EEC III etapp: Tallinna Rattamaraton
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
EEC III etapp: Tallinna Rattamaraton
Samal ajal kui kõik oma maanteekaid limpsivad ja rattaralliks sokke valgendavad, käisin sõitsin Aegviidus Tallinna maratoni trassi läbi.
Kui Rõuge on läbi aegade olnud valdavalt mudamaraton, siis Tallinn on liivaralli nagu ikka. Tehnilise sõidu vaatevinklist köki-möki, aga see ei tähenda , et ta füüsiliselt lihtne oleks. Kes ikka tugevalt vänta annab, tunneb üsna pea, kuidas veeremist takistav liivakiht, pidevad rütmivahetused, saepurulõigud ja suusaradade tõusud jalad tühjaks imevad. Vaatamata hommikusele vihmasajule oli Racing Ralph ratta all ilmselge ressursi raiskamine, mustrit eriti vaja ei läinud ja ilmselt ei muutu olukord ka siis, kui 500 ratturit on rajast üle veerenud. Pukimäge on ekspluateeritud nii palju kui võimalik, Oja talu tagused tõusud on ka päris magusad. Tagumine käikar saab täis tööpeava, sest nukkidest jõnksutamist, kus kett taga üle kasseti edasi-tagasi sõidab, on päris palju.
Ühesõnaga: kõrve-rindel muutusteta, jätke TRR järgselt taastumisaega, et Aegviidus grupisõidu ja liivasossi koosluses eluvaim sisse jääks, kõrge pulls on tagatud nagunii
Kui Rõuge on läbi aegade olnud valdavalt mudamaraton, siis Tallinn on liivaralli nagu ikka. Tehnilise sõidu vaatevinklist köki-möki, aga see ei tähenda , et ta füüsiliselt lihtne oleks. Kes ikka tugevalt vänta annab, tunneb üsna pea, kuidas veeremist takistav liivakiht, pidevad rütmivahetused, saepurulõigud ja suusaradade tõusud jalad tühjaks imevad. Vaatamata hommikusele vihmasajule oli Racing Ralph ratta all ilmselge ressursi raiskamine, mustrit eriti vaja ei läinud ja ilmselt ei muutu olukord ka siis, kui 500 ratturit on rajast üle veerenud. Pukimäge on ekspluateeritud nii palju kui võimalik, Oja talu tagused tõusud on ka päris magusad. Tagumine käikar saab täis tööpeava, sest nukkidest jõnksutamist, kus kett taga üle kasseti edasi-tagasi sõidab, on päris palju.
Ühesõnaga: kõrve-rindel muutusteta, jätke TRR järgselt taastumisaega, et Aegviidus grupisõidu ja liivasossi koosluses eluvaim sisse jääks, kõrge pulls on tagatud nagunii
Mis tegi asja ägedaks? Singleid juurde poogitud?hannesp kirjutas:...Rada oli äge ja seier püsis punases suure osa sõidust
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Alguses ei saa vedama, pärast pidama.
Veidrad emotsioonid, kilomeetrid 5-35 olin lihtsalt nõrk, nõrk, nõrk. Imekombel ärkasin 15km enne lõppu ning pressisin korraliku enesetunde ja kiirusega lõpuni.
Hea koha nurjas, aga saamatus mõned kilomeetrid peale starti (kohe sõidu pikima kruusalõigu alguses), jäin ühe suure grupi (kohad hinnanguliselt 70 ?? -110 ???) lõpu hiilima, kui äkki üllatusena avastan, et minu ees on mõned mahajääjad ning korraliku tolmupilve üleskeerutanud megapunt oma 30-40m kaugusel, wtf?. Punnitasin, mis ma punnitasin, põlluvahel vastutuult enam vahe väiksemaks ei läinud, nõrk, nõrk. . Jõin-sõin, lasin tirri ning mingi aja pärast oli teine hiigelgrupp mu kannul (kus Rivo esimeste seas tööd rabas). Sõidu keskpaigaks olin ka selle pundi keskele vajunud, korra samblikke väga lähedalt näinud ning mitte ei leidnud seda kiirust mis Rõuges.
Õnneks Kõrvemaa keskus äratas, ning finišini suutsin jälle pingutada. Kui nüüd mõelda, siis rada võinuks pikem olla
Veidrad emotsioonid, kilomeetrid 5-35 olin lihtsalt nõrk, nõrk, nõrk. Imekombel ärkasin 15km enne lõppu ning pressisin korraliku enesetunde ja kiirusega lõpuni.
Hea koha nurjas, aga saamatus mõned kilomeetrid peale starti (kohe sõidu pikima kruusalõigu alguses), jäin ühe suure grupi (kohad hinnanguliselt 70 ?? -110 ???) lõpu hiilima, kui äkki üllatusena avastan, et minu ees on mõned mahajääjad ning korraliku tolmupilve üleskeerutanud megapunt oma 30-40m kaugusel, wtf?. Punnitasin, mis ma punnitasin, põlluvahel vastutuult enam vahe väiksemaks ei läinud, nõrk, nõrk. . Jõin-sõin, lasin tirri ning mingi aja pärast oli teine hiigelgrupp mu kannul (kus Rivo esimeste seas tööd rabas). Sõidu keskpaigaks olin ka selle pundi keskele vajunud, korra samblikke väga lähedalt näinud ning mitte ei leidnud seda kiirust mis Rõuges.
