Lenksu lõikamisest
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Mul on praegu 60cm lenks, sarved on ka peal ja käsi vabalt käepidemete peale ei mahu, käiguvahetaja heeblid jäävad segama.Kirsa kirjutas:Enamik tuttavaid lõikab 56cm lenksu 52cm peale.Loom kirjutas:Mahuvad teil nii lühikestele lenksudele asjad ära ka või. Ise vaatan ühe Eastoni lenksu poole, mis on 66cm.
Ja mis sa sinna ikka nii väga topid: gripid, vahetajad, spido.
tavaliselt on sirged lenksud 600 mm. müüakse ka 620 ja 630. mina ise lõikan tavaliselt lenksu 580 või 560 peale. aga pole kuulnud et sõidetakse 520-ga? minu meelest liig kitsas.Kirsa kirjutas: Enamik tuttavaid lõikab 56cm lenksu 52cm peale.
Ja mis sa sinna ikka nii väga topid: gripid, vahetajad, spido.
tarmo kirjutas:tavaliselt on sirged lenksud 600 mm. müüakse ka 620 ja 630. mina ise lõikan tavaliselt lenksu 580 või 560 peale. aga pole kuulnud et sõidetakse 520-ga? minu meelest liig kitsas.Kirsa kirjutas: Enamik tuttavaid lõikab 56cm lenksu 52cm peale.
Ja mis sa sinna ikka nii väga topid: gripid, vahetajad, spido.
mul on 53cm ja sarved ning istub "kätte"väga hästi.
seda MBA juttu ei maksa puhta kullana võtta. seal on tihtipeale igasugu pärleid. lenksu saagimine on teema mis on isegi lenksu manuaalis tihtipeale lahti räägitud, et kas tohib või tohi ja kui tohib, siis kust ja kui palju. ei ole väga lihtne leida omale poest sobivat alla 600 mm lenksu. minu meelest 600 ja üles selle on võistlemiseks juba liiga lai ja sõidad nagu kruiseriga. või sobib laiaõlgsetele tegelastele. MBA on muidugi suuresti orienteeritud keskmisele usa trailbikerile ja neil on 600 ja üle selle omal kohal.Ermo kirjutas: Kunagi oli MBAs mingi nupp selle kohta, et on äärmiselt nõme osta teadlikult 600 mm lenks ja siis 20 mm maha saagida ... Oli seal rattaga tehtavate nõmeduste esiviisikus.
Jah, ise l6in sae sisse. Pole veel katki läinud. 6nneks mul pole 6udsalt kaalu peal, kaalun ca 70 kg. Raskemal mehel v6ibolla ei peaks vastu.Arbo kirjutas:kas lõid carbonile ise sae sisse?Melka kirjutas:Mul endal hetkel 63 cm carbon riser mis oli alguses 67 cm. Nyyd on kyll päris sobiv pikkus minule. Eks see ole ikka maitseasi..
Karbonit pole vaja müstifitseerida, seda enam ei vii kuhugi pelgalt eelarvamustele tuginedes lollide hirmude kultiveerimine.
Nagu Ermo ütles, kui lenksul on märge "do not cut!", siis on see sellepärast et otstest on toru seinapaksus (sarvede kinnituseks) suurem.
Mina olen ihusilmaga näinud ühte murdunud karbonlenksu. Tegu polnud oversize-lenksuga ja murdus ära stemi kõrvalt. Ja mitte seetõttu, et materjal pask-sigaõrn-mõttetute-ilueedide-pedendus on, aga omaniku oma ignorantsuse tagajärjel - stemi ei polte ei tohi väänata meelevaldse jõuga (reeglina on lenksul uuena ostes klepsud lubatud Nm-tega kirjas või vähemalt rtfm!) Stemikinnituse kohal on samuti toru sein niigi jämedam, aga inimliku lolluse vastu ei ole retsepti.
Läks vist liiga karbunni mölaks ära.
Nagu Ermo ütles, kui lenksul on märge "do not cut!", siis on see sellepärast et otstest on toru seinapaksus (sarvede kinnituseks) suurem.
Mina olen ihusilmaga näinud ühte murdunud karbonlenksu. Tegu polnud oversize-lenksuga ja murdus ära stemi kõrvalt. Ja mitte seetõttu, et materjal pask-sigaõrn-mõttetute-ilueedide-pedendus on, aga omaniku oma ignorantsuse tagajärjel - stemi ei polte ei tohi väänata meelevaldse jõuga (reeglina on lenksul uuena ostes klepsud lubatud Nm-tega kirjas või vähemalt rtfm!) Stemikinnituse kohal on samuti toru sein niigi jämedam, aga inimliku lolluse vastu ei ole retsepti.
