Haanja 100 2006
värviliseltA3 formaadis on kaart väljas NRP-s ja Velopluss-is.silver kirjutas:Selline on siis selle aasta rada.
http://klipid.haanjarattaklubi.ee/h100/kaart2006a3.pdf
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Tänud kiirreageerimise eest. Kuna praktiliselt iga päev toob trassi kulgemisse väikseid muudatusi, siis peaks eile ülessaand kaart juba moraalselt vananenud olema.mart kirjutas:värviliseltA3 formaadis on kaart väljas NRP-s ja Velopluss-is.silver kirjutas:Selline on siis selle aasta rada.
http://klipid.haanjarattaklubi.ee/h100/kaart2006a3.pdf
Panen ka kohapeal mõned kaardid (A3 värvilisena) müüki, kas siis mälestuseks või millekski muuks.
Iga osaleja saab koos numbriga 12 leheküljelise infobukleti, kus on igasugust vajalikku inffi, ilma kaardipõhjata rajakaart (peal siis H100 rada, TP-d, 10 km takka märgistus, kohanimed, kruusateed, asfaltteed - hea abimees näiteks jootjale või muidu kiibitsejale), stardi-fini?iala skeem ja rajaprofiil tähtsamate-kuulsamate mägede ning nende kõrguse äranimetamisega, lisaks veel ka stardiprotokoll.
H100 staap (numbrid, info, registreerimine jne) Kubija hotelli fuajee 2. korrusel on avatud reedel 17.00-23.00 ja laupäeval 7.00-9.00.
Numbrikotis on veel H100 rattakleebis, särk (kes on tellinud) ja toidutalong - NB! sõidujärgse söögi Kubija hotelli restoranis saab kätte ainult talongi vastu
Afterparty hakkab ilmet võtma.
Huvilistel palun tsekata siia, valida link: Üritused!
Huvilistel palun tsekata siia, valida link: Üritused!
Kas sa tuled rattaga või?moll kirjutas:Holden,
kas kohapeal mingi pakihoiu laadne koht ka on, kuhu saad päevaks oma asjad jätta ja mingi valvega rattaparkla moodi asi pärastiseks kui puhvetis sööd/õlle libistad? ja kas pesuvõimalused Kubijas osalejale midagi maksavad ka?
Tavaliselt jäetakse asjad autosse Olemas on muidugi kohtunike telk, kuhu saab jätta asju, autovõtmeid jne (varem praktiseeritud ümbrikusüsteem - osaleja number ümbrikule ja võtmed sisse - asi toimib).
Rattaparkla peale võiks mõelda, aga pole vist mõtet, kõik ju omad Rattad saab jätta näiteks restorani väliterassi juurde ja siis sinna välja ka sööma tulla.
Saunad on lahti kõigile, 2 väiksemat sauna (M ja N) 14.00-20.00, suurem (basseiniga) segasaun (eestlased, soomlased, lätlased, venelased, setud) 14.00-23.00, raha ei küsita
Kasutades Ivari pulsoka graafikut ja rajakaarti, üritasin enda jaoks olulisemad mäenimed lokaliseerida.
http://www.flickr.com/photo_zoom.gne?id ... 696&size=o
http://www.flickr.com/photo_zoom.gne?id ... 696&size=o
Astun ise tervise pärast joonelt tagasi, kuid särk kulub ikka ära ja kuna plaan on ikkagi kohale tulla ja niisama lõbusalt aega viita, kulub ilmselt ka supp marjaks ära. Üle jääb siis see 106km looduskaunist maastikku, mille loovutaks meeleldi mõnele huvilisele. Kompenseerida võib südametunnistuse kohaselt, kuid lepin ka lihtsalt aitähhiga. Kirjutage ja joonistage mulle, või siis helistage 55 665 927.
velo.clubbers.ee
Ritchey WCS QRS vektor
Ritchey WCS QRS vektor
Krt oleks sa öelnud, et sellise asja teed, oleks mul hulk tööd tegamata jäänud! BTW, see mis sul on Tsirgumägi, on tegelt Plaani Jaanimägi.tampico kirjutas:Kasutades Ivari pulsoka graafikut ja rajakaarti, üritasin enda jaoks olulisemad mäenimed lokaliseerida.
http://www.flickr.com/photo_zoom.gne?id ... 696&size=o
Circa sama graafik on olemas iga osaleja infobukletis.
Viimati muutis dr Holden, 29. 09. 2006. 12:10, muudetud 1 kord.
Kui ma juba raja kõrval olen, siis mõtlesin, et püüaks mingeid udukogusid tekitada paari läätse, mõne tüki metalli ja hunniku plasti abil. Et on's mõnda sellist vahvat kohta, kuhu ennast selle kraamiga sättida?
velo.clubbers.ee
Ritchey WCS QRS vektor
Ritchey WCS QRS vektor
Munamäe tagaküljel on kiirus väikse, seal peaks korralikud ülesvõtted saama.Antti kirjutas:Kui ma juba raja kõrval olen, siis mõtlesin, et püüaks mingeid udukogusid tekitada paari läätse, mõne tüki metalli ja hunniku plasti abil. Et on's mõnda sellist vahvat kohta, kuhu ennast selle kraamiga sättida?
- vigurivänt
- Rattur
- Postitusi: 798
- Liitunud: 27. 09. 2004. 07:49
Re: Ilmast...
Veel on kuiv,aga taevas on kahtlane.Vihmamees kirjutas:Auuu, kohalikud ja rahvas, kes juba kohal! Kuidas on ilm ja rajaolud?
mine laskumistele,kus on niplioht Antsukas,Tsardsõmägi,Taevatrepp(sinna peab paraku paar kilti matkama)ja muidugi Välla.antti kirjutas:on's mõnda sellist vahvat kohta, kuhu ennast selle kraamiga sättida
Tark ei torma!
heale inimesele...
Suured tänud abivalmis ratturile kes andis hädasolijale Häälimäe tõusu lõpuosas keti paranduslüli. (olin see ebaõnne rüütel kel purunes kaks korda kett, esimest korda peale starti, teine siis Häälimäel )
Loodan et sul endal ei purunenud kett...
Olen nõus selle lahkelt sulle kompenseerima (erasõnum...)
Parimat!
Loodan et sul endal ei purunenud kett...
Olen nõus selle lahkelt sulle kompenseerima (erasõnum...)
Parimat!
NB! Uinudes sule silmad!
Mina olen rahul. käesoleva aasta nigelat kilometraazi ja treeningtunde arvestades oli päris hea saavutus, et 6,5 km pikema raja sõitsin läbi 10 min kiiremini kui mullu 100 km. 6h peal tuli äkki jube haamer ja alles peale turgutavaid suutäisi ja venitusi kurgjärvel sain jälle normaalselt liikuma.
korralduslikult oli väga hea, et hotell oli kaasatud üritusse - soodusega majutus, saunad, toitlustamine jne.
korralduslikult oli väga hea, et hotell oli kaasatud üritusse - soodusega majutus, saunad, toitlustamine jne.
Eluga tagasi. Raja esimene ülesmäge pool oli ikka krdi raske, aga sõidu teine allamäge pool läks juba oluliselt ladusamalt. Tunde järgi ütleks, et ei tea kas järgmine aasta maksab Aga seda vaatame järgmine aasta...
Hetkel käib Võhandu trahteris selline möll, et ei taha mitte rääkidagi.
Ütleks ainult seda, et mõnele mehele oli 106km küll nagu hane selga vesi ja energiat jaguks vist veel teisele ringile.
