TRR 2007
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
TRR 2007
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Esialgsel hinnangul (olles neid teid mitu korda läbinud) läheb TRR raskemaks kui mullu ja tunamullu. Selle raja peaks eelnevalt lausa huvi pärast läbi sõitma (palju tõusu, kus raskem osa jne).
Aasta siis oli 85, kui osalesin TRR-il, mis kulges marsruudil Tartu-Liiva-Puskaru-Põlva-Tartu. Kui kuni Liivani sai veel suures grupis loksutud, siis järgnevad tõusunukid tõmbasid minu jaoks rivi pikaks. Ja muidugi (kuri)kuulus Tilleorg oli ikka väga raske.
Selle aasta sõidul esinev Kanepi-Otepää pole ka eriti sile trass.
Positiivne peaks see olema, et Tatra oru tõus peaks ca 13 km enne lõppu grupid ära lõhkuma ning Tartu ringteel ei pea jumalat paluma rattalejäämise pärast
Tuleb olla tugev ja Tatra tõusul jehhat panna!
Ja see eelnev jutt on kõik IMHO
Tegelt vahet pole, kus trass kulgeb. Tähtis, et "Tark teaks. Tugev teeb trenni!" ei võida!
Aasta siis oli 85, kui osalesin TRR-il, mis kulges marsruudil Tartu-Liiva-Puskaru-Põlva-Tartu. Kui kuni Liivani sai veel suures grupis loksutud, siis järgnevad tõusunukid tõmbasid minu jaoks rivi pikaks. Ja muidugi (kuri)kuulus Tilleorg oli ikka väga raske.
Selle aasta sõidul esinev Kanepi-Otepää pole ka eriti sile trass.
Positiivne peaks see olema, et Tatra oru tõus peaks ca 13 km enne lõppu grupid ära lõhkuma ning Tartu ringteel ei pea jumalat paluma rattalejäämise pärast
Tuleb olla tugev ja Tatra tõusul jehhat panna!
Ja see eelnev jutt on kõik IMHO
Tegelt vahet pole, kus trass kulgeb. Tähtis, et "Tark teaks. Tugev teeb trenni!" ei võida!
Kui kegagi TRR osalustasud veel huvitvad, siis hetkel juba nii (126/61):
05.05.-21.05.2007 550.- kr 350.- kr
22.05.-26.05.2007 700.- kr 450.- kr
05.05.-21.05.2007 550.- kr 350.- kr
22.05.-26.05.2007 700.- kr 450.- kr
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Vanasti ka seda "õiget rada" sõidetud ja ausalt öeldes sooviks seda nii jättagi. Praegune variant oleks raja profiililt parim ja annaks olulise treeningu ka "metsahuntidele "...
Parimad vahe tegemise kohad oleks järgmised - Reola ristist 1.mäefinišini; Tilleorg; Kanepisse sissesõit; Pangodist kuni 2.mäefiniš ja Tatraorg. Pärast tugevat sõitu tundub isegi Reola ristist Ülenurme lennuvälja ristini tõus raske olevat ...
Peab hakkama trenni tegema ...
Jõudu kõigile Viljandisse!!!
Parimad vahe tegemise kohad oleks järgmised - Reola ristist 1.mäefinišini; Tilleorg; Kanepisse sissesõit; Pangodist kuni 2.mäefiniš ja Tatraorg. Pärast tugevat sõitu tundub isegi Reola ristist Ülenurme lennuvälja ristini tõus raske olevat ...
Peab hakkama trenni tegema ...
Jõudu kõigile Viljandisse!!!
tuksub-sõidan, tuksub-sõidan, tuksubtuksubtuksub - pean pausi...
Kusjuures see paljuräägitud Tilleorg tundus pundiga sõites suht lihtne, hooga alla ja hooga üles. Aga eks seda, mis oli lihtne ja mis mitte, ole näha 27.05 kuskil pealelõunasel ajal.mart2 kirjutas:...Parimad vahe tegemise kohad oleks järgmised - Reola ristist 1.mäefinišini; Tilleorg; Kanepisse sissesõit;...
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Jah, sõitsin autoga Võrust Tartu poole ja alates Tatra orust panin kella tööle. Uskumatu, aga Reola ristist Ülenurme ristini tõusis 30m, ehk siis peale 110km läbimist ikka karm tõusmart2 kirjutas:Parimad vahe tegemise kohad oleks järgmised - Reola ristist 1.mäefinišini; Tilleorg; Kanepisse sissesõit; Pangodist kuni 2.mäefiniš ja Tatraorg. Pärast tugevat sõitu tundub isegi Reola ristist Ülenurme lennuvälja ristini tõus raske olevat ...
