EEC II etapp Rõuge rattamaraton
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Rõuge Rattamaratoni rajal RÕUGE VALD toitlustuspunkt
Rõuge Rattamaratoni raames hoolitseb viimase toitlustuspunkti eest Rõuge Vald. Toitlustuspunkt asub 9 km enne finišit Nogu külas Rõuge vallavolikogu esimehe taluhoovis. Ratturit jõuvad Nogu külla orienteeruvalt 13.30.
Rõuge vald pakub ratturitele omapäraseid suupisteid ja jõujooke: Mulgiputru, Küüslaugu Leiba, Rõuge Naiste Koduõlu, Rõuge Marja Morssi, Ööbikuoru Allika Vett. Lisaks selle on laud kaetud tüüpiliste maratonil pakutavate energiat andvate suupistetega: leib, kurk, banaan, rosinad, küpsis, vesi, spordijook jne.
Toitlustuspunktis toimuval hoiab silma peal ja loob meeleolu rattasõbrast Rõuge uus vallavanem Tiit Toots. Kommentaator jagab kommentaare ja hoolitseb selle eest, et kõik ratturid oma jõuvarud taastaksid. Oma panuse annab vallavoligu esimees Jaak Pächter, kelle taluhoovis TP asub. Lisaks on toitlustuspunktis abistamas ja kaasa elamas abivalmid Rõuge valla töötajad.
Melu pildistab fotograaf ja Rõuge Racing Teami Võttegrupp, kes jäädvustab huvitavamad hetked videolindile. Toitlustuspunktis toimuvat ja ratturite muljeid kajastab Võrumaa Teataja ajakirjanik.
Karel Saarna
Rattamaratoni Rõuge poolne kordinaator
Rõuge Rattamaratoni raames hoolitseb viimase toitlustuspunkti eest Rõuge Vald. Toitlustuspunkt asub 9 km enne finišit Nogu külas Rõuge vallavolikogu esimehe taluhoovis. Ratturit jõuvad Nogu külla orienteeruvalt 13.30.
Rõuge vald pakub ratturitele omapäraseid suupisteid ja jõujooke: Mulgiputru, Küüslaugu Leiba, Rõuge Naiste Koduõlu, Rõuge Marja Morssi, Ööbikuoru Allika Vett. Lisaks selle on laud kaetud tüüpiliste maratonil pakutavate energiat andvate suupistetega: leib, kurk, banaan, rosinad, küpsis, vesi, spordijook jne.
Toitlustuspunktis toimuval hoiab silma peal ja loob meeleolu rattasõbrast Rõuge uus vallavanem Tiit Toots. Kommentaator jagab kommentaare ja hoolitseb selle eest, et kõik ratturid oma jõuvarud taastaksid. Oma panuse annab vallavoligu esimees Jaak Pächter, kelle taluhoovis TP asub. Lisaks on toitlustuspunktis abistamas ja kaasa elamas abivalmid Rõuge valla töötajad.
Melu pildistab fotograaf ja Rõuge Racing Teami Võttegrupp, kes jäädvustab huvitavamad hetked videolindile. Toitlustuspunktis toimuvat ja ratturite muljeid kajastab Võrumaa Teataja ajakirjanik.
Karel Saarna
Rattamaratoni Rõuge poolne kordinaator
- tõeline siga
- Rattur
- Postitusi: 272
- Liitunud: 02. 06. 2004. 08:51
Pakkuda üks (vajadusel ka kaks) vaba koht autos sõitjale ja rattale marsruudil Tallinn-Rõuge-Tallinn.
Stardin Tallinnast laupäeva varahommikul ning tagasi tulen peale sõitu.
Huvi korral: 53432621
Edit: KOHT TÄIDETUD.
Stardin Tallinnast laupäeva varahommikul ning tagasi tulen peale sõitu.
Huvi korral: 53432621
Edit: KOHT TÄIDETUD.
Viimati muutis tampico, 18. 05. 2007. 15:46, muudetud 1 kord.