Hetkel käib Võhandu trahteris selline möll, et ei taha mitte rääkidagi.
Ütleks ainult seda, et mõnele mehele oli 106km küll nagu hane selga vesi ja energiat jaguks vist veel teisele ringile.
Tehtud. Aeg küll eelmise aastaga võrreldes 10 minti pikem kuid oli ju ka mõned lisa kilomeetrid. Sai asja suht rahulikult võetud (startisin tsainikute grupist ja sõitsin kui tõeline tsainik ) ja kogu rada läbitud ilma ikkaldumiseta ja haamrita.
Tulemus siis
Aeg 7 h 11 min ( puhas sõidu aeg 6h40m aru ma ei saa kus ma olin 31 minuti. Soola kurk oli tõesti nii hea vist)
Avg 15,0 km/h Maks 47,7km/h
nipleid 0
SLS avg 161 (tavaliselt 175 - 179); max 193
Kõnnitud kiolometraas poole väiksem kui aasta tagasi.
Tänud korraldajatele, kes olid vaeva näinud siltide tegemisega. Tore oli vaadata, et hetke pärast hakkad ronima mäkke ja mäe kõrgus selline ja selline. Kaugelt silti nähes tuli aeg ajalt ahastus, sest peale silti tuli alati midagi "TOREDAT"
Tänud korraldajatele. Hetkel suudan juba trükkida. Hulludele 2007 täne veel ei registreeriks.
Tulemus siis
Aeg 7 h 11 min ( puhas sõidu aeg 6h40m aru ma ei saa kus ma olin 31 minuti. Soola kurk oli tõesti nii hea vist)
Avg 15,0 km/h Maks 47,7km/h
nipleid 0
SLS avg 161 (tavaliselt 175 - 179); max 193
Kõnnitud kiolometraas poole väiksem kui aasta tagasi.
Tänud korraldajatele, kes olid vaeva näinud siltide tegemisega. Tore oli vaadata, et hetke pärast hakkad ronima mäkke ja mäe kõrgus selline ja selline. Kaugelt silti nähes tuli aeg ajalt ahastus, sest peale silti tuli alati midagi "TOREDAT"
Tänud korraldajatele. Hetkel suudan juba trükkida. Hulludele 2007 täne veel ei registreeriks.
Sõidaks kõigist kiiremini, kuid ei jõua!!!
Esimesed 42 km mulle meeldis, enesetunne hea ja läks järjest paremaks, pärast seda nägin ära ka KÕIK selja taga sõitjad. Põhjuseks pauguga purunend sadulapolt... Ehk jälle üks järg minu sadulapostide saagale.
kuna passisin teises TP-s päris kaua, viimase sõitjani, siis nägin ka sealset korraldust. Sööki-jooki oli, spordijook sai peaaegu otsam st esimene 200 täitis pudeleid ja viimane 150 sai ainult tassist juua. Selline kodukootud asi oli, ei kurda, aga imestama pani, et TP "boss" ei olnud ennast eriti sõiduga kurssi viinud, puudus isegi rajakaart ja järgmise TP kaugust ei teand ka ta öelda. Rattahooldusest jäi silma ainult pump..
Järgmine aasta üritan uuesti
kuna passisin teises TP-s päris kaua, viimase sõitjani, siis nägin ka sealset korraldust. Sööki-jooki oli, spordijook sai peaaegu otsam st esimene 200 täitis pudeleid ja viimane 150 sai ainult tassist juua. Selline kodukootud asi oli, ei kurda, aga imestama pani, et TP "boss" ei olnud ennast eriti sõiduga kurssi viinud, puudus isegi rajakaart ja järgmise TP kaugust ei teand ka ta öelda. Rattahooldusest jäi silma ainult pump..
Järgmine aasta üritan uuesti
Ratas on minu hobi, mitte elu
Väga tore üritus,hästi korraldatud ja mida vanajumalgi soosis;)
Pidin enamuse ajast küll raja ääres olema aga sellegipoolest hea meel ,et kordaläinud rattapidu.
Loodan,et mees kes downhilli laskumisel mulle selga sõitis,lõpetas ikka.Sai veel hõigatud auruveduritele kõvahäälselt,et hoiame pikivahet mis aitaks reageerida kitsal ja järsul rajal,juhul kui eespool sõitjal peaks miskit juhtuma.Mind tõmbas puu enda külge ,mis poleks takistanud mul lõpuni sõitmast kui võitu niiväga ihkav konkurent poleks peale sõitnud,mille tulemusel tagumine ratas kaheksa kuju võttis.
Tänud Ivarille kes mind 30ndalt km. Kubijale tagasi transportis.Tore ,et rattamaailmas selliseid fanaatilisi kujusid on,kes hoiavad selliste ürituste reitingu kõrgel
Pidin enamuse ajast küll raja ääres olema aga sellegipoolest hea meel ,et kordaläinud rattapidu.
Loodan,et mees kes downhilli laskumisel mulle selga sõitis,lõpetas ikka.Sai veel hõigatud auruveduritele kõvahäälselt,et hoiame pikivahet mis aitaks reageerida kitsal ja järsul rajal,juhul kui eespool sõitjal peaks miskit juhtuma.Mind tõmbas puu enda külge ,mis poleks takistanud mul lõpuni sõitmast kui võitu niiväga ihkav konkurent poleks peale sõitnud,mille tulemusel tagumine ratas kaheksa kuju võttis.
Tänud Ivarille kes mind 30ndalt km. Kubijale tagasi transportis.Tore ,et rattamaailmas selliseid fanaatilisi kujusid on,kes hoiavad selliste ürituste reitingu kõrgel
keegi pole sündinud võitjaks.On kas jutu ja naljamehed või tõsised treenijad
Jah, läbi ta sai selleks aastaks .Sai siis esimest korda Haanja 100 "hulludele mõeldud!" maratonist osa võetud.Läksin algul eesmärgiga lihtsalt rada läbi sõita,sest ei hinnanud oma treenitust veel nii kõrgelt.Aga koht tuli minu jaoks siiski väga hea: 109 Aeg:6:15 ,nii et jään igati rahule.
Feelingi oli läbi sõidu väga hea.Tõsiselt mõnus oli oma kodukoha übruse metsades vändata .Eks ta vahepeal tõusudel raske tundus ja sai ikka raja peal kirutud ka et "kurat ma siia ronisin!" ,aga tagantjärgi on ikka hea meenutada. Tänud korraldajatele!
(NB: kellel videosid või pilte on võiks need kuhugi üles riputada )
Feelingi oli läbi sõidu väga hea.Tõsiselt mõnus oli oma kodukoha übruse metsades vändata .Eks ta vahepeal tõusudel raske tundus ja sai ikka raja peal kirutud ka et "kurat ma siia ronisin!" ,aga tagantjärgi on ikka hea meenutada. Tänud korraldajatele!
(NB: kellel videosid või pilte on võiks need kuhugi üles riputada )
Re: heale inimesele...
Võta heaks Kas kett pidas lõpuni vastu? Mul endal pole veel kunagi õnnestunud ketti lõhkuda, nii ka seekord... 3xptüiVihmamees kirjutas:Suured tänud abivalmis ratturile kes andis hädasolijale Häälimäe tõusu lõpuosas keti paranduslüli. (olin see ebaõnne rüütel kel purunes kaks korda kett, esimest korda peale starti, teine siis Häälimäel )
Loodan et sul endal ei purunenud kett...
Üldse toimis ratas ilusti, ei ühtki jama keti, käiguvahetuse ega piduritega. Rehvide pidamisele polnud ka midagi ette heita. Super.