Õnneks Kõrvemaa keskus äratas, ning finišini suutsin jälle pingutada. Kui nüüd mõelda, siis rada võinuks pikem olla
Tüüpiline üleriigiline massispordi seeriavõistlus! Konseptsioon näeb ette, korraldada võistlusi erinevates Eesti regioonides. Teine oluline omapära on suur osavõtjaskond. Kolmandaks tulevad mängu konkreetse etapi korraldaja isiklikud (majanduslikud?) eelistused võistluskeskuse asukoha ja rajaplaneerimise osas. Neid kolme tegurit arvesse võttes ei ole võimalik siin Põhja-Eestis korraliku Elioni sarja rada teha. Kurb:(
On ikka võimalik, loe siit: LINK. Ise kahjuks Jõelähtmel haiguse tõttu ei osalunud aga kuuldavasti olevat väga hea võistlus olnud (raja mõistes).kalari kirjutas:... ei ole võimalik siin Põhja-Eestis korraliku Elioni sarja rada teha. Kurb:(
If everything's under control, you're going too slow!
Kuule sõber, arvesta ikka osavõtjate arvuga! Mina osalesin Jõelähtmel. Rada oli mõnus, suures osas ehtne ja totaalne singel aga üle paarisaja osavõtja sinna peale ei mahu!KaupoR kirjutas:On ikka võimalik, loe siit: LINK. Ise kahjuks Jõelähtmel haiguse tõttu ei osalunud aga kuuldavasti olevat väga hea võistlus olnud (raja mõistes).kalari kirjutas:... ei ole võimalik siin Põhja-Eestis korraliku Elioni sarja rada teha. Kurb:(
Minule meeldis. Tundub, et see on küll ebapopulaarne seisukoht, aga mulle ikkagi meeldis. Mõned asjad korralduslikus pooles oleks võinud paremad olla (eriti just lühikese maa sõidus, kus üks punt valesti pani) aga kokkuvõttes hea. Stardi gruppidesse jagamine oli täitse Ok. Polegi kunagi nii eest startida saanud. Kõik tõusud olid rattaseljas võetavad, ühtegi järjekorda/troppi rajal ei näinud. Ainult küta, kui jaksad.
Rada, hmm, enamus meeldis, lõpp parem kui algus. Täielik möödapanek, tõrvatilk ja häbiplekk oli see lõputu kruusa"lõik". Algul vedasin paar km seal punti, siis hoidsin ennast grupi peas aga kruusakas ei taht ikka ära lõppeda. Ühel hetkel tekkis lihtsalt psühholoogiline sein ja kukkusin läbi grupi ja jäin pidama 50m grupist alles. Edasi läks kõik ülesmäge. Alates sellest, kui lõpuni oli ~17km läksin meie punti vedama, vahepeal oli seljataga ikka päris arvestatav seltskond, aga vaikselt kukkusid vist seljatagant ära, eest püüdsin siis üksikuid ja kaksikuid ja ühe kolmiku vist ka, alles 3 km enne lõppu läks 3 rahvast mööda.Viimasest mäest ülesse minekul tõmbasin grupi vist lõplikult lõhki sest grupifinissit õnneks ei tuld. Enesetunne väga hea, aeg 2.02.
Mis oli hea veel, oli see, et välja arvata see kruusakas, oli mujal täitsa võimalik oma sõitu teha, keegi ei ikaldund ja kui jalga oli, pold gruppi vist vaja :=)
Igatahes ka seeaasta ma Elvasse ei tule.
Mis oli hea veel, oli see, et välja arvata see kruusakas, oli mujal täitsa võimalik oma sõitu teha, keegi ei ikaldund ja kui jalga oli, pold gruppi vist vaja :=)
Igatahes ka seeaasta ma Elvasse ei tule.
Ratas on minu hobi, mitte elu
Ei meeldinud mullegi see pikk kruusalõik. Sain sealt oma laksu kätte (pulss oli pidevalt punases) ja taastumine sealt võttis väga pikka aega. Selleks ajaks olid juba must väga paljud möödunud. Tõesti on raske peale Haanjat kiitvaid sõnu sellele maratonile anda, samas olen Gunnariga nõus, et seal oli peale KRUUSA lõiku võimalik oma sõitu sõita.
kui huvi on, miks mitte
www.westlineteam.com
www.westlineteam.com
tundub, et mulle sõit sobis hoolimata crossmarki kummidest ja tsainiku jaoks ilmselgelt liiast olevast 5ndast järjestikusest võistlusnädalavahetuses. stardis oli tunne kehva ja kuni kruusani olin vist oma stardigruppist viimaste hulgas. kruusal osutus aga jalg eessõitjatega võrreldes päris heaks , vedasin mitu punti kokku ja üritasin neid ka külgtuules maha raputada, mis aga ebaõnnestus tuues kaasa ebasportlikku frustratsiooni. vabandused tagarippunutele üle õla ülbitsemise pärast .
ülejäänud sõit kulges vahelduva eduga päris heas tempos kuni viimase kolme kilomeetrini kus ma vaid surin. päästev finish saabus 2.04 möödudes.
kahjuks polnud katsumused sellega lõppenud: kui rada õnnestus veel kuidagi alistada, siis nn. supist minu tahtejõud küll üle ei käinud.
kokkuvõte: ebameeldivaima enesetunde,raja ja supiga elion siiani, samas parima lõpukohaga. seega üldjoontes võib vist rahule jääda, aga tundub, et tuleb teha otsustav valik kas jätkata hoogsat trenni ja surra finishite eel või lasta jalga lõdvemaks, et pöörduda tagasi rõuge ja mulgi finishinaeratuste juurde
edit: kus oli hoiatuslippudega korraldajate esindaja veetakistuse ees ???? paremalt äärest tulles oleks mul peaaegu õnnestunud sealt järsakust väga korralikult kägarasse panna
edit2: diplom jäigi leidmata, mitte et see mind väga kurvastaks, aga korraldus ei suutnud selle leidmist küll mitte kuidagi lihtsustada.
