TRR 2007
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Evelin rääkis, et keegi mees olla tema lenksu oma jalgadega kuidagi nii õnnetult sõlme jäänud, et tükk aega harutati meest lenksust välja.
Kas keegi õnnetu asjaosaline oskab kommenteerida, et millest kukkumine alguse sai? Kuna see oli kergel ülesmäge jupil siis kahtlustan, et keegi lasi korraks tirri ja talle sõideti tagant rattasse ja sealt see ahel lahti läks. Või eksin? Või oli asi selles, et tõusul grupi pea kiirendas ja mõni tagantpoolt tahtis jõuga end esimestele sappa istutada, ettepoole liikumisel vahendeid valimata?
Kas keegi õnnetu asjaosaline oskab kommenteerida, et millest kukkumine alguse sai? Kuna see oli kergel ülesmäge jupil siis kahtlustan, et keegi lasi korraks tirri ja talle sõideti tagant rattasse ja sealt see ahel lahti läks. Või eksin? Või oli asi selles, et tõusul grupi pea kiirendas ja mõni tagantpoolt tahtis jõuga end esimestele sappa istutada, ettepoole liikumisel vahendeid valimata?
If everything's under control, you're going too slow!
see oli nats müstiline, olin üsna lähedal nende taga, ruumi oli küll ja siis otsustati piirdesse põrutada....ise siis otsasõidu vältimiseks teisele poole piiret ja tagasisaamiseks siis hoog maha......team kirjutas: Eripreemiat väärib see viimane kukkumine lõpusirge alguses (silla juures), kus suurest grupist eest ära saanud tegelased rajapiirdesse sattusid.
Emotsionaalselt on väga kirgastav sõita tühjalt laiutaval maanteel, samas kui seljataga on paarsajapealine mesilaspere. Soovitan soojalt:D
pangodi mats minu silme läbi....
Just oli ära olnud pangodi vahefinish...üks pisike küngas, enne pikka laskumist, oli vaja veel ära võtta. Eks rahvas mõtles, et mida pikem rivi laskumisele läheb, seda kergem on ära saada. Olin siis üsna pundi peas kui äkitse 2-3 matsi (tõesti, vabandust väljenduse eest) otsustasid end külili visata. Kuna vahe kukkujatega oli vahe umbes 10-15 meetrit, siis oli võimalus saada sellest pisikesest kuhjast mööda. Sinna see võimalus ka jäi, keegi suutis mulle kas külje pealt, või tagant sisse küpsetada nii, et keerata ei olnud enam kuhugi...kõik. Sõit selleks korraks läbi. Selleks ajaks kui mina hakkasin aru saama, mis oli juhtunud ja mis oleks vaja edasi teha oli rahvas kadunud, vaid üksikud vandid siblisid ringi- kes läksid ära autodesse jne jne. Ühesõnaga sain sellest kukkumisest viimasena minema. Sai siis rahulikult lõpuni sõidetud. Kuna maandusin seljale, siis terve tänase päeva olen ringi käinud ja oiganud nagu invaliid...kohe kohe hakkab ohkima ka rahakott, kui teatan talle, et esijooksu pöid, mis sai kukkumises surmavaid kahjustusi, on vaja välja vahetada...ja seda päris krõbeda summaga.
Lõpetuseks: aitäh sulle, Seltsimees X, kes sa otsustasid selle kukkumise põhjustada. Suutsid nii mõnelegi sõitjale tekitada nii moraalset kui ka majanduslikku kahju. Oligi seda krõbisevat liiga palju üle.
Veel oli sinna gruppi ära eksinud keegi HRK särgis vend, kellel oli veel stagnaaegne lilla soss istumise all...küll vend poogeldas ja külvas hirmu ja õudu selles niigi ohtlikult suures pundis.
Just oli ära olnud pangodi vahefinish...üks pisike küngas, enne pikka laskumist, oli vaja veel ära võtta. Eks rahvas mõtles, et mida pikem rivi laskumisele läheb, seda kergem on ära saada. Olin siis üsna pundi peas kui äkitse 2-3 matsi (tõesti, vabandust väljenduse eest) otsustasid end külili visata. Kuna vahe kukkujatega oli vahe umbes 10-15 meetrit, siis oli võimalus saada sellest pisikesest kuhjast mööda. Sinna see võimalus ka jäi, keegi suutis mulle kas külje pealt, või tagant sisse küpsetada nii, et keerata ei olnud enam kuhugi...kõik. Sõit selleks korraks läbi. Selleks ajaks kui mina hakkasin aru saama, mis oli juhtunud ja mis oleks vaja edasi teha oli rahvas kadunud, vaid üksikud vandid siblisid ringi- kes läksid ära autodesse jne jne. Ühesõnaga sain sellest kukkumisest viimasena minema. Sai siis rahulikult lõpuni sõidetud. Kuna maandusin seljale, siis terve tänase päeva olen ringi käinud ja oiganud nagu invaliid...kohe kohe hakkab ohkima ka rahakott, kui teatan talle, et esijooksu pöid, mis sai kukkumises surmavaid kahjustusi, on vaja välja vahetada...ja seda päris krõbeda summaga.
Lõpetuseks: aitäh sulle, Seltsimees X, kes sa otsustasid selle kukkumise põhjustada. Suutsid nii mõnelegi sõitjale tekitada nii moraalset kui ka majanduslikku kahju. Oligi seda krõbisevat liiga palju üle.
