Tubeless pöia väsimine.
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Tubeless pöia väsimine.
Ma kohe sõiduvees, igasugu küsimusi tekib :)
Seekord hakkasin arutama, et pöiapiduri korral on pöid õhtal siis, kui küljed õhukeseks pidurdad, aga milles seisneb ketaspiduri kasutamisel pöia kulumine ja kaua siis jooksud kestavad sihipärasel kasutamisel maastikul.
Seekord hakkasin arutama, et pöiapiduri korral on pöid õhtal siis, kui küljed õhukeseks pidurdad, aga milles seisneb ketaspiduri kasutamisel pöia kulumine ja kaua siis jooksud kestavad sihipärasel kasutamisel maastikul.
Ratas on minu hobi, mitte elu
Mina nii ei ütleks. Nimelt olen omal pöia suutnud päris kõvasti mõlki sõita ja seepärast kaalun uueks hooajaks kas uut pöida või päris uut tagumist jooksu. Mõlkide põhjused peituvad vist liiga madala rõhuga sõitmises üle juurikate ja kivide. Muus osa pöid küll ei kulu.Gunnar kirjutas:Seega nende vahetamise taga on pigem psühholoogilised põhjused?
If everything's under control, you're going too slow!
Natuke jooksudest ja nende vastupidavusest üldse.
Ma sõitsin 3 hooaega Crossmax XL (v-pidur) ja nüüd sellel aastal Crossmax ST (disc) jooksudega. Võiks öelda et praktiliselt hooldevabad ja ülimalt töökindlad. Tean, et minu vanad XL'id kimavad ka neljandat hooaega väga edukalt uue omaniku all. Kui ma õieti mäletan siis olen ma nende aastate jooksul ainult korra lasknud esijooksu rihtida, kui kukkumise tulemusel mulle sellele jooksule peale kukuti. Korra sai ka rummud üle määritud "valge määrdega". Kui nüüd teemasse natuke tagasi tulla, siis ma ei näe kohta kus mu uued disc jooksud võiks normaalse ekspluateerimise korral 3-4-5a jooksul kusagilt järele anda. Ainus hooldus mida planeerida on laagrite määrimine ntx hooaegade vahel. Tahaks siinkohal veel kinda visata, et crossmaxid on pikema ekspluatasiooni (2-3a) korral madalaimate jooksvate kuludega jooksud. Arvestades veel nende kõrget järelturu hinda ei näe ma nendele tõsist alternatiivi. Ehk siis minu poolt 100% "best bang for buck"
Ma sõitsin 3 hooaega Crossmax XL (v-pidur) ja nüüd sellel aastal Crossmax ST (disc) jooksudega. Võiks öelda et praktiliselt hooldevabad ja ülimalt töökindlad. Tean, et minu vanad XL'id kimavad ka neljandat hooaega väga edukalt uue omaniku all. Kui ma õieti mäletan siis olen ma nende aastate jooksul ainult korra lasknud esijooksu rihtida, kui kukkumise tulemusel mulle sellele jooksule peale kukuti. Korra sai ka rummud üle määritud "valge määrdega". Kui nüüd teemasse natuke tagasi tulla, siis ma ei näe kohta kus mu uued disc jooksud võiks normaalse ekspluateerimise korral 3-4-5a jooksul kusagilt järele anda. Ainus hooldus mida planeerida on laagrite määrimine ntx hooaegade vahel. Tahaks siinkohal veel kinda visata, et crossmaxid on pikema ekspluatasiooni (2-3a) korral madalaimate jooksvate kuludega jooksud. Arvestades veel nende kõrget järelturu hinda ei näe ma nendele tõsist alternatiivi. Ehk siis minu poolt 100% "best bang for buck"
Ei puutu muidugi pöidadesse, aga (MBUK) testides on erinevate Mavicu jooksude puhul juttu olnud FTS tirridest (või nende osadest?) mida üsna regulaarselt peaks hooldama (vahetama?). Sel jutul tõepõhi puudub?UrmasL kirjutas:Kui nüüd teemasse natuke tagasi tulla, siis ma ei näe kohta kus mu uued disc jooksud võiks normaalse ekspluateerimise korral 3-4-5a jooksul kusagilt järele anda. Ainus hooldus mida planeerida on laagrite määrimine ntx hooaegade vahel.
Sihin siin poole silmaga järgmiseks ratast millel Crossmax ST-d all, sellest huvi.
Edit -> ledsin tsitaadi: Pawls are reinforced, but the FTS freehubs need new giblets fairly regularly. Lühike otsing andis ainult kulinaarseid vasteid ja tundub et viidatakse kogu "sisikonnale"?
Viimati muutis Villem T, 14. 08. 2007. 12:24, kokku muudetud 2 korda .
Põhimõtteliselt pöid niisama ei väsi tõepoolest.
Aga näiteks väga kerged V piduri crossmax SL-d lähevad suure läbisõidu korral pehmeks küll. Ma ei tea täpselt mis seal siis pehmeks läheb, kas pöid või kodarad.
Rummudest rääkida siis laagriga rumme võtan mina 2x aastas lahti ja puhastan ning löön uut määret täis. Ning paari aasta tagant lähen lihtsalt ostan uued laagrid ja vahetan nad välja.
Aga näiteks väga kerged V piduri crossmax SL-d lähevad suure läbisõidu korral pehmeks küll. Ma ei tea täpselt mis seal siis pehmeks läheb, kas pöid või kodarad.
Rummudest rääkida siis laagriga rumme võtan mina 2x aastas lahti ja puhastan ning löön uut määret täis. Ning paari aasta tagant lähen lihtsalt ostan uued laagrid ja vahetan nad välja.