Läks vist liiga karbunni mölaks ära.
Gravity is a Bitch
Carboniteema lisaks veel, et ei ole see carbon miskit muud kui süsinikkiust riide (Olgu siis tõmmatud süsinik, kevlar, dyaneema või mõne muu struktuuriga derivaat) ja EPO vaikude laminaat. Eri struktuuriga süsinikud annavad materjalle erinevaid omadusi. Olen ise päris mitu süsinikust tellitud juppi teinud, mitte küll rattale. Suht vabalt võib carbonit saagida (NB, peene hambaga saag vajalik) viilida, lihvida. Samas - tooraine on kallis ja kaal oluline - lenksutoru tõepoolest erineva paksusega. Carbon on väändele väga vastupidav, samas on suhteliselt lihtne süsiniktoru katki pressida, seles osas on metallidel eelis.Kuldar kirjutas:Karbonit pole vaja müstifitseerida, seda enam ei vii kuhugi pelgalt eelarvamustele tuginedes lollide hirmude kultiveerimine.
Nagu Ermo ütles, kui lenksul on märge "do not cut!", siis on see sellepärast et otstest on toru seinapaksus (sarvede kinnituseks) suurem.
Läks vist liiga karbunni mölaks ära.
Vahur
Nii nii.
Vaatasin ka eile üht ilusat carbonlenksu (124g ). Väga ilus teine. Aga.
Pikkus 580 mm. ja on sellega u. 20 mm pikem kui mul praegune juba saetud lenks. Tegelikult tahaks praegusel mõlemalt poolt veel 5 mm maha võtta.
Aga kuna ka müüja ütles, et seda ei tohi saagida, siis vist jääb ära. Pean nagu mugavat sõiduasendit olulisemaks, kui u. 20g kaotust kaalus.
Kas kergemaid alulenkse (140g kandis) on ohutu saagida? Või on neil ka spetskohad sarvede ja muu jaoks olemas?
Vaatasin ka eile üht ilusat carbonlenksu (124g ). Väga ilus teine. Aga.
Pikkus 580 mm. ja on sellega u. 20 mm pikem kui mul praegune juba saetud lenks. Tegelikult tahaks praegusel mõlemalt poolt veel 5 mm maha võtta.
Aga kuna ka müüja ütles, et seda ei tohi saagida, siis vist jääb ära. Pean nagu mugavat sõiduasendit olulisemaks, kui u. 20g kaotust kaalus.
Kas kergemaid alulenkse (140g kandis) on ohutu saagida? Või on neil ka spetskohad sarvede ja muu jaoks olemas?
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Kas mõnel rattapoel üldse on ja ka kasutuses väändemõõdikuga võti? Mulle on väidetud, et see pidi "käe sees" olema... Uuematel komponentidel on juba täiesti tavaline, kui on peale kirjutatud.Kuldar kirjutas:...- stemi ei polte ei tohi väänata meelevaldse jõuga (reeglina on lenksul uuena ostes klepsud lubatud Nm-tega kirjas või vähemalt rtfm!)
Enamik tipptasemel rattajuppe tehakse nii, et neid saagima, viilima, lihvima jms. tegema ei pea.
Lenksud tõesti letil 600mm kandis (hoiatusega - mitte saagida).
Võib olla loll küsimus, aga, kui laiade lenksidega maailma MTB tipud sõidavad? Või tehakse neile tehastes "hand made" erivärgid vastavalt soovile.
Imelikuna tundub see, et kui enamus (vähemalt Eestis) vendi lenkse saeb (ka endal 530mm saetud lenks), miks siis tootjad teevad pikemaid "pulki" - müüvad sama raha eest "lisamaterjali", mis niikuinii maha saetakse; parem kohe müüa sama raha eest näit. 550,560mmm jne. "pulki"?!
Kunagi oli ju ka nii, et kui VISU nina polnud saetud (uisustiili tormilisel tulekul), ei võetud sind tõsiselt...
Äkki lenksivärgiga sama asi?
Lenksud tõesti letil 600mm kandis (hoiatusega - mitte saagida).
Võib olla loll küsimus, aga, kui laiade lenksidega maailma MTB tipud sõidavad? Või tehakse neile tehastes "hand made" erivärgid vastavalt soovile.
