Author Bike Challenge 2007

Läti külavõistlusest TDF-ni
Kasutaja avatar
Alvaro
Rattur
Postitusi: 1251
Liitunud: 11. 02. 2003. 08:39

Postitus Postitas Alvaro » 01. 11. 2006. 20:57

mmmmm, 13000 tõusumeetrit ja seitse üle 1000m ulatuvat tippu. Mnjaaaaaaa......
Treeni vähe, aga kvaliteetselt!
http://www.ccrotamobilis.ee

Kasutaja avatar
Kuldar
Trendirattur
Postitusi: 3636
Liitunud: 28. 05. 2003. 18:49

Postitus Postitas Kuldar » 02. 11. 2006. 21:03

Natuke mõru pill tuleb alla neelata stardimaksu kallinemise näol:

standard* 2006. oli 165 euri, `07 tuleb 250 euri (enne 31.01.07.)
standard** oli 190 euri, `07 tuleb 340 euri (samuti enne 31.01.07. registr.)

Proloogi ei ole, selle asemel on lisandunud täisformaadis etapp.

Etapp 1 - 23.07.2007: Duszniki Zdrój (Poola) ? Kr?l?ky (Tsehhi),
Etapp 2 - 24.07.2007: Kr?l?ky (Tsehhi) ? Stronie Śląskie (Poola),
Etapp 3 - 25.07.2007: Stronie Śląskie (Poola) ? Bardo (Poola)
Etapp 4 - 26.07.2007: Bardo (Poola) ? Głuszyca (Poola),
Etapp 5 - 27.07.2007: Głuszyca (Poola) ? Teplice n/Metui (Tsehhi),
Etapp 6 - 28.07.2007: Teplice n/Metui (Tsehhi) ? Kudowa Zdrój (Poola).
Gravity is a Bitch

tp
Rattur
Postitusi: 609
Liitunud: 08. 06. 2004. 09:41

Postitus Postitas tp » 03. 11. 2006. 08:29

Kuldar kirjutas:Natuke mõru pill tuleb alla neelata stardimaksu kallinemise näol:

standard* 2006. oli 165 euri, `07 tuleb 250 euri (enne 31.01.07.)
standard** oli 190 euri, `07 tuleb 340 euri (samuti enne 31.01.07. registr.).....
aga "valgete inimeste" standard***? masaaz lõbusate poolatipside osalusel, sellest ei kavatse kyll loobuda 8)

Kasutaja avatar
veiko
Kolimisspetsialist
Postitusi: 1859
Liitunud: 21. 05. 2003. 23:17

Postitus Postitas veiko » 15. 11. 2006. 19:38

Pikalt kukalt sügada enam ei saa, varsti on soodusregamise aeg läbi :).

http://www.mtbchallenge.com/es/

Tõotab tulla raskem ja huvitavam, kui BCh 2006. Seekord siis 6 etappi, ~400km'i horisontaalis ja ~12km'i vertikaalis.

Kasutaja avatar
veiko
Kolimisspetsialist
Postitusi: 1859
Liitunud: 21. 05. 2003. 23:17

Postitus Postitas veiko » 21. 01. 2007. 20:33

Regamise osas käib tõsine võistlus eesti ja läti vahel :)
Hetkel 14:12 lätlaste kasuks.
Viimati muutis veiko, 22. 01. 2007. 09:43, muudetud 1 kord.

Olts
Rattur
Postitusi: 536
Liitunud: 13. 05. 2003. 11:15

Postitus Postitas Olts » 22. 01. 2007. 16:05

Mis tasemega Elioni osaleja selle ära läbib?
see rattasõit on viinud kõik mu finantsid ja .....