ülejäänud sõit kulges vahelduva eduga päris heas tempos kuni viimase kolme kilomeetrini kus ma vaid surin. päästev finish saabus 2.04 möödudes.
kahjuks polnud katsumused sellega lõppenud: kui rada õnnestus veel kuidagi alistada, siis nn. supist minu tahtejõud küll üle ei käinud.
kokkuvõte: ebameeldivaima enesetunde,raja ja supiga elion siiani, samas parima lõpukohaga. seega üldjoontes võib vist rahule jääda, aga tundub, et tuleb teha otsustav valik kas jätkata hoogsat trenni ja surra finishite eel või lasta jalga lõdvemaks, et pöörduda tagasi rõuge ja mulgi finishinaeratuste juurde
edit: kus oli hoiatuslippudega korraldajate esindaja veetakistuse ees ???? paremalt äärest tulles oleks mul peaaegu õnnestunud sealt järsakust väga korralikult kägarasse panna
edit2: diplom jäigi leidmata, mitte et see mind väga kurvastaks, aga korraldus ei suutnud selle leidmist küll mitte kuidagi lihtsustada.
Viimati muutis kaarelk, 04. 06. 2007. 07:27, muudetud 1 kord.
Mulle ka Aegviidu meeldis. Isegi kruusakad meeldisid. Need kes küngastel ette trügisid jäid seal maha. Mõnus. Ja sõita sai kogu aeg, mitte nagu Rõuges kus üks järjekord teise otsa (vana Haanja oli parem). Kirsa ära virise, sõida Hansapanka ja naudi et peale sinu veel 10 matsi. Elionil tuleb 1000 nägu vanuses 16...70 ja ei ole normlaane et 50 kilomeetrit on neile künklikku singlit. Ja kui oli lahja siis saab alati kiirmini sõita.
- vigurivänt
- Rattur
- Postitusi: 798
- Liitunud: 27. 09. 2004. 07:49
Vaadake seebikaklõpse äkki jäi mõni peale.Mulle see maraton ka üldse ei meeldinud,Rõuge oli ikka hoopis teine tera,seal sain vähemalt osaleda,Aegviidus pidin pealtvaataja olema
Tark ei torma!
Polnud hullu midagi, sai ka läbi sõidetud. Algus oli väga hea, sai oma grupis (601 - 800) 5-6 mehega eest minema ja kulgesime kuni ootamatu veekraavini seal siis kukkumine, mille tulemusena tagumine käikar paindus nii kõveraks, et rattast kõige kaugemas ääres käis ikka vastu kodaraid, kuna kohe seda ei pannud tähele, siis hiljem ei raatsinud seisma jääda, sõitsin edasi ja käike vahetasin ainult eest. Õnneks tuli järsem tõus, mille otsas sai maha tuldud ja asi sirgeks painutatud. Hea punt oli läinud.
Edasi läksin üksi, noppides eelmise gruppi langenuid sõdureid. Mingil hetkel taha vaadates avastasin seljatagant tõsise pundi rattureid. Pakkudes teed ja töötegemisvõimalust ka teistele, siis tänati mind viisakalt Hea töö eest. Jäi mulje, et mehed puhkasid juba pikemat aega minu tuules.
NR 601 tänud heade sõnade eest. küsimus kaua tuules olite.
peale seda läks asi juba lihtsamaks, sai ju grupis kulgetud.
Edasi läksin üksi, noppides eelmise gruppi langenuid sõdureid. Mingil hetkel taha vaadates avastasin seljatagant tõsise pundi rattureid. Pakkudes teed ja töötegemisvõimalust ka teistele, siis tänati mind viisakalt Hea töö eest. Jäi mulje, et mehed puhkasid juba pikemat aega minu tuules.
NR 601 tänud heade sõnade eest. küsimus kaua tuules olite.
peale seda läks asi juba lihtsamaks, sai ju grupis kulgetud.
Sõidaks kõigist kiiremini, kuid ei jõua!!!
Mina siis see 601 mees. Sina olid siis see vend kes mulle natuke puhkust andis. Ma olin nimelt seda punti juba päris pikalt vedanud. Kaua me su taga ei istunud, 2 kilti vast võibolla ka kauem, ei mäleta enam. Millal see suur punt ära lagunes? Ega mul aega taha vahtida eriti polnud, tuli panna.marx 77 kirjutas:Polnud hullu midagi, sai ka läbi sõidetud. Algus oli väga hea, sai oma grupis (601 - 800) 5-6 mehega eest minema ja kulgesime kuni ootamatu veekraavini seal siis kukkumine, mille tulemusena tagumine käikar paindus nii kõveraks, et rattast kõige kaugemas ääres käis ikka vastu kodaraid, kuna kohe seda ei pannud tähele, siis hiljem ei raatsinud seisma jääda, sõitsin edasi ja käike vahetasin ainult eest. Õnneks tuli järsem tõus, mille otsas sai maha tuldud ja asi sirgeks painutatud. Hea punt oli läinud.
Edasi läksin üksi, noppides eelmise gruppi langenuid sõdureid. Mingil hetkel taha vaadates avastasin seljatagant tõsise pundi rattureid. Pakkudes teed ja töötegemisvõimalust ka teistele, siis tänati mind viisakalt Hea töö eest. Jäi mulje, et mehed puhkasid juba pikemat aega minu tuules.
NR 601 tänud heade sõnade eest. küsimus kaua tuules olite.
peale seda läks asi juba lihtsamaks, sai ju grupis kulgetud.
There are no races, only countries of people Chuck Norris has beaten different shades of black and blue.
