On ta kurat jah, ca 27-28 aastat tagasi sai analoogselt videos nähtuga erekaga tibide ees edet tõmmatud. Tegelt tahtsin ju parimat, aga välja kukkus nagu selles videos.krossA4 kirjutas:Elu on lihtsalt selline
http://aegmaha.com/videos/397
Mälestusi ja pajatusi N-Liidu aegsetest ratastest
Mälestusi ja pajatusi N-Liidu aegsetest ratastest
Re: pühabased üritused näevad naiste jaoks sellistena (naljanurk
Loodetavasti on EREKAS sul mugandus Ereliukasest.. Tibide ette kõlbab ka see teine muidugi.holden kirjutas:ca 27-28 aastat tagasi sai erekaga tibide ees edet tõmmatud.
Re: pühabased üritused näevad naiste jaoks sellistena (naljanurk
Jumal, aitäh et keegi nalja ka teeb.Villem T kirjutas:Loodetavasti on EREKAS sul mugandus Ereliukasest.. Tibide ette kõlbab ka see teine muidugi.holden kirjutas:ca 27-28 aastat tagasi sai erekaga tibide ees edet tõmmatud.
Minu päev sai kohe ilusaks.
There are no races, only countries of people Chuck Norris has beaten different shades of black and blue.
Re: pühabased üritused näevad naiste jaoks sellistena (naljanurk
No kuule 27-28 aasta tagused erekad tibide ees on ka nagu pisut liiga palju informatsiooni.baruto kirjutas:Minu päev sai kohe ilusaks.
Re: pühabased üritused näevad naiste jaoks sellistena (naljanurk
Puhas kuldVillem T kirjutas:Loodetavasti on EREKAS sul mugandus Ereliukasest.. Tibide ette kõlbab ka see teine muidugi.holden kirjutas:ca 27-28 aastat tagasi sai erekaga tibide ees edet tõmmatud.
Re: pühabased üritused näevad naiste jaoks sellistena (naljanurk
Oh jäta nüüd, siit oleks saanud palju rohkem võtta, aga ma niigi kartsin et äkki unustatakse et naljanurk.AndreK kirjutas:Puhas kuldVillem T kirjutas:Loodetavasti on EREKAS sul mugandus Ereliukasest.. Tibide ette kõlbab ka see teine muidugi.holden kirjutas:ca 27-28 aastat tagasi sai erekaga tibide ees edet tõmmatud.
Variant A: Kas need jutud rattasadula mõjust sportlastele vastavad tõele ja lausa 27-28 aasta tagused erekad püsivad meeles?
Variant B: Maapoisid olid 27-28 aastat tagasi muidugi uhked oma erekate üle - ajad olid kehvad ja kui nad oleks tüdrukutena sündinud poleks neil üldse millegagi mängida olnud.
Palun mitte mingil juhul solvuda. Ülalolev tekst on ainult meelelahutusliku väärtusega ja ei oma mingeid seoseid reaalsete isikute või sündmustega.
Re: pühabased üritused näevad naiste jaoks sellistena (naljanurk
tolle aja erekatega oli selline jama ainult, et kui väga palju nendega hüpata siis kippusid raamid pooleks minema. vändad ka kippusid logisema kiilude kulumise tõttu. a muidu olid sellised lahedad kaarja kujuga ja punased.
ratastest räägin siis ikka.
ratastest räägin siis ikka.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: pühabased üritused näevad naiste jaoks sellistena (naljanurk
Punased kas "pigem mitte" või siis "mitte ainult". Minu silma mälus on küll ainult sinised ja pleekinud.Mati kirjutas: a muidu olid sellised lahedad kaarja kujuga ja punased.
Re: pühabased üritused näevad naiste jaoks sellistena (naljanurk
Mina mäletan punaseid. Aga kui palju (väljas) hüpata siis võib lõpuks ka pleekind ja sinine olla. Mine sa tea ...Villem T kirjutas:Punased kas "pigem mitte" või siis "mitte ainult". Minu silma mälus on küll ainult sinised ja pleekinud.Mati kirjutas: a muidu olid sellised lahedad kaarja kujuga ja punased.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: pühabased üritused näevad naiste jaoks sellistena (naljanurk
Njaa, seda ma mäletan kah, kiilud olid tõesti väga kehvad. Jumal tänatud et tänapäeval neid enam ei kasutata, kohe turvalisem tunne on.Mati kirjutas:tolle aja erekatega oli selline jama ainult, et kui väga palju nendega hüpata siis kippusid raamid pooleks minema. vändad ka kippusid logisema kiilude kulumise tõttu. a muidu olid sellised lahedad kaarja kujuga ja punased.
ratastest räägin siis ikka.