Endal läks ootuspäraselt. Algus (esimesed 20) tundus kuidagi väga kerge, hoidsin ennast tagasi, kuid pulss oli millegipärast ikka kõrge. Kusagil 40-45 kandis, siis kui ilm juba sombune oli ja tibutama hakkas, tekkisid esimesed raskemad hetked. Enne Vorstimäge oli kõik taas OK.... sedapuhku kuni Mõrvarini, sealt edasi algas vaevaline venimine lõpu suunas. Isegi jalgsi mäest üles lonkimine nõudis puhkepeatusi. Kui Vorstimäe kandis oli keskmine pulss 177, siis Kurgjärvele jõudes oli see juba masendavad 161 lööki. Kui Jaanimäel rada tagasi kruusale jõudis, siis juba finish paistis ja hakkas kiire Enesetunne oli siis jälle väga hea, pulss lõpuks 167/195. Aeg 7:33:54.
Järve ääri mööda ja enamik metsavahel kulgenud singleid olid suurepärased. Lõpupoole sai neist muidugi veidi kõrini... Enamus heinamaa-lõikusid olid ka väga head, välja arvatud mõni üksik raputav. Kõige hullem rajaosa oligi kilomeetritel 85-95.
Et siis käisin ka seal Haanjas ära ja ütleks, et MSPM - KÕIK ON ENDISELT JUMALA VINGE Neile kelle karmimad kogemused piirduvad EEC-ga, siis võite asja endale nii ette kujutada - EEC on nagu kallis kähkukas ja H100 seevastu korralik mürgel koos eel- ja lõppmänguga (asjast endast ma üldse ei räägigi parem).
Ivar, Silver, Ivo & Co, ärge te jumala eest ära väsige
Ivar, Silver, Ivo & Co, ärge te jumala eest ära väsige
Ütleme nii, et kui on vaja iseloomustada Mõrvari tõusu, siis SEE PILT ütleb rohkem kui tuhat sõna (tehtud ka just tol tõusul).Kirsa kirjutas:Pildid
Kuna seekord ise sõitsin, siis usaldasin aparaadi Anttile, et tema teeks mõned kenad klõpsud.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
- kalle_100%
- Rattur
- Postitusi: 158
- Liitunud: 30. 06. 2004. 13:22
Hooaeg läbi
Huh, läbi sai. Tänu 3a pikkusele rattatreenitusele ei võtnudki see kõiki elumahlasid... Üllatav on ainult, et tulemused aasta-aastalt vaid 10min kaupa paranevad. Tartu Rattarallil on samas 1.5 tundi arenguhüpet...
Korraldus oli tasemel, tegelikult selliselt ürituselt ei ootagi suurt "formaati". Väga meeldis geograafiatund, kus mäed ilusti peal. Juhendis ka detsimeetri täpsusega kõik kirjas .
Sõit ise kulges sellise taktikaga, et alguses keerasin pulsi 172+ peale. Kusagil 35 km peal alanes see 155-ni ja nii jäi lõpuni. Teine taktika oli mitte rahmeldada tõusudest rattaga ülesse, kuna võtavad liialt ressurssi. Selle asemel jõuab peale mäge uhada.
Kuna vahetasin eelmisel päeval piduriklotsid ja nii, et tagarattas ainult üks pool ulatas pöiani (tegelt pidurit polnud), siis Häälimäe ja mitme teise 35+ kraadised laskumised tuli võta jala (üksnes esipiduriga seal ei õnnestunud). TP-des kahjuks sisemist kuuskanti enne ei olnud, kui 60km peal. Äärepealt oleks Kavadi järve sulpsatanud. Kui pidurid korda sain, oli teine minek (järsud mäed said laskutud ja ka pidurdus ise oli kiirem, sai kurve võtta)... Lõpus sain hea veduri, kuni Marion vedas elu eest, vahet polnud, kas üles või alla mäge.
Peale Kurgjärvet, kohas kus oli üks järskudest laskumistest (mitte Andsumäe), nägin verise ninaga poissi. Loodan et jõudsid kenasti kohale ja said ilme ilusaks.
Soovitused. Ilasimäe poriträki ma jätaks välja. Oli teine suht tüütu. Infobukleti väljaandmist jätkaks, nagu ka särgi. Muidugi võiks ka laiemas ringis avatud raja peale mõelda, kuigi Teil oli see enne Rattamaratonit programmis. Ilmselt oleks H100 mõistlik üks kord enne läbi teha. WWW infopunkti jaoks ehk leiab ka nüüd ressurssi. Minu arust võiks juhendi inglisekeelseks tõlke korra üle käia.
Minu trennid H100 tarvis toimusid Trummis. Ja suur vahe on nende raskusastmetel. Põhjuseks see, et Trummis saad peale tõusu (võetav ilusti ratta seljas) vabalaskumist teha 50+ kiirusega. Haanjas seda vist kusagil ei õnnestu. Ja Trummis pole vaja lipata, ratas seljas.
Tänud Ivar. Olen järgmine aasta ka joonel. Isegi kui too pori-ilastus sisse jääb.
Korraldus oli tasemel, tegelikult selliselt ürituselt ei ootagi suurt "formaati". Väga meeldis geograafiatund, kus mäed ilusti peal. Juhendis ka detsimeetri täpsusega kõik kirjas .
Sõit ise kulges sellise taktikaga, et alguses keerasin pulsi 172+ peale. Kusagil 35 km peal alanes see 155-ni ja nii jäi lõpuni. Teine taktika oli mitte rahmeldada tõusudest rattaga ülesse, kuna võtavad liialt ressurssi. Selle asemel jõuab peale mäge uhada.
Kuna vahetasin eelmisel päeval piduriklotsid ja nii, et tagarattas ainult üks pool ulatas pöiani (tegelt pidurit polnud), siis Häälimäe ja mitme teise 35+ kraadised laskumised tuli võta jala (üksnes esipiduriga seal ei õnnestunud). TP-des kahjuks sisemist kuuskanti enne ei olnud, kui 60km peal. Äärepealt oleks Kavadi järve sulpsatanud. Kui pidurid korda sain, oli teine minek (järsud mäed said laskutud ja ka pidurdus ise oli kiirem, sai kurve võtta)... Lõpus sain hea veduri, kuni Marion vedas elu eest, vahet polnud, kas üles või alla mäge.
Peale Kurgjärvet, kohas kus oli üks järskudest laskumistest (mitte Andsumäe), nägin verise ninaga poissi. Loodan et jõudsid kenasti kohale ja said ilme ilusaks.
Soovitused. Ilasimäe poriträki ma jätaks välja. Oli teine suht tüütu. Infobukleti väljaandmist jätkaks, nagu ka särgi. Muidugi võiks ka laiemas ringis avatud raja peale mõelda, kuigi Teil oli see enne Rattamaratonit programmis. Ilmselt oleks H100 mõistlik üks kord enne läbi teha. WWW infopunkti jaoks ehk leiab ka nüüd ressurssi. Minu arust võiks juhendi inglisekeelseks tõlke korra üle käia.
Minu trennid H100 tarvis toimusid Trummis. Ja suur vahe on nende raskusastmetel. Põhjuseks see, et Trummis saad peale tõusu (võetav ilusti ratta seljas) vabalaskumist teha 50+ kiirusega. Haanjas seda vist kusagil ei õnnestu. Ja Trummis pole vaja lipata, ratas seljas.
Tänud Ivar. Olen järgmine aasta ka joonel. Isegi kui too pori-ilastus sisse jääb.