Kui nii, siis tuleb finishis ots ümber pöörata ja tagasi sõita. Samas ma loodan, et Rõuge Naiste Koduõlut ka finishis natuke tilgutatakse .Ceesu kirjutas:Rõuge Rattamaratoni raames hoolitseb viimase toitlustuspunkti eest Rõuge Vald...Rõuge vald pakub ratturitele omapäraseid suupisteid ja jõujooke: Mulgiputru, Küüslaugu Leiba, Rõuge Naiste Koduõlu, Rõuge Marja Morssi, Ööbikuoru Allika Vett. ...
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Vaata kes räägibMati kirjutas:Kui nii, siis tuleb finishis ots ümber pöörata ja tagasi sõita. Samas ma loodan, et Rõuge Naiste Koduõlut ka finishis natuke tilgutatakse .Ceesu kirjutas:Rõuge Rattamaratoni raames hoolitseb viimase toitlustuspunkti eest Rõuge Vald...Rõuge vald pakub ratturitele omapäraseid suupisteid ja jõujooke: Mulgiputru, Küüslaugu Leiba, Rõuge Naiste Koduõlu, Rõuge Marja Morssi, Ööbikuoru Allika Vett. ...
rõuge sepa tehtud ja Rõuge valla välja pandud auhinnad parimale naisele ja mehele: http://www.rougeracing.net/kola/RRM/
näidake kirsipuule ka neid pilte, siis teab et ikka rõuge tasub tulla
näidake kirsipuule ka neid pilte, siis teab et ikka rõuge tasub tulla
Sa varem teatris polegi siis käinud või?oru kirjutas:Vaata kes räägibMati kirjutas:Kui nii, siis tuleb finishis ots ümber pöörata ja tagasi sõita. Samas ma loodan, et Rõuge Naiste Koduõlut ka finishis natuke tilgutatakse .
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Mati käib siis päris kaugel teatrisMati kirjutas:Sa varem teatris polegi siis käinud või?oru kirjutas:Vaata kes räägibMati kirjutas:Kui nii, siis tuleb finishis ots ümber pöörata ja tagasi sõita. Samas ma loodan, et Rõuge Naiste Koduõlut ka finishis natuke tilgutatakse .
Tallinnast Rõugesse kah tegelt pea 3 sotti. Aga seda va Rõuge naiste koduõlut tahaks ka ise proovida.
Kindlasti on seal paljude Rõuge naiste higi ja vaev sisse segatud
see rattasõit on viinud kõik mu finantsid ja .....
Aitähh, Holden, meeldivalt veedetud 4 tunni eest. Oli küll neetult raske aga järgmine kord jälle.
P.S. Endiselt ei taha keegi tuurile tulla viimast kohta vallutama
P.S. Endiselt ei taha keegi tuurile tulla viimast kohta vallutama
velo.clubbers.ee
Ritchey WCS QRS vektor
Ritchey WCS QRS vektor
Haanja/Rõuge on alati kuidagi special-värk olnud ja selle eest tänud emakese loodusele, kes sinna Eesti nurka head mtb tingimused lõi ja korraldustiimile, kes sealseid üritusi kunagi üle jala ei lase, vaid alati paremuse poole pürgib.
Kuna osalen elionidel väga episoodiliselt, siis karistati mind täie õigusega viimase stardikohaga. Eks seal tagaotsas läks ikka päris mudaseks, eriti hullud olid märjad heinamaad, kus ootas ees ühtlane 25m lai savine "svamm",mis imes ikka päris kinni. Üldiselt oli rahvas rahulik, ei trüginud ega sõimelnud ja selle ees kiitus kõigile! Natuke imestama pani aga see, et väga vähesed üldse üritasid tehnilistest kohtadest läbi raiuda ja seda mitta ainult võistlejate rivi lõpus, aga ka 400-500 koha vahel, kus viimased 10km sõitsin Proovima ikka peaks, mis sest, et alati välja ei tule, kui ei proovi ei ole ega tule ka mingit arengut. Oli tõesti tõuse, mis oli ni järsud kui ka mudased ja jalgsi marssimine kokkuvõttes väiksema jõukuluga, aga enamik tõuse olid siiski sõidetavad. Varakult rattalt maha kargajad peavad arvestama ka sellega, et jalutaja taga sõitjal pole võimalik tehnilise koha ründamiseks mitte mingisugustki hoogu koguda ja lõpuks ongi 100m pikkune päkapikkude rivi rõõmsalt metsa vahel tatsumas
See kõik eelnev on muidugi vana jutt, aga ei tee paha jälle kord üle korrata. Tagaotsa tüübid võistlevad ju eelkõige iseendaga ja kui tehnilisest kohast end sadulast maha tulemata läbi vead on seegi juba üks pisike võit, mis tuju heaks teeb.
