Plaan esiamort vahetada
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Plaan esiamort vahetada
Pea viis aastat vana RS Judy-l (2002 a. mudel) vedrud väsinud ja ega enam remontida pole vist mõtet.
Plaan osta uus amort ja valikus Manitou R7 Comp Lock Out 80mm;
Rock Shox - Reba Race 2007 Dual Air 100mm MC+ Pop Lock ja Rock Shox - Reba SL 2007 100mm + Pop Lock .
Loodan saada asjatundjate arvamusi.
Ratta vahetust pole mõtet soovitada, sest eelmisel aastal vahetatud kõik muu peale raami ja rataste.
PS. Sõidan omas tempos maratone ja naudin loodust - esimeste hulka trügida pole plaaninud. Järgmisel aastal ajaliselt võimalikud ainult TRM ja H100.
Plaan osta uus amort ja valikus Manitou R7 Comp Lock Out 80mm;
Rock Shox - Reba Race 2007 Dual Air 100mm MC+ Pop Lock ja Rock Shox - Reba SL 2007 100mm + Pop Lock .
Loodan saada asjatundjate arvamusi.
Ratta vahetust pole mõtet soovitada, sest eelmisel aastal vahetatud kõik muu peale raami ja rataste.
PS. Sõidan omas tempos maratone ja naudin loodust - esimeste hulka trügida pole plaaninud. Järgmisel aastal ajaliselt võimalikud ainult TRM ja H100.
tuksub-sõidan, tuksub-sõidan, tuksubtuksubtuksub - pean pausi...
Re: Plaan esiamort vahetada
Manitou kogemus lõpeb mul 2001 a Marsiga, millega olin väga rahul. RS puhul võiks REBA olla väga hea valik. RACE versiooni SL'le eelistada pole mõtet. Ainus vahe on see "external floodgate", mis on täiesti mõtetu lisavidin. Palju on probleeme RS lukustusega. Mina oma SID'il polegi saanud korda (sama süsteem kui REBA'l). Lihtsalt tihendid ei pea õli ja kogu lugu. Manitoul vist asi töökindlam.mart2 kirjutas:Pea viis aastat vana RS Judy-l (2002 a. mudel) vedrud väsinud ja ega enam remontida pole vist mõtet.
Plaan osta uus amort ja valikus Manitou R7 Comp Lock Out 80mm;
Rock Shox - Reba Race 2007 Dual Air 100mm MC+ Pop Lock ja Rock Shox - Reba SL 2007 100mm + Pop Lock .
R7. Ise sõidan ja julgen vaid soovitada...lenksulukuga võib tuvisid surnuks loopida (kui vaid pihta saad)
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Kasutan ka R7 seda lahjemat versiooni ja A&T`s pandi lenksulukk peale mis töötab nagu kellavärk vist oli jagwire oma kui ma ei exija ei maksnud kah palju alla kilo. Vähemalt siis minul pole vaja tuvisi visata esialguveloman32 kirjutas:R7. Ise sõidan ja julgen vaid soovitada...lenksulukuga võib tuvisid surnuks loopida (kui vaid pihta saad)
Tiguliikur
Täitsa võimalik aga see oli mingi komplekt ja sellest ma selle nime pakkusingi kahjuks pole hetkel ratast kõrval ei saa täpsustada aga mis sel vahet see toimis väga hästi igatahes.!!!veiko kirjutas:Jagwire kiri on Sul lenksuluku trossi kõril. Kui sa käikari kõridelt sellise kirja leiad on ilmselt ka käiguvahetajad Jagwire omadmakita kirjutas: vist oli jagwire oma kui ma ei exi
Tiguliikur
njahh. Enne targuta ja siis googelda... (see käis minukohta).seen kirjutas:A&T paigaldab Jagwire lenksulukke. Kirjad lukul, mitte kõril.
Jagwire lukukomplekt.
See peaks sobima jahh neile, millel on muidu lukustus amordipealt ja ilmselt on töökindlam (lukumehanism jääb kinniseks), kui R7 originaal lukusüsteem.