Ratas ribadeks
Vot see on huumor.
H100 on nagu mägedes turnimine, kui ära käid siis tõmbab sinna ikka tagasi, isegi ei saa päris hästi aru miks. Ja seda emotsiooni ei oskagi kohe kuidagi teistele edasi anda. Ja siis jäädki käima ja asja uurima, et äkki seekord leian selle millegi, mille kaudu seda feelingut edasi anda.
Igatahes oli jälle hea üritus ja vähemalt sama hea aftekas.
There are no races, only countries of people Chuck Norris has beaten different shades of black and blue.
Re: Hooaeg läbi
Õnnestus, isegi mitmel korralkalle_100% kirjutas: Ja suur vahe on nende raskusastmetel. Põhjuseks see, et Trummis saad peale tõusu (võetav ilusti ratta seljas) vabalaskumist teha 50+ kiirusega. Haanjas seda vist kusagil ei õnnestu.
Tänud veelokord Ivar & CO'le kes järjekordselt said hakkama fantastilise üritusega. Rajast on juba paljud rääkinud, nii et sel teemal juba palju öeldut kordama ei hakkaks.
Aga näidake mulle mõni teine rattavõistlus Eestis, kus on selline before ja after-party nagu seda on Haanja100'l.
Mõned PILDID
Sai siis ka see püha üritus juba kolmandat korda läbitud. Enesetunne on muidugi peale finisit tunduvalt parem kui enne seda( nii 15-10 km). Kui nüüd võrrelda selle aasta üritust eelneva kahega, siis minu jaoks oli kindlasti kõige huvitavam sõit. Enamuse pingest pakkus mulle ratas oma hiilguses. Nimelt õnnestus juba enne 20-ndat km-t kumm ära lõhkuda. Kuna ei ole eriti vaja olnud aja peale kummi vahetada siis kulus toimetamisele nii mõnigi väärtuslik minut. Seadnud pilli taas töökorda sai edasi kihutama hakatud. Tolleks hetkeks oli minust möödunud 130+ ratturit ja...kohaks oli tol hetkel 160+ ....sai sõidetud paar kilomeetrit kui tabas uus üllatus nagu välk seldest taevast ...nimelt hakkas sadula kinnituspolt iseeneslikult lahti tulema ja sadul ajas mõnusalt nina püsti . Kuna toidupunktini olid loetud kilomeetrid ei teinud sellest suurt numbrit....aga nüüd siis järgmine "meeldiv" üllatus. Toidupunktist kuuskantvõtmeid küsides selgus, et neil ei ole üldse võtmeid ja finisist pidavat saama(tegemist oli 23,3 km-ga) Lisaks veel kaks pisemat tehnilist probleemi, mis teises raja pooles pidevalt meelde tuletasid olid käiguvahetaja mis peale üht sopaauku ei tahtnud funktsioneerida ja kaelakausid, mis hakkasid kolisema(kruvid andsid veic järgi). Niipalju siis tehnikast...
Rajast jäi kõige positiivsemalt meelde esimene downkiller, mis oli väga mõnus maasikas
Tänu pikale sõidule ja kummivahetusele sõidu algfaasis sai ka hea ülevaate erineva tasemega sõitjate tehnikast ja sõidustiilidest(seda siis kohtadel umbes 30-170).
Kokkuvõtteks võib sõitu positiivselt meenutada ja rahul olla et lõpetatud sai. Aega kulus sel korral 5.37.37 ja tulemuseks 33-s koht. Võrreldes eelmise aastaga sai parandatud nii aega kui kohta .
Tänud korraldajatele!!
Rajast jäi kõige positiivsemalt meelde esimene downkiller, mis oli väga mõnus maasikas
Tänu pikale sõidule ja kummivahetusele sõidu algfaasis sai ka hea ülevaate erineva tasemega sõitjate tehnikast ja sõidustiilidest(seda siis kohtadel umbes 30-170).
Kokkuvõtteks võib sõitu positiivselt meenutada ja rahul olla et lõpetatud sai. Aega kulus sel korral 5.37.37 ja tulemuseks 33-s koht. Võrreldes eelmise aastaga sai parandatud nii aega kui kohta .
Tänud korraldajatele!!
Sügav kummardus ja suur lugupidamine korraldajatele - te olete ikka ise ühed parajad hullud, et sellist asja veate ja teete Mõned kodanikud on siin pisikesi etteheiteid teinud, et polnud kuuskanti või seda või teist aga see ei muuda üldpilti. Näiteks sellist super teenindust nagu Vaskna TP-s kuskil mujal ei näe - kurgid kantakse sulle suisa kandikul ette, ole aint mees ja ampsa. Pudelid täituvad joogiga kui võluväel
Endal õnnestus 20. kilomeetri peal just Kavadi järve äärde laskudes empiiriliselt tõestada, et maapinna ja inimkeha vaheline hõõrdetegur ületab naha elastsuse - tulemuseks veritsev põlv ja marraskil küünarnukk. Kõige "pullim" oli selle kukkumise juures see, et kui ma ennast sealt püsti ajasin, liivast puhtaks raputasin, vigastused üle kontrollisin, siis pilku rattale heites leidsin ratta mind ootamas "püstises" asendis. Õnneks või kahjuks mitte sarved üles poole vaid rattad ülespoole - ratas oli end kukkumise järgselt nii imeliselt uperpallitanud, et jäi sarvedele ja sadulale toetudes tagurpidi püsti seisma. No sellised asjad on võimalikud vaid Haanjas
Endal õnnestus 20. kilomeetri peal just Kavadi järve äärde laskudes empiiriliselt tõestada, et maapinna ja inimkeha vaheline hõõrdetegur ületab naha elastsuse - tulemuseks veritsev põlv ja marraskil küünarnukk. Kõige "pullim" oli selle kukkumise juures see, et kui ma ennast sealt püsti ajasin, liivast puhtaks raputasin, vigastused üle kontrollisin, siis pilku rattale heites leidsin ratta mind ootamas "püstises" asendis. Õnneks või kahjuks mitte sarved üles poole vaid rattad ülespoole - ratas oli end kukkumise järgselt nii imeliselt uperpallitanud, et jäi sarvedele ja sadulale toetudes tagurpidi püsti seisma. No sellised asjad on võimalikud vaid Haanjas
If everything's under control, you're going too slow!
Re: heale inimesele...
Kui tsiteerida aastatetagust telereklaami, siis:"ma võisin selle probleemi enda jaoks unustada"brg kirjutas:Kas kett pidas lõpuni vastu?
Sõidust endast: Jätkuvalt on meeles ratturid kes pakkusid lahkelt rada (mõni võttis lausa jala lahti ja tõmbas kõrvale), seda vist näeb ainult H100'l.
Kuna 20 minutit kulus keti "teemale"olid "rongid" juba läinud, jäi üle ainult mõistust appi võttes lõpuni sõita. TP'des suu kurki ja pudelid jooki täis ning tuld! Kokkuvõttes üle kahe korra viletsam koht kui mullu, aga ega väga ei kripeldagi sees...
Ääremärkusena peab ütlema et isand Kirsa on tõesti "mägironija", seda sai viimasel 10-15'l kilomeetril lahkelt kaeda .
NB! Uinudes sule silmad!
Re: heale inimesele...
Kas sina olidki see punase särgiga, kes mul visalt taga sõitis ning maha ei tahtnud jääda - ükskõik kui kõvasti ma ka ei pingutanud.Vihmamees kirjutas: Ääremärkusena peab ütlema et isand Kirsa on tõesti "mägironija", seda sai viimasel 10-15'l kilomeetril lahkelt kaeda .
