Author Bike Challenge 2007
mmmmm, 13000 tõusumeetrit ja seitse üle 1000m ulatuvat tippu. Mnjaaaaaaa......
Treeni vähe, aga kvaliteetselt!
http://www.ccrotamobilis.ee
http://www.ccrotamobilis.ee
Natuke mõru pill tuleb alla neelata stardimaksu kallinemise näol:
standard* 2006. oli 165 euri, `07 tuleb 250 euri (enne 31.01.07.)
standard** oli 190 euri, `07 tuleb 340 euri (samuti enne 31.01.07. registr.)
Proloogi ei ole, selle asemel on lisandunud täisformaadis etapp.
Etapp 1 - 23.07.2007: Duszniki Zdrój (Poola) ? Kr?l?ky (Tsehhi),
Etapp 2 - 24.07.2007: Kr?l?ky (Tsehhi) ? Stronie Śląskie (Poola),
Etapp 3 - 25.07.2007: Stronie Śląskie (Poola) ? Bardo (Poola)
Etapp 4 - 26.07.2007: Bardo (Poola) ? Głuszyca (Poola),
Etapp 5 - 27.07.2007: Głuszyca (Poola) ? Teplice n/Metui (Tsehhi),
Etapp 6 - 28.07.2007: Teplice n/Metui (Tsehhi) ? Kudowa Zdrój (Poola).
standard* 2006. oli 165 euri, `07 tuleb 250 euri (enne 31.01.07.)
standard** oli 190 euri, `07 tuleb 340 euri (samuti enne 31.01.07. registr.)
Proloogi ei ole, selle asemel on lisandunud täisformaadis etapp.
Etapp 1 - 23.07.2007: Duszniki Zdrój (Poola) ? Kr?l?ky (Tsehhi),
Etapp 2 - 24.07.2007: Kr?l?ky (Tsehhi) ? Stronie Śląskie (Poola),
Etapp 3 - 25.07.2007: Stronie Śląskie (Poola) ? Bardo (Poola)
Etapp 4 - 26.07.2007: Bardo (Poola) ? Głuszyca (Poola),
Etapp 5 - 27.07.2007: Głuszyca (Poola) ? Teplice n/Metui (Tsehhi),
Etapp 6 - 28.07.2007: Teplice n/Metui (Tsehhi) ? Kudowa Zdrój (Poola).
Gravity is a Bitch
aga "valgete inimeste" standard***? masaaz lõbusate poolatipside osalusel, sellest ei kavatse kyll loobudaKuldar kirjutas:Natuke mõru pill tuleb alla neelata stardimaksu kallinemise näol:
standard* 2006. oli 165 euri, `07 tuleb 250 euri (enne 31.01.07.)
standard** oli 190 euri, `07 tuleb 340 euri (samuti enne 31.01.07. registr.).....
Pikalt kukalt sügada enam ei saa, varsti on soodusregamise aeg läbi .
http://www.mtbchallenge.com/es/
Tõotab tulla raskem ja huvitavam, kui BCh 2006. Seekord siis 6 etappi, ~400km'i horisontaalis ja ~12km'i vertikaalis.
http://www.mtbchallenge.com/es/
Tõotab tulla raskem ja huvitavam, kui BCh 2006. Seekord siis 6 etappi, ~400km'i horisontaalis ja ~12km'i vertikaalis.
Ma arvan, et igaüks, kes süsteemselt treenib. EEC kohad.. no esimesed 500 võiks julgelt sõita. Küsimus on ainult raja läbimisele kulutatud ajas. Eelmise aasta protokollis esimesel etapil kulus võitjal raja läbimiseks 4:07 ja viimasel mehel üle 9h. Seal oli selliseid paare küll, kes seda matkana võtsid. Pidasid mäetipus pikniku ja tegid pilte
Kui oled Tahkos käinud või H100 läbi sõitnud ei peaks üldse kahtlema.
Kui oled Tahkos käinud või H100 läbi sõitnud ei peaks üldse kahtlema.
No ei! Asi selles, et ma pole nii mitut päeva jutti sõitnud ja kuna kehakaal pole ratturile kohane(85), siis pigem kardaks krampe ja kestvust just päevade summas.erikr kirjutas:olts, kui peale lähed, saad minust parema koha. ja mina kavatsen "ära läbida".Olts kirjutas:Mis tasemega Elioni osaleja selle ära läbib?
see rattasõit on viinud kõik mu finantsid ja .....