Veel oli sinna gruppi ära eksinud keegi HRK särgis vend, kellel oli veel stagnaaegne lilla soss istumise all...küll vend poogeldas ja külvas hirmu ja õudu selles niigi ohtlikult suures pundis.
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
- vigurivänt
- Rattur
- Postitusi: 798
- Liitunud: 27. 09. 2004. 07:49
Olin Pangodi kuhjas jah kõige alumine Ees paar meest juba kukkusid ja just siis kui arvasin,et saan pidama tulid ülejäänud tagant selga.Peale kolinat kuulsin vaid kuidas Tõnuke karjus:"tulge Tarmo pealt ära!"Olin nii õnnetult alla jäänud,jõudsin veel mõelda,et kui keegi veel otsa kukub,siis puusaliiges vastu ei pea.Hea et Evelini asemel klubilane Baruto ei olnud Lenksu tuli tükk aega jala küljest arutada ja hiljem oma ratta lenksu kellegi raami ja joogipudelihoidjate vahelt.Midagi teravat,(ilmselt krängi suur hammakas,sest haav oli servadest musta õliga koos)oli põlve äestanud.Mõtlesin et mis ma teen,kas katkestada või edasi sõita.Kõik olid kadunud.Hakkasin edasi liikuma.Tagajooks limpsis pidevalt pidureid ja ülevalt alla vaadates tundus selle jooksuga ühelpool olevat.Kodus üle vaadates võib öelda,et nii see on.Esmaabipunktis kohtasin ka meest,kes väitis,et temast kõik algas,sest talle keerati ette,aga mis sellest siis ikka,see ei muuda mu 10 päevast treening-,võistluspausi lühemaks.Ei anna lõppuprotokollis 100 kohta ette poole,ei vääna jooksu sirgeks.Sitt päev lihtsalt.Põlves on mõned õmblused,selg laseb juba hingata näis mis saab.
Üldiselt istusin kuni Puskaruni grupi ees,siis käisin ka tagapoolt läbi,seal oli tõmblemist päris palju.Lõpuks koht 274.
Üldiselt istusin kuni Puskaruni grupi ees,siis käisin ka tagapoolt läbi,seal oli tõmblemist päris palju.Lõpuks koht 274.
Tark ei torma!
- vigurivänt
- Rattur
- Postitusi: 798
- Liitunud: 27. 09. 2004. 07:49
Mida sa Tõnukese juures kõige rohkem kartsid vormi,sossi või poogeldamist Poogeldajaid oli palju,aga kõik ei jäänud meelde,ühel lihtsalt oli eriline ratas.Lõpuks oli tema ka vaid kannataja nagu sinaveloman32 kirjutas: Veel oli sinna gruppi ära eksinud keegi HRK särgis vend, kellel oli veel stagnaaegne lilla soss istumise all...küll vend poogeldas ja külvas hirmu ja õudu selles niigi ohtlikult suures pundis.
Tark ei torma!
vigurivänt kirjutas:Mida sa Tõnukese juures kõige rohkem kartsid vormi,sossi või poogeldamistveloman32 kirjutas: Veel oli sinna gruppi ära eksinud keegi HRK särgis vend, kellel oli veel stagnaaegne lilla soss istumise all...küll vend poogeldas ja külvas hirmu ja õudu selles niigi ohtlikult suures pundis.
poogeldamist...olgu siis vorm ja ratas millised tahes, need ei ole ohtlikud aga kui sa ikka grupisõidus oled pea olematute kogemustega siis need võivad nii mõnelegi saatuslikuks saada.
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Mehed, keegi teist ei pretendeerinud auhinnalistele kohtadele, et oleks nagu millesti sportlikus mõttes ilma jäänd. Oli lihtsalt sitt päev ja kõik. Shit happens 10 esimese seas, 300. koha peal ja 1200. koha peal. Elage üle, juhus on pime. Järgmine kord olen nt mina alumine.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Jah Mati, tean omast käest, kui lihtne on sellist juttu ise ajada ja kui raske seda teiste käest enda kohta kuulda. Sellegipoolest ei anna see enam mingit tahtmist seda sõitu tulevikus sõita...Elu on armas ja rahakott ei ole kummist.Mati kirjutas:Mehed, keegi teist ei pretendeerinud auhinnalistele kohtadele, et oleks nagu millesti sportlikus mõttes ilma jäänd. Oli lihtsalt sitt päev ja kõik. Shit happens 10 esimese seas, 300. koha peal ja 1200. koha peal.
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Noo nii ...Mati kirjutas:Mehed, keegi teist ei pretendeerinud auhinnalistele kohtadele, et oleks nagu millesti sportlikus mõttes ilma jäänd. Oli lihtsalt sitt päev ja kõik. Shit happens 10 esimese seas, 300. koha peal ja 1200. koha peal. Elage üle, juhus on pime. Järgmine kord olen nt mina alumine.
Läheb jälle võistluseks - kui algul oli mees see, kes enne finišis, siis praegu kembeldakse selle nimel et kes viimane (vt. Tartu Postimees lk.3). Nüüd Matil uus idee, kes saab alumiseks ...
Aga tegelikult taga sõites (tuhande piiril), tundusid kõige ohtlikumad vennad need, keda kordagi joomas ei näinud ja kel ilmselt kuumaga juba pilt hägune. Tundus nagu oleks nad püüdnud telgjoonel sõita puude varjude järele joondudes .
