Marzocchi MX Comp 2006

Rattadetailid ja abiained. Raamist õlideni.
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Vasta
Kasutaja avatar
siim_s
Rattur
Postitusi: 1118
Liitunud: 03. 04. 2006. 07:58

Marzocchi MX Comp 2006

Postitus Postitas siim_s » 31. 01. 2007. 20:52

actionsports pakub soodsalt (ca 2200 eek) antud mudelit ning alustuseks oleks super kui saaksin vastused sellistele küsimustele:
1) kas vahetus praeguselt rockshox j1 2006 kahvlilt marzocchile on üldse seda väärt ehk siis kas viimane on oluliselt parem kui j1? kaaluvõit tuleks ca 350 g, aga huvitaks just sõiduomaduste pool ja vastupidavus
2) praegusel kahvlil seadistamisvõimalused sisuliselt puuduvad (üks nupp on, aga tuntavalt midagi ei muutu). äkki mõni mx comp omanik oskab öelda, kuidas sellega lood on?
3) kas tuleks tähelepanu pöörata ka sellele, et uuel amordil oleks käik 5 mm pikem? on see vahe üldse kuidagi märgatav?

sõidan peamiselt tartu kandi mäekestel (xc), linnas igapäevaselt (mõned trepid, väiksemad hüpped) ja tahaks sel aastal mõnel elionil ka ära käia.

Kasutaja avatar
madiz
Rattur
Postitusi: 260
Liitunud: 25. 05. 2003. 10:32

Re: Marzocchi MX Comp 2006

Postitus Postitas madiz » 31. 01. 2007. 21:19

siim_s kirjutas: 1) kas vahetus praeguselt rockshox j1 2006 kahvlilt marzocchile on üldse seda väärt ehk siis kas viimane on oluliselt parem kui j1? kaaluvõit tuleks ca 350 g, aga huvitaks just sõiduomaduste pool ja vastupidavus
2) praegusel kahvlil seadistamisvõimalused sisuliselt puuduvad (üks nupp on, aga tuntavalt midagi ei muutu). äkki mõni mx comp omanik oskab öelda, kuidas sellega lood on?
3) kas tuleks tähelepanu pöörata ka sellele, et uuel amordil oleks käik 5 mm pikem? on see vahe üldse kuidagi märgatav?
1) ma usun küll, et töötab paremini (ise oman mx comp eta 2006't, kahjuks ei ole veel jõudnud sellega sõitmas käia), kaaluvõit on ka märgatav, töökindlus peaks olema suhteliselt hea- väga lihtsa ehitusega amort (harilikult geniaalsed lahendused ongi lihtsad), kuulnud olen vaid head igatahes
2) tagasilöögi kiirust saab reguleerida pika pulgaga (vaja läheb ka võtit nr 21 (padruniga oleks parem lahti keerata))
rõhuga saab seadistada jäikust (vaja amordipumpa, parem oleks madale rõhule mõeldud pump, saab rõhku täpsemalt mõõta)
3) ratta esiosa võib tõusta ja ratta geomeetria muutuda, muutuvad sõiduomadused, võimalik et tunnetus on teine

Vasta

Mine “Jupid”