HPNS VII Pirita 23.09.2006

Infot ja muljeid võistluste kohta
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Vasta
Kirsa
Rattur
Postitusi: 4005
Liitunud: 24. 02. 2003. 23:38

HPNS VII Pirita 23.09.2006

Postitus Postitas Kirsa » 20. 09. 2006. 22:44

Rahvas käis uut rada proovimas. Siin mõned videod:

Video 1
Video 2

Kui ei mängi, siis tarkvara saab siit.

Kasutaja avatar
AndreK
hobisportlane
Postitusi: 2497
Liitunud: 07. 03. 2003. 12:06

Postitus Postitas AndreK » 21. 09. 2006. 09:38

Sellele laskumisele eelnes veel üks huvitav atraktsioon...

Kasutaja avatar
tarts
Rattur
Postitusi: 391
Liitunud: 17. 05. 2004. 12:05

Postitus Postitas tarts » 21. 09. 2006. 11:11

Seda atraktsiooni näete alljärgnevas videos 8:50.
HPNS raja video (8 min)
80% rajast oli maha märgitud. Lõpp paistab kulgevat suht otse, kuid tegelik lõpuosa ilmselt erineb videos nähtavast. Video kvaliteeti olin sunnitud mõnevõrra kärpima selleks, et seda netti üles riputada :(
Viimati muutis tarts, 08. 10. 2006. 00:30, kokku muudetud 2 korda .

Kasutaja avatar
KaupoR
Rattur
Postitusi: 7994
Liitunud: 10. 03. 2005. 14:11

Postitus Postitas KaupoR » 21. 09. 2006. 19:48

AndreK kirjutas:Sellele laskumisele eelnes veel üks huvitav atraktsioon...
:shock: Okei - ma pole küll mingi pika kogemusega maastikurattur aga sellist kreisit (heas mõttes :!:) rajalõiku pole mina näinud. Väga bueno, sinna palgi ja laskumise juurde tasub fotograafidel ennast sättida :P
If everything's under control, you're going too slow!

Kasutaja avatar
Priit
Rattur
Postitusi: 147
Liitunud: 22. 04. 2003. 09:02

Postitus Postitas Priit » 22. 09. 2006. 07:44

ära ei tasu muidugi unustada, et need kaks atraktsiooni on eliidi rajal :) Ise eile selle laskumisega hakkama ei saanud, eks asi jäi oskuste taha :)
kui huvi on, miks mitte
www.westlineteam.com

Kasutaja avatar
m6mm
Rattur
Postitusi: 377
Liitunud: 13. 04. 2005. 14:23

Postitus Postitas m6mm » 22. 09. 2006. 09:48

Priit kirjutas:ära ei tasu muidugi unustada, et need kaks atraktsiooni on eliidi rajal :) Ise eile selle laskumisega hakkama ei saanud, eks asi jäi oskuste taha :)
Kas see laskumine on ainult eliidi rajal? Huhh, siis sai täna hommikul tühja tööd tehtud... kaks korda kümnest isegi õnnestus: järsak, kurv, pehme lahtine pinnas ja kaks puutüve üle tee on natuke liiga palju muutujaid ühe laskumise kohta.

Külaline

Postitus Postitas Külaline » 22. 09. 2006. 09:53

Palgiületuse näide.
Laskumine oli eile muutunud raskemaks kui üleeile. Enne palke on nüüd sügavad lohud sisse pidurdatud ja seal kipub tagumist otsa rohkem lendu loopima.

Kasutaja avatar
KaupoR
Rattur
Postitusi: 7994
Liitunud: 10. 03. 2005. 14:11

Postitus Postitas KaupoR » 23. 09. 2006. 16:48

Treeningplaane kokku pannes panin Pirita etapi üheks aasta olulisimaks võistluseks aga kukkus kehvasti välja. Põhjuseid mitu: samal päeval juba teine start, kolmenädalane treeningpaus ... Rada oli aga taas mõnsa (y) Kolmandal ringil õnnestus ennast liiva sisse maandada, muidi suuremaid ikaldusi polnud.

Mõned pildid esimesest stardist. Piltide teravuse ja/või kvaliteedi kohta palun mitte mingeid kobinaid - kui ei meeldi ära vaata.
If everything's under control, you're going too slow!

Kirsa
Rattur
Postitusi: 4005
Liitunud: 24. 02. 2003. 23:38

Postitus Postitas Kirsa » 23. 09. 2006. 22:01

2006 aasta parim naiskrossisõitja on siis Age! :)

Prükkel cupi aasta kokkuvõttes Agele esimene koht - Palju Õnne!

Siin mõned pildid spordi ja eliidi sõidust ning autasustamisest.

GaB
Rattur
Postitusi: 137
Liitunud: 04. 03. 2006. 17:13

Postitus Postitas GaB » 24. 09. 2006. 20:53


Kasutaja avatar
Priit
Rattur
Postitusi: 147
Liitunud: 22. 04. 2003. 09:02

Postitus Postitas Priit » 25. 09. 2006. 08:24

Paljudele harrastajatele sai komistuskiviks koht, mida foorumis ära ei märgitud ja ega seda enne nii hulluks kohaks enne võistlust ka ei peetud. Aga kui eliit oli selle enne mitu korda läbinud, sis oli harrastajate sõidu ajaks seal juba korralik nipli lõks :) Need kes sõitsid, mäletavad seda kohta kindlasti väga hästi ;) Räägin siis sellest ca 40 cm astmest, pehme liivaga ja täispöördega. Ühe kõige korralikuma nipliga sai seal hakkama kirsa, aga ta polnud kaugelt ainuke :)
kui huvi on, miks mitte
www.westlineteam.com

