6 polt rootor alla 100 grammi.
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
6 polt rootor alla 100 grammi.
Rahuldasin oma edevust ja kergendasin ratta kaalu. Sebisin külge (96/98 g ilma poltideta) Accent Blade saehambad
http://www.swiatroweru.com.pl/index.php ... t&pid=1695
Nood nõuavad suht kõrget klotsi ca 19mm, seega kitsaklotsilised nagu vana xt ja sarnased nende rootoritega ei sobi.
http://www.swiatroweru.com.pl/index.php ... t&pid=1695
Nood nõuavad suht kõrget klotsi ca 19mm, seega kitsaklotsilised nagu vana xt ja sarnased nende rootoritega ei sobi.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Pidurdusjõud (hõõrdejõud) ei sõltu pinna suurusest vaid normaaljõu ning kahe materjali vahelise hõõrdeteguri suurusest ja hõõrdejõu mõjumise kaugusest ratta pöördteljest (moodustab pidurdusmomendi õla).konakona kirjutas:Tööpind on suht hõre (selle arvelt ilmselt ka kaalujälgimine), kuidas see pidurdusjõule mõjub?
Näpujõudu tuleb rakendada tuntavalt enam võrreldes klassikalise/ümmarguse rootoriga. Mis *hõredusse" puutub, siis pakendil oli kirjas, et sobib XC-ks. Sarnase lahendusega Hope Mono Trial puhul on aga kirjas, et ei sobi XC-ks.konakona kirjutas:Tööpind on suht hõre (selle arvelt ilmselt ka kaalujälgimine), kuidas see pidurdusjõule mõjub?
http://www.chainreactioncycles.com/Imag ... l/6052.jpg
Kuna klotside ja rootori kontaktpind väike, siis arvestan tunduvalt suurema/kiirema kulumiga > edevus nõuab ohvreid
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Füüsika seisukohast on Tõnis õigel teel (paraku mida ei saa öelda ketserliku sõnavõtu kohta püha sokiteema kanooniliste tõdede vastu:-)Tonis_T kirjutas:Pidurdusjõud (hõõrdejõud) ei sõltu pinna suurusest vaid normaaljõu ning kahe materjali vahelise hõõrdeteguri suurusest ja hõõrdejõu mõjumise kaugusest ratta pöördteljest (moodustab pidurdusmomendi õla).konakona kirjutas:Tööpind on suht hõre (selle arvelt ilmselt ka kaalujälgimine), kuidas see pidurdusjõule mõjub?
P=F/S ehk pinnale avaldatav rõhk (surve) = jõud [jagatud]pindalaga. Siit on lihtne jõuda tulemini F=P*S.
Ja pole ta niiväga mumbojumbo midagi, pigem põhikooli füüsika.
Illustreeriv pildimaterjal:
1. Aseta telliskivi metallist kaldpinnale.
2. Suurenda plaadi kallet seni kuni tellis hakkab liikuma (allapoole libisema)
3. Pööra tellist mistahes tahule, libisema hakkab ta ikka sama kaldenurga juures. Ometi on hõõrdejõule töötav pindala S erinev,aga F=const.
Mikrotasandil näeb asi välja niimoodi:
Hõõrdejõu tekke põhjuseks on kokkupuutuvate kehade aatomite ja molekulide vaheline vastasmõju. Peamiselt on see põhjustatud aatomite koostisse kuuluvate elektronide vastasmõjust. Hõõrdejõud sõltub hõõrdetegurist ja keha massist kuid ei sõltu, nagu tihti ekslikult arvatakse, kehade kokkupuutepinna (S) suurusest.
Gravity is a Bitch
F-1 on velje mõõt piiratud 13". Just sellepärast,et ei saaks kasutada suuremaid pidurikettaid.Aga see on hoopis teine teema......Alx33 kirjutas:100 % sinuga nõus.Kuldar kirjutas:Hõõrdejõud sõltub hõõrdetegurist ja keha massist kuid ei sõltu, nagu tihti ekslikult arvatakse, kehade kokkupuutepinna (S) suurusest.
