![Pilt](http://www.cyclingnews.com/photos/2007/tech/news/04-25/Hallenplan-LuftbildE3.jpg)
Teema üles varakult, kuna lennupiletite hinnad on võrdelises seoses broneeringu sooritamise ja reisi vahele jääva ajavahemikuga
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ilmselt paljudele juba vana uudis aga elektrooniline dura-aceon juba mõnelgi rattal pro-touri pelotonis.veiko kirjutas:Hüdrauliline käiguvahetus? (sealt edasi veel ca 12 pilti).
Ja väidetavalt pidi olema ka juba kasutuselt maas, kuna liiga uimane ja mõtleb kaua.UrmasL kirjutas:Ilmselt paljudele juba vana uudis aga elektrooniline dura-aceon juba mõnelgi rattal pro-touri pelotonis.
...tegemist siis Tune'i mannekeenidega, isiklikult eelistasin nätieks Campa omi:veloman32 kirjutas:Tea kas raam on valgest carbonist?
pole hullu...jutt käis jah xc kategooriast (sry FR ja DH poisid...viisin täpsustuse sisse)Villem T kirjutas:Ma loodan et väga norimiseks ei lähe, aga:
- FF ja RR rehvude puhul käin ilmselt jutt ainult XC ratastest
...ka siin jutt siiski kõrgema otsa masinatest ja no ikka oli praktiliselt igas boxis nii üks carbon xc mtb kui ka carbon mntVillem T kirjutas:- samas (ainult näiteks) Kona kallima otsa raamidest olid ainult mnt raamid "karboonjumist". Lisaks vt Santa Cruz jne nii et üldistus kohatu
...(päris mitmel = rohkem kui kahel) pidasin silmas seda, et mina pole väga näinud, et kellelgi 2007 aasta mudelitel üldse dt amorti all on, et tore et tuleb uus (vana e. endine Pace) nimi. Olen päri et fox ja rs, manitou ja marzu olid ikkagi valdavalt kasutusel.Villem T kirjutas:- see "päris mitmel DT" ei anna siit vaadates adekvaatset pilti, seal oli ikka jube palju tootjaid, ülemise otsa kahvlitest domineeris endiselt Fox (kui nii üles jõutakse et raha enam ei loeta, muidu RockShox). AM kuni FR sektoris jälle tundub vahel et peale Marzocchi polegi kedagi.
...jutt jällegi sama...xc ja mntVillem T kirjutas:- väntadega sama et mida keegi vaatab-näeb, mulle jäi silma väga palju RaceFace'i, kuigi jah FSA kipub RF ja Shimat varjutama.
Eesti tingimustes kestaks test-drive ilmselt esimese kanalisatsioonikaevu luuginiMati kirjutas:3,35 kg maantekas![]()
Eks me rattanduses sõltume sellest, mis meile militaartööstusest üle jääb/litsentsi kaotab. Klaasriie e carbon on oma omadused peaaegu avanud ja seda (kuri)tarvitatakse igatpidi- risti,otse ja diagonaalis torudeks mähkides . Tegelt hakkab rolli mängima mögin, millega need carbon kihid omavahel kinni siduda. Kinnituskompound e epoksüüdvaigud/-liimid teevad hetkel tormilist arengut. Ei imesta, kui 1-3 aasta pärast on nn carbon raam isemõtlev ja haavuraviv.SK kirjutas: Tundub, et süsiniku tootmine maailmas on tugevas tõusus, vaatamata süsinik-komponentide kasutuse suurenemisele lennukitööstuses jm. jätkub ka rattatööstusele piisavalt, et kõik tootjad ülemises hinnalassis ainult süsinikku müüa tahavad.
Päris huvitavat rada läheb praegu FRMmart kirjutas:Tegelt hakkab rolli mängima mögin, millega need carbon kihid omavahel kinni siduda. Kinnituskompound e epoksüüdvaigud/-liimid teevad hetkel torrmilist arenngut, .