you're going too slow!
Positiivseid nüansse otsides, siis vaheajapunktide rohkus on tagantjärgi mõeldes päris hea. Hiljem hea õllepudeli abil analüüsida, kus oleks ... ja kus ei oleks ....
PS! Kõrvalmärkusena veel selline uuendus Tartu Maratoni Klubi poolt, et NELIKürituse läbinud said lisaks medalile ka meeneks T-särgi. Rahvale tsirkust ja leiba
PS! Kõrvalmärkusena veel selline uuendus Tartu Maratoni Klubi poolt, et NELIKürituse läbinud said lisaks medalile ka meeneks T-särgi. Rahvale tsirkust ja leiba
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
- vigurivänt
- Rattur
- Postitusi: 798
- Liitunud: 27. 09. 2004. 07:49
Mõni asi jäeti ka ratturite eest varjule.Kimasin autoga erinevates kohtades ja märkasin kuidas meedikute autod koos personaliga seisid tee ääres,sugugi mitte raja kõrval.Eks nad olid valmisolekus nr1 ja iga kutse peale valmis appi tormama.Ega neid nüüd nii palju ka pole võtta,keegi peab tavalisi inimesi ka tohterdama seni kuni hullud rajal onLauriA kirjutas:
Minu jaoks miinuseks oli see, et kuna tegemist on siiski "laulupeoga", siis vähemalt iga kilomeetri tagant oleks võinud olla turvaja elementaarsete esmaabi vahenditega (OK, võib-olla mitte igalpool, aga näiteks Harimäe laskumistel oleks neid võinud olla küll). Arvestades sponsorite hulka ei tohiks see olla probleem.
Üldiselt ei ole mõtet halada raja ja korralduse üle,kui siis vaid jah rataste transa,see võistlus on kõige rahvarohkeim,järelikult rahvas armastab seda.Võib olla astun ka kunagi joonele.
Mis puudutab vormikandjaid,siis ühe politseikooli kursandi peale suutsin ikka korralikult närvi minna Jäin oma rumalusest kahe rajalõigu vahele kinni ja ei pääsenud sealt kuidagi minema.Vahepeal ei tulnud mitu minutit ühtegi sõitjat,mul vaja läbida 150-200 m võistlustrassist,aga mees ei julgenud võtta vastutust.Küll lubasime,et jätame kohe auto seisma,kui keegi peaks vastu tulema ja anname endast märku,aga ei midagi,räägi või seinale Lõpuks sõitsime Palu poolsesse ossa ja seal lasi kohaliku keelega koduselt ringi käiv kursant meid lahkesti läbi,noomis vaid,et rattureid ei sega.
Tark ei torma!
Mina olen veendunud, et viga ei olnud mitte eelnevalt pakutud infohulgas, vaid selles kuidas keegi sellest aru sai. Isiklikult lugesin kõik killud enne starti läbi ja tundes oma võimeid panin eesmärgiks rada vähemalt 3:30 läbi sõita. Tänu rajal mõningase "aja parajaks tegemise" , täitsin ma oma eesmärgi 100,1% täpsusega. Ideaalaeg oleks olnud 4% eesmärgist kiirem. Minul ootamatusi ei olnud, kõik oli nii nagu korraldaja oli kirjeldanud, seega ma tõesti ei saa kritiseerijatest aru. Kas tõesti peab siis korraldaja eeldama keskmisest oluliselt madalama IQ-ga (IQ<kehakaal) ratturite hulka ning kõik puust ette tegema ja punaseks värvimaKaupoR kirjutas:Mu meelest ei tohiks MSPM kommentaari liiga negatiivselt võtta. No tõesti ei olnud rajal peale pikemaks venitamise midagi oluliselt muutunud. A mis siis sellest? Pigem tekitab meis vist trotsi see, et võistluseelsed legendid ja kommentaarid lubasid maailma lõppu
Magasin maha, jube jama, mis nüüd saab? Tartu ka nii pagana kaugelMati kirjutas:PS! Kõrvalmärkusena veel selline uuendus Tartu Maratoni Klubi poolt, et NELIKürituse läbinud said lisaks medalile ka meeneks T-särgi. Rahvale tsirkust ja leiba