Teie, kes olete rajaläbinud, palju mõõturite järgi tõusumeetreid kogunes? Oma pulsokas näitab alati vähem kui Polarid nt.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tänud! Nüüd vähemalt vabandus varnast võtta - jäin hiljaks treeninguga (aga muidu oleks andnud jne.)!tarmo kirjutas:Hilja juba...mart2 kirjutas: Peab hakkama trenni tegema ...
Tegelikult pidasin silmas grupis sõitmise harjutamist . Pundis on ka tõusud lihtsamad (kergem end piitsutada). Üksi olen saanud natuke sõita, set olen hetkel veel Lõuna-Hollandi küngastel.
tuksub-sõidan, tuksub-sõidan, tuksubtuksubtuksub - pean pausi...
Tatra-RR ring-Tatra täna sain 620m. Välja jäi Tartus käimine, aga sisse tuli Otepää tõus, mis kaardi järgi kavas pole. Kokku 107km. Lisaks siis 30m + 30m tõusumeetreid juurde - nii, et sama mis varasematel aastatel.Mati kirjutas:Teie, kes olete rajaläbinud, palju mõõturite järgi tõusumeetreid kogunes? Oma pulsokas näitab alati vähem kui Polarid nt.
Tõusudest hullemad tundusid laskumised. Üksi veel valid trajektoori, aga grupis võib rabelemiseks minna
sõitsime 3 nädalat tagasi ca 25-se pundiga raja läbi. ega nalja seal pole, tee kitsas, palju lahtist kraami teepeenralt kurvide sirgekslõikamisega teele kaabitud, tillekas enne silda päris head külmakerked ja mõnusalt suure killustikuga pinnatud. tühi pea ja raske jalg võivad seal kergesti kraavi või külakuhja viia.Topsik kirjutas: Tõusudest hullemad tundusid laskumised. Üksi veel valid trajektoori, aga grupis võib rabelemiseks minna
vaikselt tekib juba tunne, et ohutuse peale ei ole keegi seal mõelnud. Tartu-Võru maantee ristmikul, mis keerab Liiva peale, oli kah aprillis väga liivane ja kiviklibune...nüüd siis lisaks see väike liikluse muudatus!? Kas on juba meelest läinud, kuda kunagi Kuusalu rattarallil rahvas vastu ajutisi liiklusmärke suure lauluga põrutas? Ei taha, et sama stsenaarium ka suurel laulupeol korduks....
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
TRR number vajaka
Kas kellelgi registreerunul on plaanis mingil põhjusel TRR-l mitte osaleda? Sain eelmisel nädalal maanteratta, millega sõita. Osalustasu ja ümberregistreerimine loomulikult minu kulul.
Ennem ei tahtnud registreeruda, kui ei olnud tehnikat. TRM ja EEC üldkoht alla 250. alar@hotmail.com; GSM 5080022
Ennem ei tahtnud registreeruda, kui ei olnud tehnikat. TRM ja EEC üldkoht alla 250. alar@hotmail.com; GSM 5080022
Viimati muutis Al, 22. 05. 2007. 14:33, muudetud 1 kord.
Teadmiseks neile, kes pakuvad või soovivad kohta eespool:oi kirjutas:anda sammuti ära number, soodushinnaga, kuna jäin haigeks
huvi korral helistada 5089523
Ümberregamisel kuni 500 gruppis ei anta uut numbrit samasse gruppi ja antakse koht hoopis kõige tagumises grupis (TM korraldajate info)!
Teise nime all sõitmine on vastavalt juhendile keelatud ja võib saada disklafi.
Painutan nii kuis jaksan
ii kirjutas:Teise nime all sõitmine on vastavalt juhendile keelatud ja võib saada disklafi.
nii, et pass/id kaart sõidule kaasa vaja võtta?
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
-
- Rattur
- Postitusi: 54
- Liitunud: 29. 09. 2004. 07:02
number
kui keegi on sunnitud loobuma pikale distantsile minemisest, siis oleksin meelsasti nõus omandama numbrit mistahes stardigrupis, peaasi et norm hinnaga saaks... tel. 55-609 189
ratas sõidab, mees istub peal
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Sõitsin täna alguse kilomeetrid kuni Põlva pöördeni (Reola rist) läbi ja tekkis kaks mõtet seoses masside ja alguse kiirustega:
1. Tartu ringteel oleva Aardla tänava risti ümberehitustööd on paras jama kui sinna alguses massid suurel kiireusel peale lendavad. Sinka-vonka rada, kruusa-liiva puru + ebatasasused asfaldil. OLGE PALUN SEAL TÄHELAPANELIKUD!