Kasutaja avatar
veiko
Kolimisspetsialist
Postitusi: 1859
Liitunud: 21. 05. 2003. 23:17

Postitus Postitas veiko » 22. 01. 2007. 16:14

Ma arvan, et igaüks, kes süsteemselt treenib. EEC kohad.. no esimesed 500 võiks julgelt sõita. Küsimus on ainult raja läbimisele kulutatud ajas. Eelmise aasta protokollis esimesel etapil kulus võitjal raja läbimiseks 4:07 ja viimasel mehel üle 9h. Seal oli selliseid paare küll, kes seda matkana võtsid. Pidasid mäetipus pikniku ja tegid pilte :)
Kui oled Tahkos käinud või H100 läbi sõitnud ei peaks üldse kahtlema.

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11889
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 22. 01. 2007. 16:25

Olts kirjutas:Mis tasemega Elioni osaleja selle ära läbib?
olts, kui peale lähed, saad minust parema koha. ja mina kavatsen "ära läbida".
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Olts
Rattur
Postitusi: 536
Liitunud: 13. 05. 2003. 11:15

Postitus Postitas Olts » 23. 01. 2007. 09:25

erikr kirjutas:
Olts kirjutas:Mis tasemega Elioni osaleja selle ära läbib?
olts, kui peale lähed, saad minust parema koha. ja mina kavatsen "ära läbida".
No ei! Asi selles, et ma pole nii mitut päeva jutti sõitnud ja kuna kehakaal pole ratturile kohane(85), siis pigem kardaks krampe ja kestvust just päevade summas.
see rattasõit on viinud kõik mu finantsid ja .....

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11889
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 23. 01. 2007. 09:27

Olts kirjutas:No ei! Asi selles, et ma pole nii mitut päeva jutti sõitnud ja kuna kehakaal pole ratturile kohane(85), siis pigem kardaks krampe ja kestvust just päevade summas.
ära karda. ma ka pole varem tuuri teinud. ja hetkel olen sust raskem.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

lehor
Rattur
Postitusi: 89
Liitunud: 14. 04. 2003. 21:26

Postitus Postitas lehor » 23. 01. 2007. 11:01

Olts kirjutas:
erikr kirjutas:
Olts kirjutas:Mis tasemega Elioni osaleja selle ära läbib?
olts, kui peale lähed, saad minust parema koha. ja mina kavatsen "ära läbida".
No ei! Asi selles, et ma pole nii mitut päeva jutti sõitnud ja kuna kehakaal pole ratturile kohane(85), siis pigem kardaks krampe ja kestvust just päevade summas.
Miks muretseda kehakaalu pärast. Olen sama kaaluga (83-85 kg) kaks korda üle Alpide sõitnud. Allamäge annab just eelise. Tähtis on õige ettevalmistus. Kehakaal on ainult üks komponent sinu tulemuslikuses.
Krampe karda siis, kui ei ole õigesti toitunud ja joonud nii võistluse käigus kui ka peale võistlust. Lisaboonusena soovitaks massazhi ning võimalusel kaks korda iga etapi õhtul + venitamised. Jõudu.

Kasutaja avatar
Gunnar
Rattur
Postitusi: 1194
Liitunud: 11. 04. 2003. 14:33

Postitus Postitas Gunnar » 23. 01. 2007. 11:29

Kuldar kirjutas:Natuke mõru pill tuleb alla neelata stardimaksu kallinemise näol:

standard* 2006. oli 165 euri, `07 tuleb 250 euri (enne 31.01.07.)
standard** oli 190 euri, `07 tuleb 340 euri (samuti enne 31.01.07. registr.)
Väike märkus, et vist on mingil x ajal infot muudetud, tähtaeg on 28.02.07
ja summad vastavalt 850/1350 PLN ehk 3470/5510 kr + ülekandetasu.
Ratas on minu hobi, mitte elu

Kasutaja avatar
tarmo
Testisõitja
Postitusi: 3035
Liitunud: 06. 02. 2003. 16:48

Postitus Postitas tarmo » 23. 01. 2007. 16:39

Olts kirjutas:No ei! Asi selles, et ma pole nii mitut päeva jutti sõitnud ja kuna kehakaal pole ratturile kohane(85), siis pigem kardaks krampe ja kestvust just päevade summas.
tuuri läbib see kes endasse usub. on näide olemas ühe jalaga mehest, kes läbinud cape epicu, transalpi ja transrockies´i. ise nägin teda sõitmas 2005 transalpil, kus ühel päeval oli 5 km jalgsi ronimist ratas seljas mäetippu. suures osas rada seal puudus, roniti ühelt kivilt teisele. allatulek oli ka kohati jalgsi, sest kallak oli liiga järsk ja rada puudus. meie selle päeva aeg oli vist ca 6h, tema jõudis finishisse 4h hiljem. täiesti uskumatu tahtejõud.