Miks muretseda kehakaalu pärast. Olen sama kaaluga (83-85 kg) kaks korda üle Alpide sõitnud. Allamäge annab just eelise. Tähtis on õige ettevalmistus. Kehakaal on ainult üks komponent sinu tulemuslikuses.Olts kirjutas:No ei! Asi selles, et ma pole nii mitut päeva jutti sõitnud ja kuna kehakaal pole ratturile kohane(85), siis pigem kardaks krampe ja kestvust just päevade summas.erikr kirjutas:olts, kui peale lähed, saad minust parema koha. ja mina kavatsen "ära läbida".Olts kirjutas:Mis tasemega Elioni osaleja selle ära läbib?
Krampe karda siis, kui ei ole õigesti toitunud ja joonud nii võistluse käigus kui ka peale võistlust. Lisaboonusena soovitaks massazhi ning võimalusel kaks korda iga etapi õhtul + venitamised. Jõudu.
Väike märkus, et vist on mingil x ajal infot muudetud, tähtaeg on 28.02.07Kuldar kirjutas:Natuke mõru pill tuleb alla neelata stardimaksu kallinemise näol:
standard* 2006. oli 165 euri, `07 tuleb 250 euri (enne 31.01.07.)
standard** oli 190 euri, `07 tuleb 340 euri (samuti enne 31.01.07. registr.)
ja summad vastavalt 850/1350 PLN ehk 3470/5510 kr + ülekandetasu.
Ratas on minu hobi, mitte elu
tuuri läbib see kes endasse usub. on näide olemas ühe jalaga mehest, kes läbinud cape epicu, transalpi ja transrockies´i. ise nägin teda sõitmas 2005 transalpil, kus ühel päeval oli 5 km jalgsi ronimist ratas seljas mäetippu. suures osas rada seal puudus, roniti ühelt kivilt teisele. allatulek oli ka kohati jalgsi, sest kallak oli liiga järsk ja rada puudus. meie selle päeva aeg oli vist ca 6h, tema jõudis finishisse 4h hiljem. täiesti uskumatu tahtejõud.Olts kirjutas:No ei! Asi selles, et ma pole nii mitut päeva jutti sõitnud ja kuna kehakaal pole ratturile kohane(85), siis pigem kardaks krampe ja kestvust just päevade summas.
see müstline mees on Brett Wolfe.tarmo kirjutas: tuuri läbib see kes endasse usub. on näide olemas ühe jalaga mehest, kes läbinud cape epicu, transalpi ja transrockies´i. ise nägin teda sõitmas 2005 transalpil, kus ühel päeval oli 5 km jalgsi ronimist ratas seljas mäetippu. suures osas rada seal puudus, roniti ühelt kivilt teisele. allatulek oli ka kohati jalgsi, sest kallak oli liiga järsk ja rada puudus. meie selle päeva aeg oli vist ca 6h, tema jõudis finishisse 4h hiljem. täiesti uskumatu tahtejõud.
Transalp 2002 oli tal koos paarilisega tiimi nimeks "3 Shaved Legs".
Gravity is a Bitch
jah,Gunnar kirjutas:Väike märkus, et vist on mingil x ajal infot muudetud, tähtaeg on 28.02.07Kuldar kirjutas:Natuke mõru pill tuleb alla neelata stardimaksu kallinemise näol:
standard* 2006. oli 165 euri, `07 tuleb 250 euri (enne 31.01.07.)
standard** oli 190 euri, `07 tuleb 340 euri (samuti enne 31.01.07. registr.)
ja summad vastavalt 850/1350 PLN ehk 3470/5510 kr + ülekandetasu.
postitus on tehtud 07 juhendi tööversioonile tuginedes, mis tänu! Veikole eestikeelseks sai.
Sellest siis ka tagantjärele pisut eksitav info.
Gravity is a Bitch
Siit näeb ka trassi Google Earth'is. Isegi kõrgused iga 300m tagant. Ei midagi originaalset, aga päris sellist faili ise ei leidnud.
ABC trass
Ehk keegi teab, kuda finissist starti osavõtjad organiseeritakse, juhendis sellekohast märget ei leia. Tühised 15km, aga ikkagi.
ABC trass
Ehk keegi teab, kuda finissist starti osavõtjad organiseeritakse, juhendis sellekohast märget ei leia. Tühised 15km, aga ikkagi.
Ratas on minu hobi, mitte elu
ongi nii, et tühised. tugevam sõidab rattaga starti ja toob sõiduki ära. see on minu arusaamise järgi korraldajate poolne plaan. st ma ei oleta vaid olen näinud vastavasisulit infot korraldajalt.Gunnar kirjutas: Ehk keegi teab, kuda finissist starti osavõtjad organiseeritakse, juhendis sellekohast märget ei leia. Tühised 15km, aga ikkagi.
poolakeelsel algupärandil on trasside kaardid ja GPS statistika etappide kaupa:
dzień 1 jne. http://www.bikebrother.com/ride/bch2007_d1
polska for dummies, lesson 1:
Dzien dobre!
