Võru Rattaralli 2007

Infot ja muljeid võistluste kohta
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Vasta
Kasutaja avatar
vigurivänt
Rattur
Postitusi: 798
Liitunud: 27. 09. 2004. 07:49

Võru Rattaralli 2007

Postitus Postitas vigurivänt » 19. 07. 2007. 09:50

Teist aastat korraldatav Võru RR toimub 18.08.2007 Võru-Rõuge-Haanja ümbruse teedel.Samal ajal toimuvad Võru linna sünnipäeva üritused,seega ka muud tegevust peaks leiduma piisavalt.Tulge nädalavahetuseks Võrru.Täpsem info jõuab peagi Sportinfosse üles,seniks saadan
rajaprofiili
Viimati muutis vigurivänt, 19. 07. 2007. 11:09, muudetud 1 kord.
Tark ei torma!

Kasutaja avatar
veiko
Kolimisspetsialist
Postitusi: 1859
Liitunud: 21. 05. 2003. 23:17

Postitus Postitas veiko » 19. 07. 2007. 10:00

Tänan kutsumast, aga mis ajal ta kutsub?
edit: pane profiili alla aja asemel km'id jooksma.

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12106
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Postitus Postitas Mati » 19. 07. 2007. 10:04

Mis mäge me vallutama hakkame? Kuda asfalt on?
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

Kasutaja avatar
vigurivänt
Rattur
Postitusi: 798
Liitunud: 27. 09. 2004. 07:49

Postitus Postitas vigurivänt » 19. 07. 2007. 11:03

veiko kirjutas:Tänan kutsumast, aga mis ajal ta kutsub?
edit: pane profiili alla aja asemel km'id jooksma.
Palun
Tark ei torma!

Kasutaja avatar
vigurivänt
Rattur
Postitusi: 798
Liitunud: 27. 09. 2004. 07:49

Postitus Postitas vigurivänt » 19. 07. 2007. 11:12

Mati kirjutas:Mis mäge me vallutama hakkame? Kuda asfalt on?
Kõige suurem "küngas" graafikul on Haanja.Asfaldiga on nagu ikka,võiks alati siledam olla,aga meie mõistes hea.
Tark ei torma!

Kasutaja avatar
vigurivänt
Rattur
Postitusi: 798
Liitunud: 27. 09. 2004. 07:49

Postitus Postitas vigurivänt » 24. 07. 2007. 21:37

Tegin ka FRWD-ga ühe ringi.Pilt sai selline
Kel FRWD proge plemas,siis sellel on sellised pildid.Antud riistal hakkasid enne lõppu akud tühjenema,küll tuli kupatada :)
Tark ei torma!

Olts
Rattur
Postitusi: 536
Liitunud: 13. 05. 2003. 11:15

Postitus Postitas Olts » 09. 08. 2007. 08:43

Rõuge paneb Elioni sarjast tuntud headusega välja oma toitlustuspunkti ja mäefiniši auhinna. Mäefiniš siis Rõuges kiriku tõus.
Ilmselt see aasta tuleb ratturitel ka natuke mägisemat tööd teha.
see rattasõit on viinud kõik mu finantsid ja .....

Kasutaja avatar
Ceesu
Rattur
Postitusi: 99
Liitunud: 18. 08. 2004. 13:48

Postitus Postitas Ceesu » 15. 08. 2007. 08:19

Olts kirjutas:Rõuge paneb Elioni sarjast tuntud headusega välja oma toitlustuspunkti ja mäefiniši auhinna. Mäefiniš siis Rõuges kiriku tõus.
Ilmselt see aasta tuleb ratturitel ka natuke mägisemat tööd teha.
tõsi ta on, meil on väga hea meel et rada kulgeb läbi Rõuge ja seda koguni 2 korda, esimene naine ja mees Rõuge mäefinishis saavad bloki rõuge vett, sõidu pealt blokke kaasa ei pea haarama, toome ise finishisse ära :D

Kasutaja avatar
dr Holden
klassik
Postitusi: 2716
Liitunud: 14. 05. 2004. 11:25

Postitus Postitas dr Holden » 15. 08. 2007. 09:00

Jah, tõsine laksamine paistab tulevat. Jass koos vanema venna ja Kalev Vistiga versus šokolaadipoisid või on veel mõni intriig olemas, näiteks viikingid või TÜSK. Igatahes sellel rajal on piisavalt kohti, kus atrõõve teha. :D 8)
Pakun, et suurt gruppi korraga finišisse ei tule.