Ise palun vabandust ühe mehe ees, kes minu taga sõitis kui mul peale Liiva TP-d tõusul äkkiste käiguvahetuse ajal otsustas keti maha visata. Selga ta mulle ei tulnud (tänud), kuid kirumist oli palju. Vabandan sügava kummardusega ...
tuksub-sõidan, tuksub-sõidan, tuksubtuksubtuksub - pean pausi...
Mina lõpetasin 192. Meie grupis oli veel 2 baigivenda. Jutt siis 3.05 grupist. Tea kas ma paranoiline, aga vägisi tundus, et baigivendi ei armastatud. Pidevalt sõideti kahelt poolt kõrvale ja suruti tahapoole välja. Avarii vältimiseks tuleb pisut pidurdada, aga tagumised sellest head ei arva. Kujutage ette, keset gruppi keegi pidurdab BAIGIGA! Lõpuks hakkasin küünarnukkidega "pressijaid" eemale hoidma, siis sai sõita. Aga oo jaa kus oli poogendajaid. Päris hirmus oli kohe. Ma ei saa aru mis valu on grupis sees kogu aeg kohta otsida, hea kiire grupp, no sõida otse ja ühtlaselt. Kusjuures Pangodi külakuhja eel jäi grupp maru rahulikuks, kõik olid justkui rahunenud ja ei tõmmelnud. Ise mõtlesin, et nagu vaikus enne tormi... 10 sek pärast algas ragin. Sain õnneks paremalt mööda, kuigi pidin seisma jääma.
Huvitav, et sellest grupist 3.05 eriti komme ei ole
Huvitav, et sellest grupist 3.05 eriti komme ei ole
Robert kirjutas:Ma ei tea kas see küsimus on juba üleval olnud aga ikkagi.
Kas keegi teab mitmendana üldises paremusjärjestuse lõpetas parim vend baigil?
Mati! Küss ei ole selles. Pundi viimane 2/3 kihas nagu liiklus Tallinn - Tartu mnt. -l. Ja seda kogu distantsi vältel. Põhjuseta ju! Selle tagajärjeks on traumad + katkine tehnika.Mati kirjutas:Mehed, keegi teist ei pretendeerinud auhinnalistele kohtadele, et oleks nagu millesti sportlikus mõttes ilma jäänd. Oli lihtsalt sitt päev ja kõik. Shit happens 10 esimese seas, 300. koha peal ja 1200. koha peal. Elage üle, juhus on pime. Järgmine kord olen nt mina alumine.
Tegelikult muidugi on väga hea, et see seal juhtus. Tartus finishit tehes oleks tagajärjed olnud kordades hullemad.
Ise jäin terveks, tehnika samuti.
No jah. Huvitav, et kukkumisi tuleb ette ka maailma tippude võistlustel .
See kukkumiste jutt käib iga aasta ja mis muutub? Elu läheb lihtsalt edasi. Täiuslikkust pole olemas. Olen ka ise kukkunud ja arvatavasti kunagi kukun veel. Räägime parem positiivsetest emotsioonidest.
See kukkumiste jutt käib iga aasta ja mis muutub? Elu läheb lihtsalt edasi. Täiuslikkust pole olemas. Olen ka ise kukkunud ja arvatavasti kunagi kukun veel. Räägime parem positiivsetest emotsioonidest.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Ei ole väga mõtet pead vaevata selle pärast, mida sa niikuinii muuta ei saa. Teiste inimeste sõidumaneer jääb väljapoole minu ja sinu mõjusfääri. Startijoonele asudes me juba vaikimisi nõustume tõigaga, et kukkumisi võib ette tulla ja keegi pole sellest päästetud. Kurta ja kiruda võiksime selle üle, mida ise muuta saame ja vastupidi - käituda ise nii, et pärast kurta ja kiruda poleks vaja.
Mul näiteks jättis süda 3 lööki vahele, kui Holdeni käest kuulsin, et ta võttis just mulle sappa kui käna käis - kas ma tõesti tegin mingi "vembu", et ta emakest maad embas Õnneks ta lohutas mind, et minu trajektoor oli sirge, kuskilt mujalt olla pauk tulnud.
Selle sõidukultuuri võib vist osaliselt kanda ka maanteevõistluste vähesuse kraesse. Minu meelest on EEC sarjas kultuursus viimase paari aastaga suure kvalitatiivse hüppe teinud. Paljud sepikud ja tšainikud nühivad üksi trenni teha ja lihtsalt ei olda harjutud sõitma külg külje kõrval enam kui 5 inimest pundis (kusjuures eilsed pundid olid ligi 200-pealised ja seier näitas enam-vähem konstantselt ~45 km/h).
Muide - huvitav oli vaadata, kuidas meie pundis (jutt siis sellest 3:05 seltskonnast) käis "tagurpidi karussell". Nimelt - võtsid mingi positsiooni sisse ja siis hakkas vasakult või paremalt (või mõlemalt poolt) rahvas ette pressima ja ühtäkki avastasid end jälle grupi sabast. Ehk siis kui tavaliselt veetakse väike jupp maad ees, ja siis vajutakse taha puhkama, siis eile oli hoopis vastupidi - rahvas pidevalt pressis tagant ette, et siis jälle järgmiste "ette pressjate" taha vajuda. Tundub, et paljud püüdsid olla mingis turvatsoonis - mitte päris grupi peas (seal peab ju tööd tegema) aga samas ka mitte liiga taga (seal magab ju äraminekud maha).