Kasutaja avatar
Kuldar
Trendirattur
Postitusi: 3636
Liitunud: 28. 05. 2003. 18:49

Postitus Postitas Kuldar » 23. 01. 2007. 17:29

tarmo kirjutas: tuuri läbib see kes endasse usub. on näide olemas ühe jalaga mehest, kes läbinud cape epicu, transalpi ja transrockies´i. ise nägin teda sõitmas 2005 transalpil, kus ühel päeval oli 5 km jalgsi ronimist ratas seljas mäetippu. suures osas rada seal puudus, roniti ühelt kivilt teisele. allatulek oli ka kohati jalgsi, sest kallak oli liiga järsk ja rada puudus. meie selle päeva aeg oli vist ca 6h, tema jõudis finishisse 4h hiljem. täiesti uskumatu tahtejõud.
see müstline mees on Brett Wolfe.
Transalp 2002 oli tal koos paarilisega tiimi nimeks "3 Shaved Legs".
Gravity is a Bitch

Kasutaja avatar
Kuldar
Trendirattur
Postitusi: 3636
Liitunud: 28. 05. 2003. 18:49

Postitus Postitas Kuldar » 24. 01. 2007. 09:08

Gunnar kirjutas:
Kuldar kirjutas:Natuke mõru pill tuleb alla neelata stardimaksu kallinemise näol:

standard* 2006. oli 165 euri, `07 tuleb 250 euri (enne 31.01.07.)
standard** oli 190 euri, `07 tuleb 340 euri (samuti enne 31.01.07. registr.)
Väike märkus, et vist on mingil x ajal infot muudetud, tähtaeg on 28.02.07
ja summad vastavalt 850/1350 PLN ehk 3470/5510 kr + ülekandetasu.
jah,
postitus on tehtud 07 juhendi tööversioonile tuginedes, mis tänu! Veikole eestikeelseks sai.
Sellest siis ka tagantjärele pisut eksitav info.
Gravity is a Bitch

Kasutaja avatar
Gunnar
Rattur
Postitusi: 1194
Liitunud: 11. 04. 2003. 14:33

Postitus Postitas Gunnar » 02. 02. 2007. 08:43

Siit näeb ka trassi Google Earth'is. Isegi kõrgused iga 300m tagant. Ei midagi originaalset, aga päris sellist faili ise ei leidnud.
ABC trass


Ehk keegi teab, kuda finissist starti osavõtjad organiseeritakse, juhendis sellekohast märget ei leia. Tühised 15km, aga ikkagi.
Ratas on minu hobi, mitte elu

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11889
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 02. 02. 2007. 09:13

Gunnar kirjutas: Ehk keegi teab, kuda finissist starti osavõtjad organiseeritakse, juhendis sellekohast märget ei leia. Tühised 15km, aga ikkagi.
ongi nii, et tühised. tugevam sõidab rattaga starti ja toob sõiduki ära. see on minu arusaamise järgi korraldajate poolne plaan. st ma ei oleta vaid olen näinud vastavasisulit infot korraldajalt.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
Kuldar
Trendirattur
Postitusi: 3636
Liitunud: 28. 05. 2003. 18:49