2. Mahapööre Võru maanteelt Põlva peale (Reola rist). Ristmikul olevad sõidurajad on ok, kuid nende vahel olev mahajoonitud nn "ohutussaar" on klibu täis. Hooga peale lennates tasub olla kõrgendatult tähelepanelik.
1. Tartu ringteel oleva Aardla tänava risti ümberehitustööd on paras jama kui sinna alguses massid suurel kiireusel peale lendavad. Sinka-vonka rada, kruusa-liiva puru + ebatasasused asfaldil. OLGE PALUN SEAL TÄHELAPANELIKUD!
2. Mahapööre Võru maanteelt Põlva peale (Reola rist). Ristmikul olevad sõidurajad on ok, kuid nende vahel olev mahajoonitud nn "ohutussaar" on klibu täis. Hooga peale lennates tasub olla kõrgendatult tähelepanelik.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
esialgsed tulemused
ise suutsin kolmandat aastat järjest keti maha ajada ja punti pärast püüdes koomasse. ca 100 kohta ja 10 min kaotust. mingi TRR needus mul.
ise suutsin kolmandat aastat järjest keti maha ajada ja punti pärast püüdes koomasse. ca 100 kohta ja 10 min kaotust. mingi TRR needus mul.
Viimati muutis erikr, 27. 05. 2007. 20:41, kokku muudetud 2 korda .
Oli raske ...
Peale Rõuget sain mingi viiruse ja olin pool nädalat rivist väljas (teisipäev/kolmapäev 38.5 palavikku). Mõtlesin et raha makstud ja üritan matkata ...
Kokkuvõttes aeg minutike üle 4 tunni ja sellest viimane tund jõuetut kulgemist
" Lapsed ärge seda kodus järele tehke "
Peale Rõuget sain mingi viiruse ja olin pool nädalat rivist väljas (teisipäev/kolmapäev 38.5 palavikku). Mõtlesin et raha makstud ja üritan matkata ...
Kokkuvõttes aeg minutike üle 4 tunni ja sellest viimane tund jõuetut kulgemist
" Lapsed ärge seda kodus järele tehke "
tuksub-sõidan, tuksub-sõidan, tuksubtuksubtuksub - pean pausi...
Mis toimuuuub?
Peab järjekordselt tõdema, et ei ole õnne tänavusel hooajal.
Alguses sujus kõik nii nagu planeeritud. Viimases stardigrupis vasakule , et saaks sisekurvi. Riia mäel gaas põhja ja nii kauaks kuni mõistlik.
Eriti tahaks tänada võistlejat numbriga 1130 kellega koos õnnestus Otepääl pundi eest minema saada, korralikult koostööd teha ning paar pisemat gruppi kinni püüda.
Kõik sujus viimase kilomeetrini, olles pundi (mis lõpetas 3:17), esimeste seas - mõned mehed minust ettepoole otsustas rüsina käigus keegi võitleja asfalti kallistada (täpselt ei näinud mis toimus), ning loomulikult olin mina üks neist kes külakuhja maandus. Ise jäin õnneks võrdlemisi terveks, küünarnukk pisut verine, Esikäikar läheb mahakandmisele, esijooksuga annab äkki midagi veel teha, igatahes lõpuosa sain joosta.
Alguses sujus kõik nii nagu planeeritud. Viimases stardigrupis vasakule , et saaks sisekurvi. Riia mäel gaas põhja ja nii kauaks kuni mõistlik.
Eriti tahaks tänada võistlejat numbriga 1130 kellega koos õnnestus Otepääl pundi eest minema saada, korralikult koostööd teha ning paar pisemat gruppi kinni püüda.
Kõik sujus viimase kilomeetrini, olles pundi (mis lõpetas 3:17), esimeste seas - mõned mehed minust ettepoole otsustas rüsina käigus keegi võitleja asfalti kallistada (täpselt ei näinud mis toimus), ning loomulikult olin mina üks neist kes külakuhja maandus. Ise jäin õnneks võrdlemisi terveks, küünarnukk pisut verine, Esikäikar läheb mahakandmisele, esijooksuga annab äkki midagi veel teha, igatahes lõpuosa sain joosta.