Vot vot õige jutt ja mugavam kah!veiko kirjutas:njahh. Enne targuta ja siis googelda... (see käis minukohta).seen kirjutas:A&T paigaldab Jagwire lenksulukke. Kirjad lukul, mitte kõril.
Jagwire lukukomplekt.
See peaks sobima jahh neile, millel on muidu lukustus amordipealt ja ilmselt on töökindlam (lukumehanism jääb kinniseks), kui R7 originaal lukusüsteem.
Tiguliikur
Re: Plaan esiamort vahetada
Hoolduse teemas juba saite lugeda, et sain amordist jagu, siis mida soovitate Classic Legendile(aastast 2000 või paar aastat vanem). Vaja on siis sellist kangemat asja, mis peab vastu tugevatele matsudele maandumistel. Uut ratast ostma ei hakka, kuna kevadel sai põhimõtteliselt kogu ratas uute juppidega üle käidud.
Terv,
Pokemon
Terv,
Pokemon
Re: Plaan esiamort vahetada
Võta ette kõvemate amordifirmade kodukad ja vaata freeride harke. ja siis hakka kodumaalt vaatama kas ja kus kohast saad. Oluline sulle peaks olema siis mh ka amordikäik (min nii 120-130). Muu tugevus tuleb selle suunitlusega harkidel juba kaubaga kaasa.pokemon kirjutas:...mida soovitate Classic Legendile(aastast 2000 või paar aastat vanem). Vaja on siis sellist kangemat asja, mis peab vastu tugevatele matsudele maandumistel...
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Plaan esiamort vahetada
Kuule pokemon see vedrukahvel, mille pildid sul hoolduse teemas on maksab poes u.400.- Igasugune vähegi korralikum amort maksab 20x400.- ,otsusta ise mida teed.Keevitamine maksab ka rohkem,kui uus vedrukahvelpokemon kirjutas:Hoolduse teemas juba saite lugeda, et sain amordist jagu, siis mida soovitate Classic Legendile(aastast 2000 või paar aastat vanem). Vaja on siis sellist kangemat asja, mis peab vastu tugevatele matsudele maandumistel. Uut ratast ostma ei hakka, kuna kevadel sai põhimõtteliselt kogu ratas uute juppidega üle käidud.
Terv,
Pokemon
Re: Plaan esiamort vahetada
Maksis küll jah 400 ringi. Tegelikult võib minu poolest teema lukku panna, sest ostan sinna uue kahvli ja viskan müüki. Plaan siis omale üldse uus velo osta... Mõni kangem asjandus, mis minu sõidustiilile vastu peabHundu kirjutas:Kuule pokemon see vedrukahvel, mille pildid sul hoolduse teemas on maksab poes u.400.- Igasugune vähegi korralikum amort maksab 20x400.- ,otsusta ise mida teed.Keevitamine maksab ka rohkem,kui uus vedrukahvelpokemon kirjutas:Hoolduse teemas juba saite lugeda, et sain amordist jagu, siis mida soovitate Classic Legendile(aastast 2000 või paar aastat vanem). Vaja on siis sellist kangemat asja, mis peab vastu tugevatele matsudele maandumistel. Uut ratast ostma ei hakka, kuna kevadel sai põhimõtteliselt kogu ratas uute juppidega üle käidud.
Terv,
Pokemon
Re: Plaan esiamort vahetada
Võta reba - soe soovitus. R7 kipub lukusüsteem ära roostetama. Hooldus ka lihtsam ning suht pommikindel asi
Re: Plaan esiamort vahetada
Peaks vist teema juba lukku panema. Siin on asi vahepeal omapead elama hakanud.
Lõpetuseks niipalju, et alla läks ammu Reba Race, sest lõpuhinnaks tuli koos mõõtu lõikamise, paigalduse ja tarvikutega 260 euroraha.
Lõpetuseks niipalju, et alla läks ammu Reba Race, sest lõpuhinnaks tuli koos mõõtu lõikamise, paigalduse ja tarvikutega 260 euroraha.
tuksub-sõidan, tuksub-sõidan, tuksubtuksubtuksub - pean pausi...