Imelikuna tundub see, et kui enamus (vähemalt Eestis) vendi lenkse saeb (ka endal 530mm saetud lenks), miks siis tootjad teevad pikemaid "pulki" - müüvad sama raha eest "lisamaterjali", mis niikuinii maha saetakse; parem kohe müüa sama raha eest näit. 550,560mmm jne. "pulki"?!
Kunagi oli ju ka nii, et kui VISU nina polnud saetud (uisustiili tormilisel tulekul), ei võetud sind tõsiselt...
Äkki lenksivärgiga sama asi?
Keskmine XC lenksu mõõt on 56cm - imho. Ning selline mõõt mulle isiklikult istub ka. Seetõttu on tõesti imelik kui kallis lenks, mis kindlasti läheb tõsisele xc rattale on laiem kui 56. Aga laiem lenks on kindlam suurtel kiirustel ja laskumistel - mujal maailmas on mägesid rohkem kui meil, seega ongi vahe sees.
Eestis aga on palju kruusal kimamast, nagu maanteesõit, seega lõigataksegi kitsamaks, et oleks aerodünaamilisem sõiduasend või sobiks õlgade laisega nagu mntk-l või mis iganes. Õigel maastikusõidul tegelikult selliseid asju ei vaadata. :)
Eestis aga on palju kruusal kimamast, nagu maanteesõit, seega lõigataksegi kitsamaks, et oleks aerodünaamilisem sõiduasend või sobiks õlgade laisega nagu mntk-l või mis iganes. Õigel maastikusõidul tegelikult selliseid asju ei vaadata. :)
Richey WCS on 55,5 cm originaalis.Imelikuna tundub see, et kui enamus (vähemalt Eestis) vendi lenkse saeb (ka endal 530mm saetud lenks), miks siis tootjad teevad pikemaid "pulki" - müüvad sama raha eest "lisamaterjali", mis niikuinii maha saetakse; parem kohe müüa sama raha eest näit. 550,560mmm jne. "pulki"?!
ei usu et sellepärast lõigatakse.Kunagi oli ju ka nii, et kui VISU nina polnud saetud (uisustiili tormilisel tulekul), ei võetud sind tõsiselt...
Äkki lenksivärgiga sama asi?
mu Bontrager oli 60cm või veel laiem ja maha lõikasin just mugavuse
pärast. kui praeguse laiuse juures lenksust mugavalt kinni hoian siis jääb
veel vaba ruumi üle.
suusakeppe tehakse süsinikkiust, tavaliselt õhema seinaprofiiliga kui mtb lenksud. suusakeppi olen lühendanud hädaolukorras taskunoaga . tavaline rauasaag või pisilõikur tundub selle kõrval luksusena. ilmselt ongi kõige parem spetsiaalne pisike teemantkettaga lõikur, mul noor sugulane meisterdab sellise riistapuu abil lohesid, seal tuleb ka palju karbonilõikumist ette.
Suusakepile mõjuvad jõud peamiselt piki kepi telge, lenksu aga väänatakse peamiselt teljega risti. Kui nüüd "ümberlõigatud" lenksuotsa jääb väike mõra ja selle koha peale kinnitada sarv, siis ei pruugi see lenks kaua sarviline olla.www kirjutas:suusakeppe tehakse süsinikkiust, tavaliselt õhema seinaprofiiliga kui mtb lenksud. suusakeppi olen lühendanud hädaolukorras taskunoaga . tavaline rauasaag või pisilõikur tundub selle kõrval luksusena. ilmselt ongi kõige parem spetsiaalne pisike teemantkettaga lõikur, mul noor sugulane meisterdab sellise riistapuu abil lohesid, seal tuleb ka palju karbonilõikumist ette.
Aga loomulikult on carbonjuppide tootjad huvitatud sellest, et nende toodang tunduks elitaarsena teiste, vähem eksootilistest materjalidest juppide kõrval ning seetõttu nõutakse eriti õrna käsitlemist. Viimane MTBA räägib ka muide carbonist natuke pikemalt.