Viimati muutis banzai, 27. 05. 2007. 19:36, muudetud 1 kord.
Pull sõit. See uus rada tundus vastupidiselt esialgsele arvamusele vanast kergem . Kiirus oli päris hea ja meie pundi (lõpp 3:17:...) suurus kah. Lakse oli alguses ja lõpus. Viimase 2 km jooksul pandi kolm korda piirdesse . Ühe taha jäin minagi, muidu oi kus oleks ... Ja muidugi tänud klubivendadele moti eest.
EDIT: protokoljat uurides selgus, et see meie gigapunt oli vähemalt 200 pealine ja seda sisuliselt algusest lõpuni.
EDIT: protokoljat uurides selgus, et see meie gigapunt oli vähemalt 200 pealine ja seda sisuliselt algusest lõpuni.
Viimati muutis Mati, 27. 05. 2007. 20:03, muudetud 1 kord.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Siis sa olid selles pundis mis meie väikese (~10 meest) grupi lõpus peaaegu vist ära sõi. Aga jah, need kiiremad kes puhtalt pääsesid lõpetasid 300 sees.Mati kirjutas:Pull sõit. See uus rada tundus vastupidiselt esialgsele arvamusele vanast kergem . Kiirus oli päris hea ja meie pundi (lõpp 3:17:...) suurus kah. Lakse oli alguses ja lõpus. Viimase 2 km jooksul pandi kolm korda piirdesse . Ühe taha jäin minagi, muidu oi kus oleks ... Ja muidugi tänud klubivendadele moti eest.
see 3:17 SUUR punt
Sõitsin selle 3:17 lõpetanud pundi sabas algusest peale. See oli üüratu (ei liialda kui ca 300-350ratturit) kuni Kanepini. Kanepi laskumisel oli kukkumine mille tõttu grupp pooldus. Nägin kurja vaeva, et esimene pool uuesti kätte saada. Uudistes käis läbi, et kukkumisi polnud, kuid arvan et seekord oli kukkumisi oluliselt rohkem. Ise jäi toppama Pangodi tõusu alguses kukkumisse. Sorry astusin kukkuja kodaratesse jah aga grupp oli läinud. Tubli 5 liikmeline grupp vudis võidukalt lõpuni.
Masendavalt on tõusnud tase, kui eelmisetel aastael olieks ajaga 3:23 (N) arvestuses pääsenud (H)auhinnasaajate hulka, siis nüüd vaid 10koht
Masendavalt on tõusnud tase, kui eelmisetel aastael olieks ajaga 3:23 (N) arvestuses pääsenud (H)auhinnasaajate hulka, siis nüüd vaid 10koht
Viimati muutis Topsik, 27. 05. 2007. 20:36, muudetud 1 kord.
Sai siis kah, lõpetatud "legendaarses" 3,17 pundis. Kõik sujus ilusti, algusest saadik. Saime kena pundi, mille kasvatasime poole maa peal üsna suureks. Aga lõpp, krt. mõlemil korral pandi käna otsa nina all. Finishi sirgel 2x kiirus täiesti maha pidurdada Aga noh, peab rattajumalat tänama, et ise ei pidanud kuhjast osa võtma. Ja veel vähe neist kahest, peale finshi joont pandi veel kaks laksakat
Vähemalt õnnelikult tagasi oma esimeselt mnt sõidult
Vähemalt õnnelikult tagasi oma esimeselt mnt sõidult
Ühe kurja sõna ütleks kah.
Muidu suht eeskujuliku korraldusega tuntud Tartu Maratoni klubi pani see kord turvamisega puusse. Alates Kanepist ei märganud mina ei ühtegi polli saatemasinat või -tsiklit Arvestades meie pundi suurust oleks see olnud hädavajalik. Otepäält alates oli palju nõmedaid situatsioone autojuhtidega. Kuulujärgi olevat mõni autojuht ka omakohtu alusel karistatud saand.