Ja küsisid kas mul püsti sõites jalad krampi ei lähe. Õnneks ma olin lõpus ikka 2 kohta eespool.
See viimase otsa kihutamine oli minu "varaalustatud lõpuspurt", aga räägime parem kõigest järgemööda.
Start oli üllatavalt kiire. Pulss kruviti hoogsalt üles ja rahval tundus olevat kuhugi kiire olevat. Muidugi kui aus olla, siis ma startisin kõvade tegijate sildi alt. 10-40km oli paras vaevlemine. Esiteks oli see rajaosa mulle uus(võrreldes 2004-ga, mis on ainukene haanja radade nägemine minu jaoks) ja väga oksarisune ja minu arust ka üsna ohtlik. Sest alati võis mingi ootamatu viltune juurikas või kivi sind võssa vedada.
Ainukene positiivne mälestus sellest jupist on välla tõus, mis sai hirmsa viha ja raaminaksumise saatel üles keritud. Kohalik fotomees mainis, et juba mõni aeg polevat sealt keegi sõitnud.
37-ndal kilomeetril olid kindlad katkestamisemõtted, aga mõtlesin et noh vaatame mis sest asjast saab. Kuna minekut ei olnud siis ei hakanud ka punnitama "loksusin" kogu selle lõigu aeglases tempos ja pulsiga 150 või nii. Ega see väga vale otsus ei olnudki, sest 2004 sai esimene 50km vilet antud ja lõpus oli haamrite haamer.
Kuskil 40-ndal kilomeetril oli TP, kus toimus väike rahvakogunemine ja vestlusring. Nägin ära kes mu konkurendid on ja arvasin et peaks neist kõvem olema. Panin sealt esimeste seas minema ja kogu edasine sõit oli juba palju lõbusam.
67-ndal km-l läks enesetunne juba väga heaks - rada oli tuttav ja ilm ilus.
Vaskna järve singel meeldib mulle alati. Siis väike söök ja mõrvarile - tahtsin üles kerida, aga libe mis libe. Sõitsin siis munakast üles väikse pausiga. Peale munakat algab üks vastik osa. Oled enamasti üksi, kuskil rööpas ja mudasel metsateel ja tead et veel palju on minna.
Kui see ära lõppes läks paremaks. Täpset 80-nda km sildi juures oli mõnus allamäge metsatee. Sai hoogsalt lastud ja lõpp nagu juba paistaks. 83-ndal mõtlesin küll, et kui üks tõus veel tuleb, siis ma lähen tagurpidi tagasi.
85-ndal vaatasin, et pole palju jäänud ning alustasin lõpuspurti. Mäletasin et viimane 6-10km peaks olema allamäge ja kruus, mida mööda isegi surnud inimene peaks koju jõudma. Aga 88 kuni 97 oli üks vastik rajalõik, mis venis ja venis. Sain aru, et olin "lõpukiirendust" "vähe" vara alustanud, aga tempos järgi ei andnud. Imestasin veel omaette, et ei tea kuna organism protestima hakkab. 90-ndal hakkasin juba vaikselt sonima - 92-l tahtsin ainult koju, aga alla ei andnud.
Konkurentidega käis tihe madin ja pidevalt oli vaja selja taha vahtida, et kes sealt nüüd jälle tuleb. Kõik tõusud võtsin püsti ja hambad ristis. Teised ei tahtnud ikka maha jääda. Kui siis lõpuks metsast välja sain, läks hirmus tempo peale. Tornimäele tõustes oli hea ülevaade kes veel ees, kes taga. Tornimägi ja bosse singel läksid ka suure vihaga raginal ja lõpp käes oligi.
Tänan seda kirju särgiga:) noorhärrat, kes mind vist? 4-5km enne lõppu asfaldijupil edasi tõukas. Natuke enne heinamaal pani kett saba(õigemini KMC link) ja palusin tal lihtsalt mulle mingi hoog sisse anda, aga ta lükkas mind jumalast altruistlikult kuni asfaldilt mahapöördeni.
Viimased jooksukilomeetrid tundusid raudselt elu piiiiiiikimad, jooks pole minu ala... Aga oma lollus tuli kuidagi kinni maksta, link ja ketivõti tasku pista pole ju raske.
H100 kontekstis lisandus mnt-kingadele järjekordne hell teema - sõidupüksid. Spessial tänud Rihole! Esimesel võimalusel ostan mõne odava jäätise (eeee...aga koos sööme ära).
nonii,
piltide pealt nägin, et see samariitlane oli nr. 28
Fini?is pakutud õllest ta loobus. Spordipoisid;) põrguvärk.
Viimased jooksukilomeetrid tundusid raudselt elu piiiiiiikimad, jooks pole minu ala... Aga oma lollus tuli kuidagi kinni maksta, link ja ketivõti tasku pista pole ju raske.
H100 kontekstis lisandus mnt-kingadele järjekordne hell teema - sõidupüksid. Spessial tänud Rihole! Esimesel võimalusel ostan mõne odava jäätise (eeee...aga koos sööme ära).
nonii,
piltide pealt nägin, et see samariitlane oli nr. 28
Fini?is pakutud õllest ta loobus. Spordipoisid;) põrguvärk.
Gravity is a Bitch
H100 läbi
Pean tunnistama, et võrreldes eelmise aastaga oli sõit lihtsam. Vähemalt 17km rajast, sest sel aasta ei eraldunud sadul peale Munamäge rattast nagu 2005.a.
Sain sõita ilma tehniliste probleemideta. Tänud selle eest Hawaii Expressi telgi abivalmis kodanikule, kes 3 min enne starti ventiili juurest puruläinud õhukummi ära vahetas, nii et ma koos teistega minema sain. Siit mulle õpetus - kummipumpamine tuleb varakult ära teha.
Pikaltkirutud kummiteooria peab vist ikkagi paika. Selle aasta kumm oli 100% Speedmax. H100 oleks pidanud vähemalt taha midagi muud panema. Oleksin nii mõnegi tõusu saanud rohkem sadulas olla ja oleks paar küljekat rohu peal sooritamata jäänud.
Kestsin lõpuni ja üllatasin 100m enne lõppu toimunud spurdiga minust 5 km ennem nagu postist möödasõitnud ratturit, kelle tuuleski sõitmine tundus sel hetkel ilmvõimatu.
Kokkuvõttes kõik hästi - korraldus, ilm, rada, 40 min kiirem rajaläbimine. Oleksin nõus ennast kohe järgmisele H100 kirja panema.
Sain sõita ilma tehniliste probleemideta. Tänud selle eest Hawaii Expressi telgi abivalmis kodanikule, kes 3 min enne starti ventiili juurest puruläinud õhukummi ära vahetas, nii et ma koos teistega minema sain. Siit mulle õpetus - kummipumpamine tuleb varakult ära teha.
Pikaltkirutud kummiteooria peab vist ikkagi paika. Selle aasta kumm oli 100% Speedmax. H100 oleks pidanud vähemalt taha midagi muud panema. Oleksin nii mõnegi tõusu saanud rohkem sadulas olla ja oleks paar küljekat rohu peal sooritamata jäänud.
Kestsin lõpuni ja üllatasin 100m enne lõppu toimunud spurdiga minust 5 km ennem nagu postist möödasõitnud ratturit, kelle tuuleski sõitmine tundus sel hetkel ilmvõimatu.
Kokkuvõttes kõik hästi - korraldus, ilm, rada, 40 min kiirem rajaläbimine. Oleksin nõus ennast kohe järgmisele H100 kirja panema.