Mul näiteks jättis süda 3 lööki vahele, kui Holdeni käest kuulsin, et ta võttis just mulle sappa kui käna käis - kas ma tõesti tegin mingi "vembu", et ta emakest maad embas Õnneks ta lohutas mind, et minu trajektoor oli sirge, kuskilt mujalt olla pauk tulnud.
Selle sõidukultuuri võib vist osaliselt kanda ka maanteevõistluste vähesuse kraesse. Minu meelest on EEC sarjas kultuursus viimase paari aastaga suure kvalitatiivse hüppe teinud. Paljud sepikud ja tšainikud nühivad üksi trenni teha ja lihtsalt ei olda harjutud sõitma külg külje kõrval enam kui 5 inimest pundis (kusjuures eilsed pundid olid ligi 200-pealised ja seier näitas enam-vähem konstantselt ~45 km/h).
Muide - huvitav oli vaadata, kuidas meie pundis (jutt siis sellest 3:05 seltskonnast) käis "tagurpidi karussell". Nimelt - võtsid mingi positsiooni sisse ja siis hakkas vasakult või paremalt (või mõlemalt poolt) rahvas ette pressima ja ühtäkki avastasid end jälle grupi sabast. Ehk siis kui tavaliselt veetakse väike jupp maad ees, ja siis vajutakse taha puhkama, siis eile oli hoopis vastupidi - rahvas pidevalt pressis tagant ette, et siis jälle järgmiste "ette pressjate" taha vajuda. Tundub, et paljud püüdsid olla mingis turvatsoonis - mitte päris grupi peas (seal peab ju tööd tegema) aga samas ka mitte liiga taga (seal magab ju äraminekud maha).
If everything's under control, you're going too slow!
Ega ma muidugi ennast kõrvalt või tagant ei näinud ja seega ei oska tõesti arvata, kuidas minu grupis käitumine teistele paistis. Kui oli tõesti kohutav, siis sõimake - nii palju kui kulub. Postiteel oli tõesti üks moment, kui tagant sõimu kuulsin. See oli muidugi asja eest, sest siis ma tõesti pidurdasin ja olin sunnitud ka veidi suunda muutma, sest üks lätlane tahtis lihtsalt mul esiratast alt ära sõita Üldiselt aga ei teinud ma paljude teistega võrreldes omast arust midagi väga erinevat. Kui grupis lihtsalt oma koha peal kulgeda, siis varsti oledki grupi lõpus, sest koguaeg käib pidev ette poole sebimine. Mis minu rattasse puutub, siis tegu pole tegelt sossiga (stagna-aegne võib ta isegi olla - väljalaske aastat paraku ei tea). Ja nagu külakuhja sattumine mulle õpetas, siis ega sellisele rattarallile ei julgegi (ei tahagi) kalli rattaga tulla (mis ei tähenda, et ma grupisõidu reeglitest midagi ei tea või teada ei taha). Kahtlemata on sinu pahameel antud olukorras igati mõistetav. Kuna ma ise ühtegi kukkumist ei korraldanud, siis ka suureks vabandamiseks foorumi ruumi raiskama ei hakka. Igatahes sügav kaastunne raske ihutrauma ning suure materjaalse kaotuse puhulveloman32 kirjutas:vigurivänt kirjutas:Mida sa Tõnukese juures kõige rohkem kartsid vormi,sossi või poogeldamistveloman32 kirjutas: Veel oli sinna gruppi ära eksinud keegi HRK särgis vend, kellel oli veel stagnaaegne lilla soss istumise all...küll vend poogeldas ja külvas hirmu ja õudu selles niigi ohtlikult suures pundis.
poogeldamist...olgu siis vorm ja ratas millised tahes, need ei ole ohtlikud aga kui sa ikka grupisõidus oled pea olematute kogemustega siis need võivad nii mõnelegi saatuslikuks saada.
2010 tehtud 135 võistlust - ehk aitab nüüd juba?!
Siin vist juba kolm tegelast on imestanud miks grupi keskel tagasi vajub ja külgedelt ette tullakse. See on täeisti loomulik, et grupi küljed liiguvad kiiremini. Kes rohkem maanteed sõitnud see teab seda ammu ning arvestab sellega. Kõige rumalam mida teha saab on seda "loomulikku" liikumist kuidagi küünarnukkidega takistama hakata või siis keskelt vägisi välja pressima hakata ennast.
Selles pundis oli tegu pigem sellega, millest Kaupo rääkis, ehk teisisõnu, üritati otsida grupis turvalist positsiooni. Grupi kiirusele see midagi juurde ei andnud.erikr kirjutas:ma täiendaks Urmase juttu niipalju, et kirjeldatud ilming on tööd tegevates gruppides, kus kõik on huvitatud kiiremini edasiliikumisest. tirrilaskjate pundis on vastupidi, mingid sellid on ees ja ülejäänud parv tegeleb taga tuule püüdmisega.
Ja Nero, miks ma peaksin grupis sõitma mööda mingit mõttelist sirgjoont? Grupi sisene liikumine on täiesti tavaline, vaata ringi see toimub igal pool, mitte ainult sinu ümbruses. See, et keegi sulle vaikselt kahelt poolt peale vajub, näitab seda, et sa lihtsalt annad oma positsiooni ära. Ja selleks, ei pea alti pidurdama, enamasti aitab korra tirri laskmisest. Tegemist on siiski võistluse mitte grupitreeninguga.