Muidu suht eeskujuliku korraldusega tuntud Tartu Maratoni klubi pani see kord turvamisega puusse. Alates Kanepist ei märganud mina ei ühtegi polli saatemasinat või -tsiklit Arvestades meie pundi suurust oleks see olnud hädavajalik. Otepäält alates oli palju nõmedaid situatsioone autojuhtidega. Kuulujärgi olevat mõni autojuht ka omakohtu alusel karistatud saand.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
-
- Rattur
- Postitusi: 51
- Liitunud: 07. 06. 2004. 19:59
Sama siin ja aeg ka samasse kanti. 7 päeva enne sõitu ratta selga ei saanud. Sellest 4 päeva pikali mingi rämeda kõhuviiruse käes. 5 kilo kergemana (tõuse nagu ei olekski olnud:) ja hea enesetundega (aga vatist jalgadega) asusini siiski stardijoonele - eesmärk lihtsalt läbi sõita. Loomulikult plaanid muutusid kohe stardis. Kuni Kanepini oli ok arvestades seisundit ja siis algas täielik koom. Surin oma 5 korda ja kukkusin välja igasugustest gruppidest. Külastasin mitmeid TP-sid, mida varem juhtunud ei olnud - vett läks hullu moodi (suur inimene ja palav päev). Samas süüa ei suutnud mitte midagi. Pangodi kandis mõtlesin, kas kutsun endale kiirabi või kellegi linnast järele. Palusin üht autoga neiut end linna visata. Õnneks jäi ta enda kaasa saabumist ootama ja seda oleks pidanud ka mina tegema. Seega tänud neiule abivalmiduse eest ja samas tänud ka selle eest, et mind kohe kuhugi viima ei soostunud. Leidsin taskust veel mingi imeampulli, mille abil õnnestus lõpuni tulla ja ka finish teha.mart2 kirjutas:Oli raske ...
Peale Rõuget sain mingi viiruse ja olin pool nädalat rivist väljas (teisipäev/kolmapäev 38.5 palavikku). Mõtlesin et raha makstud ja üritan matkata ...
Kokkuvõttes aeg minutike üle 4 tunni ja sellest viimane tund jõuetut kulgemist
" Lapsed ärge seda kodus järele tehke "
elu veereb nagu ratas
Olin ka siis "legendaarses" grupis. Tööd ei teinud kuid samas elasin kõik pooldumised üle ja jäin pundi sappa pidama. Kukkumistest sain mööda suht edukalt. Olles näinud kolmel viimasel aastal seda viimase 4km veresauna, otsustasin seekord ettepoole siksima mitte minna ja venitasin pundi tahapoole pikaks. Tagantjärele öldes õieti tegin. Oigavaid, lonkavaid ja veriseid mehi olid viimase paari kildi teeääred täis.Rivo kirjutas:Sai siis kah, lõpetatud "legendaarses" 3,17 pundis.
Tahaks tänada paari selli kes Tatra orust välja sõites aitasid pundi saba jälle kätte saada.
selle mõlema kohta 1 märksõna - TUUL (õigemini selle puudumine). Ka meie sõitsime ülisuure grupiga vist kokku 60 kilti (Liivalt kuni Pangodini), grupis võis olla ka kuni 200 meest/naist. Pangodi kandis tehti tõusul üks hiigelsuur külakuhi ja see lõi pundi ribadeks. Esimesed meie seltskonnast lõpetasid kohal 13X, õnnetuimad toodi vist kiirabiga Tartusse. Ma parem ei mõtle selle peale kui selline hiigelrong oleks ühes tükis linna välja tulnud ja sinna aedikute vahele jõudnudMati kirjutas:See uus rada tundus vastupidiselt esialgsele arvamusele vanast kergem .... meie gigapunt oli vähemalt 200 pealine ja seda sisuliselt algusest lõpuni.
If everything's under control, you're going too slow!
Mu venna ja mõned minu tehtud pildid võite leida järgnevatest kohtadest:
http://math.ut.ee/~laurit/20070527_LT/
http://math.ut.ee/~laurit/20070527_MT/
Kes soovivad mõnest pildist suuremat versiooni, need andku aga endast märku.
http://math.ut.ee/~laurit/20070527_LT/
http://math.ut.ee/~laurit/20070527_MT/
Kes soovivad mõnest pildist suuremat versiooni, need andku aga endast märku.
-
- Rattur
- Postitusi: 22
- Liitunud: 14. 04. 2005. 12:57
[/quote]
Tahaks tänada paari selli kes Tatra orust välja sõites aitasid pundi saba jälle kätte saada.[/quote]
Sõites kah 3,17 grupis ja reelglina selle peas siis panin tähele, et seljad millega kõrvuti olid eriti ei vahetunud seega ega värskemat verd grupi peas eriti ei segatud - 1500 vennad (ja kõik teisedki) kes kohe algul sinna ette paugutasid tegid oma tööd laitmatult. kui juhtumisi keegi neist loeb seda foorumit siis - RESPECT.
