niiet ma pole ainus kes ühistranspordi tuules sõidabsuvemees kirjutas:aga nüüd hakkasin rattaga tööl käima, kaif on... ühistranspordi taga kihutada ja elusana tööle jõuda![]()


kas selline trenni tegemine omab praktilist mõtet kah?!? ja tegemist ju LE rikkumisegapriidik kirjutas:Nojah, maanteel loomulikult. Nt. Tartu-Elva maanteel. Poisid läksid kuni 105-110 km/h välja aga siis pidi juba esirattaga vastu bussi kaitserauda hoidma. Muidu pühib tuul sind tagant minema. Ei noh, see on karm värk. Mul oli alati hirm.
keti lasen mingi suvalise aerosoolõli või teflonõli või tavalise leotuspesuvahendiga märjaks,siis väntan natuke ringi ja vahetan käike..siis kaltsuga puhtaks ja õli peale....ja edasi juba sõitmaLauri T kirjutas:kuidas keti puhtaks teed?Ruve kirjutas:..mina teen ennem igat trenni keti korralikult puhtaks ja õlisex.
ega sellel hetkel eriti elu peale ei mõtlepriidik kirjutas:Kle, kas sulle elu armas ei ole või? Klubi bussi tuules olen ka 95 km/h istunud aga seal nagu usaldad treenerit kuigi sellisel kiirusel ma igal juhul kardan. Mingi tavalise liinibussi tuulde küll et taha minna.Ruve kirjutas: niiet ma pole ainus kes ühistranspordi tuules sõidabkasutan alati võimalust kui mõni buss hakkab peatusest väljuma vms....eile sain päris pikalt maanteel lollga 65 km/h sõita
Igaks juhuks mainin, et kui teeolud väga tuttavad pole siis hoidke rattaga sama joont kui ees sõitva masina rattad. Pigem tasuks hoida ennast vasaku ratta joonele. Autojuht jätab teepinnase augud/takistused teatavasti kahe ratta vahele....Ruve kirjutas:Üllatav,et tuul ei vihise üldse kõrvades kui piisavalt lähedal oled.Õige kaugus on kuskil 1,5-2 meetri ulatuses,lähemal on liiga ohtlik ja kaugemal hakkab juba tuul mängima...