Kuna osalen elionidel väga episoodiliselt, siis karistati mind täie õigusega viimase stardikohaga. Eks seal tagaotsas läks ikka päris mudaseks, eriti hullud olid märjad heinamaad, kus ootas ees ühtlane 25m lai savine "svamm",mis imes ikka päris kinni. Üldiselt oli rahvas rahulik, ei trüginud ega sõimelnud ja selle ees kiitus kõigile! Natuke imestama pani aga see, et väga vähesed üldse üritasid tehnilistest kohtadest läbi raiuda ja seda mitta ainult võistlejate rivi lõpus, aga ka 400-500 koha vahel, kus viimased 10km sõitsin Proovima ikka peaks, mis sest, et alati välja ei tule, kui ei proovi ei ole ega tule ka mingit arengut. Oli tõesti tõuse, mis oli ni järsud kui ka mudased ja jalgsi marssimine kokkuvõttes väiksema jõukuluga, aga enamik tõuse olid siiski sõidetavad. Varakult rattalt maha kargajad peavad arvestama ka sellega, et jalutaja taga sõitjal pole võimalik tehnilise koha ründamiseks mitte mingisugustki hoogu koguda ja lõpuks ongi 100m pikkune päkapikkude rivi rõõmsalt metsa vahel tatsumas
See kõik eelnev on muidugi vana jutt, aga ei tee paha jälle kord üle korrata. Tagaotsa tüübid võistlevad ju eelkõige iseendaga ja kui tehnilisest kohast end sadulast maha tulemata läbi vead on seegi juba üks pisike võit, mis tuju heaks teeb.
Keegi 500-600 vahemikus ka raja peal kommenteeris, et tema tänane eesmärk oleks rada ilma jalga maha panemata läbi sõita. Kuid kahjuks pidi ta kohe peale oma eesmärgi lausimist keerulise ning raske koha peal jala maha panema.SK kirjutas:Tagaotsa tüübid võistlevad ju eelkõige iseendaga ja kui tehnilisest kohast end sadulast maha tulemata läbi vead on seegi juba üks pisike võit, mis tuju heaks teeb.
See teema on vist peale igat sõitu, et meeletult palju tõuse jalutatakse üles, kuigi vähemalt teoreetiliselt on nad kõik enamuses sõidetavad. Ei saa ise ka hästi järgi proovida, kuna pikk jalutajate rivi on vaikselt eespool sammumas. Tekkis küsimus, et kus maalt või mitmenda saja juurest näiteks viimasest enne finišist olevast tõusust hakati üles kõndima? Kui mina sinna neljanda saja sees jõudsin, siis oli mägi juba jalutajaid täis. Samas ise ei näinud küll erilist vajadust jala maha panemiseks.SK kirjutas:Oli tõesti tõuse, mis oli ni järsud kui ka mudased ja jalgsi marssimine kokkuvõttes väiksema jõukuluga, aga enamik tõuse olid siiski sõidetavad.
Peale lõpetamist läksin juba sportlikust huvist vaatama palju peale mind lõpetajatest sealt veel ratta seljas üles tulevad. 10st 1 ja sealhulgas isegi mõni naisterahvas.
300 juures paistsid veel kõik kerivat.ol kirjutas: Tekkis küsimus, et kus maalt või mitmenda saja juurest näiteks viimasest enne finišist olevast tõusust hakati üles kõndima? Kui mina sinna neljanda saja sees jõudsin, siis oli mägi juba jalutajaid täis. Samas ise ei näinud küll erilist vajadust jala maha panemiseks.
ol kirjutas:Keegi 500-600 vahemikus ka raja peal kommenteeris, et tema tänane eesmärk oleks rada ilma jalga maha panemata läbi sõita. Kuid kahjuks pidi ta kohe peale oma eesmärgi lausimist keerulise ning raske koha peal jala maha panema.SK kirjutas:Tagaotsa tüübid võistlevad ju eelkõige iseendaga ja kui tehnilisest kohast end sadulast maha tulemata läbi vead on seegi juba üks pisike võit, mis tuju heaks teeb.