Vot nüüd on sul ... majas. Kui sa diplomit ka ei võtnud, siis ... no maitea. Saada tühi ümbrik koos markidega ...tarts kirjutas:Magasin maha, jube jama, mis nüüd saab? Tartu ka nii pagana kaugelMati kirjutas:PS! Kõrvalmärkusena veel selline uuendus Tartu Maratoni Klubi poolt, et NELIKürituse läbinud said lisaks medalile ka meeneks T-särgi. Rahvale tsirkust ja leiba
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Nojah, eks ta ole siis rohkem oma viga, et eelnevalt ei käinud rajaga tutvumas. Aga kurat, igale poole ei jõua ka, seetõttu tuleb vahel lugeda korraldajapoolset rajalegendi või -kirjeldust. See aga lubas tuld ja tõrva. Seisin veel stardis ja vestluses naabriga poetasin pühas lihtsameelsuses, et üritan alla 4h hakkama saada.tarts kirjutas:Mina olen veendunud, et viga ei olnud mitte eelnevalt pakutud infohulgas, vaid selles kuidas keegi sellest aru sai.KaupoR kirjutas:Mu meelest ei tohiks MSPM kommentaari liiga negatiivselt võtta. No tõesti ei olnud rajal peale pikemaks venitamise midagi oluliselt muutunud. A mis siis sellest? Pigem tekitab meis vist trotsi see, et võistluseelsed legendid ja kommentaarid lubasid maailma lõppu
No ei lugend legendist välja, et rada oleks olnud selline, nagu ta üleeile oli. Olen ise kirjutanud kümneid rajakirjeldusi ja tean, mida räägin.
PS, TRM-i slogan kõlaks niimoodi paremini - Pikem rada, rohkem tolmu!
Osa pakutud infohulgast on näiteks selline!
Viimati muutis dr Holden, 19. 09. 2006. 13:32, muudetud 1 kord.
Vaadake mehed minu korraldaja poolse rajakirjelduse järgi 31.08.2006 koostatud prognoosi:holden kirjutas:Nojah, eks ta ole siis rohkem oma viga, et eelnevalt ei käinud rajaga tutvumas. Aga kurat, igale poole ei jõua ka, seetõttu tuleb vahel lugeda korraldajapoolset rajalegendi või -kirjeldust. See aga lubas tuld ja tõrva.
Eksisin lõpptulemuse suhtes alla 1% Parafraseerides klassikuid siis: lugeda, lugeda ja veel kord lugeda on vaja mehed! Ka minul oli pühapäev rajaga tutvumisel esimene kord. Kahju vaid, et AndreK vedelaks lõi ja kastide arvu täpsustamata jättistarts kirjutas:Ma ühinen maitse osas Matiga ja võimaluse korral ka kastide tühjendamise osas. Nüüd jääb vaid AndreK ära rääkida, et mitu kasti ta välja teeb. Võib-olla tõesti korraldajad panid 2.50 ajaga puusse, kuid mina ei usu, et võitja alla 2.40 rajalt tagasi tuleb.Mati kirjutas:mina eelistaks nt A le Coqi.erikr kirjutas:keda te kasti panete?
Vastassuunas ei tohi NEVER-EVER ükski liikumisvahend sõita võistlustel ja punkt. Väga õigesti tegi see politseinik. On mõned elemendid võistluste korraldamises, mis peavad alluma absoluutsetele reeglitele.vigurivänt kirjutas:Vahepeal ei tulnud mitu minutit ühtegi sõitjat,mul vaja läbida 150-200 m võistlustrassist,aga mees ei julgenud võtta vastutust.Küll lubasime,et jätame kohe auto seisma,kui keegi peaks vastu tulema ja anname endast märku,aga ei midagi,räägi või seinale
- vigurivänt
- Rattur
- Postitusi: 798
- Liitunud: 27. 09. 2004. 07:49
Ma saan kõigest aru,olime niigi 1,5 h passinud sõnagi nurisemata,aga kui tee on pikalt-laialt näha,et kedagi ei tule,mis ma passin.SL kirjutas:Vastassuunas ei tohi NEVER-EVER ükski liikumisvahend sõita võistlustel ja punkt. Väga õigesti tegi see politseinik. On mõned elemendid võistluste korraldamises, mis peavad alluma absoluutsetele reeglitele.