Minule rada väga meeldis, kellel jõudu oli sai sõita, mitte ummikutes ja järjekordades passida. Möödasõitudega probleeme ei olnud, jooki anti TP-des normalselt, laskumised vajasid julgust ja tehnilisi oskusi, turnimist jätkus küllaga, künklikke perseväristus lõikusid peaaegu ei olnudki. Finishis ootas saun! Söök ei olnud suurem asi, diplomit ei saanud. Muideks Sigvard sõitis jäiga kahvliga
Tehnilise külje pealt oli see rada ikka väga vähenõudlik. Suusarajalaskumisi ei saa eriti tehnilisteks pidada. Rada oli kiire ja kuivus tegi selle veel kiiremaks. IMHO kipuvad tihti ummikud ja järjekorrad tekkima ka sellest, et kruusalaksajad ei jaksa mingil seletamatul põhjusel metsa all sõita. Ja ma ei räägi mingist juurikalisest rajast vaid tavalisest metsateest, mis võib küll olla natuke ebatasane. Treenige rohkem metsa all ja vähem mööda asfalti ja kruusaNero kirjutas:Minule rada väga meeldis, kellel jõudu oli sai sõita, mitte ummikutes ja järjekordades passida...laskumised vajasid julgust ja tehnilisi oskusi, turnimist jätkus küllaga...
Kokkuvõttes on Kõrve rada EEC sarjas kõige suurema arengupotentsiaaliga, sest materjali seal kandis on kamaluga. Eelnevast tulenevalt on see ka hetkel IMHO kõige lihtsam rada sarjas.
Positiivse külje pealt mainiks viitstarti, mis minu arvates on hea variant lahendamaks alguse troppe. Kui ajavõtu värgi ka sujuvaks saaks, siis võiks seda põhimõtet rakendada vel mõne kitsa algusega etapi puhul.
Viimati muutis Mati, 04. 06. 2007. 09:48, muudetud 1 kord.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Toimus väljaspool suuremaid asulaid => maastikusõit!Kirsa kirjutas:Mis asi see nüüd siis oli?!
Selle võidusõidu korraldajad võiksid küll kaaluda ürituse mujal läbi viimist, kus maastkusõiduga pisut rohkem pistmist oleks. Sealjuures ei olnud minu jaoks kõige jamam mitte kruusa peal sõit vaid mõttetu tolmavatel metsateedel uhamine. Samas kohas võiks võistlust korraldada juhul kui eelnevalt oleks garanteeritud nädalane sadu ja see, et lisaks metsateel uhamisjõule oleks vaja ka pisutki rattavalitsemise oskust. Seekord oli tegemist vaid toore jõu võistlusega. See on minu arvamus.
leitud pump
Leidsin raja ~40 km pumba koos kinnitusega. See oli kellelgi eraldunud tõenäoliselt koos joogipudeli hoidjaga. tagastan heameelega omanikule. Helista 5067590
heiki
heiki
Leidsin kiiver ja kindad.
Kaotajad helistage: 5043848, Aleks
Ma usun, et te mõlemad teadsite juba kolm aastat tagasi, mis asi on Tallinna rattamaraton või Kõrve rattasõit. Ja rohkem, kui kolm aastat teate ka seda, et inimesed, kes (väga) harva rattaga sõidavad nautisid eilset rada oluliselt rohkem, kui muda, juurikaid ja lõputuid raputavaid põlluservi. Tundkem rõõmu sellest, et meil on valikumõimalusi.Albert kirjutas:Toimus väljaspool suuremaid asulaid => maastikusõit!Kirsa kirjutas:Mis asi see nüüd siis oli?!
Selle võidusõidu korraldajad võiksid küll kaaluda ürituse mujal läbi viimist, kus maastkusõiduga pisut rohkem pistmist oleks.
Viimati muutis Oliver, 04. 06. 2007. 12:04, muudetud 1 kord.
Arvan ise ka, et vähemalt pooltele, st enamusele peale 500 lõpetanutele tegelikult rada meeldis, see, et 100-400 enamus viriseb, ei tähenda, et rada rahvamaratoni jaoks halb oleks. Esisada sõidab kõike ja eriti virisema ei kipu.
Kokkuvõttes korraldajate silmis võib küll tõenäoselt üritust kordaläinuks lugeda.
Kokkuvõttes korraldajate silmis võib küll tõenäoselt üritust kordaläinuks lugeda.
Ratas on minu hobi, mitte elu
Njah, mul kolleegid, kes täpselt sellised pühapäevasõitjad pidasid Kõrve rada lihtsaks. On see nüüd hea või halb, ei oska öelda.Oliver kirjutas:...Ja rohkem, kui kolm aastat teate ka seda, et inimesed, kes (väga) harva rattaga sõidavad nautisid eilset rada oluliselt rohkem, kui muda, juurikaid ja lõputuid raputavaid põlluservi. Tundkem rõõmu sellest on meil on valikumõimalusi.Albert kirjutas:Toimus väljaspool suuremaid asulaid => maastikusõit!Kirsa kirjutas:Mis asi see nüüd siis oli?!
Selle võidusõidu korraldajad võiksid küll kaaluda ürituse mujal läbi viimist, kus maastkusõiduga pisut rohkem pistmist oleks.
Samas leian, et konstruktiivne kriitika on alati teretulnud. Meenutagem aega, kus Kõrve sõit oli puhtalt mööda kruusa ja suusaradu. Peale paariaastast "virisemist" tekkisid juurde esimesed singlid jne. Ja see on kokkuvõttes KÕIGILE MEELDINUD!
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
mina pean küll ausalt tunnistama, et mulle meeldis. Mõnusalt kiire rada, kus tegelikult ei olnud pea kordagi põhjust jalga maha panna ja ei pidanud kaua kannatama. Noh, see lauda juurest mööda kruusatee ei olnud ka nii pikk, et oleks midagi hullu olnud. Ja ülejäänud sellised kõva pinnasega männimetsa alused teed mulle kohe meeldivad ning liivarajadki olid omamoodi mõnusad.