See teema on vist peale igat sõitu, et meeletult palju tõuse jalutatakse üles, kuigi vähemalt teoreetiliselt on nad kõik enamuses sõidetavad. Ei saa ise ka hästi järgi proovida, kuna pikk jalutajate rivi on vaikselt eespool sammumas. Tekkis küsimus, et kus maalt või mitmenda saja juurest näiteks viimasest enne finišist olevast tõusust hakati üles kõndima? Kui mina sinna neljanda saja sees jõudsin, siis oli mägi juba jalutajaid täis. Samas ise ei näinud küll erilist vajadust jala maha panemiseks.SK kirjutas:Oli tõesti tõuse, mis oli ni järsud kui ka mudased ja jalgsi marssimine kokkuvõttes väiksema jõukuluga, aga enamik tõuse olid siiski sõidetavad.
Peale lõpetamist läksin juba sportlikust huvist vaatama palju peale mind lõpetajatest sealt veel ratta seljas üles tulevad. 10st 1 ja sealhulgas isegi mõni naisterahvas.
230-240 sõitsid kõik viimasest tõusust.
Siinkohal kasutan juhust ja tänan rajameistrit huvitava raja eest!
Liikudes rajal stardist kohal 400 kuni finišis teise saja algus torkas silma, et rahvas tunneb ennast suht ebakindlalt järskudel tõusudel, kraavide ületustel ja märgadel heinamaadel. Treenitakse üldist võimu/võhma aga ei olda valmis kiireks olukorra hindamiseks, liikumisviisi otsustamiseks ja mõnekümne sekundilisteks ekstrapingutuseks.
Rada ja korraldus super!
PS. Väike iluviga oli ka. Poolel maal, seal, kus rada peale pikemat asfaldilõiku maha, paremale pööras, oli üksjagu eksijaid. See otsesuunaga viit oleks võinud olla asendatud vasakule näitava viidaga. Ise sõitsin eelmisel õhtul just sealkandis väikese ringi ja seetõttu minul pöördel probleemi polnud.
Rada ja korraldus super!
PS. Väike iluviga oli ka. Poolel maal, seal, kus rada peale pikemat asfaldilõiku maha, paremale pööras, oli üksjagu eksijaid. See otsesuunaga viit oleks võinud olla asendatud vasakule näitava viidaga. Ise sõitsin eelmisel õhtul just sealkandis väikese ringi ja seetõttu minul pöördel probleemi polnud.
Ivar rsk, musi oled ...
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Veits kurvaks teeb jah see, et isegi esisaja lõpus sõitjad ei taha tõusu isegi proovida sadulas võtta. Ma saan aru, kui kukud või ratas käib tühjalt ringi ja pead maha astuma, aga ronida kohe tõusu alguses maha ja jalutada keset niigi kitsast rada, on liiga lebo...
Sõidurõõmu rikkus pisut seegi, kui sust sõidetakse ainult selleks mööda, et oma kohta ühe koha võrra parandada, ja siis ka möödasõitja ramm raugeb ja jääb täiega jalgu...
Kuigi oli raske sõit ja ei olnud mahti märgata looduse ilu enda ümber olen raja ja korraldusega ülimalt rahul.
Sõidurõõmu rikkus pisut seegi, kui sust sõidetakse ainult selleks mööda, et oma kohta ühe koha võrra parandada, ja siis ka möödasõitja ramm raugeb ja jääb täiega jalgu...
Kuigi oli raske sõit ja ei olnud mahti märgata looduse ilu enda ümber olen raja ja korraldusega ülimalt rahul.
Eelkõnelejaga täiesti nõus, väga sageli tullakse tõusu all seda sõita üritamatagi maha. Ntx kohal ca 150 oli kallasraja tõus jalakäijatest paks. Teine tähelepanek on, et proovitakse algul natuke liiga raske rauaga kangutada ja siis ikaldutakse kiirelt ära. Ilmselt sõidetakse trennis enamus ajast asfaldil ja bike võetakse kuuri alt ainult võistluseks, sest vähegi tehnilisemates kohtades tekivad väga kergesti ummikud ning ohtlikud olukorrad.
