Milline pidur on Sinu rattal?
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Milline pidur on Sinu rattal?
Seoses numbritele tehtavate aukudega tekkis küsimus - milline pidur on enam levinud. Nii saigi siis lisatud küsitlus...
tulemus oleks umbes 98/2. arvan, et pole mõtet.Karikas kirjutas:Tegelikult huvitaks vahekord, paljud võistlejatest kasutavad hüdraulilisi, paljud trossiga pidureid (seda sõltumata, kas pidurdatakse kettaid või pöidasid).veiko kirjutas:On olemas ka hüdraulilised klots pidurid, mis ei ole sugugi V pidurid.
Kas oleks sellisel küsitlusel mõtet?
Henry
ei oska antud küsitlusest isegi midagi arvata.selge see,et V-pidureid kordi ja kordi rohkem ja mis edasi?aga on veel selliseid v-pidurimehi,kel esipidur parema lingi küljes.numbril peaksid augud lihtsalt igas neljas nurgas asetsema ja kõik.mis kuradi statistikat ja uurimust selle asja jaoks vaja korraldada.aga noh,andke tuld.
- Alan B'Stard
- Rattur
- Postitusi: 81
- Liitunud: 12. 08. 2003. 00:55
ErikT kirjutas:Pidurid ei aita ju kiiremini vändata !!!
On ju vana tõde, et saab sõita aint nii kiiresti kui pidurid lubavad. Edu pidurdusmaadel, on kuld.
Omal ees hüdrauliline ketas, taga Avidi vahetatava kummiga V.
Ja toimib, kui aint saaks Avidi orig. kummi mingi vingema asja vastu vahet.
A mida panna?
-
- Rattur
- Postitusi: 13
- Liitunud: 18. 02. 2005. 20:29
See on tänase päeva parim küsimus: paneb kohe mõtlema
Minu teada on minu rattal V-pidurid.
Lenksu küljes olevale lingile vajutades kandub vajutusnergia kuidagi läbi trosside ja kõride ede- või tagaratta juures olevatele hoobadele, mille küljes on kummist klotsid. Lingile vajutus surub mingil viisil need klotsid vastu velge ja see pidurdabki hoogu. Mida kõvemini vajutada, seda kõvemini pidurdab.
Geniaalne, aga lihtne.
Juba mitu aastat murran pead, mis selle salapärase mr. V (pidurdussüsteemi väljamõtleja) täisnimi on
Minu teada on minu rattal V-pidurid.
Lenksu küljes olevale lingile vajutades kandub vajutusnergia kuidagi läbi trosside ja kõride ede- või tagaratta juures olevatele hoobadele, mille küljes on kummist klotsid. Lingile vajutus surub mingil viisil need klotsid vastu velge ja see pidurdabki hoogu. Mida kõvemini vajutada, seda kõvemini pidurdab.
Geniaalne, aga lihtne.
Juba mitu aastat murran pead, mis selle salapärase mr. V (pidurdussüsteemi väljamõtleja) täisnimi on
Ees - Trummelpidur "Gigant," Norra,
taga - "Phillips" võiduka pidur, nikeldatud rauast. Nii 1930-datest aastatest, disain ja tööpõhimõte nagu praegustel võidukapiduritel. Harud on muidugi pikemad.
Efektiivsus on kesine, kaalun ketaspiduri või H-piduri supporti tegemist.
taga - "Phillips" võiduka pidur, nikeldatud rauast. Nii 1930-datest aastatest, disain ja tööpõhimõte nagu praegustel võidukapiduritel. Harud on muidugi pikemad.
Efektiivsus on kesine, kaalun ketaspiduri või H-piduri supporti tegemist.
mustal taustal helendab must vari
Omal on samuti plaanis turistile teha tagumise piduri jaoks nn V-piduri kinnitused. Peab vist metsa alt mõne doonorratta otsima. Tegelikult on selliseid üleminekuid isegi olemas, aga ei mäleta, kas Magura või Avidi valikust.Soobel kirjutas:Ees - Trummelpidur "Gigant," Norra,
taga - "Phillips" võiduka pidur, nikeldatud rauast. Nii 1930-datest aastatest, disain ja tööpõhimõte nagu praegustel võidukapiduritel. Harud on muidugi pikemad.
Efektiivsus on kesine, kaalun ketaspiduri või H-piduri supporti tegemist.
V-piduritest kasutan Avid SD3 linke ja erinevaid Avidi pidureid.
Hüdraulilistest pöiapiduritest on kasutusel Magura HS33.
Keskelt kinnituvatest on Harkovi Jalgrattatehase pidurid ja MNT lingid.
Ühel rattal on tavaline tagasiväntamisega pidur (coaster brake).
