See näitab selgelt tühimikku Eesti (või Baltikumi?) MAS võistluste kalendris.


Njah ... selleks, et sama taset välja vedada peaks nädal aega järjest H100 sõitma - ühtepidi, teistpidi jne.tarmo kirjutas:See näitab selgelt tühimikku Eesti (või Baltikumi?) MAS võistluste kalendris.Üks korralik tuur kuluks ka siinmail hädasti ära. Otepää Elion Cupile 28.07 jääb Kivilo Madis sel aastal üksi koos mikrofoniga
no aga mida siis holdenile juba 2 aastat räägitud on? Laupäeval H100 ühtepidi, pühapäeval sama vastupidi. Ja reedel proloog (mäkketõus).Mati kirjutas:Njah ... selleks, et sama taset välja vedada peaks nädal aega järjest H100 sõitma - ühtepidi, teistpidi jne.:)
Alustan masseerimistKuldar kirjutas:no aga mida siis holdenile juba 2 aastat räägitud on? ...Mati kirjutas:Njah ... selleks, et sama taset välja vedada peaks nädal aega järjest H100 sõitma - ühtepidi, teistpidi jne.
No oli nüüd vaja surkidaMati kirjutas:Iseenesest on ajalooliselt kogemus olemas Vooretuuri näol, kuid Haanja mail saaks vist maastikuliselt kobedama asja kokku. Igatahes loodame, et sädemest tõuseb leek. "Süütevedeliku" osas saab vajadusel vast ikka abiks.
OT Klikka numbrikombinatsioonil ja vaata sealt edasi (nt klik Eesti lipu peal). /OTOlts kirjutas:Teema esimene postitus kommenteerib midagi?????????
Millest jutt???? Täpsustage
Vähem rajameistri, rohkem poliitikute teema. Enne Schengenit ei saa piiriüleseid asju lihtsalt korraldada, ootame ära, siis teeme - sellekohaseid ideesid on juba õige mituOlts kirjutas:Nüüd teemasse.
H100l võttis ka osa APE motoklubi(Läti) boss ja ta ütles, et Läti piiri äärt mööda kulgeb päris mõnus rada.
Seda saaks antud trassil kasutada. See muidugi rohkem rajameistri teema.
Poolakate tuur siiberdab pidevalt tsehhi ja poola vahet. Iga ommuku enne starti olid piirivalvurid platsis ja toimus ametlik passikontroll. Rajal pidi pass või ID kaart kaasa olema. Ehk oleks meilgi see kuidagi sarnaselt võimalik, kui piirionudega vestelda (ps! poolas korraldaja kommenteeris viimasel päeval, et oli saanud ametlikud load piiri ületuseks kätte alles kolmandal päeval, see pidi olema puht formaalsus, et keegi tagantjärele kraesse ei kargaks. Põhiline pidi baseeruma sõbral, kes tsehhi poolel piirivalves töötab).holden kirjutas:Vähem rajameistri, rohkem poliitikute teema. Enne Schengenit ei saa piiriüleseid asju lihtsalt korraldada, ootame ära, siis teeme - sellekohaseid ideesid on juba õige mitu
kui ma nüüd ei eksi, siis on ka Holdeni koduklubi ridades piirivalvurite hõimkond esindatud. las õigustavad oma eksistentsiveiko kirjutas:Poolakate tuur siiberdab pidevalt tsehhi ja poola vahet. ... (ps! poolas korraldaja kommenteeris viimasel päeval, et oli saanud ametlikud load piiri ületuseks kätte alles kolmandal päeval, see pidi olema puht formaalsus, et keegi tagantjärele kraesse ei kargaks. Põhiline pidi baseeruma sõbral, kes tsehhi poolel piirivalves töötab).holden kirjutas:Vähem rajameistri, rohkem poliitikute teema. Enne Schengenit ei saa piiriüleseid asju lihtsalt korraldada, ootame ära, siis teeme - sellekohaseid ideesid on juba õige mitu
kas tõesti sõitsite pass taskus võistlust?veiko kirjutas: Poolakate tuur siiberdab pidevalt tsehhi ja poola vahet. Iga ommuku enne starti olid piirivalvurid platsis ja toimus ametlik passikontroll. Rajal pidi pass või ID kaart kaasa olema.
Jah. Pass taskus või ID kaart kintsupealtarmo kirjutas: kas tõesti sõitsite pass taskus võistlust?
Nii see on.2 aasta eest viisin omakorraldatud rattamatka Apesse õllejärgiveiko kirjutas: Kuna EST-LAT piir on samamoodu, sümboolse passiküsimisega, võiks sarnane variant ka siin ehk läbi minna.
Aga eelmine aasta kevadlaagri ajal uuris Läti piirivalvur küll agaralt kõigi dokustaate.vigurivänt kirjutas:Nii see on.2 aasta eest viisin omakorraldatud rattamatka Apesse õllejärgiveiko kirjutas: Kuna EST-LAT piir on samamoodu, sümboolse passiküsimisega, võiks sarnane variant ka siin ehk läbi minna.,nii 30 ratturi moodi tegelast ,siis sai piirist ka lehvitades üle sõidetud.Siis oldi piiripunktid eraldi,nüüd ühised,asi veel lihtsam.
Tba OT:tarmo kirjutas: ...aga mis eesti tuuri puutub, siis ma arvan, et poolikut asja pole mõtet teha vaid lajatada kohe korralikult ...
inglastel oli 2006 a esimene tuur TransWales´i näol, ,mis nüüd TransUK-ks ümber nimetatakse. Kuigi asja üritati teha muu maailma transXXX ürituste edu najal, leidsid inglased eriti tobeda formaadi. päeval matkatakse ajavõtuta ühest kohast teise mõnikümmend km ja õhtuti on mõneteist km-sed "kiiruskatsed". nende eesmärk on rohkem tutvustada suurbritannia erinevaid mtb keskusi koos käsitsi meisterdatud radadega, mis on sealmail kasvav äri (meil täiesti tundmatu veel). võistlusmoment on teisejärguline. minu meelest on rattamatk ja rattasport 2 eri asja, mida ei peaks ühendama.mart kirjutas: Tba OT:
Inglastel läks ca 3 aastat organiseerimiseks, enne kui nende tuur - TransUK käima läks. 06 oli 250 osavõtjat, 07 lubatakse rajale 300 persooni.
http://www.everydaycycling.com/events.aspx?fid=533
Vaielda polnud siin midagi, kroonikad rääkisid oma loo Tarmo ja Kuldari osas.holden kirjutas:...Vaidlesin veel täna Matiga, kes oleks Rõuge Tuuri nö ristiisa, siis uuesti seda teemat üles kaevates võiksid need olulised isikud olla Tarmo, Kuldar ja Mati(tema küll juba ässitajana)!...
holden kirjutas:...Kui keegi targem oskaks pdf-is kaardi üles panna, saaks asi selgem. Kaardi saan saata mailiga!