![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
http://www.swiatroweru.com.pl/index.php ... t&pid=1695
Nood nõuavad suht kõrget klotsi ca 19mm, seega kitsaklotsilised nagu vana xt ja sarnased nende rootoritega ei sobi.
Pidurdusjõud (hõõrdejõud) ei sõltu pinna suurusest vaid normaaljõu ning kahe materjali vahelise hõõrdeteguri suurusest ja hõõrdejõu mõjumise kaugusest ratta pöördteljest (moodustab pidurdusmomendi õla).konakona kirjutas:Tööpind on suht hõre (selle arvelt ilmselt ka kaalujälgimine), kuidas see pidurdusjõule mõjub?
Näpujõudu tuleb rakendada tuntavalt enam võrreldes klassikalise/ümmarguse rootoriga. Mis *hõredusse" puutub, siis pakendil oli kirjas, et sobib XC-ks. Sarnase lahendusega Hope Mono Trial puhul on aga kirjas, et ei sobi XC-ks.konakona kirjutas:Tööpind on suht hõre (selle arvelt ilmselt ka kaalujälgimine), kuidas see pidurdusjõule mõjub?
Füüsika seisukohast on Tõnis õigel teel (paraku mida ei saa öelda ketserliku sõnavõtu kohta püha sokiteema kanooniliste tõdede vastu:-)Tonis_T kirjutas:Pidurdusjõud (hõõrdejõud) ei sõltu pinna suurusest vaid normaaljõu ning kahe materjali vahelise hõõrdeteguri suurusest ja hõõrdejõu mõjumise kaugusest ratta pöördteljest (moodustab pidurdusmomendi õla).konakona kirjutas:Tööpind on suht hõre (selle arvelt ilmselt ka kaalujälgimine), kuidas see pidurdusjõule mõjub?
F-1 on velje mõõt piiratud 13". Just sellepärast,et ei saaks kasutada suuremaid pidurikettaid.Aga see on hoopis teine teema......Alx33 kirjutas:100 % sinuga nõus.Kuldar kirjutas:Hõõrdejõud sõltub hõõrdetegurist ja keha massist kuid ei sõltu, nagu tihti ekslikult arvatakse, kehade kokkupuutepinna (S) suurusest.
Aga mul tekkib ikka küsimus et miks vormelite kummid nii laiad on
nats parandan, noh pigem korrigeerin:kb007 kirjutas: Raamatus olevad füüsikaseadused kehtivad siiski ideaalsetes tingimustes. elus tuleb neid kõiki arvestada. Lihtne
Nõrgalt paned Mart. On veel kergemaid ja veel värvivalik lisaks.mart kirjutas:Rahuldasin oma edevust ja kergendasin ratta kaalu. Sebisin külge (96/98 g ilma poltideta) Accent Blade saehambad![]()
http://www.swiatroweru.com.pl/index.php ... t&pid=1695
Nood nõuavad suht kõrget klotsi ca 19mm, seega kitsaklotsilised nagu vana xt ja sarnased nende rootoritega ei sobi.
Mina usaldan roostevaba terast rohkem, kui oksiidikihiga kaetud alumiiniumit. Lisaks on sellel rootori välimus lausa kole.Mati kirjutas:On veel kergemaid
Njah, eks asjad taandu tihti riskivalmidusele ja ilumeelelemart kirjutas:Mina usaldan roostevaba terast rohkem, kui oksiidikihiga kaetud alumiiniumit. Lisaks on sellel rootori välimus lausa kole.Mati kirjutas:On veel kergemaid
A palju maksab?indrek kirjutas:Põhimõtteliselt võin ära teha - 88g Marta 160mm rootor, materjal rv (nii proovimise mõttes):
Räägime sellest siis, kui asjad käes!Mati kirjutas:A palju maksab?indrek kirjutas:Põhimõtteliselt võin ära teha - 88g Marta 160mm rootor, materjal rv (nii proovimise mõttes):
Välimus ja kaal on vägagi apetiitsed. Kas katsetad ka sarnaselt, nagu videos?indrek kirjutas:Sellised on siis lood. Katsetulemused lähipäevil...