Rajakorraldusega tegelevad ATV-d kihutasid nagu pöörased meist mööda ja neid ei kottinud kas on keegi teel või ei.Poleks tahtnud küll nende ratturite nahas olla kes seda tolmu pidid närima.
Aga nagu ma ennist mainisin,ise olin loll Tuleb välja,et tugiteenistust tuleb ka treenida
Tark ei torma!
Hmm, ja see korraldajate ATV, mis metsa vahel pool rada kinni pannes vastu sõitis oli kust pärit? Ehk reeglid on selleks, et tagada teistega arvestamine, mitte selleks, et kellelegi kohta kätte näidata. Ma ei taha ütelda, et on igati normaalne raja peal siiberdada, ma lihtsalt ütlen seda, et paljude inimeste maailmas on liiga vähe halltoone. Et reegel ja punkt. Sina ei tohi jne jne.SL kirjutas:Vastassuunas ei tohi NEVER-EVER ükski liikumisvahend sõita võistlustel ja punkt. Väga õigesti tegi see politseinik. On mõned elemendid võistluste korraldamises, mis peavad alluma absoluutsetele reeglitele.
Ja seda kemplemist, kas nüüd oli hea rada või sama mis enne siis mina näen TRM kui tuhandete rattasõprade hooaja lõpuvõistlust (ärgem siia Haanja 100 ja Pirita TRC jne teemat tõstatagem eksole) ja kui paljud ei tunne, et see sõit oleks kuidagi hooaja krooniks siis on siin nuputamist küll. No näiteks selline mõte, et kui võrrelda seda Elva Elioniga, siis TRM miinused on algusaeg (teeks siis juba kell 8 hommikul, siis ei pea Tallinnast tulijad magama minemagi), eri kohtades start ja fini? (see rataste teise kihina veoautosse loopimine oli tõesti ropp vaadata), suuremad stardigrupid (500-1000 võiks ikka juba pooleks olla), plussideks suurem osavõtjate arv ja traditsioonid, fini?is saadav medal, korralik rajatähistus ning tihedamad hoolduspunktid. Ehk teema minupoolest maas - ootused kruviti kõrgele, need ei täitunud, nüüd mõtleb igaüks ise põhjuse, miks järgmisel aastal tulla.
Viimati muutis m6mm, 19. 09. 2006. 18:21, muudetud 1 kord.
Ju väljendasin end valesti - korraldaja on kind-of võistluste omanik - ja korraldaja teeb, mis tahab. Kui teeb jama - ise vastutab. Mina oma võistlustel tagurpidi ei sõida ja ei luba ka teistel. Ei oska öelda, mis tähtsaid asju see korraldajate ATV seal ajas, kuid juu siis oli vaja. KUID - muid tsainikuid ikkagi ei tohi kunagi rajale tagurpidi lasta - selles suhtes ütlesin, et see politseinik tegi oma tööd õigesti.m6mm kirjutas:Hmm, ja see korraldajate ATV, mis metsa vahel pool rada kinni pannes vastu sõitis oli kust pärit? Ehk reeglid on selleks, et tagada teistega arvestamine, mitte selleks, et kellelegi kohta kätte näidata. Ma ei taha ütelda, et on igati normaalne raja peal siiberdada, ma lihtsalt ütlen seda, et paljude inimeste maailmas on liiga vähe halltoone. Et reegel ja punkt. Sina ei tohi jne jne.