Aga mul tekkib ikka küsimus et miks vormelite kummid nii laiad on
Nu, kuna siin kõik piduriketastest räägivad siis poetakse ka omalt poolt mõne sõna sekka .....
Mis puudutab aga hõõrdumist keha masse arvestades on nende ainsaks kriteeriumiks pinnaomadused(hõõrdetegur), ei miskit muud. Mass ei puutu asjasse.
Ainult, et vormelite kummid kipuvad neid tee külge rohkem liimima kui lihtsalt toetuma mis tähendab seda et tööle hakkavad lisajõud milleks peaksid olema elektronõrk väi kui mu mälu mind alt ei vea. Tavaliste kummide osas peetakse minuteada seda jõudu suhteliselt tühiseks suuruseks.
Mis puudutab aga hõõrdumist keha masse arvestades on nende ainsaks kriteeriumiks pinnaomadused(hõõrdetegur), ei miskit muud. Mass ei puutu asjasse.
Ainult, et vormelite kummid kipuvad neid tee külge rohkem liimima kui lihtsalt toetuma mis tähendab seda et tööle hakkavad lisajõud milleks peaksid olema elektronõrk väi kui mu mälu mind alt ei vea. Tavaliste kummide osas peetakse minuteada seda jõudu suhteliselt tühiseks suuruseks.
no ütleme et tuleb läbi vooliku 100 N. klotsi pindala on 20 mm2. Kuldari antud valemi järgi klotsi rõhk kettale 5 N/mm2. Klotsi pindala on aga 20 mm2, seega 5*20=100 N Vähendame pindala 2 korda. Nüüd tuleb klotsi rõhk kettale 10 N/mm2. Kuna klotsi pindala oli nüüd 10 mm2 siis 10*10=100N. Seega on nüüd tõestatud et pidurdusjõud ei sõltu pidurite tööpindalast. Pidurdusjõud sõltub vaid sellest kui kaugel asub ketast pöördeteljest(mida kaugemal, seda suurem jõud) ja tööpindadest.
Vormeli rehvid on laiad, et pakkuda kurvides pidamist. Kui vaadata et rehvi kontaktpind on teljesihiline kriips, siis kitsama rehviga on see kriips laiem, ja laiema rehviga kitsam. Seega pindala jääb põhimõtteliselt samaks.
Raamatus olevad füüsikaseadused kehtivad siiski ideaalsetes tingimustes. elus tuleb neid kõiki arvestada. Lihtne
Vormeli rehvid on laiad, et pakkuda kurvides pidamist. Kui vaadata et rehvi kontaktpind on teljesihiline kriips, siis kitsama rehviga on see kriips laiem, ja laiema rehviga kitsam. Seega pindala jääb põhimõtteliselt samaks.
Raamatus olevad füüsikaseadused kehtivad siiski ideaalsetes tingimustes. elus tuleb neid kõiki arvestada. Lihtne
nats parandan, noh pigem korrigeerin:kb007 kirjutas: Raamatus olevad füüsikaseadused kehtivad siiski ideaalsetes tingimustes. elus tuleb neid kõiki arvestada. Lihtne
Newtoni füüsika käsitleb jäikasid kehasid. Absoluutselt jäik keha – ainepunktide süsteem millede vahekaugused
ei muutu kuitahes suurte jõudude mõjul. See on mudel. Kokkulepe.
Eelkõige juhitavusele orienteeritud kummile (mis on ehitatud elastsusteooria kohaselt käituvale karkassile) ei saa peale minna abs. jäiga keha dünaamikaga.
Kes suudab enda jaoks käsitleda lahus mõisteid hõõrdumine ja haardumine, see täiendab kummiteoorias ennast:
http://www.modelcar.ee/rcch/c1/index.htm
seal leidub ka seletus sellele, miks vormelid oma stardikastis natuke kummi põletavad. Pelgalt seda, et paremini minema saada teab minu kass kah. Une pealt.
