9 kg fullsuspension
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
9 kg fullsuspension
.
Viimati muutis Ermo, 08. 03. 2011. 15:54, muudetud 1 kord.
Sõida, aga ära mölise .
taivos kirjutas:Natuke off-topic ... aga juuli MBActions'is on test Intense Spider vs. Specialized Epics vs. Santa Cruz Blur ...
...saab huvitav lugemine olevat
http://www.mbaction.com/homefullimg.jpg
Porter Lifts Your Ranking
Aastakese tagasi uurides oli see üks kergemaid mis leidsin.koomahai kirjutas:Pole ainus firma mis nii kergeid FS teeb.http://www.extralite.com/index_euro.htm
Porter Lifts Your Ranking
vs. Giant VT. naljaks on see, et VT on freeride ratas. Spider ja epic seda ju ei ole. Miks mitte NRS-i siis võrrelda?taivos kirjutas:Natuke off-topic ... aga juuli MBActions'is on test Intense Spider vs. Specialized Epics vs. Santa Cruz Blur ...
...saab huvitav lugemine olevat
Porter Lifts Your Ranking
VT ja Blur on rohkem trailbiked, spider ja epic aga puhtakujulised XC racerid.N kirjutas:vs. Giant VT. naljaks on see, et VT on freeride ratas. Spider ja epic seda ju ei ole. Miks mitte NRS-i siis võrrelda?taivos kirjutas:Natuke off-topic ... aga juuli MBActions'is on test Intense Spider vs. Specialized Epics vs. Santa Cruz Blur ...
...saab huvitav lugemine olevat
kui juba ameerikamaa populaarsete FS bikede peale jutt läks, siis MBA haipis kõvasti ka uut Titus Racer X-i. pidavat olema üks parimaid xc võistlusrattaid.
http://www.titusti.com/mtn_bikes_frmset.html
http://www.titusti.com/mtn_bikes_frmset.html
a) endal küll pole, kuid olen ainult head kuulnud nii mugavusest, kui vastupidavusest ka 80-90kg meestelt.Ermo kirjutas:a) SLR sadul - mehe kaal vist selle ikka lõhub !!!
c) Ritchey WCS stem - selle keeraks kohe "kruviks", FAKT
c) kasutan ka 2 hooaega ja mingeid vigu pole esinenud (olen ka matsu pand päris kõvasti)
Offtopic, aga fantastiline kodukas tundub olevattarmo kirjutas:kui juba ameerikamaa populaarsete FS bikede peale jutt läks, siis MBA haipis kõvasti ka uut Titus Racer X-i. pidavat olema üks parimaid xc võistlusrattaid.
http://www.titusti.com/mtn_bikes_frmset.html
Muuseas, vähemalt mulle (loid surfaja) tundus eksootiline ja huvitav see Exogrid raamitorutehnoloogia
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Eesti oludes võib olla tõesti, aga mujal maailmas mitte. Pigem kasutaks sellise ratta kohta sõna trailbike.N kirjutas:vs. Giant VT. naljaks on see, et VT on freeride ratas.
Gianti kodukas ütleb kah:
The VT 1 is a perfect blend of long travel performance and XC pedaling efficiency, with a top-shelf component spec that makes it the only bike you'll ever need for all-around off-road performance.
Meil siin Tamperes sõidab Ilosen Samu juba paar aastat SLR-ga. Ja carbonit leiab kah Samu ratastel siit ja sealt. Weightweenie...Ermo kirjutas: a) SLR sadul - mehe kaal vist selle ikka lõhub !!!
b) MOC V pidurid - pole midagi kuulnud ja tunduvad jube "õrnakesed"
c) Ritchey WCS stem - selle keeraks kohe "kruviks", FAKT
d) Easton CT2 Carbon sadulapost - sama jutt mis a
e) Easton EC-90 lenksutoru - ei oska midagi arvata
f) FSA Carbon käpp - ei oska midagi arvata
Mees kaalub öpaut 85 kg ja on väga raske jalaga. Juppidega pole midagi juhtunud. Carbon-jupid on ju äärmiselt vastupidavad - see loomulik flexumine aitab säiluvusele kaasa. Sobivasse kohta tulnud pauk muidugi saab jubinad katki.
Kui endal kah sobivasti pappi oleks, ostaks kah carbonit.
Need MOC-i veed näevad huvitavad välja:
Mehekaal - mis asi see on Ma olen mees ja kaalun 67 kg.
Selline umbes-täpselt lajatamine ja pessimism on minu arust imelik. Ma proovin vait olla, kui jutt läheb asjadele, millest isiklikku kogemust pole. Selge see, et miski pole igavene ja läheb mingil ajahetkel katki.