Jahin Magura HS66 või HS77 (kahjuks ainult kitsale MNT pöiale) pidureid ja drop bar linke. Kuna tootmisest ammu maas, siis on üsna defitsiitne kraam.
Varsti saan Shimano roller brake ning Magura HS11 vanema versiooni. Esimene Magura Clara ketaspidur on ka, aga selle jaoks on piduriketas ja esijooks puudu. Ei ole veel otsustanud, kas talveks panen ette ketta või jääb HS33.
Too nõuab raamilt spets kinnitust. Minu andmetel teda V-piduri raamikinnitustele paigutada ei anna . Arvamus põhineb sellisel isendil:cowrider kirjutas:... Magura HS11 vanema versiooni...
album_page.php?pic_id=48
OT: Pildil olev Sparta raam on nüüdseks saanud naisterahvale disainitud st lahti lõigatud>painutatud>keevitatud>lihvitud>värvitud>logotatud>lakitud kuju . Aga see on pikem story (sama põnev, nagu lugu, kuidas erikr oma titaanist raamile tagaketta valmidust aretas).
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Sinuoma on 4-bolt versioon (triali ratastel jne). Mul tuleb standardne evolution kinnitusega. Põhimõtteliselt huvitab pidurilink, sest see on klambriga, mitte valatud ja saab seetõttu kinnitada ka kurvilisele lenksule. Üsna defitsiitne asi. Kui linki annaks veel mnt omaks aretada, siis oleks eriti lahe, sest hs66/hs77 linke leida on üsna raske.mart kirjutas:Too nõuab raamilt spets kinnitust. Minu andmetel teda V-piduri raamikinnitustele paigutada ei anna . Arvamus põhineb sellisel isendil:cowrider kirjutas:... Magura HS11 vanema versiooni...
album_page.php?pic_id=48
- estlandeer
- Rattur
- Postitusi: 42
- Liitunud: 06. 06. 2007. 09:29
deore V pidurid õpetatud vahetatava padjaga klotse kandma, ees on hea aga taga jätab soovida, tahab tugevat vajutamist
edit: nüüd hayes 9 carbon, vanadest ei taha enam kuuldagi
edit: nüüd hayes 9 carbon, vanadest ei taha enam kuuldagi
Viimati muutis arvoest, 08. 04. 2008. 13:46, muudetud 1 kord.
Fantastiline teema !
Mul on Avid juicy seven 2007 aasta mudel. Enam vähem töötavad. Uuest peast vajavad sadulad aeg-ajalt kohendamist. Teatud olukordades kipub pidur "värisema" ja kriuksuma. Vist oleks vaja kasutada pehmemaid klotse.
Enne olen sõitnud "vanahea" (2002) XTR v-pidur + XTR heebel. Pean ütlema, et väge head olid.
Veel enne on olnud XT heebel + SRAM 9.0 v-pidur. Olid ka väga head.
Kokkuvõtteks saan öelda, et eestis sõitmiseks on ketaspidur siiski rohkem bling-bling aksessuaar. Või kui siis väga märjas ja mudases olus on tal eelis v-piduri ees. Hea XTR v-pidur koos vastava heebliga ning korraliklt hooldatud kõrid trossid on tegelikult väga head.
Mul on Avid juicy seven 2007 aasta mudel. Enam vähem töötavad. Uuest peast vajavad sadulad aeg-ajalt kohendamist. Teatud olukordades kipub pidur "värisema" ja kriuksuma. Vist oleks vaja kasutada pehmemaid klotse.
Enne olen sõitnud "vanahea" (2002) XTR v-pidur + XTR heebel. Pean ütlema, et väge head olid.
Veel enne on olnud XT heebel + SRAM 9.0 v-pidur. Olid ka väga head.
Kokkuvõtteks saan öelda, et eestis sõitmiseks on ketaspidur siiski rohkem bling-bling aksessuaar. Või kui siis väga märjas ja mudases olus on tal eelis v-piduri ees. Hea XTR v-pidur koos vastava heebliga ning korraliklt hooldatud kõrid trossid on tegelikult väga head.
Olen nõus.UrmasL kirjutas:Fantastiline teema !
Kokkuvõtteks saan öelda, et eestis sõitmiseks on ketaspidur siiski rohkem bling-bling aksessuaar. Või kui siis väga märjas ja mudases olus on tal eelis v-piduri ees. Hea XTR v-pidur koos vastava heebliga ning korraliklt hooldatud kõrid trossid on tegelikult väga head.
XTR v-pidur korraliku klotsi ja keraamilise pidurduspinnaga pöiaga on väga hea kombinatsioon, põhimõtteliselt 1 sõrme teema.