Kas selliseid detaile osaliselt anodeerida (ehk sai õige sõna) saab? Jube bling oleks pidurdspinna alt välja jääv ülejäänud osa lasta mingit teist värvi (punaseks)mart kirjutas:Välimus ja kaal on vägagi apetiitsed. Kas katsetad ka sarnaselt, nagu videos?indrek kirjutas:Sellised on siis lood. Katsetulemused lähipäevil...
http://www.forum.light-bikes.de/showpos ... stcount=74" onclick="window.open(this.href);return false;
roostevaba teras ehk inox e stainless steel võimaldab päris mitut värvi anodeerimist. Kahjuks puhast punast ei saa - tekib roosa. Enimlevinud värvused on need:UrmasL kirjutas:
Kas selliseid detaile osaliselt anodeerida (ehk sai õige sõna) saab? Jube bling oleks pidurdspinna alt välja jääv ülejäänud osa lasta mingit teist värvi (punaseks)Iseenesest võiks üleni anodeeritud olla juhul kui see pidurdusvõimele halvasti ei mõjuks.
JepKuldar kirjutas:see või? http://www.light-bikes.de/website/new/w ... cf4753.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;mart kirjutas:ashima 160mm rootorid 83gr - tubli ashima. kaal täpselt see, mis su kodukal aaga teraskinnituspoldid kaaluvad terve tonni
Tellisin ära. Seniks küsin:mart kirjutas:Alligator Cirrus/Aeris
160mm 76 g
http://img129.imageshack.us/my.php?imag ... 431yl8.jpgmart kirjutas: Mis on 160mm reaalne kaal? Hobisport kirjutab,et 84g.
160mm, kaalutud, alla 80gKuldar kirjutas:http://img129.imageshack.us/my.php?imag ... 431yl8.jpgmart kirjutas: Mis on 160mm reaalne kaal? Hobisport kirjutab,et 84g.
Et kasutan goodridge täissünteetilisi/keraamilisi klotse, mis on mu meelest mäekõrguselt üle kõigist teistest mida proovind, siis üldistada ei julge. Lisaks klotsivalikule tuleb tiba oodata/sõita kuniks kuldne titaan-nitriid tööpinnalt kulub (eelmised kuldsed kulusid haljaks 2008 rakvere pori läbimisega). Kulumata TiNiga nõuab pidurdamine mõne mikronjuutoni näpujõudu rohkem.Villem T kirjutas:See on ilmselt sekundaarne, aga kuidas nad pidurdamiseks on ka?
mille põhjal järeldad et nad nii palju üle on teistest?mart kirjutas: Et kasutan goodridge täissünteetilisi/keraamilisi klotse, mis on mu meelest mäekõrguselt üle kõigist teistest mida proovind, siis üldistada ei julge.
OT, kuid jah Mart, mis on argumendid? Mulle üks mees määris just pähe orgaanilised kui parimatest-parimad.tarmo kirjutas:mille põhjal järeldad et nad nii palju üle on teistest?mart kirjutas:Et kasutan goodridge täissünteetilisi/keraamilisi klotse, mis on mu meelest mäekõrguselt üle kõigist teistest mida proovind, siis üldistada ei julge.
mart kirjutas:Et kasutan goodridge täissünteetilisi/keraamilisi klotse, mis on mu meelest mäekõrguselt üle kõigist teistest mida proovind, siis üldistada ei julge.
tarmo kirjutas:mille põhjal järeldad et nad nii palju üle on teistest?
Enne, kui mu päris karvutuks kisute, püüan põhjendada. Kõik järgnev on minu pisikese mätta otsast.Mati kirjutas: mis on argumendid? Mulle üks mees määris just pähe orgaanilised kui parimatest-parimad.