Ja Velokas, ei saanud mitte vaiki olla. Alati ei ole keegi kukkumises ainuisikuliselt süüdi, tavaliselt on ju tegu asjaolude kokkusattumisega (tuleta või meelde, mis kevadlaagris juhtus).
Ise jäin selle Pangodi külakuhja taha ja jäin pundist maha.
Viimati muutis AndreK, 29. 05. 2007. 08:30, muudetud 1 kord.
Lõpetasin ka 3:17 pundis ning eks ta üks ellujäämiskursus oli. Kergendus oli üle finišijoone sõita ja korraks mõelda, et pääsesin täitsa tervelt.
Kuid liiga vara! Tagapool oli meestel veel lõpuspurt pooleli ning finišijoon ületati sellise kiirusega, mida ei suudetud maha pidurdada.
Selle tulemusena lennati mulle tagant otsa, minust möödagi ning seega lõpetasin finišikoridoris ilusa nipliga.
Aga kurta pole midagi, nagu keegi eespool juba mainis, siis maanteesõit on selline kus kukkumistega tuleb leppida. Girol ei möödunud vist ühtegi päeva kukkumisteta ning seal ju ometi mehed kes ainult rattaseljas elavadki!
Kui ikka mõte asfaldile kukkumisest liiga hirmsaks muutub, tasub äkki kabet mängima hakata
Kuid liiga vara! Tagapool oli meestel veel lõpuspurt pooleli ning finišijoon ületati sellise kiirusega, mida ei suudetud maha pidurdada.
Selle tulemusena lennati mulle tagant otsa, minust möödagi ning seega lõpetasin finišikoridoris ilusa nipliga.
Aga kurta pole midagi, nagu keegi eespool juba mainis, siis maanteesõit on selline kus kukkumistega tuleb leppida. Girol ei möödunud vist ühtegi päeva kukkumisteta ning seal ju ometi mehed kes ainult rattaseljas elavadki!
Kui ikka mõte asfaldile kukkumisest liiga hirmsaks muutub, tasub äkki kabet mängima hakata
Sai ka siis TRR kolmandat korda sõidetud. Seekord üsna kiiresti:
aeg 3:25
dist 1,7km
pulss 162/182
kiirus oli lõpetamisel 45,1km/h
Nägin jah Kaupot ja tema ühtlast kiirendavat kulgemist ning otsustasin mitte sappa võtta, vaid teda jälgida lootuses, et äkki saab seekord sellest legendaarsest (2005 3:48, 2006 3:40, 2007 3:17) grupist ettepoole ohutumasse vette. Ei saand, järsku käis mats. Mäletan veel, et olin kaksiratsa toru otsas, klipid lahti ja siis vasakule küljele-seljale maha. Camel-back'il olnud number pühiti kuhugi, geelipakid taskus olid asfaldil ja särgitaskus laiali, joogipudel lendas estakaadi alla, kellegi ratas oli mu omaga ühtinud. Ajasin end püsti ja laveerides kõnniteele. Keegi aitas kaks ratast üle torude ja niikaua kui nad harutasid, ma pikutasin. Valus oli, rsk, väga valus. Siis tuli arst, kes ütles: teie noormees küll edasi ei sõida (huvitav millega ma oleks sõitnud). Kell 11:15 kiirabisse jõudes vaadati kella ja öeldi - "Juba"
Nüüd vähemalt kaks nädalat rahu
Praegu on nii kuratlikult valus, et ilmselt mõtlen sügavalt järele, enne kui järgmisel aastal ratta joonele ajan - et kas üldse sõita või siis kuidas sõita. Võimalik on ka ca 4:00 grupi peas kogu tee tööd teha ja terveks jääda.
PS, Veloman, mitmes TRR sul oli? Tõnukesel vist seitsmes ning temaga koos treenides küll ei ole tal täheldanud erilisi poogeldamisoskusi. Ma arvan, et tema lilla misiganesratasseekapole ja tavapärasest madalam sõidustiil tekitasid liigset tähelepanu ning ilmselt seetõttu kinnistasid ta sinu ajju kui suurima ohutekitaja.
PS2, MNT-meeste poolt vihatud Camel-back päästis seekord minu selja, täis kott on ikka paks ja pehme
aeg 3:25
dist 1,7km
pulss 162/182
kiirus oli lõpetamisel 45,1km/h
Nägin jah Kaupot ja tema ühtlast kiirendavat kulgemist ning otsustasin mitte sappa võtta, vaid teda jälgida lootuses, et äkki saab seekord sellest legendaarsest (2005 3:48, 2006 3:40, 2007 3:17) grupist ettepoole ohutumasse vette. Ei saand, järsku käis mats. Mäletan veel, et olin kaksiratsa toru otsas, klipid lahti ja siis vasakule küljele-seljale maha. Camel-back'il olnud number pühiti kuhugi, geelipakid taskus olid asfaldil ja särgitaskus laiali, joogipudel lendas estakaadi alla, kellegi ratas oli mu omaga ühtinud. Ajasin end püsti ja laveerides kõnniteele. Keegi aitas kaks ratast üle torude ja niikaua kui nad harutasid, ma pikutasin. Valus oli, rsk, väga valus. Siis tuli arst, kes ütles: teie noormees küll edasi ei sõida (huvitav millega ma oleks sõitnud). Kell 11:15 kiirabisse jõudes vaadati kella ja öeldi - "Juba"
Nüüd vähemalt kaks nädalat rahu
Praegu on nii kuratlikult valus, et ilmselt mõtlen sügavalt järele, enne kui järgmisel aastal ratta joonele ajan - et kas üldse sõita või siis kuidas sõita. Võimalik on ka ca 4:00 grupi peas kogu tee tööd teha ja terveks jääda.