Postitus Postitas Kuldar » 06. 02. 2007. 00:00

poolakeelsel algupärandil on trasside kaardid ja GPS statistika etappide kaupa:
dzień 1 jne. http://www.bikebrother.com/ride/bch2007_d1

polska for dummies, lesson 1:
Dzien dobre!
Tyskie!
Dobze!
Gravity is a Bitch

Kasutaja avatar
Gunnar
Rattur
Postitusi: 1194
Liitunud: 11. 04. 2003. 14:33

Postitus Postitas Gunnar » 06. 02. 2007. 08:12

Kuldar kirjutas:poolakeelsel algupärandil on trasside kaardid ja GPS statistika etappide kaupa:
dzień 1 jne. http://www.bikebrother.com/ride/bch2007_d1
Eks sealt ma need välja kammisingi :)
Ratas on minu hobi, mitte elu

kerdni1
Rattur
Postitusi: 4
Liitunud: 14. 11. 2004. 11:26

Postitus Postitas kerdni1 » 07. 02. 2007. 22:02

Kui keegi on veel huvitatud Poola minemisest, siis võiks vabalt ühendust
võtta aadressil indrekabel@gmail.com või 55 18 525.

Aare
Rattur
Postitusi: 161
Liitunud: 30. 06. 2003. 10:05

Postitus Postitas Aare » 08. 02. 2007. 08:36

Selline rumal küsimus - kuidas tasusite stardimaksu, s.t milline ülekande viis on kõige odavam?
Tavalise välismakse tasu on 400.-
On ka veel mingi EU -makse Eurodes jms.
Kindlasti saaks vastuse ka pankadest, kuid millist moodust Teie kasutasite, kes olete stardinimekirjas?

Kasutaja avatar
Gunnar
Rattur
Postitusi: 1194
Liitunud: 11. 04. 2003. 14:33

Postitus Postitas Gunnar » 08. 02. 2007. 08:56

Kui mingit erikokkulepet korraldajaga ei saa, siis on ainuke võimalus see 400kr variant kahjuks.

Aga siit idee, et mul hetkel ka veel maksmata, järsku maksaks mitu võistkonda ühe ülekandega, säästaks sadakond krooni näkku.
Ratas on minu hobi, mitte elu

Kasutaja avatar
veiko
Kolimisspetsialist
Postitusi: 1859
Liitunud: 21. 05. 2003. 23:17

Postitus Postitas veiko » 22. 02. 2007. 09:52

Soodusregamise aeg varsti läbi (28.02.2007). Lätlasi juba nimekirjas 31 teami :shock: . Eestist 15 teami.
Viimati muutis veiko, 01. 03. 2007. 17:37, muudetud 1 kord.

Kasutaja avatar
veiko
Kolimisspetsialist
Postitusi: 1859
Liitunud: 21. 05. 2003. 23:17

Postitus Postitas veiko » 26. 02. 2007. 14:16

Hetkel vaba 3-4 kohta bussis transaks BCH2007-le.
Bussiks VW LT 9 kohaline pikem variant. Start Tallinnast 20.07.2007 õhtul. Naasmine Tallinna hiljemalt 30.07.2007 õhtul.
Kel huvi, võtku privas ühendust.

Kasutaja avatar
veiko
Kolimisspetsialist
Postitusi: 1859
Liitunud: 21. 05. 2003. 23:17

Postitus Postitas veiko » 01. 03. 2007. 17:38

EDIT: Kohad pole enam saadaval.
Viimati muutis veiko, 08. 06. 2007. 13:48, muudetud 1 kord.

Kasutaja avatar
Gunnar
Rattur
Postitusi: 1194
Liitunud: 11. 04. 2003. 14:33

Transport ABC-le

Postitus Postitas Gunnar » 08. 06. 2007. 13:19

Eelinfoks, et eelmine post on aegunud.

Ise pole peale regamist oma energiat ABC peale kulutand, aga tegelt on tagumine aeg (või on see juba möödas) organiseerida transport Poola.

Variant B on olemas (oma auto + rattad sisse), aga ehk on keegi aktiivselt tegelend/tegelemas suurema transa organiseerimisega ja võtaks ka konkurente pardale :) Idee oleks pühapäeval Poola jõuda ja võistlusjärgsel esmaspäeval tööle jõuda.