Edit kell 12:20 Maimz, Austa ja Tarmo Raudsepp ka stardis 8)

Kasutaja avatar
Antti
Rattur
Postitusi: 990
Liitunud: 08. 02. 2003. 22:52

Postitus Postitas Antti » 20. 08. 2007. 22:11

Nonii, pikk nädalavahe seljataga - mõni muljekatke ka.
Kõigepealt - palun, palun, palun ... tähistage järgmine kord rada selle mõttega, et need õnnetud, kes teistest hiljem starti jõuavad ka teaks, kust rada läheb.
Alustades algusest, siis läksin mina sooja tegema ja põit kortsutama, kui Võru linnapiiris tagumine kumm otsad andis. Tuttav kommenteeris, et "näe, isegi vett laskma ei jõudnud", mille peale ma ratta maha panin ja vähemalt selle asja joonde ajasin.
Tühjeneva kummiga lonkasin tagasi linna, kus 15 minti enne starti esimese ette jäänud Haanja RK särgiga venna käest lähimat rattapoodi küsisin. Juhatati mind Siljasse, kuhu ka kohale sain aga mehanni ei kusagil. Helistati, kutsuti - mehann laiutab käsi - ei ole sellist kummi ega ka jooksu laenata. Juhatati kusagile mujale, kuhu ma isegi et minema hakkasin aga poolel teel eksisin ja starti tagasi läksin. Lahkelt pakuti tagavarakummi, kuid sellest ma keeldusin - riistu vahetamiseks polnud.
Minut enne starti küsis keegi stardikoridoris olnutest, et miks ma ometi selja taga olevasse HE'sse ei läinud. Rabasin ratta selga ja jooksuga sinna. Enne mind oli veel üks hädaline, kes oli esikummist lahti saanud. Tema sai vast 3-4 minutit peale pauku sealt poest minema ja siis võeti mind ette.
Ei hakka pikalt kirjeldama, mis seal toimus aga müts maha tööl olnud mehanni ees - tagumine jooks sai korda ja mina joonele. Läksin stardikoridori ja küsisin seal toimetanud sellide käest, et kuhu see rada siis ka läheb :) Juhatati linnast välja ja anti sama kaart, mis sportinfos väljatrükituna kaasa. Selle infoga varustatult panin 15 minti peale teisi ajama.
Kusagil peale Meegomäed ilmus minu üllatuseks tagant veel üks rattur, kelleks osutus sama vend, kes enda esikummi oli enne mind lappinud.
Rajatähistuse arvelt pritsis ta tuld ja tõrva kuni lõpuni - oma osa said "liputajad" ja TP'des olnud ka. Temaga sõitsime (vahelduva eduga ka orienteerusime, sest nii mõneski ristis tuli nuputada, kaarti lugeda, kohalikelt küsida ja lihtsalt oletada) kogu raja lõpuni läbi, noppides mahajäänuid, keda just eriti palju polnud.
Kõige raskem hetk oli mul peale teistkordset Rõugest läbisõitu, kui 50km märgist mööda sõitsime - oi milline demott!! Veits peale Haanjast läbisõitu jäi meile ette üks naissõitja, kes bussi tuules kulges ja keda oli muidugi püüda vaja. Kuna mul kiiruseandurit rattal pole, siis ma saan kõrgusprofiili järgi oletada, et see pidi olema ka see kõige suurem "laskumine" rajal, kus pedaal piltlikult läbi põranda lükati ja jumal teab kust see energia võeti, et seda sõitjat püüda. Noh, kätte me ta saime ja kummalisel kombel oli meie tempo tema jaoks liiga kiire!
Viimased 10km lõpuni olid ka rasked - tuul vastu/küljelt ja natuke viskas vett ka kraevahele. Vahepeal oli tunne, et seisame paigal.
Võru ringteel hakkas eest paistma mingi ratturi neoonroheline särk, kelle püüdmisest paistis et saab ainult unistada. 500m enne lõppu, viimase tõusu alguses, kus see neoonsärk juba omajagu lähemal oli, küsisin paariliselt, et ei tea, kas saaks veel kätte. Tema pakkus, et proovida ju võib, mille peale ma jälle võtsin pagan teab kust veel viimased energiariismed kokku ja panin ülesmäge ajama, lootes et kaaslane järgi tuleb. Päris finishisirgel, nii 50m enne joont sain tolleks hetkeks juba jala sirgu lasknud eessõitja kätte ja läksin mööda. Kogu sõidu minuga olnud kaaslane oli ilmselt kõik rajale jätnud ja tuli ülejärgmisena üle joone. Veelkord aitäh talle - üksi oleks maru kehv olnud.
Kogu selle seikluse lõpptulemuseks ilus ümmargune 100. koht elu esimesel "päris" maantesõidul maanteeratta seljas ja teadmine, et maanteesõit on ikka omaette maailm, mida uurida ja kus toimetada.
velo.clubbers.ee
Ritchey WCS QRS vektor

