kahvlikinnitusega hoidja põhjustas amordi garantii kadumise
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
kahvlikinnitusega hoidja põhjustas amordi garantii kadumise
Tshehhi rattafoorumis kurtis keegi, et läks oma amordiga garantiiremonti. Amort töötas ebaühtlaselt. Poes näpiti /uuriti ja öeldi, et torud haiget saanud ja paindunud. Küsiti kas on ratast küliti vastu maad pekstud või on loksunud auto katusel amordikinnitusega hoidjas. Kuuldes viimast, öeldi et garantii kehtetu ja nemad miskit parandada/päästa ei saa.
Kas on kusagil manualides/passis miski väikses kirjas hoiatus? Pole nagu silma hakanud
Kas on kusagil manualides/passis miski väikses kirjas hoiatus? Pole nagu silma hakanud
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
- vigurivänt
- Rattur
- Postitusi: 798
- Liitunud: 27. 09. 2004. 07:49
Tundub stabiilsem küll olevat ja raami ei kriibi.Tuuletakistus nüüd märgatavalt väiksem ei ole,kuna sadul jääb enam-vähem samale kõrgusele ja lenks langeb vaid ca 20 cm.Minu jaoks on miinus ketaste rihtimine peale jooksu pidevat kiskumist.Tahaks väga antud teemal targemaks saada,kuna kasutusel on mõlemad variandid,siis saan valikuid teha.
Tark ei torma!
Jõudu peaks seal ikka mehe moodi olema. Kinnituse ja sadula (madalaim ja kõrgeim punkt) vahe on ikka meeter või enam. Mõtle kui vähe on vaja jõudu rakendada, et sellist pikka õlga väänata. Ja autoga kurve võttes või üle auklike tänavate õõtsudes neid jõude ikka tekib, mis ratast külgsuunas "sikutavad".
If everything's under control, you're going too slow!
No see jõud mõjub kinnitusele. Torud on poolel maal. Lisaks asub see kõrgeim punkt päris kaugel kinnituskohast ning need jõud ei mõju kõik vist otse (?! sry, kui puusse panin. erialased targad, kuldar, erikr ehk parandavad). Lisaks sellele peaks selle jõuõla otsas olema ka massi, mis inertsiga kurvis selle jõu tekitaks. Paljast kangist ei piisa.KaupoR kirjutas:Jõudu peaks seal ikka mehe moodi olema. Kinnituse ja sadula (madalaim ja kõrgeim punkt) vahe on ikka meeter või enam.
Vaata sõites ei ole esiratas maaküljes jäiga nurga all kinni. Külgsuunalised jõud sõites praktiliselt puuduvad. SID amorditorud on disainitud jäigad olema sõidusuunas mitte külgsuunas. Katusel aga on just külgsuunalised jõud. Ma pakun, et katusel olles saavad amordi kinnitused tunda just sellist jõudu mida sõites ei saa. Teise nurga alt ja teisest küljest. Mingi 3-4a tagasi vist murdus kellelgi Kona Kula küljes oleva bomberi kinnitus.veiko kirjutas:Ma ei suuda vaimusilmas ette luua pilti, kus amordile võiks auto katusel mõjuda kurvides suuremad jõud, kui ntx rattaga mäest alla kimades ja kurve võttes. Selleks, et seda toru väänata peab vist ikka üle katuse rulluma, muidu ei kipu tekkima piisavat jõuõlga. Või tekkib?
Aga sellest hoolimata on mul hargi kinnitusega rattahoidja
Amordi kinnitused jahh, Ok, sellega võibolla isegi nõus. Aga torud... võibolla mul pea liiga väike, et see teooria sinna ära ei mahuUrmasL kirjutas:Vaata sõites ei ole esiratas maaküljes jäiga nurga all kinni. Külgsuunalised jõud sõites praktiliselt puuduvad. SID amorditorud on disainitud jäigad olema sõidusuunas mitte külgsuunas. Katusel aga on just külgsuunalised jõud. Ma pakun, et katusel olles saavad amordi kinnitused tunda just sellist jõudu mida sõites ei saa. Teise nurga alt ja teisest küljest. Mingi 3-4a tagasi vist murdus kellelgi Kona Kula küljes oleva bomberi kinnitus.
Samas tekkib küsimus, milline hoidja on siis sobilik amordiga ja carbonraamiga rattale (teadupärast ei tohi carbonraami raamikülge kinnituva hoidjaga vedada) aga see juba teine teema.
- vigurivänt
- Rattur
- Postitusi: 798
- Liitunud: 27. 09. 2004. 07:49