Enda loogika küll ütleb, et "suurematel meestel" ei tasuks tõesti neid kõige kergemaid juppe osta, va. kui lotos võitnud on...
Ei maksa liiga tõsiselt mu teksti võtta...
Signature sucks!
Easton CT2 sadulatoru ma usun peaks vastu minu alla vähemalt, samas on see hardtaili jaoks jube jäik. Fulliga peaks ehk sinugi all vastu?Ermo kirjutas: Lingil oleva ratta juures julgen kahelda :
Kes tahab eriti kerget FS raami, siis Nicolai on vist hetkel kergeim
( 1800 g koos amordiga !!! ) , kuid ilmselt ka üks õrnematest.
http://www.nicolai.net/order/saturn-3.html
Vaatasin seda nikolaid. Ma ei taha uskuda, et ta väga õrn just on. Main triangle on Easton ultralite torud. Aga noh, kahe aastane garantii on nagu vähe 30 tuhhise raami eest.
PS! Argon raam - 5 years warranty even under competition conditions. kahju et sellele kaalu ei ole antud. Välimuse kohta ei saa midagi muud öelda, kui et võtab jalust nõrgaks...
Töö on küll ilus.
Ei saanud hästi geomeetriast aru, saksakeelsed terminid, aga 70,3 head ja 74,1 seat nurgad pluss isegi kuni 609mm toptube, tundub paljutõotav...
See naljakas pingutaja seat ja down tube-i vahel, kas tõesti on see seal, et tugevdada downtube-i seattube-i abiga?
Porter Lifts Your Ranking
Mind hakkas asi huvitama, chekkisin, kodukat tiba.
Firma "aju" Karlheinz "Kalle" Nikolai on päris tegija tüüp. Mine tea ehk on eestlanegi? Kalle ikkagi. Mees on alates 91-st aastast FS disainidega tegelenud sellises kohas nagu AMP ja disainides (või osalenud disainimisel, kes teab) Fs-e sellistele tegelastele nagu Mongoose ja specialized.
Hinnakirjast saab lisaks võtta selliseid asju nagu:
lühem top tube - 450 EEK
pikem seat tube - 1400 EEK
1,5" head tube - 1500 EEK
JA MIKS KA MITTE mõtude järgi raami valmistamine - 3000-4500EEK. Nii et FS- i oma mõõtudele vastavalt saad alla 40000 kätte.. RAAMI siis ainult.
Firma "aju" Karlheinz "Kalle" Nikolai on päris tegija tüüp. Mine tea ehk on eestlanegi? Kalle ikkagi. Mees on alates 91-st aastast FS disainidega tegelenud sellises kohas nagu AMP ja disainides (või osalenud disainimisel, kes teab) Fs-e sellistele tegelastele nagu Mongoose ja specialized.
Hinnakirjast saab lisaks võtta selliseid asju nagu:
lühem top tube - 450 EEK
pikem seat tube - 1400 EEK
1,5" head tube - 1500 EEK
JA MIKS KA MITTE mõtude järgi raami valmistamine - 3000-4500EEK. Nii et FS- i oma mõõtudele vastavalt saad alla 40000 kätte.. RAAMI siis ainult.
Viimati muutis N, 08. 07. 2003. 09:36, muudetud 1 kord.
Porter Lifts Your Ranking
Muideks excelis toodud hinnakiri ütleb kaaluks saturnile 2,1 kilo. 1,8 on siis arvatavasti ilma amordita.. oligi liiga hea et olla tõsi.Ermo kirjutas:Nüüd küsimus 1, kui teile antaks valida ( hind oleks sama )
a) kas selline ratas ( kaal 9 kg )
b) sama raam, kuid XTR ( koos ketaspiduritega ),
Thompson Elite jupid ja Selle Flite TT sadul
koos Spinergy tubless jooksudega ( kaal 10,54 kg )
siis kes valiks esimese variandi ?
Küsimus 2,
kes väidab, et esimene ratas pole weightweenie oma ?
Ma rahulduksin ka teise versiooniga. Esimene on weigth weenie oma tõesti.
Porter Lifts Your Ranking
Ma olen kuulnud reklaamijuttu et scotti kõige vingem FS raam pidada kaaluma 1.69kg ja olema maailma kergeim. Ei tea kas amordiga või amordita.
http://www.hawaii.ee/hinnakirjad/SCOTT.pdf Väidab vähemalt seda.
http://www.hawaii.ee/hinnakirjad/SCOTT.pdf Väidab vähemalt seda.