Kas on kusagil manualides/passis miski väikses kirjas hoiatus? Pole nagu silma hakanud

No see jõud mõjub kinnitusele. Torud on poolel maal. Lisaks asub see kõrgeim punkt päris kaugel kinnituskohast ning need jõud ei mõju kõik vist otse (?! sry, kui puusse panin. erialased targad, kuldar, erikr ehk parandavad). Lisaks sellele peaks selle jõuõla otsas olema ka massi, mis inertsiga kurvis selle jõu tekitaks. Paljast kangist ei piisa.KaupoR kirjutas:Jõudu peaks seal ikka mehe moodi olema. Kinnituse ja sadula (madalaim ja kõrgeim punkt) vahe on ikka meeter või enam.
Vaata sõites ei ole esiratas maaküljes jäiga nurga all kinni. Külgsuunalised jõud sõites praktiliselt puuduvad. SID amorditorud on disainitud jäigad olema sõidusuunas mitte külgsuunas. Katusel aga on just külgsuunalised jõud. Ma pakun, et katusel olles saavad amordi kinnitused tunda just sellist jõudu mida sõites ei saa. Teise nurga alt ja teisest küljest. Mingi 3-4a tagasi vist murdus kellelgi Kona Kula küljes oleva bomberi kinnitus.veiko kirjutas:Ma ei suuda vaimusilmas ette luua pilti, kus amordile võiks auto katusel mõjuda kurvides suuremad jõud, kui ntx rattaga mäest alla kimades ja kurve võttes. Selleks, et seda toru väänata peab vist ikka üle katuse rulluma, muidu ei kipu tekkima piisavat jõuõlga. Või tekkib?
Amordi kinnitused jahh, Ok, sellega võibolla isegi nõus. Aga torud... võibolla mul pea liiga väike, et see teooria sinna ära ei mahuUrmasL kirjutas:Vaata sõites ei ole esiratas maaküljes jäiga nurga all kinni. Külgsuunalised jõud sõites praktiliselt puuduvad. SID amorditorud on disainitud jäigad olema sõidusuunas mitte külgsuunas. Katusel aga on just külgsuunalised jõud. Ma pakun, et katusel olles saavad amordi kinnitused tunda just sellist jõudu mida sõites ei saa. Teise nurga alt ja teisest küljest. Mingi 3-4a tagasi vist murdus kellelgi Kona Kula küljes oleva bomberi kinnitus.