Kuna endal alles teine mnt. sõit siis need kukkumised tegid vägagi kõhedaks! Endal õnnestust kõigist laksudest mööda manööverdada ja siin kehtib vanasõna ühe õnn on teise õnnetus ja vastupidi
Tänud kõigile meeldejääva pühaba eest!
Tahaks tänada paari selli kes Tatra orust välja sõites aitasid pundi saba jälle kätte saada.[/quote]
Sõites kah 3,17 grupis ja reelglina selle peas siis panin tähele, et seljad millega kõrvuti olid eriti ei vahetunud seega ega värskemat verd grupi peas eriti ei segatud - 1500 vennad (ja kõik teisedki) kes kohe algul sinna ette paugutasid tegid oma tööd laitmatult. kui juhtumisi keegi neist loeb seda foorumit siis - RESPECT.
Kuna endal alles teine mnt. sõit siis need kukkumised tegid vägagi kõhedaks! Endal õnnestust kõigist laksudest mööda manööverdada ja siin kehtib vanasõna ühe õnn on teise õnnetus ja vastupidi
Tänud kõigile meeldejääva pühaba eest!
Tagastaks pumba
Olin siis esimest korda TRR'l maantekaga. Väga huvitav ja kiire oli kuni u. 35 kilomeetrini, mil purunes kumm. Loomulikult ei olnud mul esimest korda varukummi ega ka pumpa. Viimase sain ühe tüübi käest kuskilt grupist (kusjuures mingi 3-4 grupp oli alles ja u. 10 minti olin juba kõndinud)- ei näinud numbrit ega midagi.
Seega kui sa satud seda siin lugema ja tunned, et see olid sina, siis palun helista ja ma tagastan selle sulle. Tänud sulle.
Ralli juurde tagasi. Algul tundus, et saab asja täis pumbata, aga see ei õnnestunud ja seega tuli jala jätkata kuni sain ühe tiimiauto peale, kes liikus siis edasi oma ratturite tempos, kuni Kanepini. Seal saime abi lohvi vahetuse näol. Tänud sellele autojuhil tema abi eest.
Auto peal oli veel üks kutt (Viljandist), kellega jätkasime juba koos vaheldumisi vedades kuni Pangodini, mil minu jalg nõrkes ja tema läks oma teed. Suured tänud ka talle toreda tiimitöö eest.
Edasi leidsin endas veel päris palju jõudu- õigemini, siis hakkas lihas korralikult jälle tööle Vedasin seal siis erinevaid kodanike kuni viimasel kolmel kilomeetril tekkis kokku mingi suurem seltskond, kellest siis osad üritasid viimasel viiesajal minust veel mõõda saada, aga seda rõõmu nad ei saanud
Omamoodi huvitav sõit oli ja nagu kirjast välja tuli, siis kohtusin ka väga paljute abivalmis inimestega, mis jättis sügavalt positiivse mulje. Ja niipalju kui ma ratta peal olin, siis see rada oli palju huvitavam ning võiks järgmine aasta sarnaselt kulgeda.
Seega kui sa satud seda siin lugema ja tunned, et see olid sina, siis palun helista ja ma tagastan selle sulle. Tänud sulle.
Ralli juurde tagasi. Algul tundus, et saab asja täis pumbata, aga see ei õnnestunud ja seega tuli jala jätkata kuni sain ühe tiimiauto peale, kes liikus siis edasi oma ratturite tempos, kuni Kanepini. Seal saime abi lohvi vahetuse näol. Tänud sellele autojuhil tema abi eest.
Auto peal oli veel üks kutt (Viljandist), kellega jätkasime juba koos vaheldumisi vedades kuni Pangodini, mil minu jalg nõrkes ja tema läks oma teed. Suured tänud ka talle toreda tiimitöö eest.
Edasi leidsin endas veel päris palju jõudu- õigemini, siis hakkas lihas korralikult jälle tööle Vedasin seal siis erinevaid kodanike kuni viimasel kolmel kilomeetril tekkis kokku mingi suurem seltskond, kellest siis osad üritasid viimasel viiesajal minust veel mõõda saada, aga seda rõõmu nad ei saanud
Omamoodi huvitav sõit oli ja nagu kirjast välja tuli, siis kohtusin ka väga paljute abivalmis inimestega, mis jättis sügavalt positiivse mulje. Ja niipalju kui ma ratta peal olin, siis see rada oli palju huvitavam ning võiks järgmine aasta sarnaselt kulgeda.