There are no races, only countries of people Chuck Norris has beaten different shades of black and blue.
Re: pühabased üritused näevad naiste jaoks sellistena (naljanurk
Ma söön oma 1974 aasta koolimütsi ära, kui sellel pildil on mulle tuttav nö erekas.Villem T kirjutas:Punased kas "pigem mitte" või siis "mitte ainult". Minu silma mälus on küll ainult sinised ja pleekinud.Mati kirjutas: a muidu olid sellised lahedad kaarja kujuga ja punased.
Aga sain täna jälle targemaks, nii et kordan:
27-28 aastat tagasi olin tubli spordipoiss ning spordist ja õppimisest vabal ajal sõitsin oma rohelise tuunitud "Ereliukasega" (originaalis Leedu Šiauliai tehase toode, maksis ca 35 rubla, tuunituna omas abimootoriga jalgratta krossivariandi leikstangi ja nõukogude kokkupandava jalgratta "Kama" tagaratast). Üks kord üritasin tüdrukute ees neile mulje avaldamiseks jalgadega väntadele surumise ja esiratta käte jõul kergitamise abiga sõita tagumise ratta peal, aga esiratas tuli selle soorituse ajal alt ära ja maandusin kõigepealt esikahvlile ja sealt üle leikstangi asfaldile. Selline lugu siis juhtus kunagi.
Ma igaks juhuks kirjutasin kõik mulle teadaoleva pikalt välja ning ei kasutanud slängisõnu, muidu mõnel mehel läheb "kõvaks".
Re: pühabased üritused näevad naiste jaoks sellistena (naljanurk
Kuna nüüd Holden ka imestust avaldas, siis pakuks ka ise, et pildil ei ole Ereliukase ratas? IMHO vähemalt '84 aasta mudel nägi parem välja, samuti lenks oli teine. Sadul on sarnane, samas pakiraam tundub olevat mingi suvalise meesteka oma; ma võin muidugi mäletada valesti, aga Ereliukasel oli defitsiitse lisavarustusena ka oma autentne pakiraam olemas.
Segasaun on siis, kui on puu- ja elektriküte.
Re: pühabased üritused näevad naiste jaoks sellistena (naljanurk
Mul oli mälus ka rohkem neid Corrateci vibusid meenutav pilt.LauriA kirjutas:IMHO vähemalt '84 aasta mudel nägi parem välja.
Aga kaheltpoolt sadulatoru hargnevat toptube'i justkui muudelt vene ratastelt ei mäleta? On kusagil õigemat pilti?
Re: pühabased üritused näevad naiste jaoks sellistena (naljanurk
See ei ole "erekas" vaid mingi välismaa (loe:lääne) ratas. Holdeni heietused tõid meelde omagi lapsepõlve. Kujutan täpselt ette, milline oli Holdeni ereka lenks. Minu ajal veel sellise lenksuga "krossimoppe" ei olnud, kasutasime tuunimisel "säärekatelt" pärit lenkse. Sügisel, porise ilmaga tuli moodi mega-giga suuruse ja hüper disainiga porilapakate külgearetamine. Kusjuures lapakal pidi olema mitu "refleksi" (auto või traktori helkur). Ja kust me toormaterjali hankisime? Eks ikka sovhoosi sauna põrandalt ja traktorite haagistelt laenasime Ja kui pikalt veel tolleaegsete ratastega sai tagaratta peal lastud - ikka sadu meetreid. Rekord oli vast poole kilomeetri kandis ja seda käänulisel teel! MTB-ga ei kannata viite meetritki sõitaVillem T kirjutas:Mul oli mälus ka rohkem neid Corrateci vibusid meenutav pilt.LauriA kirjutas:IMHO vähemalt '84 aasta mudel nägi parem välja.