See silt oleks pidanud ikka paremale olema. Tegelt ma ei teagi. Äkki rada läkski otse ja siis oli kah parem pööre.kalari kirjutas: PS. Väike iluviga oli ka. Poolel maal, seal, kus rada peale pikemat asfaldilõiku maha, paremale pööras, oli üksjagu eksijaid. See otsesuunaga viit oleks võinud olla asendatud vasakule näitava viidaga. Ise sõitsin eelmisel õhtul just sealkandis väikese ringi ja seetõttu minul pöördel probleemi polnud.
Jutt siis Tsiamäe laskumise järgne pööre.
see rattasõit on viinud kõik mu finantsid ja .....
Vaidlesime eile tuliselt Ivoga rada maha võttes. Minu arust oleks pidanud olema parempöördemärk (kuigi rada läks otse), Ivo arust ja nii ka oli - otsemärk, kuigi põhitee pööras vasakule ja raja jaoks oli tehniliselt tegu mahasõiduga (kuigi 100% otsesuunas).
Mis teha, et järgmine kord asi õige saaks?
Mis teha, et järgmine kord asi õige saaks?
Jap, ma olen samuti nõus selle pöörde osas. Mingil aastal, kui rattaga alles alustasin, tegin proovisõitu ja samas kohas panin viuhh mööda(kuigi otsenooled ja värgid oli olemas, siis veel neid radasid väga hästi ei teadnud. Ilmselt on see koht segane, kuna mahapöörde tee hakkab kohe langema ja pole asfaldilt hästi näha.(hüpekas noh)
See jutt siis rada mittetundvate inimeste toetuseks.
Aga nagu ma juba peale sõitu olen öelnud - ma pole teist nii huvitavat MTB maratoni sõitnud. veri kuul oli.
See jutt siis rada mittetundvate inimeste toetuseks.
Aga nagu ma juba peale sõitu olen öelnud - ma pole teist nii huvitavat MTB maratoni sõitnud. veri kuul oli.
There are no races, only countries of people Chuck Norris has beaten different shades of black and blue.
Muidugi üks variant oleks olnud panna betoonplokk asfaldile. Siis poleks vast keegi saanud valesti sõita.holden kirjutas:Vaidlesime eile tuliselt Ivoga rada maha võttes. Minu arust oleks pidanud olema parempöördemärk (kuigi rada läks otse), Ivo arust ja nii ka oli - otsemärk, kuigi põhitee pööras vasakule ja raja jaoks oli tehniliselt tegu mahasõiduga (kuigi 100% otsesuunas).
Mis teha, et järgmine kord asi õige saaks?
There are no races, only countries of people Chuck Norris has beaten different shades of black and blue.
loomulikult. kas sa Tarmo siis ei oleks tahtnud selle raja ja võitluse peale korraldajale lausa musu anda ja kalli teha . Eesti parim rada, krt.tarmo kirjutas:mati, kas see ikka on õige foorum selliste tunnete väljendamiseksMati kirjutas:Ivar rsk, musi oled ...
Kuigi see tundub hoo raiskamisena, siis oleks mõistlik panna kasvõi ohtliku koha sildid või lihtsalt selge sõnumiga silt (a la võta kiirus maha). sest kui kiirus madal paned märke ja pöördeid ka rohkem tähele.holden kirjutas:Vaidlesime eile tuliselt Ivoga rada maha võttes. Minu arust oleks pidanud olema parempöördemärk (kuigi rada läks otse), Ivo arust ja nii ka oli - otsemärk, kuigi põhitee pööras vasakule ja raja jaoks oli tehniliselt tegu mahasõiduga (kuigi 100% otsesuunas)...Mis teha, et järgmine kord asi õige saaks?
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Kõige kindlam oleks tõmmata tiba linti mõlemasse serva sinna kuhu rada LÄHEB, ehk siis et raja märgistus jätkub rajal, mitte seal kuhu rada EI LÄHE - vähem märkide desifreerimist. Selliste korralduskorüfeede vahel kommenteerides tundub küll nagu Mozardile noodivõtme joonistamist selgitada aga jutt kisub juba betoonplokkidele.