Ma loodan, et Ivar ei pahanda, kui ma ütlen, et mulle meeldis isegi väheke paremini, kui Rõuge, kus mina pool maad poriaukudest kõrvalt mööda pidin jooksma ja ikka teravalt ilmataati vandusin, kes raja sõidetamatuks muutnud oli. Olen küll ka mõnel H100-l käinud, aga Rõuge oli Elioni kohta minu jaoks liiast.
Ja ikka hulka parem ja vaheldusrikkam rada, kui elvas, kus seda kruusajama jätkub minusuguste jaoks kolmeks tunniks ja jahedamaid metsaradu peaaegu ei olegi.
Ma loodan, et Ivar ei pahanda, kui ma ütlen, et mulle meeldis isegi väheke paremini, kui Rõuge, kus mina pool maad poriaukudest kõrvalt mööda pidin jooksma ja ikka teravalt ilmataati vandusin, kes raja sõidetamatuks muutnud oli. Olen küll ka mõnel H100-l käinud, aga Rõuge oli Elioni kohta minu jaoks liiast.
Ja ikka hulka parem ja vaheldusrikkam rada, kui elvas, kus seda kruusajama jätkub minusuguste jaoks kolmeks tunniks ja jahedamaid metsaradu peaaegu ei olegi.
Kuigi rada oli profiililt ja sõidutehniliselt kergemapoolne, polnud tegemist siiski kerge võistlusega.
Ka minule, kui Võrumaa mehele, meeldivad rohkem suuremad künkad ja metsarajad, polnud siiski sellel rajal häda midagi.
Igasuguseid radu on vaja - nt. Rõuge vs. Elva!
Kui oled kõva mees sõidad ja võidad kõikjal!
Saigi veidi lihtsamalt õhtule
Paljude raskema raja nõudjate nimesid Rõuge Tuuri nimekirjast kahjuks ei leia? Poisid milles asi? Ons ju eelseisev Rõuge Tuur kindlasti üks Eestimaa tõsisemate parameetritega maastikuvõistlusi.
Ka minule, kui Võrumaa mehele, meeldivad rohkem suuremad künkad ja metsarajad, polnud siiski sellel rajal häda midagi.
Igasuguseid radu on vaja - nt. Rõuge vs. Elva!
Kui oled kõva mees sõidad ja võidad kõikjal!
Saigi veidi lihtsamalt õhtule
Paljude raskema raja nõudjate nimesid Rõuge Tuuri nimekirjast kahjuks ei leia? Poisid milles asi? Ons ju eelseisev Rõuge Tuur kindlasti üks Eestimaa tõsisemate parameetritega maastikuvõistlusi.
Ega tehniliselt keeruline ei ole ainult püstloodis singel juurikatel, kus perse üle istme 5km/h alla ukerdad. Kiirusel 45+ oli ikka päris põnevaid üllatusi. Ja rattavalitsemist oli oi kuidas vaja Selle raja tegi huvitavaks just suured kiirused laskumiste lõpus, kus tuli järsku maha pidurdada ja kurvi kallata. See käis nii mõnelegi üle jõu. (sõitsin 200-300)AndreK kirjutas:MillisedNero kirjutas:laskumised vajasid julgust ja tehnilisi oskusi
Ei saanud aru mis suurtel metsahuntidel jõudu nõudva raja vastu on. Olin meeldivalt üllatunud, et sain rajal pingutada ja pulsi üles. (metsamehi tuules vedades )
Sellised singlid ja nikerdamised meeldivad mullegi, ainult väikese seltskonnaga ja meelelahutuseks
Ärge seda juttu jumala eest solvanguna võtke, lihtsalt teistsuguseid on kah olemas.
Vot nüüd ei leia seostveiko kirjutas:Mati kirjutas:Njah, mul kolleegid, kes täpselt sellised pühapäevasõitjad pidasid Kõrve rada lihtsaks.Sinu kolleegid?Finishiprotokoll kirjutas:1. Kukk Sigvard
2. Maasikmets Alges
3. ...
Ei ole, see "kõigile" on sama filosoofiline väide kui see, et "osadele kindalasti ei ...". Faktilist iga-jumala-võistleja-küsitlust pole keegi vast teinud. Aga tähte on ju ikka hea näridaveiko kirjutas:Oled selles 100% veendunud, et KÕIGILE?Mati kirjutas:KÕIGILE MEELDINUD!
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Vaadake, iga võistlus peab midagi ka vastu pakkuma, mingi elamuse või muu meeldejääva asja näol - Aegviidu seda ei teinud.
Selgituseks, et kruus mulle isegi meeldis, seal ma olin kiire.
Ma arvan et see esimese pika kruusa meeldivus sõltub väga tugevalt sellest mis punti sa satud! Mina sattusin hea karusselli peale istuma, mille ma ise käima vedasin ja ka 2 korda eest läbi käisin. Meil oli kogu selle pika kruusa väga hea punt ja ainult püüdsime eessõitjaid. Natuke hiljem pööras see kruus veel allamäge ja allatuult, ma olin parasjagu ees ja täielik lust oli lasta.
Aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida. See rada ei nõudnud sinult midagi - ei tehnilisi oskusi, ei vastupidavust, ei tehniliselt heas korras ratast ega hea pidamise kummi. See kas sa nendel kuivanud mudarööbastel käna käid või ei käi - see kõik jäi puhta juhuse valdkonda. Samuti ei pakkunud rada ka midagi vastu - ei vaateid ega mõnusaid laskumisi või magusaid maasikaid.