Gravity is a Bitch
Ise küsisin ja vastan: vormelikummid on nii laiad selleks et oleks suurem kulumispind - ok hõõre võib sama olla aga sellega kaasneb kulumine ja neid kilosid kummi mis teele jäetakse ei saa pizzanoaks vormistada. Kes maanteekaga korra loha on pidurdanud need teavad millest jutt. Vanemad inimesed ikka on targemad, küsimus võib olla tundides.
Re: 6 polt rootor alla 100 grammi.
Nõrgalt paned Mart. On veel kergemaid ja veel värvivalik lisaks.mart kirjutas:Rahuldasin oma edevust ja kergendasin ratta kaalu. Sebisin külge (96/98 g ilma poltideta) Accent Blade saehambad
http://www.swiatroweru.com.pl/index.php ... t&pid=1695
Nood nõuavad suht kõrget klotsi ca 19mm, seega kitsaklotsilised nagu vana xt ja sarnased nende rootoritega ei sobi.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: 6 polt rootor alla 100 grammi.
Mina usaldan roostevaba terast rohkem, kui oksiidikihiga kaetud alumiiniumit. Lisaks on sellel rootori välimus lausa kole.Mati kirjutas:On veel kergemaid
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: 6 polt rootor alla 100 grammi.
Njah, eks asjad taandu tihti riskivalmidusele ja ilumeelele Aga ma otsustaks sinuga sarnaselt antud küsimuses.mart kirjutas:Mina usaldan roostevaba terast rohkem, kui oksiidikihiga kaetud alumiiniumit. Lisaks on sellel rootori välimus lausa kole.Mati kirjutas:On veel kergemaid
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Pisuke taustauuring viis rootori alglätetele:
Friday, March 30, 2007
New Part Review - Alligator Serrated Brake Rotors
...I poked around and found a version distributed by Alligator Cables from Taiwan. I am not sure if its actually made by Alligator or A2Z or someone else, it tends to get a bit blurry who makes what. The techno babble is "Alligator Serration Disc Brake Rotor are High Grade Stainless Steel Disc brake rotors...
http://www.gramslightbikes.com/
Ja siin Matile esteetiliselt ilusad ja värvikirevad subjektid:
http://www.alligatorcables.com/Disc/rotors.htm
Friday, March 30, 2007
New Part Review - Alligator Serrated Brake Rotors
...I poked around and found a version distributed by Alligator Cables from Taiwan. I am not sure if its actually made by Alligator or A2Z or someone else, it tends to get a bit blurry who makes what. The techno babble is "Alligator Serration Disc Brake Rotor are High Grade Stainless Steel Disc brake rotors...
http://www.gramslightbikes.com/
Ja siin Matile esteetiliselt ilusad ja värvikirevad subjektid:
http://www.alligatorcables.com/Disc/rotors.htm
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: 6 polt rootor alla 100 grammi.
No nii, aasta teemaalgatusest möödas ja Taivani Ashima on saanud 160mm rootori alla 90grammi (140mm on alla 80gr).
Materjaliks on vana-hea roostevaba teras, mitte oksüdeeritud titaan või alumiinium.
Humanitaaridele infot, mis on teras margiga 400:
420 or 410 stainless steel for all of our brake rotors and it’s all about the memory! What do we mean by that? Metals have memory which means that when you heat up a piece of metal and it expands, good memory characteristics allow it to go back to its original shape without much deformation from the original shape. It’s as simple as this: It goes back to it’s original shape and specs faster.
Hind saksas ca 33€
http://4cycles.de/product_info.php?manu ... 12b7812491" onclick="window.open(this.href);return false;
Materjaliks on vana-hea roostevaba teras, mitte oksüdeeritud titaan või alumiinium.
Humanitaaridele infot, mis on teras margiga 400:
420 or 410 stainless steel for all of our brake rotors and it’s all about the memory! What do we mean by that? Metals have memory which means that when you heat up a piece of metal and it expands, good memory characteristics allow it to go back to its original shape without much deformation from the original shape. It’s as simple as this: It goes back to it’s original shape and specs faster.