Kodutöö, kodutöö.!!!vigurivänt kirjutas:Ma saan kõigest aru,olime niigi 1,5 h passinud sõnagi nurisemata,aga kui tee on pikalt-laialt näha,et kedagi ei tule,mis ma passin.SL kirjutas:Vastassuunas ei tohi NEVER-EVER ükski liikumisvahend sõita võistlustel ja punkt. Väga õigesti tegi see politseinik. On mõned elemendid võistluste korraldamises, mis peavad alluma absoluutsetele reeglitele.
Rajakorraldusega tegelevad ATV-d kihutasid nagu pöörased meist mööda ja neid ei kottinud kas on keegi teel või ei.Poleks tahtnud küll nende ratturite nahas olla kes seda tolmu pidid närima.
Aga nagu ma ennist mainisin,ise olin loll Tuleb välja,et tugiteenistust tuleb ka treenida
http://www.tartumaraton.ee/failid/File/ ... iiklus.jpg
Kontrollides seda väidet, siis Elioni etappidel, kus Raudsepp ja Mauring ühekorraga rajal olid, õnnestus Raudsepal tõesti kokkuvõttes 7 punkti rohkem koguda. Normak lõpetas aga iga kord ca 100 kohta Raudsepast varem...Nero kirjutas:N: Marje Raudsepp on raudselt kiirem, kui Mauring, Normak...
Aga kui TRM-st rääkida, siis lõpus oli enesetunne väga hea ja ega miskit kurta oskagi. Stardi- ja fini?ikoha võiksid korraldajad küll ühte kohta organiseerida, olgu ta siis Otepääl või Elvas. Lõppkokkuvõttes oleks loodussõbralikum ka
- vigurivänt
- Rattur
- Postitusi: 798
- Liitunud: 27. 09. 2004. 07:49
Jah,just see kaart mul oligi,aga sõita,kaarti lugeda,kaasa elada,sepikuid joota kuulid jooksid kokkuOlts kirjutas:Kodutöö, kodutöö.!!!
http://www.tartumaraton.ee/failid/File/ ... iiklus.jpg
Tark ei torma!
Oma esimesest TRM-ist alates 300-400 sisse sõitnud. Ütleks siiski, et algaastatel tundus see profiil vahel ikkagi üsna raske - pikad tõusud, mõni tõus ka üsna järsk ning esimesel osaluse aastal olid osad tõusud küll pea sellised, kus oleks maha roninud. Ega ei mäleta täpselt, võib-olla ronisingi Vaevalt need mäed madalamaks on kulunud, seega ma arvan, et sedavõrd suureks rahvaspordimassiürituseks on raskusastet küll ja küll...
Viimati muutis Märt, 20. 09. 2006. 11:24, muudetud 1 kord.
Mõisa Jürka teema jätkuks ... Üks mu kolleeg sattus rajal temaga pühapäeval ühte punti ja ega Jürka käitumine muutunud ei ole: ta nimelt olla kiires kruusakurvis konkreetselt ühele tüübile külje pealt peale vajunud nii, et viimane oli sunnitud selle kurvi heinamaal lõpetama. Ja üldse oli ta seal grupis väga nahaalse sõidustiiliga silma paistnud. Ise nägin ma Jürkat stardis - enne gruppide ühendamist oli ta minust 3-4 meetrit tagapool aga niikui grupid kokku lasti siis ta jõuga pressis ennast minust tublisti ettepoole. Ülejäänud inimeste käitumine stardikoridoris ja esimesed hetked peale stardipauku (tegelikult isegi kõik hetked stardipaugust kuni fini?ikangani) oli äärmiselt viisakas!
If everything's under control, you're going too slow!
Kes on mõisajürka, et temast siin jutustame? Samasugune rahvasportlane, nagu iga teine.KaupoR kirjutas: Jürka käitumine muutunud ei ole
Nimesid mainimata huvitaks mind hoopis rohkem *karjajuhtide* selgitus meedias. Teleesinemises tekitas minus kummastust ütelus, et võitja valis õige strateegia.