Aga kaheltpoolt sadulatoru hargnevat toptube'i justkui muudelt vene ratastelt ei mäleta? On kusagil õigemat pilti?
Oh aegu...
PS. tähelepanelikumal vaatlemisel siiski leiab pildilolevalt rattalt mitu erekale iseloomuliku detaili. Samas esipidur - seda küll originaalis ei olnud, neid sai külanaiste "naistekatelt" maha kruvitud.
Re: pühabased üritused näevad naiste jaoks sellistena (naljanurk
Oi aegu ammuseid....
Aga nüüd on vist aeg Erikul sekkuda ja "ereka" teema teha.
Aga nüüd on vist aeg Erikul sekkuda ja "ereka" teema teha.
Re: pühabased üritused näevad naiste jaoks sellistena (naljanurk
Solgime siis nati seda ereka teemat....
Mul käis see tuunimine "kokuka" kallal. Tagumise porika asemele mudisin motorolleri porika, mis oli oluliselt laiem ja tänu sellele sai sinna 10x rohkem maailinguid/klepekaid toppida. Lampe oli peal 4 tk. Kaks lenksul ja kaks esikahvli küljes (noh nagu udukad vmt) Üks lenksulamp oli siis nagu kaugtuli. Lülitamisvõimalusedki igati kaasaegsed - lähi/kaugtuli ja udukad Ükspäev kodus garaazhi revideerides leidsin ca. 30cm. pika vedru, millest mahtus täpselt läbi sadulapost. Nii, natuke mõõtmist ja saagimist, ning sadulaamort oligi olemas. Noh, mis siis, et sadul vabalt ka vasakule-paremale liikus, peaasi, et üles alla kah. Helkureid ja värvilist traati polnud enam kuskil - isegi laudas mitte. Aga...kuurist leidsin sossi oinasarv lenksu ! See sai siis kuidagi lisaks olemasolevale külge topitud. Orig. lenks siis sirge seljaga sõitmiseks, kui oli vastutuul/uhamine vmt. sai alumisest, oinasarvest haaratud. Nii, siis kauplesin sõbra käest (ega see ikka päris kauplemine polnud ) mopeedi keti. Lülide vahe oli rattaketiga sama ja sai seegi peale väänatud. PS. haamer oli pea iga uue asja installeerimisel tubli abimees. Mopi ketiga oli see huvitav asi, et oli see nii lõtv, kui tahes, maha ei tulnud ! Sellise kompotiga sai nii kuu aega ringi uhatud. Siis, ühel ilusal päeal nägin kolhoosi töökoja nurgas mingit kahtlast väänatud metalltorude ja sirgete vinklite kokku keevitatud asjandust. Silma jäi tegelikult hoopis kahvikaare järgi, mis kangesti meenutas kokuka ratta mõõdule omast. Uurisin ühe, küsisin teise käest - ühesõnaga, õhtul oli see asjandus mul kodus. Tegu oli külgkorviga. Vanematele sai selgeks tehtud, et nad pole ikka tükk aega Tallinnas käinud ja just nüüd on õige aeg. Mul oli muidugi kama-kaks, mis neil sealt vaja, aga mul oli vaja kokuka esiratast Oli vist järgmine nädal, kui sai linnas käidud ja läbi hüpatud ka Dünamo poest. Vanemad olid üsna üllatunud, et polnudki seekord vaja ei jäätist, robotit, uut püstolit isegi sammulugejat mitte. Hoopis taheti lõunase bussiga koju tagasi minna Nii, koju, esiratas külkale külge, see omakorda rattale - no see oli juba tase. Ennem oli üleküla tiitel enam-vähem olemas, aga nüüd polnud enam kahtlust. Pilk jäi veel pidama küünis olevale "salvo" kelgule. Pagan, täpselt ei mäleta, aga kuidagi "läks see katki" Sai külgkorvile veel kondlid külge. Punased Sõitma õppimine selle monstrumiga võttis pea kaks päeva. Ennem ei saanud ka avalikuse ette veereda. Aga kui see hetk saabus, siis ülejäänud rattatuunijate silmad olid sõna otses mõttes