Või on keegi transa puhul koopereerumisideele avatud kui praegu midagi orgunnima hakata?
Ratas on minu hobi, mitte elu

Kasutaja avatar
Gunnar
Rattur
Postitusi: 1194
Liitunud: 11. 04. 2003. 14:33

Postitus Postitas Gunnar » 25. 06. 2007. 10:04

16. Kohustuslik varustus

- vähemalt 2 liitrit jooki,


Et teadjamad, kuda seda veepudelitega saavutada? Kas liitriseid pudeleid on saada, või kui on, siis kas neid ka mugav kasutada on?

Ja kas eelmine aasta seda reeglit pold, sest piltide järgi nii mõnigi patustab selle vastu.
Ratas on minu hobi, mitte elu

Kasutaja avatar
veiko
Kolimisspetsialist
Postitusi: 1859
Liitunud: 21. 05. 2003. 23:17

Postitus Postitas veiko » 25. 06. 2007. 10:52

No see on pigem soovituslikult kohustuslik varustus. Keegi liitreid mõõtma ei hakka. Aga üldse ilma joogita rajale lennata on küll selge enesetapp. Ise olin kahe 0,5-se pudeliga ning ainult üks kord ei vedanud selle kogusega ühest TP-st teiseni välja.

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3809
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Postitus Postitas mart » 25. 06. 2007. 11:02

Gunnar kirjutas: Kas liitriseid pudeleid on saada, või kui on, siis kas neid ka mugav kasutada on?
Mõigu Authoris 1 Lvalik suht suur. Kas lutt neil vastupidav/hermeetiline on, ei oska öelda. Ise kasutan Zefal 1L ja 4 aasta jooksul 0 probleemi.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11889
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 25. 06. 2007. 13:40

minu hääl ka 1L zefalile, ka vist juba 3-4 aastat kasutuses.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
Andrus K
Rattur
Postitusi: 1745
Liitunud: 14. 05. 2003. 15:29

Postitus Postitas Andrus K » 25. 06. 2007. 22:06

Gunnar kirjutas:Kas liitriseid pudeleid on saad.
on. Kogu maximi tootevalik k.a. 1L pudelid ootavad sind Rocca Sportlandis 8)
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!

Aare
Rattur
Postitusi: 161
Liitunud: 30. 06. 2003. 10:05

Postitus Postitas Aare » 26. 06. 2007. 08:59

Gunnar kirjutas:16. Kohustuslik varustus

- vähemalt 2 liitrit jooki,


Et teadjamad, kuda seda veepudelitega saavutada? Kas liitriseid pudeleid on saada, või kui on, siis kas neid ka mugav kasutada on?

Ja kas eelmine aasta seda reeglit pold, sest piltide järgi nii mõnigi patustab selle vastu.
Miks sa neid kiloseid pomme raami külge tahad panna? Proovi kasutada seljas olevat joogikotti, mida sellistel ajaliselt pikkadel sõitudel (etappidel) laialdaselt kasutatakse.
Poolas-Tsehhis on palju kiireid ja konarlikke laskumisi ja karta on et 1L pudelid võivad põrutuse toimel väga lihtsalt pudelihoidjast eemalduda. Võib olla eksin. Lisaks on joogikotist tehnilistel lõikudel oluliselt lihtsam juua, kui pudelist?!

Kasutaja avatar
veiko
Kolimisspetsialist
Postitusi: 1859
Liitunud: 21. 05. 2003. 23:17

