Kett kriibib vastu esikäigu vahetajat.
Kett kriibib vastu esikäigu vahetajat.
Sai siis soetatud GT Avalanche 3.0 Üks väike probleem tundub ainult olevat, kui esivahetaja on sätitud kõrgeima ülekande peale, siis jõulisemal väntamisel hakkab kett julmalt vasta esivahetajat lööma ja kolin käib ülepea. Iseenesest see halba ei tee, aga lihtsalt väga häiriv on :/
Ideid?
Ideid?
Tõsta ratta tagumine ots lendu ja vänta kõik käigud läbi. See, kui eest suur ja tagant suur ning siis kett õrnalt vastu käib on normaalne. Tähtis on, et kui eest suur ja tagant väike, oleks vaikus. Eest keskmisega võiks olla kõik vaiksed. Odavamate ratastepuhul kipub olema nii, et raskema jalakorral kipub vänt või raam läbi painduma ja osa kolnat on juba sellest tingitud. Aga soovitan Sul ikkagi kett ristis mitte sõita, ratas kestab kauem. Kui läheb raskeks ja tahad tagant suurematele vahetada, pane esimene ennem keskele (soovitatavalt varakult, sest tõusul koormuseall see üldjuhul ei õnnestu)
Re: Kett kriibib vastu esikäigu vahetajat.
Reguleeri vajadusel esivahetit - keera kruvi, kus kirjas "hi" ja pinguta trossi lenksu pealt.Näärivana kirjutas:.. hakkab kett julmalt vasta esivahetajat lööma ja kolin käib ülepea. Iseenesest see halba ei tee, aga lihtsalt väga häiriv on :/
Ideid?
Re: Kett kriibib vastu esikäigu vahetajat.
Mis, kust kruvi ma keerama pean? Seal pole mingit HiOverkilla kirjutas:Reguleeri vajadusel esivahetit - keera kruvi, kus kirjas "hi" ja pinguta trossi lenksu pealt.Näärivana kirjutas:.. hakkab kett julmalt vasta esivahetajat lööma ja kolin käib ülepea. Iseenesest see halba ei tee, aga lihtsalt väga häiriv on :/
Ideid?
Need kaks kruvi piiravad käiguvaheti äärmisi asendeid. Üks piirab, et kett ei läheks raami ja väikese hammaka vahele, ja teine, et kett "üle" ei tuleks suurema poolt. Peast ei oska ütelda kumba sa peaksid natuke väljapoole pöörama. Vist sisemist. Kui sa käiguvahetit alt poolt vaatad, siis sa näed, milline kruvi puudutab "alasit" sellel hetkel, kui kett paremal - seda kruvi keera. Kui suul uus ratas, siis mingi aja möödudes lähevad trossid ja kodarad ka lõdvemaks, lase need hoolduses üle vaadata (mõni sada kilti võib ennem ikka sõita). Siis kestab ratas kaua.
...Suu kinni, süda jahtub ära!
Pole mingi odav ratas, et painduks, kuid olen saranse probleemiga hädas olnud. Eest suur ja tagant kõige väiksem (või eelviimane) ja kipub esimese käiguvahetaja vastu hõõruma. Timminud olen nii ja naapidi, kuid päris korda pole asja saanud. Olen vaikselt asjaga leppinud ja viimast käiku võimalikult vähe kasutama hakanud.
http://www.mbaction.com/detail.asp?id=1442
Äkki on abi.
Äkki on abi.
Re: Kett kriibib vastu esikäigu vahetajat.
Kruvide läheduses, tavaliselt plastmassi peal on kirjas H (hi) ja L (low).Näärivana kirjutas:Mis, kust kruvi ma keerama pean? Seal pole mingit Hi :?
Re: Kett kriibib vastu esikäigu vahetajat.
tavaliselt on, tavaliselt pole, vahest on, vahest pole. mul pole veel siiani ühelgi olnud neid kirju peal.Overkilla kirjutas:Kruvide läheduses, tavaliselt plastmassi peal on kirjas H (hi) ja L (low).
Keegi viitsib selle eesti keelde tõlkida? Seal on väga palju sõnu millest mul pole õrna aimugi, mida need tähendama peaksidkonakona kirjutas:http://www.mbaction.com/detail.asp?id=1442
Äkki on abi.
siin sama vene keeles:Näärivana kirjutas:Keegi viitsib selle eesti keelde tõlkida? Seal on väga palju sõnu millest mul pole õrna aimugi, mida need tähendama peaksidkonakona kirjutas:http://www.mbaction.com/detail.asp?id=1442
Äkki on abi.
http://agbike.spb.ru/technics/fd_adjust.html
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
ja hiljemNäärivana kirjutas:Keegi viitsib selle eesti keelde tõlkida? Seal on väga palju sõnu millest mul pole õrna aimugi, mida need tähendama peaksid
Eks paljudes õpetusmanuaalides on ka kirjas, et kui mõni sõna arusaamatuks jääb siis pöördu asjatundjate poole . Muidugi kui huvi, aega ja riskivalmidust on, siis võib alati näpud õliseks teha, ega need teadmised teisiti tule ...Näärivana kirjutas: Nüüd töötab nagu kellavärk
@maadleb pikemat aega äravajuva esikäikari regullimisega
veiko kirjutas:Odavamate ratastepuhul kipub olema nii, et raskema jalakorral kipub vänt või raam läbi painduma ja osa kolnat on juba sellest tingitud. Aga soovitan Sul ikkagi kett ristis mitte sõita, ratas kestab kauem.
Mul ongi äkki see sama probleem. Nii kui tugevamini vajutada siis kostab esi hammakalt selline nühkimine kui on suure peal.