PS, Veloman, mitmes TRR sul oli? Tõnukesel vist seitsmes ning temaga koos treenides küll ei ole tal täheldanud erilisi poogeldamisoskusi. Ma arvan, et tema lilla misiganesratasseekapole ja tavapärasest madalam sõidustiil tekitasid liigset tähelepanu ning ilmselt seetõttu kinnistasid ta sinu ajju kui suurima ohutekitaja.
PS2, MNT-meeste poolt vihatud Camel-back päästis seekord minu selja, täis kott on ikka paks ja pehme
Sõidsin samas pundis ja kogesin sama tagurpidi karusselli. Peab mainima, et äärmiselt ebameeldiv. Tegin ees tööd, vahetasin koha ära ja kui jäin umbes 7-10 kohale, hakkas tüüpe kõrvalt mööda laskma. Oleks et minnakse tööd tegema aga ei, jäädakse passima. Minul ei jäänud muud üle, kui jälle üritada vahelt läbi pugeda, ees tööd teha, kohta vahetada ja jälle sama jama kogeda. Peale Pangodit saime ca 34 mehega eest minema ja tempo muutus nauditavaks. Jäänud oli 5km kui ees hakati vajutama. Koht oli Ringteel, Favora (vist endise) tankla ees. Ma ei tea mida üks mees grupi keskel mõtles ja kas üldse mõtles. Äkki hakkas vingerdama ja siruli ta oligi, loomulikult tõmbas kaasa naabri. Olin kohe nende taga ja kõrvalt möödumiseks polnud mingit võimalust. Jõuan vist natuke pidurdada, ise ei mäleta. Järgmine hetk lendan, olen kuidagi suutnud end rattalt õhku lennutada. Järgmine hetk vaatan rõvedalt kõrget tee serva, ei taha sinna kukkuda. Teen õhus mingi imelise viibutuse ja suudan maanduda haljasalale, teen kukerpalli ja kargan püsti. Katsun ja vaatan end, ei ühtegi kriimu ja sinikat. Harutan oma ratta puntrast välja, ratas ka terve. Hüppan rattale ja kiman edasi, kaks meest jäid lebama ja punt oli eest läinud. Viimased 5km sõidan rahulikult lõpuni. Veel sain kogeda tagant tulevat gruppi, 1km enne lõppu vaatasin tagasi ja hakkas hirm. Oleksite ise neid taga ajavaid lõustu näinud, lisasin natuke juurde ja lõpetasin enne suurt gruppi.KaupoR kirjutas:Muide - huvitav oli vaadata, kuidas meie pundis (jutt siis sellest 3:05 seltskonnast) käis "tagurpidi karussell". Nimelt - võtsid mingi positsiooni sisse ja siis hakkas vasakult või paremalt (või mõlemalt poolt) rahvas ette pressima ja ühtäkki avastasid end jälle grupi sabast. Ehk siis kui tavaliselt veetakse väike jupp maad ees, ja siis vajutakse taha puhkama, siis eile oli hoopis vastupidi - rahvas pidevalt pressis tagant ette, et siis jälle järgmiste "ette pressjate" taha vajuda. Tundub, et paljud püüdsid olla mingis turvatsoonis - mitte päris grupi peas (seal peab ju tööd tegema) aga samas ka mitte liiga taga (seal magab ju äraminekud maha).
Rattarallil jääb peaaegu alati ainult unistuseks, et saad mõnede heade meestega ees miskit karuselli sõita. Kõik, kellel vähegi rohkem jaksu on, et mitte ainult grupi tagant vaevu-vaevu kinni hoida, ronivad etteotsa, sest seal on ohutum. Tööd samas ei tehta, sest mingit 200pealist gruppi on raske üksikutel meestel tööd tegema saada.
Ma soovitan neil, kes virisevad, et taga poogeldatakse sõita tulevikus eespool. Seal esimeses pundis, kus umbes 40-50 meest oli, seal sõideti ju täitsa korralikult?
Ja üldiselt on nii, et rattasport ongi raske sport. Ning mida rohkem sõidad, seda suurem on tõenäosus, et mingi hetk pikali paned. See pigem loomulik kulu kui midagi erakordset.
Ja üldiselt on nii, et rattasport ongi raske sport. Ning mida rohkem sõidad, seda suurem on tõenäosus, et mingi hetk pikali paned. See pigem loomulik kulu kui midagi erakordset.
Sai kah lõpetatud 3:05 millegagi. Päris palju on juba ära öeldud ja väga polegi midagi lisada. Rohkem võiks kaaslastega arvestada ja silmanurgast piiluda mööda sõites kas said ikka terve rattaga mööda, või vajud teisele esikummi. Ise üritasin enne Emeksit eest ära minna ja peaaegu õnnestuski lõpuni ette jääda. Paar meest vist jõudis järgi.
Sõidu ajal üritasin enne Otepääd kah ees tööd teha aga liiga vähe oli neid, kes tahtsid samas karussellis sõita. Enamus tahtis mugavalt koju jõuda. Seekord oli kuidagi üldse maru vähe äraminekukatseid.