Negatiivselt hämmastas ka korraldus, supi söömiseks pidid ei tea kuhu jalutama ning autasustamise nägemisest võisid siis suu puhtaks pühkida.
Oma kehvemat kohta ma ei pane üldse raja süüks - tegin reedel oma tervisele veidi liiga ja olin juba stardis väsinud. Ma arvan et selle jama puudumisel oleks koht olnud sama mis Rõuges.
Lihtsalt kokkuvõtvalt jäi sellest sõidust selline mõttetu tunne.
Väga mõttetu oli mul Tartust tulla ja pikk maa maha kimada ning sama tühja tundega tagasi kimada.
Teiseks tundus et see on Tallinna meeste "isiklik" rada, terve rivi "vihaseid" kodanikke oli kohale tulnud ja kui midagi halvasti ütled selle võistluse kohta siis võetakse isiklikult.
PS! Oliverile: Olin 4-s kord kõrves ja teadsin ette tõesti mis mind ootab, aga kui meenutame siis eelmistel aastatel oli rada märg, mis annab sellele rajale kõvasti kaasa.
PPS! See kõik on minu tagasihoidlik arvamus ja ei tohiks kedagi kõigutada, kellele üritus väga meeldis.
Selgituseks, et kruus mulle isegi meeldis, seal ma olin kiire.
Ma arvan et see esimese pika kruusa meeldivus sõltub väga tugevalt sellest mis punti sa satud! Mina sattusin hea karusselli peale istuma, mille ma ise käima vedasin ja ka 2 korda eest läbi käisin. Meil oli kogu selle pika kruusa väga hea punt ja ainult püüdsime eessõitjaid. Natuke hiljem pööras see kruus veel allamäge ja allatuult, ma olin parasjagu ees ja täielik lust oli lasta.
Aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida. See rada ei nõudnud sinult midagi - ei tehnilisi oskusi, ei vastupidavust, ei tehniliselt heas korras ratast ega hea pidamise kummi. See kas sa nendel kuivanud mudarööbastel käna käid või ei käi - see kõik jäi puhta juhuse valdkonda. Samuti ei pakkunud rada ka midagi vastu - ei vaateid ega mõnusaid laskumisi või magusaid maasikaid.
Negatiivselt hämmastas ka korraldus, supi söömiseks pidid ei tea kuhu jalutama ning autasustamise nägemisest võisid siis suu puhtaks pühkida.
Oma kehvemat kohta ma ei pane üldse raja süüks - tegin reedel oma tervisele veidi liiga ja olin juba stardis väsinud. Ma arvan et selle jama puudumisel oleks koht olnud sama mis Rõuges.
Lihtsalt kokkuvõtvalt jäi sellest sõidust selline mõttetu tunne.
Väga mõttetu oli mul Tartust tulla ja pikk maa maha kimada ning sama tühja tundega tagasi kimada.
Teiseks tundus et see on Tallinna meeste "isiklik" rada, terve rivi "vihaseid" kodanikke oli kohale tulnud ja kui midagi halvasti ütled selle võistluse kohta siis võetakse isiklikult.
PS! Oliverile: Olin 4-s kord kõrves ja teadsin ette tõesti mis mind ootab, aga kui meenutame siis eelmistel aastatel oli rada märg, mis annab sellele rajale kõvasti kaasa.
PPS! See kõik on minu tagasihoidlik arvamus ja ei tohiks kedagi kõigutada, kellele üritus väga meeldis.
Ma oleks heameelega ise 3h tahtnud sõita ja pingutada kogu selle aja vältel.raulk kirjutas:Kuule Kirsa !
Mida sa ütled kohal 950 lõpetanud kodanikule,
kes läbis raja 3 tunniga ja tundis tõelist pingutust ?
Et müügu ratas maha või ?
Või arvad et kõik kes kaotavad võitjale rohkem kui 10 minutit
peavad matkadistantsile kolima ?
Kõikidel teistel elionidel on küllalt kodanikke kes sõidavad pealt 4 tundi ja nad tulevad järgmine kord jälle.
Jah mehed, lõpptulemus on ikka see, et järgmine aasta oleme taas joonel .
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Kellele ema, kellele tütar. Jätkem inimestele, sh Kirsale alles õigus vabalt oma arvamust avaldada. Kui talle ja veel mitmetele see rada midagi ei pakkunud, siis osalejate arv näitab, et paljudele see siiski midagi pakub. EEC on rahvaspordisari ja selline nagu Aegviidu/Kõrve on, on tal oma koht vägagi olemas. Minuarust ideaalne koht algajale harratajale pisiku saamiseks.
Endale pakkus rada kolme minule kõige vastikumat/raskemat tüüpi rajakatet ühes sõidus korraga - liiva, saepuru ja suurte kividega kruusa. Ja üllatuseks seekord ka senini elu parimat EEC kohta, kuna eelistan Rõuge vaheldusrikkust Kõrve kihutamisele.
Endale pakkus rada kolme minule kõige vastikumat/raskemat tüüpi rajakatet ühes sõidus korraga - liiva, saepuru ja suurte kividega kruusa. Ja üllatuseks seekord ka senini elu parimat EEC kohta, kuna eelistan Rõuge vaheldusrikkust Kõrve kihutamisele.
Ettepanekuid-tähelepanekuid:
Mulle rada meeldis, vaheldusrikas. Liivased kurvid andsid vihjeid, mida veel sõiduoskuses lihvida. Oli grupisõitu, oli üksi uhamist, mingit jokutamist ei olnud ja kes kukkus, see tegi seda üksi ja oma lõbuks.
Kaks tundi oli täiesti piisav pikkus, ma ei näe põhjust rada selleks pikendada, et kauem rajal olla. Rada lühem - sõida kiiremini. Või pane telliskivid kotti.