Tyskie!
Dobze!
dzień 1 jne. http://www.bikebrother.com/ride/bch2007_d1
polska for dummies, lesson 1:
Dzien dobre!
Tyskie!
Dobze!
Gravity is a Bitch
Eks sealt ma need välja kammisingi :)Kuldar kirjutas:poolakeelsel algupärandil on trasside kaardid ja GPS statistika etappide kaupa:
dzień 1 jne. http://www.bikebrother.com/ride/bch2007_d1
Ratas on minu hobi, mitte elu
Kui keegi on veel huvitatud Poola minemisest, siis võiks vabalt ühendust
võtta aadressil indrekabel@gmail.com või 55 18 525.
võtta aadressil indrekabel@gmail.com või 55 18 525.
Transport ABC-le
Eelinfoks, et eelmine post on aegunud.
Ise pole peale regamist oma energiat ABC peale kulutand, aga tegelt on tagumine aeg (või on see juba möödas) organiseerida transport Poola.
Variant B on olemas (oma auto + rattad sisse), aga ehk on keegi aktiivselt tegelend/tegelemas suurema transa organiseerimisega ja võtaks ka konkurente pardale :) Idee oleks pühapäeval Poola jõuda ja võistlusjärgsel esmaspäeval tööle jõuda.
Või on keegi transa puhul koopereerumisideele avatud kui praegu midagi orgunnima hakata?
Ise pole peale regamist oma energiat ABC peale kulutand, aga tegelt on tagumine aeg (või on see juba möödas) organiseerida transport Poola.
Variant B on olemas (oma auto + rattad sisse), aga ehk on keegi aktiivselt tegelend/tegelemas suurema transa organiseerimisega ja võtaks ka konkurente pardale :) Idee oleks pühapäeval Poola jõuda ja võistlusjärgsel esmaspäeval tööle jõuda.
Või on keegi transa puhul koopereerumisideele avatud kui praegu midagi orgunnima hakata?
Ratas on minu hobi, mitte elu
16. Kohustuslik varustus
- vähemalt 2 liitrit jooki,
Et teadjamad, kuda seda veepudelitega saavutada? Kas liitriseid pudeleid on saada, või kui on, siis kas neid ka mugav kasutada on?
Ja kas eelmine aasta seda reeglit pold, sest piltide järgi nii mõnigi patustab selle vastu.
- vähemalt 2 liitrit jooki,
Et teadjamad, kuda seda veepudelitega saavutada? Kas liitriseid pudeleid on saada, või kui on, siis kas neid ka mugav kasutada on?
Ja kas eelmine aasta seda reeglit pold, sest piltide järgi nii mõnigi patustab selle vastu.
Ratas on minu hobi, mitte elu
Mõigu Authoris 1 Lvalik suht suur. Kas lutt neil vastupidav/hermeetiline on, ei oska öelda. Ise kasutan Zefal 1L ja 4 aasta jooksul 0 probleemi.Gunnar kirjutas: Kas liitriseid pudeleid on saada, või kui on, siis kas neid ka mugav kasutada on?
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Miks sa neid kiloseid pomme raami külge tahad panna? Proovi kasutada seljas olevat joogikotti, mida sellistel ajaliselt pikkadel sõitudel (etappidel) laialdaselt kasutatakse.Gunnar kirjutas:16. Kohustuslik varustus
- vähemalt 2 liitrit jooki,
Et teadjamad, kuda seda veepudelitega saavutada? Kas liitriseid pudeleid on saada, või kui on, siis kas neid ka mugav kasutada on?
Ja kas eelmine aasta seda reeglit pold, sest piltide järgi nii mõnigi patustab selle vastu.
Poolas-Tsehhis on palju kiireid ja konarlikke laskumisi ja karta on et 1L pudelid võivad põrutuse toimel väga lihtsalt pudelihoidjast eemalduda. Võib olla eksin. Lisaks on joogikotist tehnilistel lõikudel oluliselt lihtsam juua, kui pudelist?!