Postitus Postitas veiko » 26. 06. 2007. 09:38

Aare kirjutas:Poolas-Tsehhis on palju kiireid ja konarlikke laskumisi ja karta on et 1L pudelid võivad põrutuse toimel väga lihtsalt pudelihoidjast eemalduda. Võib olla eksin. Lisaks on joogikotist tehnilistel lõikudel oluliselt lihtsam juua, kui pudelist?!
Laskumised on jahh väga kiired ja rämedalt raputavad. Omal ei õnnestunud ühtegi pudelit kaotada (kui mälu ei peta, siis meie seltskonnast ei kaotanud keegi pudeleid). Arvestades möödunud korra ilmaolusi (etapi keskmine temp +31°) ei julgeks küll lisa polsterdust seljale soovitada (maitseasi muidugi). Sellises kuumuses on/oli hea pudelist omale vett kiivrivahele lasta, kuidas seda seljakotist tehakse ei kujuta ette :). Eks palju sõltub ka ilmast.
Tehniliste nikerdamis kohtade pärast muretsema ei pea, neid seal väga pikalt polnud. Küll on aga vastikult pikki ja ülesspoole kaldus teid piisavalt, et kasvõi kannust juua.
Väike profiili võrdlus rõuge tuuri rajaga. Kumb neist on rõuge (kas ülemine või alumine), tundke ise ära.

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12105
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Postitus Postitas Mati » 26. 06. 2007. 09:49

veiko kirjutas:...Arvestades möödunud korra ilmaolusi (etapi keskmine temp +31°) ei julgeks küll lisa polsterdust seljale soovitada (maitseasi muidugi)...Väike profiili võrdlus rõuge tuuri rajaga...
Olen paadund seljakotimees ja ka kuumaga pole hullu olnud seni. Samas pole ka 5-6 päeva jutti 30* sõitnud.

Veiko, pane võrdluseks pilt ka Poola-Tahko 8) .
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

TAIX11
Rattur
Postitusi: 759
Liitunud: 16. 09. 2004. 21:33

Postitus Postitas TAIX11 » 26. 06. 2007. 09:51

veiko kirjutas:
Aare kirjutas:Poolas-Tsehhis on palju kiireid ja konarlikke laskumisi ja karta on et 1L pudelid võivad põrutuse toimel väga lihtsalt pudelihoidjast eemalduda.
(kui mälu ei peta, siis meie seltskonnast ei kaotanud keegi pudeleid).
Mul olid 0.75 pudelid ja ühe suutsin esimesel pikal etapil kaotada. Edasipidi jäid kõik alles

Kasutaja avatar
veiko
Kolimisspetsialist
Postitusi: 1859
Liitunud: 21. 05. 2003. 23:17

Postitus Postitas veiko » 26. 06. 2007. 10:08

Mati kirjutas:Veiko, pane võrdluseks pilt ka Poola-Tahko 8) .
Tehtud! kõik kolm

kaarelk
Rattur
Postitusi: 337
Liitunud: 29. 05. 2006. 04:57

Postitus Postitas kaarelk » 26. 06. 2007. 10:19

veiko kirjutas: Tehtud! kõik kolm
kas siin järjekorraga midagi valesti pole ? eesti kõrgeim tipp on minu arvates 318 m üle merepinna. seega rõuge 500m tipud tunduvad pisut kahtlased.

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12105
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Postitus Postitas Mati » 26. 06. 2007. 10:25

kaarelk kirjutas:
veiko kirjutas:Tehtud! kõik kolm
kas siin järjekorraga midagi valesti pole ? eesti kõrgeim tipp on minu arvates 318 m üle merepinna. seega rõuge 500m tipud tunduvad pisut kahtlased.
Oluline on antud juhul visuaalne ja mitte numbriline pool.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

kaarelk
Rattur
Postitusi: 337
Liitunud: 29. 05. 2006. 04:57

Postitus Postitas kaarelk » 26. 06. 2007. 10:32

Mati kirjutas:
kaarelk kirjutas:
veiko kirjutas:Tehtud! kõik kolm
kas siin järjekorraga midagi valesti pole ? eesti kõrgeim tipp on minu arvates 318 m üle merepinna. seega rõuge 500m tipud tunduvad pisut kahtlased.
Oluline on antud juhul visuaalne ja mitte numbriline pool.
samas kui need eesti oludes raskestisaavutatavad kõrguste vahed on tegelikkuses näiteks 3X väiksemad ei jäta ka rõuge enam tahkoga võrreldes nii kohutavat muljet :)