Viimati muutis Al, 02. 10. 2006. 09:16, muudetud 1 kord.
esimesed 50 km olid igati ok, peale seda hakaks organism streikima, ei tea, kas oli probleemiks eelneval kolmel päeval mind kimbutanud palavik või ei võtnud lihtsalt organism pakutavat geeli vastu. Igatahes jäin mingiks komekümneks kilomeetriks kudema. Sellega, et ennast TP-des rohkem turgutasin, kulus mõistagi väärtuslikku aega. Aga võtsin selles olekus vastu otsuse, et sõidan lihtsalt lõpuni. Lõpupoole hakkas TP-des tehtud veekuur ennast tunda andma ja sain jälle natuke korralikumalt astuma hakata. Eelmise aasta esimese saja koht jäi see aasta küll kauniks unistuseks, aga jäin igati rahule et selle katsumuse järjekordselt läbi tegin See üritus on minu jaoks õigel kohal hooaja lõpetamiseks
kui huvi on, miks mitte
www.westlineteam.com
www.westlineteam.com
- vigurivänt
- Rattur
- Postitusi: 798
- Liitunud: 27. 09. 2004. 07:49
Kindlasti väärib H100 aasta tippsündmuse nime kodukamaral ja vahva oli vaadata kuidas kohalikud hundid(loe.hullud) end järjest kõrgematele kohtadele suruvad.
Ise alustasin nii ja naa.Lootsin rahulikult käima sõita,aga ei tahtnud ka esimesi lihtsalt käest lasta,soov oli tugevate tuules tirri lasta.Üllatavalt rahulikult töötas see seltskond,Janis vedas ees ja teised siblisid taga nagu otsiksid kohta elus.Verijärve juures laskumisel enne asfalti avastasin äkki end 4. kohalt Kuni Kaasjärvetõusuni oli kõik korras,aga siis hakkas eelmisel päeval vahetatud tagakäikaritross oma iseloomu näitama ja teravat tõusu kahevahel oleva käigukastiga oli päris piin võtta.Kui üles jõudsin olid esimesed juba vahe sisse sõitnud,otsisin järgnevatelt varju,aga need küürutasid minu taga.Tasasel maal timmisin väheke käiguvahetust ja automaatkasti probleemist sain lahti,aga üles vahetamisel puikles hõbedane xt tähisega vedruliigend ikka vähe vastu.
Enne taadi maja kakkusin ennast pundi ette otsa,et singlil koperdajaid vältida,see ka õnnestus ja kuni uue rajaosani sain ise tempot ja trajektoore valida.Kuskil uuel osal seisis Vilts(HRK Viljar ) raja ääres,ju oli tegemist mingi tehnika tõrkega korraks.Mingi lätakaga pusisime ennast metsast välja ja enne Kavadijärve kallasrada sain jälle oma valitud võtetega edasi liikuda.Paaris kohas oli taga küll kuulda lätaka tatistamist,aga see tegi mulle vaid nalja
Enne Häälimäge ootas fännklubi joogipudelitega,sain paagid täis ja hooga edasi.Paarkümmend sammu tuli tõusul ikka kõndida,sest eessõitjate koperdused ja libe mägi sundisid jala maha panema.Lõpuks sai ikka suurem osa sõita ja laskumisel ühte võõrast juhendada ja hoiatada ohtlikest kohtadest.
Vällale jõudes küürutasin Porteri meestel taga ja rajamuudatusest möödumisel uuesti tuttavale teele jõudes ei pannud tähelegi,kuidas olime õgelt teelt kõrvale kaldunud.Keerasin kähku ümber ja põrutasin Tondile hooga vastu,kes ka liimile oli läinud.Küll Pait imestas kui ma seljataga häält tegin Ta oskas veel laudteetõusu alguses koperdada ka ja sai minu torinat kuulda.Sain küll ilusti uuesti rattale ja rebisin end üles.Tuiskasin mäest alla ja sättisin noka Välla tipu poole.Veidi tuli jalutajaid hurjutada ja nad lasid ikka kõrvalt mööda.Kuulsin seljataga ähkimist,mõtlesin Gri?a,kellest just eelmisel tõusul möödusin,aga ei ühti,mingi Tont oli Edasi sai meist tandem järgnevaks 60 km-ks.
Papisöödul ei olnud õnneks rajal haamrit,nagu trenni ajal(kohalik talumees paneb lehmaketi toki kinni löömise järel haamri rajale,et ära ei kaoks) ja kuusesingel möödus hingamist taastades,kuigi jalga ikka sirgeks ei lasknud.Kruusal ootas taas jootjatemeri,sain minagi jälle paagid täis.
Tasapisi jäi meid järgi 4 meest.
Pressi koolimaja,kord olid niidud,Vorstikas möödusid töiselt ja alles Villa TP-s suutsime ühest "turistist" lahti saada,teine jõudis paraku peale tankimist meile uuesti sappa.
Vaskna TP-s läks Tont tankima ja eelmainitud tüüp sõitis ära ja rohkem me teda ei näinud.
Mõrtsukat eriti ei üritanudki alistada,sest oli juba mõnda aega udutanud ja rõhk tagarehvis ka selline,mis pooldas rohkem veeremist,kui pidamist.Tõusul ootasid mind 2 lobisevat klubikaaslast,ühel teatririided seljas Sain geeli,sain jooki,aga kuna see Oru mulle viinerit ja oma geelipudelit pakkus mina küll ei märganud Olid ju mõniaeg tagasi väikesed krambihoiatused kintsus käinud ja ihu vajas soolast.
Munakast üle Lukukale,maa oli märg,paistab et Haanjas oli korralikult kastnud.
Tont sabas kulgesime edasi.Mingil rööpalisel ja roikaid täis laskumisel niitis miski mul voki alt ja sain maas vähe uperpallitada,õnneks pääsesin ehmatusega.Kuskil ootas Tont mind järgi ja Hallimäele tõusime koos.Kurb oli üleval Janist kohata,tal ratas "naistekonfis"(ilma sadulata),aga mis me teha saime,põrutasime edasi.
Enne Kurgjärve suusaradasid tuli mingi tõusu all kett maha ja Tont sai vahe sisse.Paistab,et kett käis ka endal maha,sest vahet enam kinni ei suutnud sõitagi.Selg tegi ka metsikut valu,oli teine kõvasti raputada saanud,minu jaoks harjumatu 2 atm tegi oma töö.Olen ikka oma pehmet jalga,mis p....t sadulast üleval ei jõua hoida,kompenseerinud madalama rõhuga ja singlitest rahulikult üle ujunud.
Kurgjärvel paagid jälle täis ja edasi tuttavatele kiiretele laskumistele.Ilasi kannatasin kuidas suutsin.Kuulsin taamalt kuskilt kellegi käikari kolinat,aga teadsin,et kui Ilasist üle saan,siis kedagi enam järgi ei lase.Kõik laskumised nii peas ja kannatada vaid 2 teravat tõusu.
Peale Piiri Vaiko maja mingil laugel tõusul,kus ümber mahakukkunud kase tuli sõita, nägin ees Tonti päris lähedalt,aga ju ta oli vähe hinge tõmmanud,sest ta kadus sama kiiresti silmapiirilt kui sinna ilmus.
Tornimägi veel kannatasin ja Antsukast tulin sellise hooga alla,nagu pole iialgi tulnud.Pöff,kaameramehed olid mäe otsas.