Hind saksas ca 33€
http://4cycles.de/product_info.php?manu ... 12b7812491" onclick="window.open(this.href);return false;
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: 6 polt rootor alla 100 grammi.
Põhimõtteliselt võin ära teha - 88g Marta 160mm rootor, materjal rv (nii proovimise mõttes):
Re: 6 polt rootor alla 100 grammi.
A palju maksab?indrek kirjutas:Põhimõtteliselt võin ära teha - 88g Marta 160mm rootor, materjal rv (nii proovimise mõttes):
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: 6 polt rootor alla 100 grammi.
titaan on roostevabast ca 2x kergem, mehaanilised omadused suht samad.
Re: 6 polt rootor alla 100 grammi.
Räägime sellest siis, kui asjad käes!Mati kirjutas:A palju maksab?indrek kirjutas:Põhimõtteliselt võin ära teha - 88g Marta 160mm rootor, materjal rv (nii proovimise mõttes):
Re: 6 polt rootor alla 100 grammi.
Ma tõesti ei ole selles kaaluteemas üldse kodus aga leidsin täiesti kogemata mingi sellise "sakilise": LINK. Kaal tundub siin teemas toodud numbreid vaadates kuidagi väga pisike. Aga ma tõesti ei tea sest teemast suurt midagi.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: 6 polt rootor alla 100 grammi.
See on seesama sakiline, millega ma juba aasta aega trennis lasen.
160mm kaal on ilma poltideta 92gr. 140-ne võib loomulikult kergem olla.
http://www.actionsports.de/Bremsen/Sche ... 11116.html
160mm kaal on ilma poltideta 92gr. 140-ne võib loomulikult kergem olla.
http://www.actionsports.de/Bremsen/Sche ... 11116.html
Re: 6 polt rootor alla 100 grammi.
Sellised on siis lood. Katsetulemused lähipäevil...
Re: 6 polt rootor alla 100 grammi.
Välimus ja kaal on vägagi apetiitsed. Kas katsetad ka sarnaselt, nagu videos?indrek kirjutas:Sellised on siis lood. Katsetulemused lähipäevil...
http://www.forum.light-bikes.de/showpos ... stcount=74" onclick="window.open(this.href);return false;
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: 6 polt rootor alla 100 grammi.
Kas selliseid detaile osaliselt anodeerida (ehk sai õige sõna) saab? Jube bling oleks pidurdspinna alt välja jääv ülejäänud osa lasta mingit teist värvi (punaseks) Iseenesest võiks üleni anodeeritud olla juhul kui see pidurdusvõimele halvasti ei mõjuks.mart kirjutas:Välimus ja kaal on vägagi apetiitsed. Kas katsetad ka sarnaselt, nagu videos?indrek kirjutas:Sellised on siis lood. Katsetulemused lähipäevil...
http://www.forum.light-bikes.de/showpos ... stcount=74" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: 6 polt rootor alla 100 grammi.
Ints, mina igatahes ootan juba kannatamatult seeriatootmise algust .
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: 6 polt rootor alla 100 grammi.
roostevaba teras ehk inox e stainless steel võimaldab päris mitut värvi anodeerimist. Kahjuks puhast punast ei saa - tekib roosa. Enimlevinud värvused on need:UrmasL kirjutas:
Kas selliseid detaile osaliselt anodeerida (ehk sai õige sõna) saab? Jube bling oleks pidurdspinna alt välja jääv ülejäänud osa lasta mingit teist värvi (punaseks) Iseenesest võiks üleni anodeeritud olla juhul kui see pidurdusvõimele halvasti ei mõjuks.
nt kuldne rootor näeb välja selline:
http://img.villagephotos.com/p/2003-5/2 ... 010182.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Mis puutub Indreku proto kaalu - 88gr, siis enamus 160mm rootoreid on tunduvalt raskemad. Siin võrdlusandmed:
http://forums.mtbr.com/showpost.php?p=3 ... stcount=13" onclick="window.open(this.href);return false;
ja ashima andmed:
http://www.ashima.com.tw/products_01_01.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Indrekule: Ebasümmeetrilised ehk kindlat pöörlemissuunda omavad rootorid on üldjuhul põhimõttel, et avad ja välisservad on pöörlemissuunaliselt muutumas vähimast suuremaks ja "kodarad" töötavad tõukele, mitte tõmbele. Sinu laserlõigatul on kodarad aga vastupidi.