Kasutaja avatar
veiko
Kolimisspetsialist
Postitusi: 1859
Liitunud: 21. 05. 2003. 23:17

Postitus Postitas veiko » 26. 06. 2007. 10:59

Sõidu alguse kõrgus pole kõrgus merepinnast vaid mingi suvaline number, mis polaril sõitu alustades ees oli (või nullisin stardis altimeetri). Seega mingitest absoluut kõrgustest juttu pole. Tegemist on puhtalt võrdlusega, nagu Mati ütles. Kõikide graafikute alumine ja ülemine kõrgusepiir on fikseeritud (-150/550). Seega visuaalne pilt on õige (nii õige, kui see polariga võimalik on).
Viimasel pildil siis järjekord ülalt alla järgmine: Rõuge, Tahko, Poola

kaarelk
Rattur
Postitusi: 337
Liitunud: 29. 05. 2006. 04:57

Postitus Postitas kaarelk » 26. 06. 2007. 11:31

veiko kirjutas: Viimasel pildil siis järjekord ülalt alla järgmine: Rõuge, Tahko, Poola
tänud, faili pealkiri jättis risti vastupidise mulje.

tp
Rattur
Postitusi: 609
Liitunud: 08. 06. 2004. 09:41

Postitus Postitas tp » 26. 06. 2007. 15:14

TAIX11 kirjutas:
veiko kirjutas:
Aare kirjutas:Poolas-Tsehhis on palju kiireid ja konarlikke laskumisi ja karta on et 1L pudelid võivad põrutuse toimel väga lihtsalt pudelihoidjast eemalduda.
(kui mälu ei peta, siis meie seltskonnast ei kaotanud keegi pudeleid).
Mul olid 0.75 pudelid ja ühe suutsin esimesel pikal etapil kaotada. Edasipidi jäid kõik alles
Kuna minu yeti-l on ainult yks pudelikorv sõitsin yhe 0.75l -sega kõik etapid. Taktika oli lihtsalt selline et igast joogipunktist haarasin yhe 1,5 liitrise pudeli näppu ja kimasin edasi , pool valasin pähe ja pool jõin kilomeetri , paari jooksul ära. Korraldajad sellist käitumist tõenäliselt ei soosinud aga vähemasti minuga keegi kobisema ei hakanud. See on muidugi väga individuaalne aga mulle 2 -st 0.75 -st pudelist sellise palavuse korral piisab täiesti. Ega need joogi-söögipuntid yksteisest nii kaugel ka pole.
Mis puutub pudeli kaotamisse siis mul lendas pudel kahel korral korvist välja. Mõlemal korral siiski nii õnnlikult et polnud suur vaev pudel yless korjata.

team
Rattur
Postitusi: 8
Liitunud: 13. 05. 2006. 12:03

transport

Postitus Postitas team » 26. 06. 2007. 22:15

Tõstataksin taas transpordi teema. Ka meil on variant b minna oma autoga, aga samas peaks vist olema piisavalt ripakil rahvast, et täita ära ka teine väikebuss. On veel huvilisi?

Aare
Rattur
Postitusi: 161
Liitunud: 30. 06. 2003. 10:05

Postitus Postitas Aare » 29. 06. 2007. 08:48

Küsimus neile, kes varem sõitnud: kas need igal etapil lubatud 3 joogipunkti asetsevad distantsil enamvähem võrdsete vahedega?
Kas enne igat etappi hõigatakse välja ka nende täpne asukoht (km)?
Küsin selleks, et Kuldari jutus ühes teises teemas oli minu jaoks iva!
Mullegi meeldib rohkem pudelite variant, sest siis on joogivaru paremini kontrolli all ja kui võimalus punktides tankida, siis eelistaks pudeleid.
Kaamelibäkki kasutan tavaliselt vaid hädasunnil, kui muid alternatiive ei ole.