Laskumised on jahh väga kiired ja rämedalt raputavad. Omal ei õnnestunud ühtegi pudelit kaotada (kui mälu ei peta, siis meie seltskonnast ei kaotanud keegi pudeleid). Arvestades möödunud korra ilmaolusi (etapi keskmine temp +31°) ei julgeks küll lisa polsterdust seljale soovitada (maitseasi muidugi). Sellises kuumuses on/oli hea pudelist omale vett kiivrivahele lasta, kuidas seda seljakotist tehakse ei kujuta ette . Eks palju sõltub ka ilmast.Aare kirjutas:Poolas-Tsehhis on palju kiireid ja konarlikke laskumisi ja karta on et 1L pudelid võivad põrutuse toimel väga lihtsalt pudelihoidjast eemalduda. Võib olla eksin. Lisaks on joogikotist tehnilistel lõikudel oluliselt lihtsam juua, kui pudelist?!
Tehniliste nikerdamis kohtade pärast muretsema ei pea, neid seal väga pikalt polnud. Küll on aga vastikult pikki ja ülesspoole kaldus teid piisavalt, et kasvõi kannust juua.
Väike profiili võrdlus rõuge tuuri rajaga. Kumb neist on rõuge (kas ülemine või alumine), tundke ise ära.
Olen paadund seljakotimees ja ka kuumaga pole hullu olnud seni. Samas pole ka 5-6 päeva jutti 30* sõitnud.veiko kirjutas:...Arvestades möödunud korra ilmaolusi (etapi keskmine temp +31°) ei julgeks küll lisa polsterdust seljale soovitada (maitseasi muidugi)...Väike profiili võrdlus rõuge tuuri rajaga...
Veiko, pane võrdluseks pilt ka Poola-Tahko .
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Mul olid 0.75 pudelid ja ühe suutsin esimesel pikal etapil kaotada. Edasipidi jäid kõik allesveiko kirjutas:(kui mälu ei peta, siis meie seltskonnast ei kaotanud keegi pudeleid).Aare kirjutas:Poolas-Tsehhis on palju kiireid ja konarlikke laskumisi ja karta on et 1L pudelid võivad põrutuse toimel väga lihtsalt pudelihoidjast eemalduda.
Oluline on antud juhul visuaalne ja mitte numbriline pool.kaarelk kirjutas:kas siin järjekorraga midagi valesti pole ? eesti kõrgeim tipp on minu arvates 318 m üle merepinna. seega rõuge 500m tipud tunduvad pisut kahtlased.veiko kirjutas:Tehtud! kõik kolm
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
samas kui need eesti oludes raskestisaavutatavad kõrguste vahed on tegelikkuses näiteks 3X väiksemad ei jäta ka rõuge enam tahkoga võrreldes nii kohutavat muljetMati kirjutas:Oluline on antud juhul visuaalne ja mitte numbriline pool.kaarelk kirjutas:kas siin järjekorraga midagi valesti pole ? eesti kõrgeim tipp on minu arvates 318 m üle merepinna. seega rõuge 500m tipud tunduvad pisut kahtlased.veiko kirjutas:Tehtud! kõik kolm
Sõidu alguse kõrgus pole kõrgus merepinnast vaid mingi suvaline number, mis polaril sõitu alustades ees oli (või nullisin stardis altimeetri). Seega mingitest absoluut kõrgustest juttu pole. Tegemist on puhtalt võrdlusega, nagu Mati ütles. Kõikide graafikute alumine ja ülemine kõrgusepiir on fikseeritud (-150/550). Seega visuaalne pilt on õige (nii õige, kui see polariga võimalik on).
Viimasel pildil siis järjekord ülalt alla järgmine: Rõuge, Tahko, Poola
Viimasel pildil siis järjekord ülalt alla järgmine: Rõuge, Tahko, Poola
Kuna minu yeti-l on ainult yks pudelikorv sõitsin yhe 0.75l -sega kõik etapid. Taktika oli lihtsalt selline et igast joogipunktist haarasin yhe 1,5 liitrise pudeli näppu ja kimasin edasi , pool valasin pähe ja pool jõin kilomeetri , paari jooksul ära. Korraldajad sellist käitumist tõenäliselt ei soosinud aga vähemasti minuga keegi kobisema ei hakanud. See on muidugi väga individuaalne aga mulle 2 -st 0.75 -st pudelist sellise palavuse korral piisab täiesti. Ega need joogi-söögipuntid yksteisest nii kaugel ka pole.TAIX11 kirjutas:Mul olid 0.75 pudelid ja ühe suutsin esimesel pikal etapil kaotada. Edasipidi jäid kõik allesveiko kirjutas:(kui mälu ei peta, siis meie seltskonnast ei kaotanud keegi pudeleid).Aare kirjutas:Poolas-Tsehhis on palju kiireid ja konarlikke laskumisi ja karta on et 1L pudelid võivad põrutuse toimel väga lihtsalt pudelihoidjast eemalduda.
Mis puutub pudeli kaotamisse siis mul lendas pudel kahel korral korvist välja. Mõlemal korral siiski nii õnnlikult et polnud suur vaev pudel yless korjata.