Kui maastikusõidus on kah strateegia ja taktika mäng niii tähtis (nagu mnt sõidus), et seda peab afisheerima, siis mu meelest kaotab selline maastikusõit oma erispära. 10 points üritajale, kes püüdis üksi Saramontist teha. Meeldis, kui ta ise pärast tabavalt ütles "kaua ma üksi ees raban, lähen kah tagasi punti müslit sööma ja jälgin mängu".
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Mina läbisin sel aastal TRMi esimest korda, seega start viimasest grupist. Algus oli super, jaksasin vändata ja rada polnud ka raske, rahvast oli palju, vähehaaval möödusin juba pea 1000 sõitjast ja siis kuskil 30+km peal KÕMM. Jalg muutus pehmeks ja jõudu ei olnud. Eks ta ole, viimased 2 kuud MSPT. Vahepeal mõtlesin, et pean ATV kinni ja ronin maha, aga samas mõtlesin, et proovin ikka lõpuni veereda. Peale kõmakat taastusin ikka vähemalt 25km, siis tuli jõud natuke tagasi, aga rong oli läinud. Lõpuaeg 4:25. Rada raske ei olnud, lihtsalt treenitust oli vähe. Oligi selline mõnus hooajalõpukas, kahju, et ära koolesin.
Ka minul oli esimene osalemine TRM-l ja startisin viimasest grupist. Vastavalt raja kirjeldusele, kus kirjas, et see ja too teine koht väga raske ja siis see kolmas veel raskem jne, otsustasin vähemalt 40 km rahulikumalt võtta. Kui ka raja väidetavalt keeruliseim osa 46-58 kilomeetril läbitud, hämmastas mind hea enesetunne kuna jalg ei olnud veel kuidagi pehmemaks muutunud ja isegi üsnagi tavalised krambid seekord ei kiusanud. Jätkasin siis sama tempoga lõpuni ja enda üllatuseks avastasin, et suutsin täita algselt üsna ebareaalsena (uskudes natuke liiga palju rajalegendi) tunduva eesmärgi, 4 tundi ehk kui täpsem olla, siis 3.58.54
Pikem distants meeldis tõesti rohkem, oli näha et mindi rajale kerge respektiga ja kerge teadmatusega kuidas sellel distantsil oma jõuvarusid jagada. Fini?is oli aga tunda, et raja läbinud olid sooritusega enam rahul kui eelnevatel sõitudel. Kuna sõitjad olid rajal rohkem hajutatud, siis tundus ka sõit rahulikum ja pinevaid olukordi tekkis vähem. Enda sooritusega olin rahul, kuna eesmärgiks oli seatud rada läbida 75-80 % koormusega max. pulsisagedusest. Kuna varem olen maratonidel ennast ikka kergelt ületanud ja n.ö. süsiks tõmmanud siis nüüd oli enesetunne super. Kaotus eelmise aasta tulemusega võrreldes üle 400 koha.
P.S. olin rajal esmakordselt "camelbackiga" oleks võinud seda juba varem proovida, väga super asi. Minu jaoks lahendas see seljapaun 3 probleemi korraga, 1 joomise- mis osutus võimalikuks ka tehniliselt keerulisematel lõikudel 2 igasugu nodi paigutamise kotti 3 selle seljapaunaga kadusid nii tavaliseks saanud seljavalud.
P.S. olin rajal esmakordselt "camelbackiga" oleks võinud seda juba varem proovida, väga super asi. Minu jaoks lahendas see seljapaun 3 probleemi korraga, 1 joomise- mis osutus võimalikuks ka tehniliselt keerulisematel lõikudel 2 igasugu nodi paigutamise kotti 3 selle seljapaunaga kadusid nii tavaliseks saanud seljavalud.
-Innovate or Die-
Mina olen ka üks viimase stardigruppi esindaja, ning osalesin esimest korda. Olen igati rahul, et distants oli vähemalt nii pikk, sest raja esimesel poolel oli palju trügimist. Kuskil 50-st kilomeetrist sai juba rahulikumalt edasi liikuda.