Stardikorraldus oli minuarvates väga mõistlik, see viitstart vähendas kõvasti rüsinat. Ainult need koridoride numbripostid oleksid võinud kõrgemad olla, kaugemal kui viis rattapikkust polnud neid massi tagant näha. Ja lätlased ei hammustanud seda kohe läbi, et peab vähe tagapool seisma ja II grupi enne läbi laskma, nende jaoks kostis translatsioonivõrgust ainult "five minutes to start very nice" ja muust nad aru ei saanud. Et me oleme nüüd internatsionaalsed, pange koos numbriga ümbrikutesse ingliskeelset infot ka
Ja see "Tallinna-meeste õigustamise jutt"... nomaietea... ma ei oska küll Haanja rajast rohkem rõõmu tunda kui Kõrve omast ja sel pole mitte midagi pistmist sellega, kui kaugel see kodust on.
Mulle rada meeldis, vaheldusrikas. Liivased kurvid andsid vihjeid, mida veel sõiduoskuses lihvida. Oli grupisõitu, oli üksi uhamist, mingit jokutamist ei olnud ja kes kukkus, see tegi seda üksi ja oma lõbuks.
Kaks tundi oli täiesti piisav pikkus, ma ei näe põhjust rada selleks pikendada, et kauem rajal olla. Rada lühem - sõida kiiremini. Või pane telliskivid kotti.
Stardikorraldus oli minuarvates väga mõistlik, see viitstart vähendas kõvasti rüsinat. Ainult need koridoride numbripostid oleksid võinud kõrgemad olla, kaugemal kui viis rattapikkust polnud neid massi tagant näha. Ja lätlased ei hammustanud seda kohe läbi, et peab vähe tagapool seisma ja II grupi enne läbi laskma, nende jaoks kostis translatsioonivõrgust ainult "five minutes to start very nice" ja muust nad aru ei saanud. Et me oleme nüüd internatsionaalsed, pange koos numbriga ümbrikutesse ingliskeelset infot ka
Ja see "Tallinna-meeste õigustamise jutt"... nomaietea... ma ei oska küll Haanja rajast rohkem rõõmu tunda kui Kõrve omast ja sel pole mitte midagi pistmist sellega, kui kaugel see kodust on.
Ma arvan, et rada sõltub ka ilmast. Kui eelmine aasta oli sama rada kohati porine ja libe, siis see aasta kuiv. No mis teha? Arvan, et midagi. Eks järgmine aasta on jälle teistmoodi olud ja paneme edasi. Võistlus on võistlus ja pead andma endast 100% igal rajal. Tingimused on ju kõigil samad.m6mm kirjutas:Ettepanekuid-tähelepanekuid:
Mulle rada meeldis, vaheldusrikas. Liivased kurvid andsid vihjeid, mida veel sõiduoskuses lihvida. Oli grupisõitu, oli üksi uhamist, mingit jokutamist ei olnud ja kes kukkus, see tegi seda üksi ja oma lõbuks.
Kaks tundi oli täiesti piisav pikkus, ma ei näe põhjust rada selleks pikendada, et kauem rajal olla. Rada lühem - sõida kiiremini. Või pane telliskivid kotti.
.......
Ja see "Tallinna-meeste õigustamise jutt"... nomaietea... ma ei oska küll Haanja rajast rohkem rõõmu tunda kui Kõrve omast ja sel pole mitte midagi pistmist sellega, kui kaugel see kodust on.
see rattasõit on viinud kõik mu finantsid ja .....
Kindlasti mitte, see oleks halvim valik. Järgmine aasta sõidab ta taas sama ajaga, aga siis on see matkadistants. Ja teine distants tuleks tõesti kahele ringile venitada. Võitja aeg 3 tundi. Ja asi igati korralik. Lihtsalt maraton vajab maratoni nime saamiseks ka rada ja sõitu. 1.45 pole ju mingi maratoni aeg. Isegi krossi sõidetakse aeg-ajalt kauem.raulk kirjutas:Kuule Kirsa !
Mida sa ütled kohal 950 lõpetanud kodanikule,
kes läbis raja 3 tunniga ja tundis tõelist pingutust ?
Et müügu ratas maha või ?
Või arvad et kõik kes kaotavad võitjale rohkem kui 10 minutit
peavad matkadistantsile kolima ?
Flat is Boring
Mul jäi samasugune mõttetu tunne, kohale kimasin küll lühema maa tagant Tallinnast. Tartu võistlustel osaledes pole kunagi sellist tunnet jäänud, isegi mitte pärast eelmise Tartu rattamaratoni valusat kukkumist.Kirsa kirjutas: Lihtsalt kokkuvõtvalt jäi sellest sõidust selline mõttetu tunne.
Väga mõttetu oli mul Tartust tulla ja pikk maa maha kimada ning sama tühja tundega tagasi kimada.
Ise jäin küll täitsa raule ja järgmine aasta kindlasti jälle stardis. Eelmine aasta sai starditud 1200+ kohalt ja lõpus 830 kanti lõpetatud ja see aasta 667 ja lõpetatud 422 siis arengut on ja minusugesele algajale oli see sõit piisavalt kurnav. Tänud kodanikule 668 vist oli kellega ma enamsue teekonnast koos sõitsime ja lõpetasime ning neile kellega sai ees tööd tehtud ja väheke ka neile kui pakkusid, et väheke veaks siis viisakalt ära öeldi aga pole hullu eks järgmine kord proovin maha raputada Ühtedest nii sai lahti kui ees sõitjaid püüdma hakkasime. Kahjuks pidin sellest heast grupist maha jääma tänu oma õnnetule käigu vahetusele ja jooksis kett eest maha ning läinud nad olidki. Söögi poole ma seekord üldse ei läinudki polnud nagu nälga peal oli veel reedesest sõbra pulmast piisavalt shitt olla.