Sõidu ajal üritasin enne Otepääd kah ees tööd teha aga liiga vähe oli neid, kes tahtsid samas karussellis sõita. Enamus tahtis mugavalt koju jõuda. Seekord oli kuidagi üldse maru vähe äraminekukatseid.
kumb neist?Käru kirjutas:Selle eest oli palju kenasid naispolitseinikke Ainult liiga paksult riides nii palava ilma kohtaMati kirjutas:
Alates Kanepist ei märganud mina ei ühtegi polli saatemasinat või -tsiklit
http://www.sportfoto.ee/index.php?lang= ... &pid=32582
Kes ees, see meesPS kirjutas:kumb neist?Käru kirjutas:Selle eest oli palju kenasid naispolitseinikke Ainult liiga paksult riides nii palava ilma kohtaMati kirjutas: Alates Kanepist ei märganud mina ei ühtegi polli saatemasinat või -tsiklit
http://www.sportfoto.ee/index.php?lang= ... &pid=32582
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Vastus küsimusele:jean kirjutas:Selline küsimus, et palju siin 3.17 meestel kilomeetreid kogutud on? Ise lõpetasin 3.44 ja enne Tartut oli peaaegu 1000 km täis.
1900km. Tegelt pole sellel aastasel läbisõidul tähtsust. Tähtis on, mitu aastat sa seda liha kondi ümber oled kogunud.
Sõidust:
Lõpetasin kah "selles 3,17" grupis ja jõudsin sinna 1466 stardinumbri alt. Oli see vist enne Ihamaru poodi kui selle suure grupi kätte saime. liikusime kohe ettepoole ja Tilleorgu laskusin juba ees otsas. Vaatasin, et need samad üle tuhande mehed olid ka hiljem vedajad põhiliselt. Selle grupi oleks võinud vabalt Tilleoru ja Kanepi vahel ära lõhkuda. Siis oleks pidanud saama muidugi mingi 50 meest kokku. Mitu korda oli, et mõni mees läks vedama ja järgi tuli ainult üks.
1km enne lõppu maandusin siis eeskukkujate ratastele sõites asfaldile. Esimene kord TRRi sõita ja kohe käna. Mõru maik on natu. Koht siis mingi 368. Sõit oli lahe tegelt.
Küsimus:
Mis arvate rajast võrreldes eelmise rajaga? Mina läksin see aasta puhtalt raja pärast laenatud MNTga sõitma. Üldse teine kord MNTga sõita. Esimene kord oli eelmine ühtu kui pasadkat paika panin.
see rattasõit on viinud kõik mu finantsid ja .....
Kukkumist võib ka nii võtta.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Keegi ei ole kommenteerinud neid peale finišjoont tekitatud "väravaid" mis koridori olid risti ette tõmmatud. Kui korraldajate eesmärk oli sundida lõpetajaid hoogu maha võtma, siis päris mitmel korral see õnnestus 100%, kuna nii mõnigi vend pani täie lauluga sinna sisse. Meie pundis, mis 3:05 pundilt Pangodis eest ära sai, pani üks lätakas sinna otsa ikka väga valusasti ja vedeles pärast tükk aega kõnnitee äärekivi otsas. Krt, kui ikka tuled finišisse silmad pingutusest tagurpidi ja pea lenksu all ja avastad järsku, et mingi kuradi aedik on ees... . Ma tahan öelda, et finiškoridor oleks pidanud vast natuke pikem olema. Varasematest aastatest sellist narrust ei mäleta.
Rada oli ise mega ja sugugi mitte raskem Otepää-Elva ringist.
Rada oli ise mega ja sugugi mitte raskem Otepää-Elva ringist.
OK, elame kuidagi üle, aga ikkagi! Sportlikus mõttes jäin ilma 125-st treeningkilomeetrist ja heast 3-tunnisest pingutusest, ebasportlikus mõttes läks 40 kuldset faasanit lenduMati kirjutas:Mehed, keegi teist ei pretendeerinud auhinnalistele kohtadele, et oleks nagu millesti sportlikus mõttes ilma jäänd. Oli lihtsalt sitt päev ja kõik. Shit happens 10 esimese seas, 300. koha peal ja 1200. koha peal. Elage üle, juhus on pime. Järgmine kord olen nt mina alumine.
Jah, see kuidas võtta, sõltub muidugi kukkumisestMati kirjutas:Kukkumist võib ka nii võtta.
Jah, nii see oli, et vedajaid oli pundis ikka suht vähe. Eest ära mineku üritusi võtan enda kaela 2. Ühe korra saimegi 3'kesi eest ära, aga seda lõbu jätkus vaid loetud minutiteks (ca. 20km enne lõppu)Olts kirjutas: Sõidust:
Lõpetasin kah "selles 3,17" grupis ja jõudsin sinna 1466 stardinumbri alt. Oli see vist enne Ihamaru poodi kui selle suure grupi kätte saime. liikusime kohe ettepoole ja Tilleorgu laskusin juba ees otsas. Vaatasin, et need samad üle tuhande mehed olid ka hiljem vedajad põhiliselt. Selle grupi oleks võinud vabalt Tilleoru ja Kanepi vahel ära lõhkuda. Siis oleks pidanud saama muidugi mingi 50 meest kokku. Mitu korda oli, et mõni mees läks vedama ja järgi tuli ainult üks.
nr. 1490 clubbersi vormis.