Painutan nii kuis jaksan
Re: Tagastaks pumba
number ka: 5140849ii kirjutas: Seega kui sa satud seda siin lugema ja tunned, et see olid sina, siis palun helista ja ma tagastan selle sulle. Tänud sulle.
Painutan nii kuis jaksan
sõitsin kah varsti vist juba kurikuulsas 3.17 grupis ja ühe mehega arutasime pangodi kandis palju kukkumisi oli olnud. mina lugesin selleks ajaks enda ees 6 neist 2 väga ränka, tema oli näinud 8t. lisada veel lõpusirge matsud ja kukkumiste puuduse üle ei saa küll enam keegi kurta. karta on, et sellest grupist viidi nii mõnigi mees kiirabiga ära.
mingid kahtlased lood olid tõesti raja turvamisega, kui liivalt veel väiksema grupiga läbi sõitsime (enne sellele 3:17 põhimassile järgi jõudmist )oli nii meie ees kui taga politseitsikkel, lisaks kahe grupi vahel kaks kiirabiautot. kiirabi jäi ilmselt neid kahe liiva-kanepi matsu ohvreid turgutama ja ees sõitnud ment jäi kanepis kellegagi tee äärde juttu puhuma mistõttu suurim grupp põrutas ilma igasuguse liikluskorralduseta tartuni (eirates liikluseeskirju ja võistlusmäärustikku ) ja trotsides paljusi idioote kes ei suvatsenud ka grupi möödudes autot seisma jätta .
ise jäin kahjuks tatra tõusul mõneks ajaks maha koos umbes 10 kaaskannatajaga ja ehhki mingi ime läbi õnnestus järgi võidelda oli hing ikka korralikult kinni ja vaim murtud nii, et vangla kurvis veeres grupp lõpuks minema. arvestade lõpusirge kägaraid võibolla saigi nii parem. lõpuks kaotust grupi sabale minut ja napilt 400st väljas, aga siiski rahul
ps. suur tänu kahele tüski poisile (1390, ?) kelle tuules ma tartust välja tulles üldse korralikuvalt liikuvale grupile järgi jõudsin. üks neist sattus kahjuks ka lõppusirge kukkumisse .
mingid kahtlased lood olid tõesti raja turvamisega, kui liivalt veel väiksema grupiga läbi sõitsime (enne sellele 3:17 põhimassile järgi jõudmist )oli nii meie ees kui taga politseitsikkel, lisaks kahe grupi vahel kaks kiirabiautot. kiirabi jäi ilmselt neid kahe liiva-kanepi matsu ohvreid turgutama ja ees sõitnud ment jäi kanepis kellegagi tee äärde juttu puhuma mistõttu suurim grupp põrutas ilma igasuguse liikluskorralduseta tartuni (eirates liikluseeskirju ja võistlusmäärustikku ) ja trotsides paljusi idioote kes ei suvatsenud ka grupi möödudes autot seisma jätta .
ise jäin kahjuks tatra tõusul mõneks ajaks maha koos umbes 10 kaaskannatajaga ja ehhki mingi ime läbi õnnestus järgi võidelda oli hing ikka korralikult kinni ja vaim murtud nii, et vangla kurvis veeres grupp lõpuks minema. arvestade lõpusirge kägaraid võibolla saigi nii parem. lõpuks kaotust grupi sabale minut ja napilt 400st väljas, aga siiski rahul
ps. suur tänu kahele tüski poisile (1390, ?) kelle tuules ma tartust välja tulles üldse korralikuvalt liikuvale grupile järgi jõudsin. üks neist sattus kahjuks ka lõppusirge kukkumisse .
See tsikkel + veel üks X5 kaasnevad peaministri staatusega ja ei ole registreerimise hinna sees .kaarelk kirjutas:... kui liivalt veel väiksema grupiga läbi sõitsime (enne sellele 3:17 põhimassile järgi jõudmist )oli nii meie ees kui taga politseitsikkel, lisaks kahe grupi vahel kaks kiirabiautot. kiirabi jäi ilmselt neid kahe liiva-kanepi matsu ohvreid turgutama ja ees sõitnud ment jäi kanepis kellegagi tee äärde juttu puhuma...
Mul on olnud rehvi purunemise tõttu küll õnnestunud peaministriga ühes pundis sõita, kuid millegipärast jäi tema motoriseeritud turva tookord märkamatuks. Samas ühel Jüri nimelisel expankuril on alati neljarattaline X... kaasas, mistõttu on temaga ühes pundis alati uhke olla, et võimas eskort ja puha tsainikuteleveiko kirjutas:See tsikkel + veel üks X5 kaasnevad peaministri staatusega ja ei ole registreerimise hinna sees .
