Mavic 717 mõlkis
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Mavic 717 mõlkis
Ai kurjamit - laupäevases sõidus olen juurikatel pöia täiesti mõlki sõitnud. Mitte viskama aga pöia üks serv on kõver nagu seakusi Pöiaks Mavic 717. Lisaks sellele veel kumm (RR UST) tugeva pindmise kahjustusega (nagu lõikehaav umbes 1cm pikk) ja alla enam panna ei julge ... krdi kalliks läks see sõit mulle. Need kaks intsidenti ei ole üksteisega otseselt seotud, sest kummi defekt on hoopis teises kohas võrreldes pöia mõlkidega.
If everything's under control, you're going too slow!
Mul juhtus neljapäeval seal sõites sama asi pöiaks samuti Mavic 717. Paistab et ei meeldi sellele veljele sedasorti rada.KaupoR kirjutas:Ai kurjamit - laupäevases sõidus olen juurikatel pöia täiesti mõlki sõitnud. Mitte viskama aga pöia üks serv on kõver nagu seakusi Pöiaks Mavic 717.
kui huvi on, miks mitte
www.westlineteam.com
www.westlineteam.com
Priit kirjutas:Mul juhtus neljapäeval seal sõites sama asi pöiaks samuti Mavic 717. Paistab et ei meeldi sellele veljele sedasorti rada.KaupoR kirjutas:Ai kurjamit - laupäevases sõidus olen juurikatel pöia täiesti mõlki sõitnud. Mitte viskama aga pöia üks serv on kõver nagu seakusi Pöiaks Mavic 717.
Kuna too pöid on suht kerge, kartsin ka, et ei pea tõsisele maastikule vastu. Aga suvel sõitsin Tatrates mitme kilomeetri pikkuseid laskumi teravatel kividel ja pöiad on sama sirged ja mõlkideta kui enne. Samas, rõhk oli kummis ca 3,5 atmosfääri, see võis kaitsta. Väga hea pöid.
Tellitav võti kätte ja vääna mõlgid välja, need paar mõlki ei ole mingi põhjus, et muidu heas korras pöid välja vahetada. Ilma naljata kusjuures, traielivennad väänavad kogu aeg oma pöidadest mõlke välja, kui vaja on. Ja seal on pöidadele mõjuvad jõud kordades (julgeks väita, et isegi kümnetes kordades) suuremad.
Ja läbitavad distantsid kümnetes kordades väiksemad. Kui on V-piduri pöid siis on mõlgi puhul reeglina tegemist prügimäe kaubaga. Kui disc pöid, siis võib üritada õgvendada. Olenevalt mõlgist ja meistrist võib asja saada. Samas mina sellisega luurele ei läheks....loffa kirjutas: Ja seal on pöidadele mõjuvad jõud kordades (julgeks väita, et isegi kümnetes kordades) suuremad.
Nii hull siis asi ka pole, kasutan ise ka V-pidurit ja ei anna see mõni õgvendatud mõlk suurt tundagi.UrmasL kirjutas:Kui on V-piduri pöid siis on mõlgi puhul reeglina tegemist prügimäe kaubaga.....loffa kirjutas: Ja seal on pöidadele mõjuvad jõud kordades (julgeks väita, et isegi kümnetes kordades) suuremad.
Vabandan ette, et nats OT targutamine aga...
Kui te alu pöidasid väänama hakkate ei või sellega tõesti luurele minna. Selline sitast saia tegemine on üks põhjuseid, miks tekivad võistlustel rikked. Palju on vendi, kellel miski ketilukk on võistlusel saba andnud, või muu kuidagimoodi remonditud (traadiga tuunitud käikar) töö kõige olulisemal hetkel lõpetanud. MTB on niipalju nõudlik tehnikale, et poolikud lahendused ei kipu kestma. Isiklikus saldos ei ole kogu ajaloo vältel olnud võistlustel ketipurunemisi, kummilappimisi, ega muid tehnilisi apsakaid. Ei taha muidugi ära sõnuda Kett on needitud, kruvid mutrid korralikult kinni (kellelgi läks sadula kinnitus sõidul lahti ) ei lapi rehve üle kahe korra. Iga 5000 või hooaja järel vahetan kõik hammakad ja keti välja. Peale võistlusi pesen hooldan ratta korralikult. Kui velg kõver panen uue
Ühesõnaga natuke majanduslikult kulukam, aga närvid korras ja süda rahul.
Nero
Kui te alu pöidasid väänama hakkate ei või sellega tõesti luurele minna. Selline sitast saia tegemine on üks põhjuseid, miks tekivad võistlustel rikked. Palju on vendi, kellel miski ketilukk on võistlusel saba andnud, või muu kuidagimoodi remonditud (traadiga tuunitud käikar) töö kõige olulisemal hetkel lõpetanud. MTB on niipalju nõudlik tehnikale, et poolikud lahendused ei kipu kestma. Isiklikus saldos ei ole kogu ajaloo vältel olnud võistlustel ketipurunemisi, kummilappimisi, ega muid tehnilisi apsakaid. Ei taha muidugi ära sõnuda Kett on needitud, kruvid mutrid korralikult kinni (kellelgi läks sadula kinnitus sõidul lahti ) ei lapi rehve üle kahe korra. Iga 5000 või hooaja järel vahetan kõik hammakad ja keti välja. Peale võistlusi pesen hooldan ratta korralikult. Kui velg kõver panen uue
Ühesõnaga natuke majanduslikult kulukam, aga närvid korras ja süda rahul.
Nero
Kuna pöia serva lainetus tundus silma järgi selline, et kummi saab peale ja õhu ka pidama (UST süsteem), siis läksin riskile - ajasin rehvi peale, õhk sisse. Siiani peab, sellise kõvera pöiaga läbisin ka H100. Samas panin rehvi veidi suurema rõhu sisse, et kumm oleks korralikult vastu pöida surutud. Uuel hooajal saan ära katsetada ka madalama rõhuga sõidu.Nero kirjutas:Kui velg kõver panen uue
Tagasi väänamist ma proovisin aga polnud käepärast häid vahendeid. Pärast mõtlesin, et hea on, et väänata ei suutnud. Muljutud metalli tagasi väänamine pöia tugevusele ja õhupidavusele ilmselt väga hästi ei mõju ...
If everything's under control, you're going too slow!
Mina väänasin selle mõlgi välja ja erinevalt Kaupost kasutan v-pidurit, nii et mul oli suur vajadus see sirgeks saada. Läbisin selle pöiaga H100 ja kavatsen ka järgmine aasta sellega sõita. Eks ta väike risk ole, aga kui see pöid mõnel elioni etapil mind alt veab, siis ega se maailma lõpp ole, elan üle
kui huvi on, miks mitte
www.westlineteam.com
www.westlineteam.com
Pöia saab väiksema mõlgi puhul raudselt sirgeks väänata, olen enda alumiiniumist V-piduripöiast umbes 6 pisemat mõlki välja väänanud, see ei tee abslouutselt mitte midagi sellele. "Kriitilisel hetkel" ei saa sellega mitte midagi juhtuda, ühe korra vajus mul täiesti läbi kulunud pöid kummi surevel läbi, ehk siis muutus ühest kohast ribakardinaks. Enne uue pöia saamist sõitsin sellega ka paar päeva, muud probleemi peale piduri vastu tõnksumise polnud. Seda pöida polnud sirgeks aetud.
Zero the Hero