Minu kogemus on, et igasugustest lintidest kindlam on üks lipukesega suunav persoon.konakona kirjutas:Kõige kindlam oleks tõmmata tiba linti ...
Ehkki olin korra rajaga tuvumas käinud, tekkis sellest hoolimata sama koha peal kahtlus, et kuhu nüüd minna ja võtsin hoo alla. Õnneks oli kohe minu taga rada tundev mees, kes möödus ja kelle järgi minagi õiges suunas läksin.
Teine moment, kus juhe kokku jooksis, oli pimedast kurvist alla taluõuele laskudes, kus õnneks oli üks kaunis valges murueide tütar, kes heleda hääle ja kätega vehkides "sinna-sinna" hõikas. Ja lõplikult suunas mu väsimusest tuhmistunud aju, kes kohe aru ei saanud kuhupoole see sinna-sinna on, õiges suunas selja tagant kostev vanema naisterahva (ilmselt murueit ise) hääl: "Jah, ikka paremale poole! Ikka tüdruku juurde!"
Sillaehitajatele annaks eraldi 5+
Mina nimetaksin nähtut haldjaks. Enamus distantsist selja taga, väsimus hakkab võimust võtma, metsaalune tee tahab silmamunad peast välja raputada ja siis äkki oli tee ääres haldjas - üleni valges kleidis linalakk. Elu tundus kohe väga ilus. Tekkis kange kiusatus sinna veidi kauemaks jääda. Ja kui pärast autos rääkisin, et nägin valget haldjat, siis tekkis meil kõigil soov sinna tagasi minna Mehed ...inc kirjutas:... kus õnneks oli üks kaunis valges murueide tütar, kes heleda hääle ja kätega vehkides "sinna-sinna" hõikas.
Aga nagu ma peakorraldajale koha peal juba ütlesin, siis rada mulle "ei meeldinud" - liiga palju pori pritsis suhu ja heinamaad imesid ja tõusud olid liiga järsud ja kurvid olid ka liiga äkilised Lisaks õnnestus 2-3 kilti enne lõppu ühel heinamaaõtusul nippel teha (jah just - tõusul üle lenksu).
If everything's under control, you're going too slow!
Jõudsime ka ise sellisele järeldusele, et kui järgmisel aastal sealt rada läheb, siis vestitatud ja liputatud (lipuga varustatud) persoon seal olema saab.inc kirjutas:Minu kogemus on, et igasugustest lintidest kindlam on üks lipukesega suunav persoon.konakona kirjutas:Kõige kindlam oleks tõmmata tiba linti ...
Krt, endale ka meeldivad! Aitäh Ivole, Tondile, Silverile, Arele kui põhiehitajatele ja veel paljudele vanade uste annetajatele (oma vana korteriuks ka nüüd 36-ndal kilomeetril vanaduspõlve nautimas)inc kirjutas:Sillaehitajatele annaks eraldi 5+
PS! Täna küll rada maha võttes aru ei saanud, miks lõpetajad nii porised olid Kahe päevaga on ikka maa lõplikult ära tahenenud.
Loen muljeid ja juba kahetsen, et ise ei viitsinud kohale minna...
Teised saadab muda sisse, aga ise käis Mulgis niimoodi sõitmas
http://www.sportfoto.ee/index.php?lang= ... &pid=26876
Teised saadab muda sisse, aga ise käis Mulgis niimoodi sõitmas
http://www.sportfoto.ee/index.php?lang= ... &pid=26876
- tõeline siga
- Rattur
- Postitusi: 272
- Liitunud: 02. 06. 2004. 08:51
Ma nagu ei saa päris hästi aru, milleks häirivad tõusul kõndijad. Kas kuskil on vaikimisi reegel, et kui vähegi võimalik tuleb üles pressida sadulas. Minu arust on enamuse jaoks vaikimisi reegel jõuda võimalikult kiiresti punktist A (start) punkti B (finiś).
Seega, kui sind häirivad tõusudel käijad siis miks
1. Sa ei sõida sellest käijate pundist siledamas /laiemas kohas minema, ettepoole e.tugevamasse gruppi, kus käimist on vähem. Kas ei jõua , või on siledal maal mõnus grupis jõudu koguda?