Viimati muutis mart, 20. 09. 2008. 00:01, kokku muudetud 2 korda .
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: 6 polt rootor alla 100 grammi.
Tahan ka proovida. Kuna merida pole jalgratas nagu väidetakse, siis äkki sellised ilusad asjad teeksid minu meridast natuke rohkem jalgratta
Re: 6 polt rootor alla 100 grammi.
Nii... pärast katsetust on tulemus käes:
Vedas alt sealt, kus ma kõige rohkem kartsin. "Kodaraid" peab rohkem olema. Kuumuse suhtes probleemi ei täheldanud. Suutsin u 30x kiirendus/pidurdusega esimese ketta suhteliselt kuumaks ajada - kõveraks ei läinud. Tagumine on siiani sirge. Päris sama äkiline polnud kui Marta originaal ketas, kuid modulatsioon oli hea. Seega joonestuslaua taha tagasi ning jääme ootama variant 2te... Üritan selleks ajaks "'õige" materjali ka leida.
Vedas alt sealt, kus ma kõige rohkem kartsin. "Kodaraid" peab rohkem olema. Kuumuse suhtes probleemi ei täheldanud. Suutsin u 30x kiirendus/pidurdusega esimese ketta suhteliselt kuumaks ajada - kõveraks ei läinud. Tagumine on siiani sirge. Päris sama äkiline polnud kui Marta originaal ketas, kuid modulatsioon oli hea. Seega joonestuslaua taha tagasi ning jääme ootama variant 2te... Üritan selleks ajaks "'õige" materjali ka leida.
Re: 6 polt rootor alla 100 grammi.
per aspera ad astra
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: 6 polt rootor alla 100 grammi.
Panen siia haakuva teema lingi kah.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: 6 polt rootor alla 100 grammi.
Indreku BETA-le mõeldes:
Galfer teeb Magurale Marta wave rootoreid. Siin jutt ta rootorit testib - vaja vaid üht jalgratast, üht mootorratast, viit inimest ja ämber vett:
Ask most brake companies what their “torture test” consists of and you might hear a 24-hour race, or letting a pro downhill rider thrash on the stuff for a while. Well, here at Galfer we do all that stuff too, but our real torture test is done in the parking lot.
Step one, take our test bed bike (a old Haro Works dh racer) and put its front wheel against a wall while the bottom bracket and rear wheel are propped up with a milk crate.
Step two, take the bosses Suzuki DRZ400 enduro race bike with a blueprinted Yoshimura race motor and pivot the rear wheel off the ground (utilizing the front wheel and sidestand) so that it contacts the bicycle’s rear wheel.
Step three, start the Suzuki and run it through the gears (up to about 75-80mph) so that the bicycle rear wheel is running the same speed in the opposite direction.
Step four, slowly but firmly apply the brakes on the bicycle (this is where it gets difficult as the two tires want to skip around a lot- 5 people at least are required for this test to keep both bikes steady!) and increase the pressure. Within about 1 minute, the rotor should be glowing cherry red. Within 2 minutes, the brake fluid should start to vaporize. Shortly thereafter, the brake won’t work at all no matter how much you squeeze the lever. Please keep care to not let the motorcycle overheat and spill coolant on the ground. (don’t ask me how I know this one, let’s just say cleaning up the coolant on the ground was a pain!)
Step five, after letting both bikes come to a halt, pour cool water on the bicycle’s brake rotor (ooooh, steam!), when the rotor is cool, remove it and check for flatness and Rockwell hardness.