Võtame siis asja kokku - Kokukas : neli lampi, ohtralt helkureid ja neoon punaseid klepekaid, kodaratele keritud traat, kaks lenksu, "sadula amort" , külgkorv - salvo kelgust lõigatud "kondlitega", mopeedi kett, motorolleri porikas (taga)
Oeh, tõesti, südamest kahju praegu, et sellest tol ajal pilti ei tehtud
Mul käis see tuunimine "kokuka" kallal. Tagumise porika asemele mudisin motorolleri porika, mis oli oluliselt laiem ja tänu sellele sai sinna 10x rohkem maailinguid/klepekaid toppida. Lampe oli peal 4 tk. Kaks lenksul ja kaks esikahvli küljes (noh nagu udukad vmt) Üks lenksulamp oli siis nagu kaugtuli. Lülitamisvõimalusedki igati kaasaegsed - lähi/kaugtuli ja udukad Ükspäev kodus garaazhi revideerides leidsin ca. 30cm. pika vedru, millest mahtus täpselt läbi sadulapost. Nii, natuke mõõtmist ja saagimist, ning sadulaamort oligi olemas. Noh, mis siis, et sadul vabalt ka vasakule-paremale liikus, peaasi, et üles alla kah. Helkureid ja värvilist traati polnud enam kuskil - isegi laudas mitte. Aga...kuurist leidsin sossi oinasarv lenksu ! See sai siis kuidagi lisaks olemasolevale külge topitud. Orig. lenks siis sirge seljaga sõitmiseks, kui oli vastutuul/uhamine vmt. sai alumisest, oinasarvest haaratud. Nii, siis kauplesin sõbra käest (ega see ikka päris kauplemine polnud ) mopeedi keti. Lülide vahe oli rattaketiga sama ja sai seegi peale väänatud. PS. haamer oli pea iga uue asja installeerimisel tubli abimees. Mopi ketiga oli see huvitav asi, et oli see nii lõtv, kui tahes, maha ei tulnud ! Sellise kompotiga sai nii kuu aega ringi uhatud. Siis, ühel ilusal päeal nägin kolhoosi töökoja nurgas mingit kahtlast väänatud metalltorude ja sirgete vinklite kokku keevitatud asjandust. Silma jäi tegelikult hoopis kahvikaare järgi, mis kangesti meenutas kokuka ratta mõõdule omast. Uurisin ühe, küsisin teise käest - ühesõnaga, õhtul oli see asjandus mul kodus. Tegu oli külgkorviga. Vanematele sai selgeks tehtud, et nad pole ikka tükk aega Tallinnas käinud ja just nüüd on õige aeg. Mul oli muidugi kama-kaks, mis neil sealt vaja, aga mul oli vaja kokuka esiratast Oli vist järgmine nädal, kui sai linnas käidud ja läbi hüpatud ka Dünamo poest. Vanemad olid üsna üllatunud, et polnudki seekord vaja ei jäätist, robotit, uut püstolit isegi sammulugejat mitte. Hoopis taheti lõunase bussiga koju tagasi minna Nii, koju, esiratas külkale külge, see omakorda rattale - no see oli juba tase. Ennem oli üleküla tiitel enam-vähem olemas, aga nüüd polnud enam kahtlust. Pilk jäi veel pidama küünis olevale "salvo" kelgule. Pagan, täpselt ei mäleta, aga kuidagi "läks see katki" Sai külgkorvile veel kondlid külge. Punased Sõitma õppimine selle monstrumiga võttis pea kaks päeva. Ennem ei saanud ka avalikuse ette veereda. Aga kui see hetk saabus, siis ülejäänud rattatuunijate silmad olid sõna otses mõttes
Võtame siis asja kokku - Kokukas : neli lampi, ohtralt helkureid ja neoon punaseid klepekaid, kodaratele keritud traat, kaks lenksu, "sadula amort" , külgkorv - salvo kelgust lõigatud "kondlitega", mopeedi kett, motorolleri porikas (taga)
Oeh, tõesti, südamest kahju praegu, et sellest tol ajal pilti ei tehtud
Re: pühabased üritused näevad naiste jaoks sellistena (naljanurk
Krt sest aru saab oli see õige või vale pilt.