Kasutaja avatar
veiko
Kolimisspetsialist
Postitusi: 1859
Liitunud: 21. 05. 2003. 23:17

Postitus Postitas veiko » 29. 06. 2007. 09:43

Aare kirjutas:kas need igal etapil lubatud 3 joogipunkti asetsevad distantsil enamvähem võrdsete vahedega?
Enamvähem mõistlike vahedega. Arvestades tõusude ja laskumiste suhtega.
Aare kirjutas:Kas enne igat etappi hõigatakse välja ka nende täpne asukoht (km)?
Kui oma nännile ja numbrile järele lähed, saad infovoldikute paki, kus on iga etapi kaart, profiil jms oluline info peal (k.a TP-d)

Kasutaja avatar
Kuldar
Trendirattur
Postitusi: 3636
Liitunud: 28. 05. 2003. 18:49

Postitus Postitas Kuldar » 29. 06. 2007. 18:21

Toidupunkte on piisavalt, pigem uhasime mõnest peatumata mööda. 0,75+0,5 pudelitega vedas enamasti julgelt välja, vist ainult korra jäi Veiko (minu paariline) kuivale.
Mõnede ebaõnnestunud TP kohavalikute üle (näiteks kiiretel laskumiste lõpus või nats enne) ei sobiks nuriseda, korraldajal on oluline lihtne ligipääs ja hilisem läbu koristamine.
Nälga karta polnud, laud ise oli jõrm: melon, arbuus, banaan, rosinad, kuivatatud aprikoos, küpsised, 3 sorti vett – roosamingimaitsega, puhas vesi, Powerade jne. jne. Tõsi küll, puudus sool ja must leib, aga sellekohane "märkus“ sai ka peakorraldajale edastatud:)

Kel veel pole, see tehku kindlasti ID-kaart ära (vist jõuab veel). Veiko kusagil eespool kirjutas, et enne igat starti kus rada üle Poola-Tshehhi piiri käib, tuleb kohalesaabunud piirikontrolli komando juures dokumendi esitamisel nime taha linnuke saada.
ID-kaart on hea püksisäärde kintsu peale panna, kleepub kinni. Kui keegi räägiks, siis mina küll ei usuks ... aga mina oskasin selle vist II etapil korra ära kaotada - kuulen keegi kozlowski susiseb ja ohib midagi selja taga, ikka päris pikalt hädaldas. Lõpuks painutas mulle järele ja pakub mulle õnnest särava näoga minu oma ID-kaarti ... einoh, tänks! Elu nagu filmis.

Aare
Rattur
Postitusi: 161
Liitunud: 30. 06. 2003. 10:05

Postitus Postitas Aare » 03. 07. 2007. 14:40

Mida kujutab endast korraldaja poolt pakutav NNW tervisekindlustus võistluse vältel? Kas vajalik teha lisatervisekindlustus Eestis, et maandada riske võimaliku õnnetuse korral?

Kasutaja avatar
veiko
Kolimisspetsialist
Postitusi: 1859
Liitunud: 21. 05. 2003. 23:17

Postitus Postitas veiko » 03. 07. 2007. 15:46

payment of compensation for permanent health damage in result of an accident - NNW

Kas sellest piisab või mitte saab teada alles siis, kui seda reaalselt vaja on. Siinkohal on vist parem teadmatuses elada :).

Kasutaja avatar
veiko
Kolimisspetsialist
Postitusi: 1859
Liitunud: 21. 05. 2003. 23:17

Postitus Postitas veiko » 10. 07. 2007. 10:25


Kasutaja avatar
Gunnar
Rattur
Postitusi: 1194
Liitunud: 11. 04. 2003. 14:33

Postitus Postitas Gunnar » 19. 07. 2007. 15:25

Küsimus neile, kes eelmine aasta kallimat hotelliteenust ei kasutanud, et kuidas oli lahendatud riiete võistlusaegne pesemine ja kuivatamine?
Ratas on minu hobi, mitte elu

Vasta

Mine “Võistlused mujal”