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11898
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 20. 08. 2007. 22:18

Lõpetasin ca 7-8 min enne Anttit. Sellele eelnes 90 km eraldistarti. Rajatähistusele ja liputajatele pole mul ühtki etteheidet.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

RvN
Rattur
Postitusi: 147
Liitunud: 15. 05. 2005. 18:18

Postitus Postitas RvN » 20. 08. 2007. 22:30

minulgi vägagi positiivne kogemus
eelnev asfaldivõistluskogemus koosneb kahest pikast rattarallist ja triatloni eraldistardi 90 km'iga ning seda mtb-rattaga

start oli mõnus, keegi ei tõmmelnd ja kommentaar keset teed seisva auto kohta: "sel on ju naine roolis" andis esimesteks põntsudeks paraja poweri
kahjuks powerit/ülekannet rohkemaks polnud ja veeresin 2:46 lõpetanud grupis kuni lõpuni
tänud võistlejale nr 99, kes finišieelse vastutuulelõigu pea üksi vedas ja lõpuspurdis ka kiiduväärt teise koha sai
raja raskeim lõik siis laskumised haanjast edasi, sest mtb lihtsalt ei kannata kiiruse üle 55, aga kellegi sõber otsustas oma peugeot kaubikuga grupi tuulde võtta ja nii kulgesime allamäge auto tuules, mitte just ohutuim olukord mtb ratta otsas, sest väntamissageduseks tuli laskudes 120, mille juures tasakaal pea et puudub ja tunne et kohe-kohe lendan õhku, õnneks võttis peugeoti-onu aru pähe ja lahkus pärast mindist demonstratsiooni

rada oli parajalt raske ning tuuleolud tegid raja üpriski aeglaseks, sest läbisin 89 km eraldistardist sama rattaga 2:39ga paar nädalat varem ning nüüd grupis tuli 96km aeg 2:46 kanti

igastahes tulemuseks 85. koht ja arvatavasti parim mtb rajal, nii et järjekordne kordaläinud üritus haanjamaal, tänud