Muljeid tagantpoolt:
Enamuse ajast sõitsin pundis mis lõpetas 3:44, nagu karta oligi siis Tatra orus kukkusin sealt välja ja lõpetasin 3:49. Grupp sõitis heas tempos ja kukkumisi ise ei näinud, küll oli teeääres näha eelnevate gruppide langenuid mis võttis päris kõhedaks. See aasta tundus üldse, et grupis oldi palju rahulikumad ja ettevaatlikumad - kui eelmine aasta sõideti ikka kaks korda tagant kummi siis see aasta polnud üldse kellegagi kontakti.
Eks järgmine aasta peab MNT-rattaga proovima, jääks ainult trass samaks Palju mõnusam oli. Kaassõitjatele suur tänu mõnusa seltskonna ja sõidu eest!
Enamuse ajast sõitsin pundis mis lõpetas 3:44, nagu karta oligi siis Tatra orus kukkusin sealt välja ja lõpetasin 3:49. Grupp sõitis heas tempos ja kukkumisi ise ei näinud, küll oli teeääres näha eelnevate gruppide langenuid mis võttis päris kõhedaks. See aasta tundus üldse, et grupis oldi palju rahulikumad ja ettevaatlikumad - kui eelmine aasta sõideti ikka kaks korda tagant kummi siis see aasta polnud üldse kellegagi kontakti.
Eks järgmine aasta peab MNT-rattaga proovima, jääks ainult trass samaks Palju mõnusam oli. Kaassõitjatele suur tänu mõnusa seltskonna ja sõidu eest!
See võis olla Tõnu Hendrikson, sõitsime temaga päris pikalt selles pundis koos. Ise sellest külakuhjast pääsesin.AndreK kirjutas:Kes see haanja värvides mee oli kes külakuhjas kõige alumine oli? Sain kaevetöid pikemalt jälgida, kuna ruumi kuhjast möödumiseks polnud ja tekkis järjekord..Oliver kirjutas:Panin turisti pundis, mis lõpetas 3:04. Paar kilomeetrit peale Pangodit oli suurem kukkumine
paistab, et clubbersi üldtase on aastaid juba sama ning kõik lõpetavad rõõmsalt koos. Olin ka 3.17 grupis ja püüdsin pidevalt olla kas ees või siis ääres, sest minu meelest oli olukord liiga närviline: mõttetud ja ebaõnnestunud "äraminekud", olematutel tõusudel püsti vänderdamine, läbi grupi trügimine jne. Üldiselt jäi mulje, et nende tegelaste aktiivsus sai ka teenitud palga, sest juba sõidu ajal silma jäänud kodanikud olid ka kuhjas. Eripreemiat väärib see viimane kukkumine lõpusirge alguses (silla juures), kus suurest grupist eest ära saanud tegelased rajapiirdesse sattusid. Minu jaoks avas see muidugi tee vabasse finishikordori ja koha 300 sees:)
Emotsionaalselt on väga kirgastav sõita tühjalt laiutaval maanteel, samas kui seljataga on paarsajapealine mesilaspere. Soovitan soojalt:D
Emotsionaalselt on väga kirgastav sõita tühjalt laiutaval maanteel, samas kui seljataga on paarsajapealine mesilaspere. Soovitan soojalt:D
videoklipp ETV kodukal:
http://etvsport.ee/index.php?0540518
Kes eilset erisaadet ei näinud, siis kordus on K 30. mail kell 14.45
http://etvsport.ee/index.php?0540518
Kes eilset erisaadet ei näinud, siis kordus on K 30. mail kell 14.45
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Kõige alumine Haanja mees oli Tarmo Mõttus, Tõnu Hendrikson oli kusagil pealpool, kuulu järgi olla Evelin Ansip lühikeseks ajaks nende vahele sattunud Rõõmu selle asjaolu üle kumbki küll ei väljendanudSEpp kirjutas:See võis olla Tõnu Hendrikson, sõitsime temaga päris pikalt selles pundis koos. Ise sellest külakuhjast pääsesin.AndreK kirjutas:Kes see haanja värvides mee oli kes külakuhjas kõige alumine oli? Sain kaevetöid pikemalt jälgida, kuna ruumi kuhjast möödumiseks polnud ja tekkis järjekord..Oliver kirjutas:Panin turisti pundis, mis lõpetas 3:04. Paar kilomeetrit peale Pangodit oli suurem kukkumine