Lõpuks 12. fini?is ja võin rahule jääda,ühtlasi olin ka esimene naisvõistleja
Numbrid:
aeg 05:19:58
pulss 171/195(keskmine 15 matsu madalam kui muidu,väsimus vist)
kiirus 19,7/55,7
dist 104.9
asc 1620
kcal 5604( kuidagi vähe)
PS.Janis vana hull lasi sadulata lõpuni ja tiim teenis auhinnalise 3. koha Higi sain tõsiselt lahti alles Trahteris Kella 4 paiku sain koju,aga diskori poolt välja hõigatud kella 11.00 trenni küll ei jõudnud.
Järgmisel aastal jälle.
Ise alustasin nii ja naa.Lootsin rahulikult käima sõita,aga ei tahtnud ka esimesi lihtsalt käest lasta,soov oli tugevate tuules tirri lasta.Üllatavalt rahulikult töötas see seltskond,Janis vedas ees ja teised siblisid taga nagu otsiksid kohta elus.Verijärve juures laskumisel enne asfalti avastasin äkki end 4. kohalt Kuni Kaasjärvetõusuni oli kõik korras,aga siis hakkas eelmisel päeval vahetatud tagakäikaritross oma iseloomu näitama ja teravat tõusu kahevahel oleva käigukastiga oli päris piin võtta.Kui üles jõudsin olid esimesed juba vahe sisse sõitnud,otsisin järgnevatelt varju,aga need küürutasid minu taga.Tasasel maal timmisin väheke käiguvahetust ja automaatkasti probleemist sain lahti,aga üles vahetamisel puikles hõbedane xt tähisega vedruliigend ikka vähe vastu.
Enne taadi maja kakkusin ennast pundi ette otsa,et singlil koperdajaid vältida,see ka õnnestus ja kuni uue rajaosani sain ise tempot ja trajektoore valida.Kuskil uuel osal seisis Vilts(HRK Viljar ) raja ääres,ju oli tegemist mingi tehnika tõrkega korraks.Mingi lätakaga pusisime ennast metsast välja ja enne Kavadijärve kallasrada sain jälle oma valitud võtetega edasi liikuda.Paaris kohas oli taga küll kuulda lätaka tatistamist,aga see tegi mulle vaid nalja
Enne Häälimäge ootas fännklubi joogipudelitega,sain paagid täis ja hooga edasi.Paarkümmend sammu tuli tõusul ikka kõndida,sest eessõitjate koperdused ja libe mägi sundisid jala maha panema.Lõpuks sai ikka suurem osa sõita ja laskumisel ühte võõrast juhendada ja hoiatada ohtlikest kohtadest.
Vällale jõudes küürutasin Porteri meestel taga ja rajamuudatusest möödumisel uuesti tuttavale teele jõudes ei pannud tähelegi,kuidas olime õgelt teelt kõrvale kaldunud.Keerasin kähku ümber ja põrutasin Tondile hooga vastu,kes ka liimile oli läinud.Küll Pait imestas kui ma seljataga häält tegin Ta oskas veel laudteetõusu alguses koperdada ka ja sai minu torinat kuulda.Sain küll ilusti uuesti rattale ja rebisin end üles.Tuiskasin mäest alla ja sättisin noka Välla tipu poole.Veidi tuli jalutajaid hurjutada ja nad lasid ikka kõrvalt mööda.Kuulsin seljataga ähkimist,mõtlesin Gri?a,kellest just eelmisel tõusul möödusin,aga ei ühti,mingi Tont oli Edasi sai meist tandem järgnevaks 60 km-ks.
Papisöödul ei olnud õnneks rajal haamrit,nagu trenni ajal(kohalik talumees paneb lehmaketi toki kinni löömise järel haamri rajale,et ära ei kaoks) ja kuusesingel möödus hingamist taastades,kuigi jalga ikka sirgeks ei lasknud.Kruusal ootas taas jootjatemeri,sain minagi jälle paagid täis.
Tasapisi jäi meid järgi 4 meest.
Pressi koolimaja,kord olid niidud,Vorstikas möödusid töiselt ja alles Villa TP-s suutsime ühest "turistist" lahti saada,teine jõudis paraku peale tankimist meile uuesti sappa.
Vaskna TP-s läks Tont tankima ja eelmainitud tüüp sõitis ära ja rohkem me teda ei näinud.
Mõrtsukat eriti ei üritanudki alistada,sest oli juba mõnda aega udutanud ja rõhk tagarehvis ka selline,mis pooldas rohkem veeremist,kui pidamist.Tõusul ootasid mind 2 lobisevat klubikaaslast,ühel teatririided seljas Sain geeli,sain jooki,aga kuna see Oru mulle viinerit ja oma geelipudelit pakkus mina küll ei märganud Olid ju mõniaeg tagasi väikesed krambihoiatused kintsus käinud ja ihu vajas soolast.
Munakast üle Lukukale,maa oli märg,paistab et Haanjas oli korralikult kastnud.
Tont sabas kulgesime edasi.Mingil rööpalisel ja roikaid täis laskumisel niitis miski mul voki alt ja sain maas vähe uperpallitada,õnneks pääsesin ehmatusega.Kuskil ootas Tont mind järgi ja Hallimäele tõusime koos.Kurb oli üleval Janist kohata,tal ratas "naistekonfis"(ilma sadulata),aga mis me teha saime,põrutasime edasi.
Enne Kurgjärve suusaradasid tuli mingi tõusu all kett maha ja Tont sai vahe sisse.Paistab,et kett käis ka endal maha,sest vahet enam kinni ei suutnud sõitagi.Selg tegi ka metsikut valu,oli teine kõvasti raputada saanud,minu jaoks harjumatu 2 atm tegi oma töö.Olen ikka oma pehmet jalga,mis p....t sadulast üleval ei jõua hoida,kompenseerinud madalama rõhuga ja singlitest rahulikult üle ujunud.
Kurgjärvel paagid jälle täis ja edasi tuttavatele kiiretele laskumistele.Ilasi kannatasin kuidas suutsin.Kuulsin taamalt kuskilt kellegi käikari kolinat,aga teadsin,et kui Ilasist üle saan,siis kedagi enam järgi ei lase.Kõik laskumised nii peas ja kannatada vaid 2 teravat tõusu.
Peale Piiri Vaiko maja mingil laugel tõusul,kus ümber mahakukkunud kase tuli sõita, nägin ees Tonti päris lähedalt,aga ju ta oli vähe hinge tõmmanud,sest ta kadus sama kiiresti silmapiirilt kui sinna ilmus.
Tornimägi veel kannatasin ja Antsukast tulin sellise hooga alla,nagu pole iialgi tulnud.Pöff,kaameramehed olid mäe otsas.
Lõpuks 12. fini?is ja võin rahule jääda,ühtlasi olin ka esimene naisvõistleja
Numbrid:
aeg 05:19:58
pulss 171/195(keskmine 15 matsu madalam kui muidu,väsimus vist)
kiirus 19,7/55,7
dist 104.9
asc 1620
kcal 5604( kuidagi vähe)
PS.Janis vana hull lasi sadulata lõpuni ja tiim teenis auhinnalise 3. koha Higi sain tõsiselt lahti alles Trahteris Kella 4 paiku sain koju,aga diskori poolt välja hõigatud kella 11.00 trenni küll ei jõudnud.
Järgmisel aastal jälle.
Tark ei torma!
Janis oli ses osas küll müstiline . Püstisõitmine püstisõitmiseks, aga seda veel sellisel maastikul ... krt julge mees, omal veel pereloominegi ees .vigurivänt kirjutas:...PS! Janis vana hull lasi sadulata lõpuni ja tiim teenis auhinnalise 3. koha...