Kasutaja avatar
vigurivänt
Rattur
Postitusi: 798
Liitunud: 27. 09. 2004. 07:49

Postitus Postitas vigurivänt » 21. 08. 2007. 00:10

Oletan, et buss mille taga naisterahvas sõitis oli valget värvi?See oli "laibakas"Kuna see buss startis kõige viimasena ja kellestki mööda ei sõitnud,siis tema möödudes kohtunikest polnud nendel enam mõtet seal passida.Sellist olukorda,et keegi hiljem tuleb ei osatud ju oodata.Siiski võin 100% väita,et suunaviidad olid kõikides pöörakutes olemas,need korjas Põtt33 ära alles hilja õhtul.Pea sarvede vahel sõites ikka juhtub.
Kasutan kohe ka võimalust tänada kõiki võistlejaid,kes aitasid päeva toredaks muuta.Meie klubi jaoks esmakordne kogemus sellist võistlust korraldada ja veel sellisel tasemel seltskonnale.Kuuldavasti rajal suuremaid intsidente ei olnud.Ise sõitsin esimeses 30 pealises grupis ja sealt vaadates oli kõik korras.
Tark ei torma!

Aare
Rattur
Postitusi: 162
Liitunud: 30. 06. 2003. 10:05

Postitus Postitas Aare » 21. 08. 2007. 07:40

Antti kirjutas:Kogu selle seikluse lõpptulemuseks ilus ümmargune 100. koht elu esimesel "päris" maantesõidul maanteeratta seljas ja teadmine, et maanteesõit on ikka omaette maailm, mida uurida ja kus toimetada.
Tubli, et võistlusraja kõige kiuste ikka läbisid !
Selle võistluse muutsid Sa ikka enda jaoks seikluseks 100% ise.
Olles ise üks "liputajatest", võin kinnitada, et suunaviidad võeti maha alles võistluspäeva õhtul ning siin korraldaja suhtes kriitiline olla on kohatu.
Varu järgmine kord rohkem aega oma tehnika korrasoleku kontrolliks ning arvesta võimalike kummipurunemistega vahetult enne starti (varukummid ja elementaarsed tööriistad kaasa).

Kasutaja avatar
Antti
Rattur
Postitusi: 990
Liitunud: 08. 02. 2003. 22:52

Postitus Postitas Antti » 21. 08. 2007. 09:29

Eks see elu ongi üks seiklus! :)
Mina sain endaga hakkama ja kui poleks saanud oleks lihtsalt tagasi tulnud.
Nooltest võite Ivariga vestelda. Peale esimest Haanja 100t ütles tema ka, et uskumatu kui kanapimedad ratturid võivad olla :)
Viitadest rääkides, siis poleks mind stardis juhatatud, et "paremale, 2 tänavat edasi, vasakule, üle raudtee, paremale, peale linnaserva vasakule" siis ma poleks ilmselt Rõugessegi jõudnud. Mingeid muid kummalisi nooli, mis kusagile taluhoovi juhatasid nägin, esimest punast noolekest silmasin tükk maad hiljem.
Segaseim koht oli radade lahknemine. Õnneks tuli mingi meesterahvas poest välja ja oletas, et pika maa omad läksid paremale. Viitasid ei näinud ei mina, ega kaaslane.
Siis see jupp, mis peale esimest Rõugest läbitulemist mööda Võru-Valga(?) maanteed läks, kus korduvalt märgid Rõuge peale näitasid. Kuna seni oli olnud mitu kohta, kust me nooli ei leidnud, ei teadnud me ka milline mahapööre see õige on ja hea õnne peale kimasime lihtsalt edasi. Nende märkide küljes oleks võinud edasi nool olla. Tagasi Rõuge peale pöördest edasi oli kõik tip-top ja suunad paigas.
Ärge võtke seda minu viidajuttu nüüd sügava etteheitena - kõik oli minu jaoks OK. Tean ju sedagi, et teinekord agarad/ogarad kodanikud ärastavad neid nooli. Võtke seda kui mõtlemisainet järgmisteks kordadeks, et on ka selliseid juhuseid ja olukordi.
Ja see kummivärk ... Stardikoridori kõrval seistes olin ma juba leppinud, et vaatan niisama linnas ringi ja lähen koju tagasi aga kui pakuti võimalust ... Üldiselt kehtib siin see Murphy seadus, et võimalike kummipurunemiste vältimiseks võtke kaasa varukumme ja vahtu ja heeblid ja pump jne. Siis on kindel, et mitte ükski kumm katki ei lähe. Jätad träna maha - saad laksu ära :)
Ahjaa, see buss. Valge/beez mikrobuss oli see tõesti, kuid laibakaks ei osanud seda küll pidada, sest enne selle naisega kohtumist (peale Haanjat) sõitsime sealsamas juba mainitud Võru-Valga maanteel mööda ühest habemikust vanemast mehest.
Jõudu, jaksu ja rõõmsat meelt! Järgmisel aastal ilmselt jälle :)
velo.clubbers.ee
Ritchey WCS QRS vektor