2. Punkt 1 leebem variant - ole ise tõusule minnes selle (käiate) grupi esimene. Kui ei ole - kas lasksid jälle siledamatel lõikudel grupis tirri?
3. Koondada tähelepanu treeningutel esimesele kahele punktile ja treeni hoopiski siledal maal sõitu, sest metsas oled sa niikuinii kõva mees.
4. Võibolla tuleks õppida tõusudel jooksma , äkki ongi kiirem variant mõeldes vaikimisi reeglile punktist A punkti B jõudmisel.
Mõelge, treenige ja järsku juba Kõrves avastate, et jooksjaid teie ümber on oluliselt vähem ja ühel järsul tõusul kus te käia tahaksite kostub tagant poolt - vänta, k..rt, mis sa lebotad
Seega, kui sind häirivad tõusudel käijad siis miks
1. Sa ei sõida sellest käijate pundist siledamas /laiemas kohas minema, ettepoole e.tugevamasse gruppi, kus käimist on vähem. Kas ei jõua , või on siledal maal mõnus grupis jõudu koguda?
2. Punkt 1 leebem variant - ole ise tõusule minnes selle (käiate) grupi esimene. Kui ei ole - kas lasksid jälle siledamatel lõikudel grupis tirri?
3. Koondada tähelepanu treeningutel esimesele kahele punktile ja treeni hoopiski siledal maal sõitu, sest metsas oled sa niikuinii kõva mees.
4. Võibolla tuleks õppida tõusudel jooksma , äkki ongi kiirem variant mõeldes vaikimisi reeglile punktist A punkti B jõudmisel.
Mõelge, treenige ja järsku juba Kõrves avastate, et jooksjaid teie ümber on oluliselt vähem ja ühel järsul tõusul kus te käia tahaksite kostub tagant poolt - vänta, k..rt, mis sa lebotad
Viimati muutis tõeline siga, 22. 05. 2007. 09:27, muudetud 1 kord.
BRAINDEAD AND HAPPY
Ma üldiselt olen kõndimise vastane, kuid ühtin 100% arvamusega, et peamine on raja kiire läbimine, kasutades selleks kiiremaid lubatud meetmeid, sh. kõndimist.tõeline siga kirjutas:Ma nagu ei saa päris hästi aru, milleks häirivad tõusul kõndijad.
.....
4. Võibolla tuleks õppida tõusudel jooksma , äkki ongi kiirem variant mõeldes vaikimisei reeglile punktist A punkti B jõudmisel.
Mõelge, treenige ja järsku juba Kõrves avastate, et jooksjaid teie ümber on oluliselt vähem ja ühel järsul tõusul kus te käia tahaksite kostub tagant poolt - vänta, k..rt, mis sa lebotad
Rõuges oli üks clubbersi särgiga kodanik 4xx numbriga, kes pikast tõusust pressis rattaga teravas tempos kõndijatest mööda. Karjusin veel et antagu sõitjale teed. Mida ka tehti. Arvasin, et tegu on vahepealse rattarikkega, mille pärast kõva tegija on sundpeatuse pidanud tegema. Kahjuks ikaldus mees täiega kui tõusu järel kruusaralli pihta hakkas. Ilmselt tegi hoogsa tõusuvõtmisega endale liiga.
Ise võtsin täiega viimase tõusu, teades et kohe tuleb finish. Möödusin ka ühest kodanikust kellega me viimasel kruusalõigul duelleerisime. Ta astus lihtsalt tõusu keskpaigas rattalt maha. Minu pulsokas näitas tõusul 187.
Olen kindel, et kui rada oleks veel 3 km jagunud poleks mõtet nii teravalt tõusu võtta, ees oodanuks paratamatu kustumine.