Repeat steps one through five two more times.
If the rotor maintains its flatness and hardness, it passes.
Galfer teeb Magurale Marta wave rootoreid. Siin jutt ta rootorit testib - vaja vaid üht jalgratast, üht mootorratast, viit inimest ja ämber vett:
Ask most brake companies what their “torture test” consists of and you might hear a 24-hour race, or letting a pro downhill rider thrash on the stuff for a while. Well, here at Galfer we do all that stuff too, but our real torture test is done in the parking lot.
Step one, take our test bed bike (a old Haro Works dh racer) and put its front wheel against a wall while the bottom bracket and rear wheel are propped up with a milk crate.
Step two, take the bosses Suzuki DRZ400 enduro race bike with a blueprinted Yoshimura race motor and pivot the rear wheel off the ground (utilizing the front wheel and sidestand) so that it contacts the bicycle’s rear wheel.
Step three, start the Suzuki and run it through the gears (up to about 75-80mph) so that the bicycle rear wheel is running the same speed in the opposite direction.
Step four, slowly but firmly apply the brakes on the bicycle (this is where it gets difficult as the two tires want to skip around a lot- 5 people at least are required for this test to keep both bikes steady!) and increase the pressure. Within about 1 minute, the rotor should be glowing cherry red. Within 2 minutes, the brake fluid should start to vaporize. Shortly thereafter, the brake won’t work at all no matter how much you squeeze the lever. Please keep care to not let the motorcycle overheat and spill coolant on the ground. (don’t ask me how I know this one, let’s just say cleaning up the coolant on the ground was a pain!)
Step five, after letting both bikes come to a halt, pour cool water on the bicycle’s brake rotor (ooooh, steam!), when the rotor is cool, remove it and check for flatness and Rockwell hardness.
Repeat steps one through five two more times.
If the rotor maintains its flatness and hardness, it passes.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: 6 polt rootor alla 100 grammi.
haa haaa haaa mul oli vana ratta ketas 60 grammi raske.mul vist vedas kõvasti et sedasi sõlme seda ei tõmmanud.
Re: 6 polt rootor alla 100 grammi.
JepKuldar kirjutas:see või? http://www.light-bikes.de/website/new/w ... cf4753.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;mart kirjutas:ashima 160mm rootorid 83gr - tubli ashima. kaal täpselt see, mis su kodukal aaga teraskinnituspoldid kaaluvad terve tonni
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: 6 polt rootor alla 100 grammi.
Alligator Cirrus/Aeris
160mm 76 g
160mm 76 g
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: 6 polt rootor alla 100 grammi.
83g-ne Ashima rootor pannakse testi lõpuks ikka täitsa punaseks ja kortsu lasta ei õnnestu.
http://www.youtube.com/watch?gl=FR&hl=fr&v=wmuM8GgBxIg
http://www.youtube.com/watch?gl=FR&hl=fr&v=wmuM8GgBxIg
Gravity is a Bitch
Re: 6 polt rootor alla 100 grammi.
Tellisin ära. Seniks küsin:mart kirjutas:Alligator Cirrus/Aeris
160mm 76 g
Kas on keegi juba polügooni katsed teinud? Mis on 160mm reaalne kaal? Hobisport kirjutab,et 84g.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: 6 polt rootor alla 100 grammi.
http://img129.imageshack.us/my.php?imag ... 431yl8.jpgmart kirjutas: Mis on 160mm reaalne kaal? Hobisport kirjutab,et 84g.
Gravity is a Bitch
Re: 6 polt rootor alla 100 grammi.
160mm, kaalutud, alla 80gKuldar kirjutas:http://img129.imageshack.us/my.php?imag ... 431yl8.jpgmart kirjutas: Mis on 160mm reaalne kaal? Hobisport kirjutab,et 84g.
Õhku täis ja edevad näevad välja. Pärast külgekeeramist nõudsid tiba õgvendamist, kuna viskasid mõni mikromeeter.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: 6 polt rootor alla 100 grammi.
