MNT rattaga käed surevad

Kuidas võtta see tõus või laskumine, kuidas liivas mitte ära uppuda jne.
Vasta
Ants_M
Rattur
Postitusi: 75
Liitunud: 19. 08. 2004. 10:29

Postitus Postitas Ants_M » 18. 07. 2007. 12:52

Tere.


Mul selline probleem et mnt-rattaga kui lenksust alt kinni hoida, siis käed surevad ikka päris korralikult ära kuni õlgadeni. Ega ma ikka ainult alt kinni ei hoia, muudan ikka sõiduasendit ka aga see ei ole krt normaalne.
Stemmi pikkus on õige, sadula kõrgus ja kaugus peaks ka olema paigas
Ma muidugi mnt-sõidul alles algaja ja värske mnt-ratta omanik, kas see on ka põhjus et uus ratas, teistsugune sõiduasend tahab harjumist või peaksin sõiduasendit veel korrigeerima?

Sõitnud olen nüüd umbes kuu aega ja paar viimast nädalat on selline jama.

Sadula kaugust-kõrgust ei ole vahepeal muutnud, sai alguses kohe paika pandud ja nii on jäänud kuna endale tundus ka nii täitsa hea.
Ants.
E mail:Antsmug@gmail.com
Mob 5149890

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 18. 07. 2007. 13:06

kuu on piisav aeg rattaga kohanemiseks. sul on asend vale. kui oleks õige, ei oleks mingit jama. käed on ehk liiga ette sirutatud.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Ants_M
Rattur
Postitusi: 75
Liitunud: 19. 08. 2004. 10:29

Postitus Postitas Ants_M » 18. 07. 2007. 13:17

erikr kirjutas:kuu on piisav aeg rattaga kohanemiseks. sul on asend vale. kui oleks õige, ei oleks mingit jama. käed on ehk liiga ette sirutatud.

Stemmi pikkus on quota lehe järgi ja vaadates õige: esijooksu rumm peab jääma lenksu taha st. sa ei tohi näha lenksu tagant esirummu , siis tuleb sadulat ettepoole nihutada, saan ma õieti aru?
Ants.
E mail:Antsmug@gmail.com
Mob 5149890

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 18. 07. 2007. 13:36

Ants_M kirjutas:Stemmi pikkus on quota lehe järgi ja vaadates õige: esijooksu rumm peab jääma lenksu taha st. sa ei tohi näha lenksu tagant esirummu , siis tuleb sadulat ettepoole nihutada, saan ma õieti aru?
kõik ligikaudsed sõiduasendi määramise meetodid ei pruugi kõigile sobida, tavaliselt anatoomiliste eripärade tõttu. mitte esirumm ei pea tingimata lenksu varjus olema vaid eelkõige peab ratta seljas mõnus sõita olema.

passatka paikapanekut alustatakse sadulast, stemmiga pannakse lihtsalt lenks õigesse kohta.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
Rivo
Rattur
Postitusi: 2845
Liitunud: 19. 05. 2003. 11:02

Postitus Postitas Rivo » 18. 07. 2007. 15:59

Ants_M kirjutas: Stemmi pikkus on quota lehe järgi ja vaadates õige: esijooksu rumm peab jääma lenksu taha st. sa ei tohi näha lenksu tagant esirummu , siis tuleb sadulat ettepoole nihutada, saan ma õieti aru?
Kujuta nüüd ette, kui sul oleks "harju keskmisest" 5cm. pikem kael ? Kas siis sihuke reegel kehtiks ?
Soovitus, keera lenks stemmist lahti ja muuda tiba asendit ja siis trenni. Katseeksitus meetod. Ei oska muud soovitada, kui ülejäänu kõik paigas on.
....._0
....\<,
(-)/ (-) ProKLUBI - ProShop - Estonian Cup

Kasutaja avatar
veiko
Kolimisspetsialist
Postitusi: 1859
Liitunud: 21. 05. 2003. 23:17

Postitus Postitas veiko » 18. 07. 2007. 16:33

Võimalik, et hoiad ka lenksust valesti kinni. Olen näinud, et mõned ripuvad kogu keha raskusega käelabade otsas, mitte ei toeta lenksule (käelaba on käevarre suhtes pea 90° nurgaall). Raske seletada aga kui tõmbad käsivarrest otse juti, peaks see jääma enamvähem keset lenksu, mitte aga sisse või väljapoole lenksust mööda.

Vasta

Mine “Sõidutehnika”