Härra Siga, sinu küsimused saavad vastused, kui esimese grupi asemel vahepeal rivi lõpust stardiksid Ise kirjutasin oma jalutamise vastase jutukese just sellest vaatevinklist. Jõudes rivi lõpust poolegi peale tähendab 1km kohta niigi ca 7 möödasõitu ja kruusal uimerdamist ei saa seega automaatselt pahaks panna. Lisaks märgiksin, et suur osa tagumise otsa jalutajatest kimas kruusal 35-40km tunnis, mis annab tunnistust, et jõuvarud päris otsas ei ole. Eks rataste valik (või selle puudumine) andis ka oma aktsendi - nägin hübriide mudaaugus kinni ja paljudel oli häbematult sile rehv all, millega pole parima tahtmisegi juures võimalik mudast läbi saada. Mine sa võta kinni, kas see oli teadlik valik kruusal kihutamiseks või asjatundmatus oludega arvestamisel.tõeline siga kirjutas:Ma nagu ei saa päris hästi aru, milleks häirivad tõusul kõndijad. Kas kuskil on vaikimisi reegel, et kui vähegi võimalik tuleb üles pressida sadulas. Minu arust on enamuse jaoks vaikimisi reegel jõuda võimalikult kiiresti punktist A (start) punkti B (finiś).
Seega, kui sind häirivad tõusudel käijad siis miks
1. Sa ei sõida sellest käijate pundist siledamas /laiemas kohas minema, ettepoole e.tugevamasse gruppi, kus käimist on vähem. Kas ei jõua , või on siledal maal mõnus grupis jõudu koguda?
Sellega olen muidugi väga nõus, et see ei ole kangelastegu, et sõita igalt poolt jalga maha panemata üles, kui kõrvalt kolonnid samal ajal mööda jooksevad.
Eks rattureid on erinevaid: need, kellele geenid pole suurt südant ja 7-liitrist kopsu andnud, püüavad nikerdamistehnikaga silma paista. Tugeva jalaga maantee-mehed tahaksid ilmselt mtb rajad buldooseriga siledaks ja laiaks lükata, et kivid ja oksad kihutamist ei segaks. Õige mtb peakski endas mõlemat komponenti sisaldama, Rõuge kuulub ka kindlasti selliste radade hulka.
- tõeline siga
- Rattur
- Postitusi: 272
- Liitunud: 02. 06. 2004. 08:51
Sellest saan ma veel vähem aru kui starditakse rivi lõpust aga tegelik tase vastab kusagil esimese kolmandikule ja siis häirivad tõusudel kõndijad. Loogiline ju, et mida lõpu poole seda nõrgemad ja loodustnautijamad sõitjad on. Ma siiski eeldasin, et jutt käib nendest kõndijatest meestest, kes enam-vähem sama tasemega on. Seega soovitus sulle, ela veel Tallinna etapp üle ja siis arvestatakse grupeerimisel selle hooaja kohti.SK kirjutas:Härra Siga, sinu küsimused saavad vastused, kui esimese grupi asemel vahepeal rivi lõpust stardiksid Ise kirjutasin oma jalutamise vastase jutukese just sellest vaatevinklist. Jõudes rivi lõpust poolegi peale tähendab 1km kohta niigi ca 7 möödasõitu ja kruusal uimerdamist ei saa seega automaatselt pahaks panna. Lisaks märgiksin, et suur osa tagumise otsa jalutajatest kimas kruusal 35-40km tunnis, mis annab tunnistust, et jõuvarud päris otsas ei ole.
Eks rattureid on erinevaid: need, kellele geenid pole suurt südant ja 7-liitrist kopsu andnud, püüavad nikerdamistehnikaga silma paista. Tugeva jalaga maantee-mehed tahaksid ilmselt mtb rajad buldooseriga siledaks ja laiaks lükata, et kivid ja oksad kihutamist ei segaks. Õige mtb peakski endas mõlemat komponenti sisaldama, Rõuge kuulub ka kindlasti selliste radade hulka.
PS. Ja pole mina juba hulk aega esimesest grupist startinud - ei mina jõudnud nendega tõusude peal kimada
BRAINDEAD AND HAPPY
Eks igal oma tugev külg - mõni võtab kohti kruusal, kus on ruumi laiemalt, teine singlitel ja tõusudel, samas jääb see tugevus kasutamata, kui end realiseerima ei pääse. Üldjuhul on tõusu sõita kurnavam kui käia, see-eest oled kiirem. Alati ei ole võimalik enne tõusu laial rajal end esimeseks tõmmata, näiteks Rõuges oli kallasraja lõpus kena tõus, aga enne seda just palju kohti ratturite hanereast möödumiseks polnud.