Kas keegi on näinud purunenud carbonraami (mitte siis autoõnnetuses, vaid sõitmisel/väsimusest purunenut)?
minusuguste jaoks ei ole eriti imelik. praegu on rattal 560mm lenks, mis oli just fine, kuni panin sarved külge. Nüüd tahaks hädasti kuuesajast, sest käed ronivad vägisi sarvedele, seespool on ilmselgelt ebamugav. Muuhulgas, ma pole teab kui laiaõlgne.Kirsa kirjutas:Keskmine XC lenksu mõõt on 56cm - imho. Ning selline mõõt mulle isiklikult istub ka. Seetõttu on tõesti imelik kui kallis lenks, mis kindlasti läheb tõsisele xc rattale on laiem kui 56.
on loomulikult ka lenksusiseseid sarvi, aga meie koduvabariigis pole veel isiklikult müügis näinud neid...
- Kiid Rockk
- Rattur
- Postitusi: 9
- Liitunud: 13. 04. 2004. 12:17
mul riser (5 kraadine) lenks lasin kah kitsamaks lõigata kohe ostmise järel. mehaanik veel pööritas silmi kui nägi palju maha lasen võtta- järgi jäi 545 mm. (sarved on kah peal)
nüüd vahepeal enne käesoleva teema lugemist ei olnud MTB-ga sõitmas käinud ja lugedes, et enamus peavad 560 milli kitsaks arvasin, et on vist minul päris käed koos sõitmise tunne aga tundus hoopis, et võiks väikse jupi isegi veel maha võtta kui tahaks (oleks mõtet)
kas riseri ja flatbari puhul on see pikkuse värk vähe erinev? möödetakse ju ikka otsast-otsa mööda sirgjoont.
nüüd vahepeal enne käesoleva teema lugemist ei olnud MTB-ga sõitmas käinud ja lugedes, et enamus peavad 560 milli kitsaks arvasin, et on vist minul päris käed koos sõitmise tunne aga tundus hoopis, et võiks väikse jupi isegi veel maha võtta kui tahaks (oleks mõtet)
kas riseri ja flatbari puhul on see pikkuse värk vähe erinev? möödetakse ju ikka otsast-otsa mööda sirgjoont.
ALlenksude *isaks* on Answer, kes pani *standardina* paika AL lenksu strateegilised mõõdud.Andrus K kirjutas:
Kas kergemaid alulenkse (140g kandis) on ohutu saagida? Või on neil ka spetskohad sarvede ja muu jaoks olemas?
Lenksu pikkus määrati tollides - 22"st ca 555mm, 23" st 584mm, 24" st 610mm. Kinnitus oli 1" st 25,4mm ja käepide 22,2mm
Answer eksperimenteeris tsirkooniumiga, mida praegu tunneme easton alumiiniumina. Tema lenksud said olema sellised :
23" (584mm), Easton EA70, 143.5 g, Torupaksus > Kinnituskoht: 2.02mm, Painutuskoht: 1.8mm, sirged otsad ca 203mm: 0,8-1,0mm, välimine ots 0,7mm.
23" (584mm), Easton EA50, 195.5 g, Torupaksus > Kinnituskoht: 2.13mm. sirged otsad ca 205mm 1.75mm, välimine ots 0,7mm.
Enamus alulenksu tegijatest toodab umbes/täpselt ülalnäidatud seinsapaksust.
Sae julgesti, kui toru on üle 140g. Kui on ülikerge/õhuke variant, loe Easton 70 manuali hoiatussõnu,
Syntace pakub ka otsikuid, mis lenksuotsad ära tugevdab.
http://www.syntace.com/index.cfm?pid=3&pk=527#
Kui uitad mõtteid carbonlenksu suunas:
Lisaks carbon lenksule on päris mitu arvestatavat lenksuvalmistajat pakkumas AL-carbonit st sisu alumiinium ja kest süsinikkiud. Kaal ca 115g. Ntx vaata pazzaz-i saksa poodides.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Kirsa kirjutas:Enamik tuttavaid lõikab 56cm lenksu 52cm peale.Loom kirjutas:Mahuvad teil nii lühikestele lenksudele asjad ära ka või. Ise vaatan ühe Eastoni lenksu poole, mis on 66cm.
Ja mis sa sinna ikka nii väga topid: gripid, vahetajad, spido.
56 lenksule peaks kõik vajalik ikka ära mahtuma
ise aga öösiti ei sõida või talve õhtutel et lampe ja värke särke sinna peale vaja on
Aga kas keegi oskab öelda kas leinkse lõigatakse ka rattapoodides näit hawais sest ise ei tahaks eriti käppa peale panna
Siin teemas on palju kirjutatud lenksu pikkusest, aga mis vahe on OS(31,8 ) ja tavalisel(25,4) lenksul?