Re: pühabased üritused näevad naiste jaoks sellistena (naljanurk
Siin tuhat sõna, mida asendaks üks pilt....Rivo kirjutas:Oeh, tõesti, südamest kahju praegu, et sellest tol ajal pilti ei tehtud
Esmalt hüppasin ma oma Ereka sadulatoru ülemise toru küljest lahti (see oli neil täiesti tavaline viga). Siis tegin sellise siku, et lõikasin raamil ülemise toru ära ja asendasin ristkülikukujulise kantrauaga. Mälu järgi 20 x 40. Ja siis veel lõikasin tagaratast hoidvad ülemised torud lahti kuni neid ühendava... pulgani (mille külge kinnitub siis porilaud), ja panin tekkinud vahesse sellest ca 2,5 korda pikema kantraua. Eks ikka selleks, et painutada raam kõrgemaks ja panna Desna ratas alla. Esihammakas sai meesteka oma (et kompenseerida väiksemat tagaratast), esikahvel ka meestekalt, ratas ise jäi Ereliukaselt. Lenksule sai peale keevitatud sirge toru, mille ümber käis pehmentdus. Porikad laenasin krossitsiklitelt, CZ vist. Kogu kupatuse värvisin mustaks. Tänu kantraamist "tjuuningule" kaalus see ratas ilmselt üle 20 kilo. Ja kuskil Laagri kandi keldris see kopitab, suutsin selle paar kuud kehtinud 80 Eesti krooniga maha müüa... Nüüd oleks muidugi hea näidata, mida vaba aeg inimestega teeb...
Re: Mälestusi ja pajatusi N-Liidu aegsetest ratastest
.
Viimati muutis MaT, 29. 12. 2012. 15:20, muudetud 1 kord.
Re: Mälestusi ja pajatusi N-Liidu aegsetest ratastest
Kust külast sa pärit oled?Käru kirjutas:Meie külas üks vorst paigaldas "erekale" rooli. Sellise suure ja valge. Ilmselt põdraga "Volga" oma.
Tähetorni hotelli lähedal Tallinnas sõitis ka üks vend erekaga ringi, auto rool lenksu asemel peos.
Re: Mälestusi ja pajatusi N-Liidu aegsetest ratastest
rooliga erekaid ja meestekaid on üle Eesti nähtud.
Re: Mälestusi ja pajatusi N-Liidu aegsetest ratastest
Nähtud ja proovitudki, aga ega see eriti meeldivalt juhitav variant polnud. Lenks on ikka rattale õigem asi.erikr kirjutas:rooliga erekaid ja meestekaid on üle Eesti nähtud.
See roolivärk jalgrattal oli rohkem selline "Jaan Tatika värk"!
Re: Mälestusi ja pajatusi N-Liidu aegsetest ratastest
Ise sai kah omal ajal (1980-te teine pool) külavahel (Raplamaa, Kohila lähedal) igasgu asju katsetatud, millest kohe meenuvad järgmised:
- (vist) Zil-i rool "kokukale" peale
- lainepapi-taolisest plastikmaterjalist trekiratta-stiilis "ketta" tegemine kodaratele peale
- aiakäru (mingi kaherattaline variant, mida muide sai ka jalgrattale järele panna spets kinnituse abil ümber sadulatoru) kummid "kokukale" alla -- laiemad kui originaalid, siis oli omaarust krossikas Tegelikult liikus üsna raskelt edasi ja maastikule polnud mõtet sellega ronida
- "naelkummid" -- jalgrattakett piki kummi selliselt, et lased kummi pooltühjaks, paned paraja pikkusega keti ümber kummi ja lukuga kokku, pumpad kummi täis. Siis jääb kett sinna keskele ilusasti tugevalt püsima. Mul oli selline lahendus "kokuka" esirattal -- hoidis üsna edukalt talvel külglibisemise ära. Tagumine ots käis ikka siia-sinna, aga nii oligi põnevam.