Edu järgmise korrani.
Edu järgmise korrani.
Tiguliikur
Hull andmine käib siin teemal hea/halb, lihtne/raske rada. Ma ei saa aru. Kui regate ennast mingile Elioni etapile, siis ju valdavale enamusele siin kirjutajatest ei ole see mitte esmakordne ettevõtmine. No peaks ju enam-vähem teada olema, mis rajaprofiiliga võistlus tuleb. Eelmine aasta oli rada märg ja libe - seekord täiesti kuiv. Eelmise aasta ja seekordse sõidu võitja aeg oli erinevusega 1 sekund. Ehk siis ei ole mõtet taga nutta 2 nädalast vihmaperioodi, et rada raskemaks muuta - kes sõita oskab, teeb seda niikuinii ja tagapool esisada on vingujaid alati - see on fakt. Elion on RAHVASPORDI sari ja kõigil omameelest professionaalidel ei ole mõtet sellest osa võtta, kui pärast finišit pole peale nutu ja hala midagi muud positiiveset kuulda. Isiklikult minule see eri stardigruppide värk ei istunud, kuna sattusin suht oma grupi lõppu. Oli kruusal kihutamist ja singlimoodi asju. Tõuse ju ka oli, millel surijaid piisavalt näha oli. Koht nõks pärast 200 oli hooaja s****m aga ei hakka korraldajaid või vanajumalat või maeitea keda kiruma. Järgmine aasta ikka platsis, misiganes ELIIT ka sellest võistlusest ka ei arvaks.
Triathlete - a person who doesn't understand that one sport is hard enough...
- kristjan07
- Rattur
- Postitusi: 856
- Liitunud: 03. 04. 2004. 18:25
foorum on minu arust koht kus kõik võivad arvamust avaldada, nii et ärge hakake siin kellegi kallal võtma kui ta vingub vms.
võistluse kohta ütleks nii et mina ei loe teda ei nii heaks ega halvaks maratoniks...mul ei teinud vaeva see et pidin pesemas käima eemal teistes majades ja supp oli ka eemal...oligi hea et seda finishi koridori ja kommentaatori möla ei pidanud kuulama...võttes arvesse asukohta siis korraldus oli hea...kuigi rada endale ei meeldinud ja päris sellist maratoni tunnet küll ei saanud...sest ma ei mõista võistlust kus peab tugev olema et kruusa peal panna...kruusa asemel eelistaks maantee sõite...maraton võiks rohkem metsas olla...imelik vaadata kuidas kruusal mehed kõvad panevad nii et tolm taga aga tõusul lükka samu mehi kasvõi tagumikust et nad ülesse saaks ja tehnilisi oskusi ka ei ole...käike ei osata valida siis ragistatakse ja ollakse sunnitud hetkeks rattaseljast maha tulema...kuid jah ei ole vist ise tugev et kõigilt eest ära sõita
ahjaa minu arvates mõjutab ilgelt see ka kus stardid...et kui ikka oled 1-100 ja saad heade gruppidega kaasa siis naljalt sinna taha ei kuku ja ette saada on juba raske ja nagu Mati ütles:
võistluse kohta ütleks nii et mina ei loe teda ei nii heaks ega halvaks maratoniks...mul ei teinud vaeva see et pidin pesemas käima eemal teistes majades ja supp oli ka eemal...oligi hea et seda finishi koridori ja kommentaatori möla ei pidanud kuulama...võttes arvesse asukohta siis korraldus oli hea...kuigi rada endale ei meeldinud ja päris sellist maratoni tunnet küll ei saanud...sest ma ei mõista võistlust kus peab tugev olema et kruusa peal panna...kruusa asemel eelistaks maantee sõite...maraton võiks rohkem metsas olla...imelik vaadata kuidas kruusal mehed kõvad panevad nii et tolm taga aga tõusul lükka samu mehi kasvõi tagumikust et nad ülesse saaks ja tehnilisi oskusi ka ei ole...käike ei osata valida siis ragistatakse ja ollakse sunnitud hetkeks rattaseljast maha tulema...kuid jah ei ole vist ise tugev et kõigilt eest ära sõita
ahjaa minu arvates mõjutab ilgelt see ka kus stardid...et kui ikka oled 1-100 ja saad heade gruppidega kaasa siis naljalt sinna taha ei kuku ja ette saada on juba raske ja nagu Mati ütles:
Mati kirjutas:Treenige rohkem metsa all ja vähem mööda asfalti ja kruusa
Võib-olla on mulle jäänud vale mulje, aga kas isegi mitte Transalpil ja Salzkammergutil ei domineeri mitte kruus? S.t selliseid lõike nagu näiteks Haanja100-l on Häälimäe laskumine (metsaga kaetud mäele tehtud kitseradasid kasutades laskumine) näiteks Austria radadel ei ole; s.t mingi 3000m mäe puhul hakkab raja mingi sektsioon näiteks laviinitõkete vahelt ja siis tuleb sinka-vonka nii padrikus kui annab 1000m peale välja?kristjan07 kirjutas:tunnet küll ei saanud...sest ma ei mõista võistlust kus peab tugev olema et kruusa peal panna...kruusa asemel eelistaks maantee sõite...maraton võiks rohkem metsas olla...imelik vaadata kuidas kruusal mehed kõvad panevad nii et tolm taga aga tõusul lükka samu mehi kasvõi tagumikust et nad ülesse saaks ja tehnilisi oskusi ka ei ole
Point on selles, et kui MTB Euroopa Mekades kruus kõlbab, siis miks ta Eestis olla ei või.
Segasaun on siis, kui on puu- ja elektriküte.