Kumba eelistada?
Tavalisi stemme liigub rohkem kui hiljem sõiduasendi sobitamiseks läheb. Kas siis eelistada tavalist FLATi.
Jutt siis carbon lenksust.
Kumba eelistada?
Tavalisi stemme liigub rohkem kui hiljem sõiduasendi sobitamiseks läheb. Kas siis eelistada tavalist FLATi.
Jutt siis carbon lenksust.
see rattasõit on viinud kõik mu finantsid ja .....
lenks on detail, mis saab pidevat tsüklilist koormust, töötab eelkõige paindele. kui läheb väsimuspurunemiseks, murdub stemi kõrvalt kus on suurimad jõuõlad. mida suurem toru läbimõõt, seda tugevam (jee, jee, pole vaja muude tingimuste osas tähte närida). carboni puhul tasub küll OS võtta. OS stemme on piisavalt saada.
olin ise just sama dilemma ees ja kogutud info kohaselt OS oma parema eeldatava vastupidavuse ja ka jäikuse osas sai otsustavaks. eriti karboni puhul ma oma eelistuse kohaselt ainult OS vaatangi. ja stemme saab ka, netipoodidest või nt ebay'st.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
tohid, aga siis pead sarvede kinnitamiseks lenksu otstesse uued tugevdused leiutama! edu.eemargus v kirjutas:Kas tohib Ritchey Carbon WCS lenksu mõlemalt poolt 2 sm.kitsamaks saagida?
Tegemist siis OS lenksuga (31,8 mm.)
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
leiutama just ei pea, Syntace täitsa teeb neid ja ET-Bikest on ka võimalik omale soetada. Kas ja kui täpselt see hülss lenksu sisse istuma peab, et sarve kinnitus teda (ristlõikelt) ellipsisse ei muljuks, vot seda ma ei tea.veloman32 kirjutas:tohid, aga siis pead sarvede kinnitamiseks lenksu otstesse uued tugevdused leiutama! edu.eemargus v kirjutas:Kas tohib Ritchey Carbon WCS lenksu mõlemalt poolt 2 sm.kitsamaks saagida?
Tegemist siis OS lenksuga (31,8 mm.)
Gravity is a Bitch
Carbon lenks (vähemalt ots) ei ole seest ümmargune vaid on ovaalne. Kindlasti on nii FSA k-Force puhul. Ja ma ei usu et sinna midagi nii täpset tehakse et oleks välistatud carboni pragunemine pingutamisel ja samas vastupidav pidevale väänamisele. Need Syntace "punnid" on ju ka alu lenksu jaoks mõeldud. http://www.syntace.com/index.cfm?pid=3&pk=1413Kuldar kirjutas:leiutama just ei pea, Syntace täitsa teeb neid ja ET-Bikest on ka võimalik omale soetada. Kas ja kui täpselt see hülss lenksu sisse istuma peab, et sarve kinnitus teda (ristlõikelt) ellipsisse ei muljuks, vot seda ma ei tea.veloman32 kirjutas:tohid, aga siis pead sarvede kinnitamiseks lenksu otstesse uued tugevdused leiutama! edu.eemargus v kirjutas:Kas tohib Ritchey Carbon WCS lenksu mõlemalt poolt 2 sm.kitsamaks saagida?
Tegemist siis OS lenksuga (31,8 mm.)
on ka karbonile http://www.syntace.com/index.cfm?pid=3&pk=1409 võib-olla on nad tõesti ovaalse ristlõikega, aga minu arust on tähtsam kui tihedalt ta lenksu sisse istuma hakkab.Madu kirjutas: Need Syntace "punnid" on ju ka alu lenksu jaoks mõeldud. http://www.syntace.com/index.cfm?pid=3&pk=1413
Teooooorias saab muidugi ka ilma punnideta hakkama, noh ei vea sarve nii karmilt kinni ja esialgu on kõik ilus roosa. Minul läks teooria praktikaks üle kui ühel võistusel maoli panin nii, et sarve viltu lõi. Noh eks ma ikka üritasin teda jõuga tagasi tirida kah ... tark mees:( Igatahes sealtmaalt jäingi seda sarve peale pingutama ja nüüdseks on carbon XXX-Lite üks ots mäsa.
Gravity is a Bitch
Re: Lenksu lõikamisest
Vana teema, kuid paluks asjatundjate soovitusi:
Lenks Spessu S-Works Carbon XC Rise 640mm.