- vist kõige ekstreemsem arendusprojekt: kolmerattalise tegemine. Võtsime poistega ühe "naisteka" ja arendasime sellele külge teise "naisteka" raami esimese poole tagurpidi. "Meesteka" kahvel koos esirattaga ka veel sinna külge. Kuna aga sellega vändata polnud võimalik siis otsustasime sellest hoopis purjeka teha: sadulatoru otsa pikk metalltoru, selle külge vanast rehavarrest "poom" ja mingist kergemast koormakattest puri See kõik oli aga ilmselgelt Jaan Tatika värk -- ei seisnud üldse püsti. Küll aga leidis too mast koos purjega mõnevõrra edukamalt kasutust talvel soome kelgu peal
Kõik need ratta-arendused läbi proovitud, jõudsin ma kord elu üle järele mõeldes järeldusele, et parim ratas on ikkagi kerge ja töökindel, millega saab sõita teistest kiiremini ja kaugemale. Niisiis nuiasin vanematelt uue "meesteka" (olin selleks ajaks juba pisut suuremaks ka kasvanud, mõnede arvates ka targemaks saand. Elu unistuseks oli käikudega "Turist" aga seda ei saanud kusagilt kätte). Sellele läksid "kokuka" kõrgem lenks ja pehmem sadul peale. Nii sai püstise mugava sõiduasendi. Üleliigsed jupid (ketikaitse, tuled) maha, origniaal-porilaudade asemele sellestsamast lainepapi-taolisest plastikmaterjalist u. 10 cm laiused ribad originaal-porikate kinnituste + mõningase lisatraadiga kinni -- need olid kergemad, ei logisenud ning toimisid porilaudadena hästi. Vot selle vokiga sai siis hakatud aina pikemaid maid sõitma ja sellest kasvaski välja minu huvi jalgrattal matkamise ja hiljem jalgrattaspordi vastu.
-strix
- (vist) Zil-i rool "kokukale" peale
- lainepapi-taolisest plastikmaterjalist trekiratta-stiilis "ketta" tegemine kodaratele peale
- aiakäru (mingi kaherattaline variant, mida muide sai ka jalgrattale järele panna spets kinnituse abil ümber sadulatoru) kummid "kokukale" alla -- laiemad kui originaalid, siis oli omaarust krossikas Tegelikult liikus üsna raskelt edasi ja maastikule polnud mõtet sellega ronida
- "naelkummid" -- jalgrattakett piki kummi selliselt, et lased kummi pooltühjaks, paned paraja pikkusega keti ümber kummi ja lukuga kokku, pumpad kummi täis. Siis jääb kett sinna keskele ilusasti tugevalt püsima. Mul oli selline lahendus "kokuka" esirattal -- hoidis üsna edukalt talvel külglibisemise ära. Tagumine ots käis ikka siia-sinna, aga nii oligi põnevam.
- vist kõige ekstreemsem arendusprojekt: kolmerattalise tegemine. Võtsime poistega ühe "naisteka" ja arendasime sellele külge teise "naisteka" raami esimese poole tagurpidi. "Meesteka" kahvel koos esirattaga ka veel sinna külge. Kuna aga sellega vändata polnud võimalik siis otsustasime sellest hoopis purjeka teha: sadulatoru otsa pikk metalltoru, selle külge vanast rehavarrest "poom" ja mingist kergemast koormakattest puri See kõik oli aga ilmselgelt Jaan Tatika värk -- ei seisnud üldse püsti. Küll aga leidis too mast koos purjega mõnevõrra edukamalt kasutust talvel soome kelgu peal
Kõik need ratta-arendused läbi proovitud, jõudsin ma kord elu üle järele mõeldes järeldusele, et parim ratas on ikkagi kerge ja töökindel, millega saab sõita teistest kiiremini ja kaugemale. Niisiis nuiasin vanematelt uue "meesteka" (olin selleks ajaks juba pisut suuremaks ka kasvanud, mõnede arvates ka targemaks saand. Elu unistuseks oli käikudega "Turist" aga seda ei saanud kusagilt kätte). Sellele läksid "kokuka" kõrgem lenks ja pehmem sadul peale. Nii sai püstise mugava sõiduasendi. Üleliigsed jupid (ketikaitse, tuled) maha, origniaal-porilaudade asemele sellestsamast lainepapi-taolisest plastikmaterjalist u. 10 cm laiused ribad originaal-porikate kinnituste + mõningase lisatraadiga kinni -- need olid kergemad, ei logisenud ning toimisid porilaudadena hästi. Vot selle vokiga sai siis hakatud aina pikemaid maid sõitma ja sellest kasvaski välja minu huvi jalgrattal matkamise ja hiljem jalgrattaspordi vastu.
-strix
Multispordiklubi "Black Pole"