Kirsa
Rattur
Postitusi: 4005
Liitunud: 24. 02. 2003. 23:38

Postitus Postitas Kirsa » 25. 09. 2006. 11:06

Priit kirjutas:Ühe kõige korralikuma nipliga sai seal hakkama kirsa, aga ta polnud kaugelt ainuke :)
Jah, ära parem maini :). Muld on siiamaani silmas ja kael ei luba paremale vaadata.
Kui prooviringil õnnestus see laskumine väga labaselt ja minu valitud tehnika toimis, siis ma muudkui seda kasutasingi, aga iga ringiga sõideti see asi hullemaks ning mul õnnestus seal 2x järjest üle kaela panna. Et inimene ka ei õpi :(. Teine nippel on mu elu kõige kõrgem igatahes - ei tea kas keegi seda pildile ei saanud. Igatahes peale teist niplit võttis vanduma kõvasti - 4 mees läks mööda, nende hulgas vähemalt 1 oma klassi sõitja.
Pärast tuli välja, et ka teistel ei läinud see koht nii ladusalt kui võiks. :)

Tulemusi vaadates olen kohaga rahul - pirita sobib mulle - aga kohake või kaks kõrgemal olla poleks paha teinud :D.

Kirsa
Rattur
Postitusi: 4005
Liitunud: 24. 02. 2003. 23:38

Postitus Postitas Kirsa » 25. 09. 2006. 11:08

Viimati muutis Kirsa, 25. 09. 2006. 22:30, kokku muudetud 2 korda .

Kasutaja avatar
Kuldar
Trendirattur
Postitusi: 3637
Liitunud: 28. 05. 2003. 18:49

Postitus Postitas Kuldar » 25. 09. 2006. 22:48

Kirsa kirjutas:
Priit kirjutas:Ühe kõige korralikuma nipliga sai seal hakkama kirsa, aga ta polnud kaugelt ainuke :)
Jah, ära parem maini :). Muld on siiamaani silmas ja kael ei luba paremale vaadata.
Kui prooviringil õnnestus see laskumine väga labaselt ja minu valitud tehnika toimis, siis ma muudkui seda kasutasingi, aga iga ringiga sõideti see asi hullemaks ning mul õnnestus seal 2x järjest üle kaela panna. Et inimene ka ei õpi
...
Pärast tuli välja, et ka teistel ei läinud see koht nii ladusalt kui võiks. :)
Vist kolmandal ringil läksin seal liiga innukalt peale ning panin seal publiku tunnustava mõmina saatel konkreetselt üle katuse ja sonkisin molliga mulda nii, et ei jõudnud vist käsagi lahti lasta. Ratas tuli ühte jalgapidi kinni irmsa kaarega järgi.

xtr-lingi väänas ikkagi kõveraks, kuigi kinnitatud oli kak palo?ena - et matsu puhul lenksust järgi annaks. Katsun õigeks meelitada, vaatan kuidas murde/paindekoht jääb. Narr lugu kui kõvemal pidurdamisel link kolksti vastu lenksu pudeneb.

Ühtlasi tervitan noorhärrat, kes vist ringi sisse sai (vabandan, kui ülekohtune olen) või muidu ärakudenud olekuga vegeteeris ja üritas mind lõpusirgel äärekivisse suruda.
Gravity is a Bitch

Kasutaja avatar
AndreK
hobisportlane
Postitusi: 2497
Liitunud: 07. 03. 2003. 12:06

Postitus Postitas AndreK » 27. 09. 2006. 11:31

Kuldar kirjutas: Vist kolmandal ringil läksin seal liiga innukalt peale ning panin seal publiku tunnustava mõmina saatel konkreetselt üle katuse ja sonkisin molliga mulda nii, et ei jõudnud vist käsagi lahti lasta. Ratas tuli ühte jalgapidi kinni irmsa kaarega järgi.
Olin sündmuskohal. Nippel oli hea, minut hiljem samas kohas näitas kõrgemat pilotaaźi ka Veiko :)

Külaline

Postitus Postitas Külaline » 27. 09. 2006. 11:38

AndreK kirjutas: ...minut hiljem samas kohas näitas kõrgemat pilotaaźi ka Veiko :)
Ikka räägiti välja :D. Ma harjutasin pirtal üle lenksu hüppamist erinevates kohtades 5-6 korda (nimetatud kohas piirdusin ühega). Lendamisel sain juba tunnetuse kätte, kuid maanudmine annab ikka soovida. Harjutamine teeb meistriks. Jätkame seda.

Kasutaja avatar
tarmo
Testisõitja
Postitusi: 3035
Liitunud: 06. 02. 2003. 16:48

Postitus Postitas tarmo » 27. 09. 2006. 14:17

veiko kirjutas:
AndreK kirjutas: ...minut hiljem samas kohas näitas kõrgemat pilotaaźi ka Veiko :)
Ikka räägiti välja :D. Ma harjutasin pirtal üle lenksu hüppamist erinevates kohtades 5-6 korda (nimetatud kohas piirdusin ühega).
sa veiko pead rohkem sööma, sa oled liiga kerge sellise raja jaoks :) kõige kasulikum on olla pirnikujulise kehaga, siis vajub paks tagumik iseenesest sadula taha ja üle lenksu lendamine on raskendatud. mõtle selle peale :idea: :wink:

Külaline

Postitus Postitas Külaline » 27. 09. 2006. 14:24

tarmo kirjutas:sa veiko pead rohkem sööma, sa oled liiga kerge sellise raja jaoks :) kõige kasulikum on olla pirnikujulise kehaga, siis vajub paks tagumik iseenesest sadula taha ja üle lenksu lendamine on raskendatud. mõtle selle peale :idea: :wink:
Tänud. Püüan saada oma uute iidolite sarnaseks. 8)

Vasta

Mine “Eesti võistlused”