Mis lehekülgedel seal seda 3.17 punti oli? Ma ennast küll ei leidnud...kaarelk kirjutas:tutvumisel sportfoto andmebaasiga ilmnes piinlik tõsiasi, et 3.17 pundis olin ma ainus isik (vähemalt pildilejäänutest) kelle ratta küljes leidusid helkurid . loodetavasti ei pälvinud ma sellega üldist pahameelt.
A mis helkuritesse (ka porikad ja pakikad) puutub, siis ega maante võidusõidus nende koht pole. Just ohutuse mõttes. Meie grupis oli üks kolisevate plekist porikate ja pakikaga ratas ka. Sõitis ilusti, kuid kui kasvõi üks porikat kinni hoidev mutikas saba oleks andnud, oleks võinud korralik kuhil tekkida.
Huvitav milline rattur siit Ansip on?kaarelk kirjutas:alates 32. on minu hinnangul 3.17 punt kuskil otepää ja kambja vahel. äkki on mingeid pilte veel aga ma neile sattusin suht juhuslikult peale.
http://www.sportfoto.ee/index.php?lang= ... &pid=32992
Kui tähelepanelikult jälgid, siis on Unzip X5-e tuules.Al kirjutas:Huvitav milline rattur siit Ansip on?kaarelk kirjutas:alates 32. on minu hinnangul 3.17 punt kuskil otepää ja kambja vahel. äkki on mingeid pilte veel aga ma neile sattusin suht juhuslikult peale.
http://www.sportfoto.ee/index.php?lang= ... &pid=32992
See sinimustvalges.Al kirjutas:Huvitav milline rattur siit Ansip on?kaarelk kirjutas:alates 32. on minu hinnangul 3.17 punt kuskil otepää ja kambja vahel. äkki on mingeid pilte veel aga ma neile sattusin suht juhuslikult peale.
http://www.sportfoto.ee/index.php?lang= ... &pid=32992
see rattasõit on viinud kõik mu finantsid ja .....
Kahju on möönda küll, et seekord sport ei võitnud, vaid ikkagi poolakas Ei kujuta ette, missugune varem on sõidukultuur olnud, sest ma siiani rohkem turismile rõhku pannud ja eesotsa sündmustest suurt ei tea, kuid sel korral 3:17 rahva hulgas peamiselt, eriti teises pooles, ohtlikud olukorrad olidki ja liiga palju napikaid, katkisi rattaid ja sõitjaid Ning lisaks see lõpukoridori aedade teema!
Siin võiks õppust võtta Venemaa propagandamasina põhimõttetest, millem mõjud kestavad aastakümneid ja teemaks peaks olema ohutu käitumine grupis Ma ei näinud ühtegi võimalust kuskile kangutama hakata ja kui ette sattusin mõnel korral, tegin tiba tööd ja kadusin äärelt tulijate varju. Meganõme oli näha laskumistel möödasõidu üritusi, mis suurel kiirusel ainult segadust külvas. Kõvad poisid, minge tõusul või ülevaltpoolt tuult või muidu sirgel ja respekt - millegipärast oli vastupidi. Kahju, et tõusud polnud arvestatavad, oleks kinomehed äkki turistiks jätnud
Võib olla ma pole hea sportlane, aga mulle meeldib, kui sport võidab - sõitke targalt, ja laske teistel sõita, kõik võiksid terve naha- ja rattaga lõpetada
Saku 100 on esialgu eeskujuks. Pole palju ringi käinud ja usun, et enamasti nii ongi Enda eesmärk oli tervelt lõpetada ja läks napilt õnneks
Finishis näeme
Siin võiks õppust võtta Venemaa propagandamasina põhimõttetest, millem mõjud kestavad aastakümneid ja teemaks peaks olema ohutu käitumine grupis Ma ei näinud ühtegi võimalust kuskile kangutama hakata ja kui ette sattusin mõnel korral, tegin tiba tööd ja kadusin äärelt tulijate varju. Meganõme oli näha laskumistel möödasõidu üritusi, mis suurel kiirusel ainult segadust külvas. Kõvad poisid, minge tõusul või ülevaltpoolt tuult või muidu sirgel ja respekt - millegipärast oli vastupidi. Kahju, et tõusud polnud arvestatavad, oleks kinomehed äkki turistiks jätnud
Võib olla ma pole hea sportlane, aga mulle meeldib, kui sport võidab - sõitke targalt, ja laske teistel sõita, kõik võiksid terve naha- ja rattaga lõpetada
Saku 100 on esialgu eeskujuks. Pole palju ringi käinud ja usun, et enamasti nii ongi Enda eesmärk oli tervelt lõpetada ja läks napilt õnneks
Finishis näeme
Stardis on alati tunne, et täna teen kõigile pähe, aga läheb nagu tavaliselt
Paraku on TRR ja S100 totaalselt võrreldamatud, kui seda silmas pidasid.Jaaguar kirjutas:...Saku 100 on esialgu eeskujuks...
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Selle mehe nime taga peaks lõpp-protokollis olema DQ.
http://www.sportfoto.ee/index.php?lang= ... &pid=33017
http://www.sportfoto.ee/index.php?lang= ... &pid=33017
Ka selle kohtuniku töö tulemus peaks olema DQ, kes sellise sarvilise koridori lasialvin kirjutas:Selle mehe nime taga peaks lõpp-protokollis olema DQ.
http://www.sportfoto.ee/index.php?lang= ... &pid=33017