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12106
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Postitus Postitas Mati » 21. 08. 2007. 09:32

Peace :!: Tegijal ikka juhtub. Sama põhimõtte kohaselt ei peaks tegija kunagi ka 100% kindlust raiuma.

Laibaka bussile pange teinekord suur kiri taha uksele/aknale - LAIBAKAS.

PS! Poola tuurilt, kus muidu ei olnud rajamärgistus just eeskujulik, jäi silma üks hea tähistus. Pöördel või teede lahknemisel, kus eelnevalt kiirus "keskmisest suurem" oli nt puu või posti külge paigutatud mitu erldiseisvat (üksteise all/peal) suunavat noolt (kõik ühes suunas loomulikult :)). Point siis just selles, et nooled olid eraldi siltidel, mitte ühel sildil mitu noolt. Kui ühte ei näe, siis kolmest ühte vast ikka näed :).
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

Kasutaja avatar
vigurivänt
Rattur
Postitusi: 798
Liitunud: 27. 09. 2004. 07:49

Postitus Postitas vigurivänt » 22. 08. 2007. 08:24

Kasaritsas oli algselt silt paigaldatud ristmiku taha ja selle ees seisvad pealtvaatajad varjasid selle ära.Nii oli sõitjatel raske seda märgata ja üks rajaturva võttis selle kätte ja seisis ristmikule.Ilmselt peale laibakat ta sellega ka lahkus.Samal ristmikul oli ka naljakas seik,kui turva karjus,ise näoga sõitjate poole seistes,et matk paremale ja põhisõit vasakule,aga tegelikult oli sõitjatel ju vastupidi :-) Üldiselt on see viidajutt arusaamatu,sõitnuksid õigel ajal(loe.enne laibakat) oleksid pööretel kohtunikud alles,kes suunda näitasid.Avatud liiklusega teedel on suunanäitaja asendamatu.Ja linnas näiteks sõideti ju kõik koos politsei taga,sellist asja, et keegi stardib 10 min peale pauku ei näinud keegi ette ja tõenäoliselt ei hakka selle pärast ka keegi kunagi mingeid pingutusi tegema.Mõeldamatu oleks ju liiklust kinni hoida oletatava hilineja tõttu.Muide üks hilineja olevat äärepealt autoga kokku põrganud,kui spurtides üle peatee kihutas,liiklus oli ju juba avatud.
Olen tänavu kolmel MNT võistlusel käinud ja viitadega pole kusagil hiilatud.Tundub,et MTB on kõik ära hellitanud oma lintide ja viitadega.

PS.Mis kummitarvikutesse puutub,siis siin ei oska küll kuidagi nõu anda.Ise ei sõida kunagi ilma varukummi,pumba jms kodunt välja,aga unustamise vastu ei saa muidugi.Samas olen kindel,et kummitarvikud ei unune sul nüüd enam kunagi maha :wink:
Tark ei torma!

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12106
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Postitus Postitas Mati » 22. 08. 2007. 10:01

vigurivänt kirjutas:...Üldiselt on see viidajutt arusaamatu,sõitnuksid õigel ajal(loe.enne laibakat) oleksid pööretel kohtunikud alles,kes suunda näitasid...Muide üks hilineja olevat äärepealt autoga kokku põrganud,kui spurtides üle peatee kihutas,liiklus oli ju juba avatud...
Variant on tulevikus start sulgeda ajal n kui on selge oht hilisematel startijatel kas eksida või ohtu sattuda :idea:
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

Vasta

Mine “Eesti võistlused”