Küsimus neile, kes varem sõitnud: kas need igal etapil lubatud 3 joogipunkti asetsevad distantsil enamvähem võrdsete vahedega?
Kas enne igat etappi hõigatakse välja ka nende täpne asukoht (km)?
Küsin selleks, et Kuldari jutus ühes teises teemas oli minu jaoks iva!
Mullegi meeldib rohkem pudelite variant, sest siis on joogivaru paremini kontrolli all ja kui võimalus punktides tankida, siis eelistaks pudeleid.
Kaamelibäkki kasutan tavaliselt vaid hädasunnil, kui muid alternatiive ei ole.
Kas enne igat etappi hõigatakse välja ka nende täpne asukoht (km)?
Küsin selleks, et Kuldari jutus ühes teises teemas oli minu jaoks iva!
Mullegi meeldib rohkem pudelite variant, sest siis on joogivaru paremini kontrolli all ja kui võimalus punktides tankida, siis eelistaks pudeleid.
Kaamelibäkki kasutan tavaliselt vaid hädasunnil, kui muid alternatiive ei ole.
Enamvähem mõistlike vahedega. Arvestades tõusude ja laskumiste suhtega.Aare kirjutas:kas need igal etapil lubatud 3 joogipunkti asetsevad distantsil enamvähem võrdsete vahedega?
Kui oma nännile ja numbrile järele lähed, saad infovoldikute paki, kus on iga etapi kaart, profiil jms oluline info peal (k.a TP-d)Aare kirjutas:Kas enne igat etappi hõigatakse välja ka nende täpne asukoht (km)?
Toidupunkte on piisavalt, pigem uhasime mõnest peatumata mööda. 0,75+0,5 pudelitega vedas enamasti julgelt välja, vist ainult korra jäi Veiko (minu paariline) kuivale.
Mõnede ebaõnnestunud TP kohavalikute üle (näiteks kiiretel laskumiste lõpus või nats enne) ei sobiks nuriseda, korraldajal on oluline lihtne ligipääs ja hilisem läbu koristamine.
Nälga karta polnud, laud ise oli jõrm: melon, arbuus, banaan, rosinad, kuivatatud aprikoos, küpsised, 3 sorti vett – roosamingimaitsega, puhas vesi, Powerade jne. jne. Tõsi küll, puudus sool ja must leib, aga sellekohane "märkus“ sai ka peakorraldajale edastatud:)
Kel veel pole, see tehku kindlasti ID-kaart ära (vist jõuab veel). Veiko kusagil eespool kirjutas, et enne igat starti kus rada üle Poola-Tshehhi piiri käib, tuleb kohalesaabunud piirikontrolli komando juures dokumendi esitamisel nime taha linnuke saada.
ID-kaart on hea püksisäärde kintsu peale panna, kleepub kinni. Kui keegi räägiks, siis mina küll ei usuks ... aga mina oskasin selle vist II etapil korra ära kaotada - kuulen keegi kozlowski susiseb ja ohib midagi selja taga, ikka päris pikalt hädaldas. Lõpuks painutas mulle järele ja pakub mulle õnnest särava näoga minu oma ID-kaarti ... einoh, tänks! Elu nagu filmis.
Mõnede ebaõnnestunud TP kohavalikute üle (näiteks kiiretel laskumiste lõpus või nats enne) ei sobiks nuriseda, korraldajal on oluline lihtne ligipääs ja hilisem läbu koristamine.
Nälga karta polnud, laud ise oli jõrm: melon, arbuus, banaan, rosinad, kuivatatud aprikoos, küpsised, 3 sorti vett – roosamingimaitsega, puhas vesi, Powerade jne. jne. Tõsi küll, puudus sool ja must leib, aga sellekohane "märkus“ sai ka peakorraldajale edastatud:)
Kel veel pole, see tehku kindlasti ID-kaart ära (vist jõuab veel). Veiko kusagil eespool kirjutas, et enne igat starti kus rada üle Poola-Tshehhi piiri käib, tuleb kohalesaabunud piirikontrolli komando juures dokumendi esitamisel nime taha linnuke saada.
ID-kaart on hea püksisäärde kintsu peale panna, kleepub kinni. Kui keegi räägiks, siis mina küll ei usuks ... aga mina oskasin selle vist II etapil korra ära kaotada - kuulen keegi kozlowski susiseb ja ohib midagi selja taga, ikka päris pikalt hädaldas. Lõpuks painutas mulle järele ja pakub mulle õnnest särava näoga minu oma ID-kaarti ... einoh, tänks! Elu nagu filmis.