See on ilmselt sekundaarne, aga kuidas nad pidurdamiseks on ka?
Re: 6 polt rootor alla 100 grammi.
Et kasutan goodridge täissünteetilisi/keraamilisi klotse, mis on mu meelest mäekõrguselt üle kõigist teistest mida proovind, siis üldistada ei julge. Lisaks klotsivalikule tuleb tiba oodata/sõita kuniks kuldne titaan-nitriid tööpinnalt kulub (eelmised kuldsed kulusid haljaks 2008 rakvere pori läbimisega). Kulumata TiNiga nõuab pidurdamine mõne mikronjuutoni näpujõudu rohkem.Villem T kirjutas:See on ilmselt sekundaarne, aga kuidas nad pidurdamiseks on ka?
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: 6 polt rootor alla 100 grammi.
mille põhjal järeldad et nad nii palju üle on teistest?mart kirjutas: Et kasutan goodridge täissünteetilisi/keraamilisi klotse, mis on mu meelest mäekõrguselt üle kõigist teistest mida proovind, siis üldistada ei julge.
Re: 6 polt rootor alla 100 grammi.
OT, kuid jah Mart, mis on argumendid? Mulle üks mees määris just pähe orgaanilised kui parimatest-parimad.tarmo kirjutas:mille põhjal järeldad et nad nii palju üle on teistest?mart kirjutas:Et kasutan goodridge täissünteetilisi/keraamilisi klotse, mis on mu meelest mäekõrguselt üle kõigist teistest mida proovind, siis üldistada ei julge.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: 6 polt rootor alla 100 grammi.
mart kirjutas:Et kasutan goodridge täissünteetilisi/keraamilisi klotse, mis on mu meelest mäekõrguselt üle kõigist teistest mida proovind, siis üldistada ei julge.
tarmo kirjutas:mille põhjal järeldad et nad nii palju üle on teistest?
Enne, kui mu päris karvutuks kisute, püüan põhjendada. Kõik järgnev on minu pisikese mätta otsast.Mati kirjutas: mis on argumendid? Mulle üks mees määris just pähe orgaanilised kui parimatest-parimad.
1. Klotsi mõtestatud valik sai alguse, kui keerasin alla esimesed turule jõudnud hõreda tööpinnaga rootorid - needsamad teemaalgatuse "saehambad" ja nendega kulusid orgaanilised OEM klotsid läbi suht nobedalt. Läksin otsima tugevamat compoundi/alternatiivi -
sinine BBB,
roheline swissstop,
punane koolstop,
kuldne EBC,
oli kasutuse käigus tekkind pingerivi, millest "saehammastele" sobis vähim BBB ja enim EBC. Kuldse EBC-iga olin vägagi rahul - kulum, modulatsioon ja pidamine tipp-topp.
2. 08 sügis läksin üle nn kuldsete TiNi kattega saehammastele. Ilmnes, et kuldne EBC kaotas tunduvalt oma pidurdusjõust. Ilma, et oleks oodand tööpinna haljaksminekut, sebisin alla Goodridge kuldsed Gstar-id (mitte segi ajada pehmemate Gplus-iga). Nood hakkasid võtma praktiliselt paugust ja kuldse kihi kuludes võtmine aina paranes.
3. Nüüdsest sebitud kuldsed, veel auklikumad rootorid ja Gstarid võtavad ilma sissetöötamisete hindele 4+.
4. Tean, et need erikõvad compoundid juhivad soojust kehvalt ja seetõttu mägedes võivad piduriõli keema ajada, kuid mina mägedes ei käi.
5. Kui ma oleks vaid klassikalise rootori peal nagu xtr 6polt või Marta SL, mis mul ülejäänud jooksudel, siis piisaks minusugusele orgaanilisest küll ja küll, kuna nondel hea pidamine külmas/märjas ja kulumine (kui just H100 2004 igapäev ei sõida) suht talutav.
Viimati muutis mart, 05. 05. 2009. 16:33, kokku muudetud 5 korda .
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.