Trahter oli rohelisi mehikesi täis tol ööl. Möll oli korralik ja tantsupõrandal oli näha ka sellist rahvast, keda nagu ei kujutakski seal ette . Ja muidugi Trauksi avalöök väärib küll Trahtri kuu etteaste tiitlit. Jalad said tantsides vähe lõdvemaks kah. Kõige krooniks viis veel Haanja RK sulgemisajal klubisisese taksoteenusega (tänud Viljarile ja Ardile) koju ka .vigurivänt kirjutas:...Higi sain tõsiselt lahti alles Trahteris Kella 4 paiku sain koju, aga diskori poolt välja hõigatud kella 11.00 trenni küll ei jõudnud...
PS! Ürituse lahedust näitab nats vast ka see, et võitja lahkus järgmine päev hotellist viimase kolme sõitja seas.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
- vigurivänt
- Rattur
- Postitusi: 798
- Liitunud: 27. 09. 2004. 07:49
Muide ise ei tulegi selle peale,aga Janise jutu järgi oli kõige hullem see,et sõites ei saanud juua.Valis siis selleks tõusu,tuli maha,jõi ja sõitis edasi.Mati kirjutas:Janis oli ses osas küll müstiline . Püstisõitmine püstisõitmiseks, aga seda veel sellisel maastikul ... krt julge mees, omal veel pereloominegi ees .
Tark ei torma!
Eesti Päevalehes (Spordilehes) on Haanja 100 kajastav artikkel. Eraldi mainitakse ära seda trepil istuvat vanameest, õllepudel ees
If everything's under control, you're going too slow!
See vana on lahe kuju ja omamoodi maskott juba H100-l. Elu-olu arvestades väga positiivne ja särav kuju. Nõme oli see, et kui vana juurest möödusin, siis seljataga keegi pidas vajalikuks noomida vana, et too jälle joob. No mis see teie asi on lp kaassõitjadKaupoR kirjutas:Eesti Päevalehes (Spordilehes) on Haanja 100 kajastav artikkel. Eraldi mainitakse ära seda trepil istuvat vanameest, õllepudel ees
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Aga meie pundis üks mees tervitas vana uue ukse saamise puhul. Onkel oli kohe nii liigutatud, et pandi tähele, et tal on uus kollane uks majal ees (vist oli kollane, midagi heledat igatahes)Mati kirjutas:Nõme oli see, et kui vana juurest möödusin, siis seljataga keegi pidas vajalikuks noomida vana, et too jälle joob. No mis see teie asi on lp kaassõitjad
If everything's under control, you're going too slow!
- vigurivänt
- Rattur
- Postitusi: 798
- Liitunud: 27. 09. 2004. 07:49
Muide alul tal pudelit ei olnud,aga keegi küsis:"Kus õlu on?"Ju ta siis tõi toastMati kirjutas:See vana on lahe kuju ja omamoodi maskott juba H100-l. Elu-olu arvestades väga positiivne ja särav kuju. Nõme oli see, et kui vana juurest möödusin, siis seljataga keegi pidas vajalikuks noomida vana, et too jälle joob. No mis see teie asi on lp kaassõitjad
2004 aasta klassika taadi suust on:"Kuna tütriku tulõva"
Tark ei torma!
Rajaprofiil mägedega ja nokats
Kas seda rajaprofiili, mis infobukletis oli saaks elektrooniliselt kuskile üles riputada?
Paneks pulsokast tulnud andmed kõrvale. Oleks ilus vaadata kuis tõusudel kiirus langes ja tipus süda peksis.
Samas kaotasin Kubija hotelli restorani tooli seljatoele oma Fisheri nokatsi, millel olid Torino olümpiamängude kirjad peal. Kuna tegu on mälestusesemega, oleks äraütlemata rõõmus kui selle kätte leiaks.
PS. Minu ees tegi üks sõitja maja trepil istuvale vanale märkuse, et vanal jälle sama punsu mis eelmine aasta. Vana ütles vastu, et kuis muidu, ega ta enamb marki muutma hakka.
Paneks pulsokast tulnud andmed kõrvale. Oleks ilus vaadata kuis tõusudel kiirus langes ja tipus süda peksis.
Samas kaotasin Kubija hotelli restorani tooli seljatoele oma Fisheri nokatsi, millel olid Torino olümpiamängude kirjad peal. Kuna tegu on mälestusesemega, oleks äraütlemata rõõmus kui selle kätte leiaks.
PS. Minu ees tegi üks sõitja maja trepil istuvale vanale märkuse, et vanal jälle sama punsu mis eelmine aasta. Vana ütles vastu, et kuis muidu, ega ta enamb marki muutma hakka.
Lugesin ka ja seal oli üks äärmiselt naljakas lause:KaupoR kirjutas:Eesti Päevalehes (Spordilehes) on Haanja 100 kajastav artikkel. Eraldi mainitakse ära seda trepil istuvat vanameest, õllepudel ees
"Kuna enamikus mägedest tuleb laskuda nii, et tagumine ratas pidevalt blokis, siis kuluvad piduriklotsid maratoni lõpuks olematuks. "
1. Meenub üks mägi (vist oli Häälimägi), kus tõesti oli hetk, kus blokkis tagarattaga oli mõtekas sõita. Ülejäänud laskumised olid kõik kontrollitavad.
2. Piduriklotside kulumine tekib eelkõige nende hõõrdumisest vastu pöida ja see saab toimuva vaid siis, kui ratas ringi käib klotside suhtes.......
Kõik on juba öeldud. Mina avastasin rajal endal uue haiguse - Kuldarofoobia. See väljendus selles, et kui oled Kuldarit rajal kaks korda näinud, siis kolmandat korda enam ei taha (märkus: teisel nägemiskorral jäi ta seljataha, mitte ei kihutanud eest). Selle haiguse küüsis muutus sõit lausa kihutamiseks, kui korra panin minutiga rajalt mööda kuhugi turismitallu 10km enne lõppu. Lisaks aitas see haigus alistada ca 15 ratturit viimase 20 km-ga. Soovitan soojalt läbi põdeda!
Tänud veel vanatädile, kes viimase TP ja finishi vahel kurgikausiga jooksis ja lahkelt jagas sealt krambirohtu.
Treeni vähe, aga kvaliteetselt!
http://www.ccrotamobilis.ee
http://www.ccrotamobilis.ee
Kui mina saabusin, oli tal pudel juba olemas. Vana sõnul oli see sama pudel, mis eelmisel aastal.vigurivänt kirjutas:Muide alul tal pudelit ei olnud,aga keegi küsis:"Kus õlu on?"Ju ta siis tõi toastMati kirjutas:See vana on lahe kuju ja omamoodi maskott juba H100-l. Elu-olu arvestades väga positiivne ja särav kuju. Nõme oli see, et kui vana juurest möödusin, siis seljataga keegi pidas vajalikuks noomida vana, et too jälle joob. No mis see teie asi on lp kaassõitjad
2004 aasta klassika taadi suust on:"Kuna tütriku tulõva"
Lõpuks ometi pakuti sõidu lõpus pastat või noh midagi sinnakanti (kuigi itaalias vist võetaks toitlustamisluba ära asutuselt, kes lahkelt ketchupi poole suunab pärast pastataldriku kätte andmist ) teinekord ma võin nõustada kastme valmistamise osas aga pärast siukest sõitu muidugi eriti vahet pole mida sa sööd...
aga see selleks... sõit oli pull!
aga see selleks... sõit oli pull!