Pirita rajad/sõidusuund
Pirita rajad/sõidusuund
Eile Pirital sõites panin tähele, et mitmes kohas liikusid rattad minuga vastupidises suunas. Õnneks ei sattunud need olema kriitilised kohad, kuid mõningate laskumiste/tõusude peal oleks võinud olukord ohtlikuks kujuneda. Kas on mingi väljakujunenud sõidusuund (päripäeva?) või tuleb loota enda ja teiste reageerimiskiirusele ning õnnele
kindlat suunda pole, on ju v6istlustelgi tihti et yks aasta yhtepidi ja järgmine aasta sama rada teistpidi. Soovitatav alati muidugi hoida paremasse serva nagu autoga sõites. Kahjuks ei tea enamus jalakäijaid/rattureid sellest midagi. Ja Pirita metsas vist ei saa muu kui enda peale loota, see ju lasnamäe äärelinn
velo.clubbers.ee
Re: Pirita rajad/sõidusuund
Olin minagi (tegelikult paarmeest veel) eile esimest korda elus Pirital ja üks punases särgis rattur tuli ka pidevalt vastu. Ega see sina ei olnud?Eero kirjutas:Eile Pirital sõites panin tähele, et mitmes kohas liikusid rattad minuga vastupidises suunas.
Aga jah, sellistes kohtades peab küll väga ettevaatlik olema, sest kui metsarajal keegi vastu kimab, võib päris valus olla.
Mis ei tapa, teeb tugevamaks!
Ei, mina sinise ilma varrukateta särgiga..Olin minagi (tegelikult paarmeest veel) eile esimest korda elus Pirital ja üks punases särgis rattur tuli ka pidevalt vastu. Ega see sina ei olnud?
Mure tekkiski sellepärast, et tahaks laskumisi kiiresti võtta, aga kui keegi samas kohe kurvi taga on, siis on kurb mõlemal..
kui üksi sõidad, siis jumala eest ära kihuta pimedasse kurviEero kirjutas:Ei, mina sinise ilma varrukateta särgiga..Olin minagi (tegelikult paarmeest veel) eile esimest korda elus Pirital ja üks punases särgis rattur tuli ka pidevalt vastu. Ega see sina ei olnud?
Mure tekkiski sellepärast, et tahaks laskumisi kiiresti võtta, aga kui keegi samas kohe kurvi taga on, siis on kurb mõlemal..
kui teistega, siis võib keegi ju mäe all vaadata, et "õhk" puhas on...
siis sõida või silmad kinni....
Ideaalis oleks kindlasti asi nii, kuigi tõsiselt kahtlen, kas keegi ka reaalselt sellist turvamist kasutab (ootad üleval, kuni kaaslane alla jõuab ja hõikab..).kui üksi sõidad, siis jumala eest ära kihuta pimedasse kurvi
kui teistega, siis võib keegi ju mäe all vaadata, et "õhk" puhas on...
Pigem ikka jagan riski pooleks, et pidurdan hoo piisavalt maha, et jõuaks põõsasse keerata.. üks silm otsib sõidu ajal pidevalt sobilikku kohta. Pisut ohutumaks muudab sõitmise, kui kõik riskid nullida, siis pole mõtet ju sõitagi..
Sai ka areneva rippkõhtsuse vastu regulaarsemaid treeninglende alustatud. Võtsin Pirita tsikliringraja käsile. Ikka päripäeva, siis ei ristu trajektoor väljastpoolt liituvate tiheda liiklusega autoteedega, saab rahulikult ja kestvalt takka anda. Profiil ka selline mõnus ja vahelduv.
Kui pikk see tsikliringrada üldse on seal?
Kui pikk see tsikliringrada üldse on seal?
mustal taustal helendab must vari
vaata eesti filmiklassikat: "vallatud kurvid" ja "noor pensionär" - vallatute kurvide ajal oli küll raja pikkuseks 8,6 km ja rada käis otsapidi irus väljas, noore pensoka ajal oli juba kasutuses tänapäevane 6 km variant.AndreK kirjutas:eierikr kirjutas:sa siis poel raadiost kuulnud kalevi suursõidu ülekandeid kus Hololei hõikab: "Siin Pirita-Kose-Kloostrimetsa ringrada..."AndreK kirjutas:Millist tsingliringrada sa konkreetselt silmas pead?
Varaseimad mälestused seal kihutanud tsiklite imetlemisest pärinevad ajast, mil ilma tegi keegi Luule Tull. Sai mitu pudelit "Sajaane" ära joodud ja pärast vanaisa tahtis arsti juurde viia, et mis poisi põiel viga, et muudkui pissib. Ise vel ostis mulle neid pudeleid...
Igatahes tänud info eest, sain keskmiseks miski 25km/h kokku...
Tegelikult peaks tõsiseltvõetava mõõtja hoopis muretsema.
Igatahes tänud info eest, sain keskmiseks miski 25km/h kokku...
Tegelikult peaks tõsiseltvõetava mõõtja hoopis muretsema.
mustal taustal helendab must vari