Keraamiline vs tavapöid
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Keraamiline vs tavapöid
Hetkel rattal all tavalised Mavic alupöiad ja rattal V-pidurid. Soov oleks aga muretseda teised jooksud maanteel sõitmiseks. Silma on jäänud keraamilised pöiad.
Nüüd siis küsikski, et kuna keraamilise pöia jaoks on eraldi piduriklotsid siis kas iga kord jookse vahetades oleks mõistlik vahetada ka piduriklotsid või toimib keraamilise pöia klots ka tavalise alupöia peal kenasti?
Nüüd siis küsikski, et kuna keraamilise pöia jaoks on eraldi piduriklotsid siis kas iga kord jookse vahetades oleks mõistlik vahetada ka piduriklotsid või toimib keraamilise pöia klots ka tavalise alupöia peal kenasti?
Põhimõttelisem küsimus on see, miks on sulle vaja maanteel sõitmiseks keraamilist pöida? Nii võib su jutust aru saada. Pigem kasuta keraamilist maastikul ja maanteel kasvõi mingit täiesti suvalist (peaasi, et veereks ja sirge seisaks).
Keraamilise klotsi ja sellega seonduva kohta peaks otsingu abil leidama foorumist mõtteid küllaga.
Keraamilise klotsi ja sellega seonduva kohta peaks otsingu abil leidama foorumist mõtteid küllaga.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Keraamiline vs tavapöid
Minu soovitus oleks, et maanteel tavalinee pöid ja metsas keraamiline, keraamiline pind kestab oluliselt kauem ja metsas rohkem pidurdamist. Tavaline klots kulub keraamilisel pinnal kiiremini ja keraamiline klots sööb alumiiniumit kohe isuga .Miki-Hiir kirjutas:Hetkel rattal all tavalised Mavic alupöiad ja rattal V-pidurid. Soov oleks aga muretseda teised jooksud maanteel sõitmiseks. Silma on jäänud keraamilised pöiad.
Nüüd siis küsikski, et kuna keraamilise pöia jaoks on eraldi piduriklotsid siis kas iga kord jookse vahetades oleks mõistlik vahetada ka piduriklotsid või toimib keraamilise pöia klots ka tavalise alupöia peal kenasti?
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Re: Keraamiline vs tavapöid
Tänan, sain oma vastused kätteMinu soovitus oleks, et maanteel tavalinee pöid ja metsas keraamiline, keraamiline pind kestab oluliselt kauem ja metsas rohkem pidurdamist. Tavaline klots kulub keraamilisel pinnal kiiremini ja keraamiline klots sööb alumiiniumit kohe isuga
Küsimus ei olnud üldse selles kumb jooks metsas või kumb maanteel vaid see, kas tuleb ka piduriklotse koos jooksudega vahetada.Mati kirjutas:Põhimõttelisem küsimus on see, miks on sulle vaja maanteel sõitmiseks keraamilist pöida? Nii võib su jutust aru saada. Pigem kasuta keraamilist maastikul ja maanteel kasvõi mingit täiesti suvalist (peaasi, et veereks ja sirge seisaks)
Aga tänud soovituse eest ... tõstan kassetid ümber ning madistan keraamilisega maastikul ning jätan alupöia maantee jaoks.
Keraamilist klotsi "EI TOHI" mingil juhul kasutada koos alupöiaga. Paari meetriga võid pöidadest lahti olla. Pidurdades metallilaaste lendab.Miki-Hiir kirjutas: Küsimus ei olnud üldse selles kumb jooks metsas või kumb maanteel vaid see, kas tuleb ka piduriklotse koos jooksudega vahetada.
Aga tänud soovituse eest ... tõstan kassetid ümber ning madistan keraamilisega maastikul ning jätan alupöia maantee jaoks.
Seevastu tavaklots koos keraamilise pöiaga töötab väga hästi.
Aga keraamilise pöia poole tasub püüelda just porisel ja raskel maastikul sõites... Keraamilise pinnaga jooks kombinatsioonis väga hea tavaklots, väga hea pidur, väga hea link on ainukene variant v-pidurimaailmas mida võib pidada ühesõrmepiduriks - isegi kuskil tahkos. Näiteks 106km pikkusel H100-l toimis ülalnimetatud kombinatsioon kogu sõidu suurepäraselt ja mingit kulumist polnud kummalgi pool isegi finishis märgata. Tänu sellele jääb ka pidurilinkide juurdekruttimise vaev ära.
Viimati muutis Kirsa, 03. 10. 2006. 12:27, muudetud 1 kord.
ei maksa absolutiseerida. mul endal on olnud ka väga kontrollitav ja töökindel ühesõrme v-pidurite/pöia kooslus, kusjuures kõik selle komponendid on olnud Sinu omadest erinevad.Kirsa kirjutas:Keraamilise pinnaga crossmax sl kombinatsioonis väga hea tavaklots, väga hea pidur, väga hea link on ainukene variant v-pidurimaailmas mida võib pidada ühesõrmepiduriks - isegi kuskil tahkos.
Sl oli näide, ei pea loomulikult sl olema. Või sa tahad öelda et sul oli "halb" pidur ja halb klots.erikr kirjutas:ei maksa absolutiseerida. mul endal on olnud ka väga kontrollitav ja töökindel ühesõrme v-pidurite/pöia kooslus, kusjuures kõik selle komponendid on olnud Sinu omadest erinevad.Kirsa kirjutas:Keraamilise pinnaga crossmax sl kombinatsioonis väga hea tavaklots, väga hea pidur, väga hea link on ainukene variant v-pidurimaailmas mida võib pidada ühesõrmepiduriks - isegi kuskil tahkos.
Moraal on siin tegelikult selles, et tavapöia ja keraamilise pöia vahe on suur, eriti pikemal sõidul ja raskemates oludes. Ning mingi xtr tavaklots(koolstop jne) + keraamiline pöid ei vaja üldse suurt jõudu et kõvasti pidurdada.