Soov on seda lenksu lühemaks lõigata.
Tean varitsevatest ohtudest, millest eelpool juba juttu olnud, kuid küsin selleks, et ühes kunagises müügikuulutuses, kus Alvaro müüs sama lenksi - kirjutas Ta, et "vabalt saetav 6 cm"!?
Kus kohast on see 6 cm võetud - (kas kuskil kirjas)?
Lenks Spessu S-Works Carbon XC Rise 640mm.
Soov on seda lenksu lühemaks lõigata.
Tean varitsevatest ohtudest, millest eelpool juba juttu olnud, kuid küsin selleks, et ühes kunagises müügikuulutuses, kus Alvaro müüs sama lenksi - kirjutas Ta, et "vabalt saetav 6 cm"!?
Kus kohast on see 6 cm võetud - (kas kuskil kirjas)?
Re: Lenksu lõikamisest
Uuri kodukalt, äkki on miskit. Või siis googelda a la "cutting S-Works Carbon XC Rise", midagi võib kuskilt foorumitest ette visata.Aare kirjutas:Lenks Spessu S-Works Carbon XC Rise 640mm. Alvaro müüs sama lenksi - kirjutas Ta, et "vabalt saetav 6 cm"!? Kus kohast on see 6 cm võetud - (kas kuskil kirjas)?
Üldiselt võib vist pea igat karbonlenksu lõigata, kui just lenksul pole otstes või mujal mingeid tugevdusi. Sarvede osas aitavad hiljem ka spets punnid, mis sarvede jaks otstesse topitakse. Samas ei päästa need juhul kui ka käikarite-pidurite jaoks on mingid tugvedatud alad ette nähtud ja lõikamisega need nö paigast nihkuvad.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
-
- Rattur
- Postitusi: 316
- Liitunud: 09. 04. 2007. 17:54
Re: Lenksu lõikamisest
Kel plaanis lenksule amordi lukk panna tuleb teada mis läbimõõduga lenks võtta.Mul oli Ritchey Wcs alu 31.8mm ja sinna igatahes Manitou Skareb Super(vist oli 2006mudel) peale ei läinud-lihtsalt ei mahtunud peale.Peale läks aga poldi kinnitus koht jääb üksteisest niipalju kaugemale,et polti sealt läbi ei pane.Sõitsingi üliõhukeseks tehtud kõriga mis sealt avast läbi läks ja panin ohtralt teipi kinnituseks lisaks aga see ei olnud just kõige jäigem variant.Mismoodi oleks pidanud selle olukorra lahendama,keevitamisega ei viitsinud jännata?
See koht wcs lenksul kuhu kinnitada lenksulukk ehk vasakule kohe käiguvahetaja kõrvale on lihtsalt liiga lai.Ka uus lukk mille ostsin umbes 1400eek (2nuppu,vana oli ühega) sinna lenksule ei lähe.Ostsin Oval 600 25,4mm ja asi korras !
See koht wcs lenksul kuhu kinnitada lenksulukk ehk vasakule kohe käiguvahetaja kõrvale on lihtsalt liiga lai.Ka uus lukk mille ostsin umbes 1400eek (2nuppu,vana oli ühega) sinna lenksule ei lähe.Ostsin Oval 600 25,4mm ja asi korras !
Re:
Arbo kirjutas:Vahepeal on natuke vett merre voolanud, järsku on kellegil kogemust jagada purunenud carbonraamiga?Arbo kirjutas: Kas keegi on näinud purunenud carbonraami (mitte siis autoõnnetuses, vaid sõitmisel/väsimusest purunenut)?
2007 Haanja 100 Jaan Kirsipuul purunes carbonraam. Sõitis jäiga kahvliga. Äkki keegi teine Eestis ei suudagi nii kiiresti sõita, et raam puruneks.
Sõidaks kõigist kiiremini, kuid ei jõua!!!
Re: Lenksu lõikamisest
Või siis ei sobi jäik kahvel ja carbon raam metsas kokku ??
Re: Lenksu lõikamisest
Meil on selle koha (kus Jass raami lõhkus) näidiseks olemas üks H100 eelsõidu video. Selles videos läbib selle tehnilise koha ca 5-7 ratturit, igaüks erineval moel. Üritan homme lingi leida ja üles panna.
Või teeb seda parem Silver, ta teab, mis kohast ja mis viidikust on jutt.
Või teeb seda parem Silver, ta teab, mis kohast ja mis viidikust on jutt.