Fini?isse jõudsin ajaga 3:52. Olen üldiselt rahul, arenguruumi on palju
Üks minu viga oli see, et läksin sõitma kahe suure veepudeliga, kuigi arvestades TP-de arvu oleks ühest piisanud.
Fini?isse jõudsin ajaga 3:52. Olen üldiselt rahul, arenguruumi on palju
Üks minu viga oli see, et läksin sõitma kahe suure veepudeliga, kuigi arvestades TP-de arvu oleks ühest piisanud.
kui kellelgi jäi arusaamatuks kuidas oli tagatud meie tervislik abi siis paistab et sellest on tehtud saade...
http://www.etv.ee/index.php?0536614&kuu ... 02&#d54854
02.10.2006 20:35 112
Kuidas oli kiirabi töö korraldatud Tartu Rattamaratonil peaaegu nelja tuhande ratturi eest hoolitsemisel? Tootja AA Visioon Stuudio.
http://www.etv.ee/index.php?0536614&kuu ... 02&#d54854
02.10.2006 20:35 112
Kuidas oli kiirabi töö korraldatud Tartu Rattamaratonil peaaegu nelja tuhande ratturi eest hoolitsemisel? Tootja AA Visioon Stuudio.
Teretulemast tagant tuhande hulka jõudjate sekkakalambuur kirjutas:Mõned tähelepanekud:
Täna praktiliselt igal tõusul tuli mõni mees selg ees vastu, Eesmärk oli arvestades sitta stardinumbrit sõita tuhande hulka ja see õnnestus täitsa hästi.
Kraavi ületamine oli asja kõige toredam lõik:D Millegipärast sattusin enne seda olema keskel ja kui kuulsin soovitust kolida paremale, siis oli parem äär juba rahvast täis Kuna hoog oli piisavalt suur, siis mõne kõvema surumisega sain veel kümnest mööda ja tagasi endisesse rütmi. Lõpp hea, kõik hea
Stardis on alati tunne, et täna teen kõigile pähe, aga läheb nagu tavaliselt
Päris palju häid pilteNastix kirjutas:Mõned pildid ka siin http://trm2006.soss.pri.ee/
Stardis on alati tunne, et täna teen kõigile pähe, aga läheb nagu tavaliselt
Ka söögipeatustes oleks juttu jätkunud kauemaks ilma tervist rikkumata. Aga mõte on kohaneLauri89j kirjutas:Kommenteeriks ka veel tagant järgi. Meditsiini töötajad olid valdavalt nii kenad
Very Happy , et mitu korda käis läbi mõte enda võssa keerata, las tohterdavad.
Stardis on alati tunne, et täna teen kõigile pähe, aga läheb nagu tavaliselt
Nagu ühelt pildilt näha oli mõni mees eriti kiire alustajaNastix kirjutas:Mõned pildid ka siin http://trm2006.soss.pri.ee/
http://trm2006.soss.pri.ee/images/img_0388.jpg
Ta kattis ühe numbri vist väga osavalt kinni, kui sektorisse läks ning oma õnneks ka disklahvi teenis
Vat seal on see viga, et juttu ei saanud ajada , suu oli kogu aeg täis ära tuli proovida kõik: soola kurgid (eriti maitsvad), rosinad soolaga (tuttav maitse eelmisest aastast), rosinakukklid (üli pehmed), morss ja spordijook. Ma pakun välja, et järgmisel aastal võiks olla vähem maitsvad toidud siis saaks minu sugune maiasmokk ka parema aja. Tänavu läks pool TP vahelist aega, et eelmistele kaaslastele järgi jõuda siis hetke hingata ja jälle edasi põrutada. Mõnus nädalavahetus "maanteel".Jaaguar kirjutas: Ka söögipeatustes oleks juttu jätkunud kauemaks ilma tervist rikkumata. Aga mõte on kohane
...Suu kinni, süda jahtub ära!
Normaalsed pildid, kuid hinnad teevad sõnatuksarjasepp kirjutas:Rattamaratoni pildid siit -> http://www.sportfoto.ee
Numbri järgi leidsin ka endast mitu pilti.