Sram X0 litrid
Sram X0 litrid
Tere,
kas Srami litrite laagrid polegi hooldevabad. Täiesti kinni jäänud laager tekitas paanikat, nüüd tõstsin kaaned pealt maha ja laager on triiki Rõuge muda täis On see norm? Läbisõit 450km
Tilk õli pani asja jälle liikuma.
kas Srami litrite laagrid polegi hooldevabad. Täiesti kinni jäänud laager tekitas paanikat, nüüd tõstsin kaaned pealt maha ja laager on triiki Rõuge muda täis On see norm? Läbisõit 450km
Tilk õli pani asja jälle liikuma.
Ratas on minu hobi, mitte elu
Re: Sram X0 litrid
3000 km kuskil xo'ga ning litrid käivad ringi nagu esimesel päeval. ebaõnn lihtsalt sul
Re: Sram X0 litrid
Mingi puupulk käis vahetaja juurest läbi, kusjuures vahetaja veel töötas peale seda jama..
Tundub, et see laks oli ka X0 käikarile liiast, rahu tema põrmule :( Nüüd oleks vaja laupäevaks kiirelt asendust leida.
Ratas on minu hobi, mitte elu
Re: Sram X0 litrid
Mul oli litrid kinni peale Rakvere EEC etapi. Asja vahetatud, tutikad!!!
Pihustin SRC määrdet vahel ja asi sai korda!
Muuseas, Velo+ mehaanikud ütlesid et nende juurde oli mitu samasugused pöördumised.
Asi on vist litride konstruktsioonis.
Pihustin SRC määrdet vahel ja asi sai korda!
Muuseas, Velo+ mehaanikud ütlesid et nende juurde oli mitu samasugused pöördumised.
Asi on vist litride konstruktsioonis.
Aleksander
Tel: 5043848
Tel: 5043848
Re: Sram X0 litrid
Tagantjärgi tarkusena leidsin Srami õpetustest, et kinniste litrilaagrite määrimine kuulubki tavapäraste hooldustööde hulka kui litrid enam hästi ringi ei käi.
Ratas on minu hobi, mitte elu
Re: Sram X0 litrid
eks see käib enamvähem iga laagri kohta, olgu ta kus tahes - litris või peedist pesumasinatrumli võlli küljes.Gunnar kirjutas:Tagantjärgi tarkusena leidsin Srami õpetustest, et kinniste litrilaagrite määrimine kuulubki tavapäraste hooldustööde hulka kui litrid enam hästi ringi ei käi.
Re: Sram X0 litrid
Kui Sram X0 litrite kaaned liiguvad vabalt peale ja maha võib olla see mingiks märgiks? Kuidas teha kindlaks, kas litrid on kulunud? Mida määrida litri laagrile? Ostsin jalgratta kasutatult ja minuga on need litrid sõitnud üle 3000 kilomeetri. Litrite ajalugu ei tea, millal need viimati vahetati.
Re: Sram X0 litrid
XO litrid on kinnistel laagritel ja avatava ning hooldatavad.PudruKuul kirjutas:Kui Sram X0 litrite kaaned liiguvad vabalt peale ja maha võib olla see mingiks märgiks? Kuidas teha kindlaks, kas litrid on kulunud? Mida määrida litri laagrile?
Hooldada pole mõtet, kui litri tipud näevad välja nagu parempoolsel pildil
Laagrid puhastad nt aviobensiinis hambaharjaga ja määrid misiganes õli või vedelama määrdega.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: Sram X0 litrid
Alumiselt pildilt sain vihje, et laagril peab veel mingi kaas peal olema. Sain kaane maha leidsin laagri. Vanasti pandi laagrile natuke paksemat määret. Kas õli sealt välja ei voola? Miks just vedelam määre mitte paksem?
Re: Sram X0 litrid
Jälle targem!
Aitäh!
Aitäh!
Re: Sram X0 litrid
Millist litrit valida:
Tacx manuaal, sram XO-le viidet pole, kuna ainuke ava mis on 6mm st sramile sobiv siis C, siis sobitame - adapter C 6mm seinapaksus 1,54mm:
Pilti enam ei näita
Algmõõtmeks võtame Sram XO originaali, millel laius 7,36mm
Pilti enam ei näita
Tacx, 11h, Tacx C adapteriga, laius 9,07mm
Pilti enam ei näita
Valides Tacx C asemel variant A, kus seinapaksus 1,06mm ja puurides olemasoleva ava 5mm suuremaks 6mm-le saame laiuseks ca 8,1mm - mis on laias-laastus võrreldav originaal XO laiusega.
Tiso, 11h, Tacx C adapteriga, laius 8,07mm - pole paha.
Pilti enam ei näita
KCNC, 11h, laius 8, 03mm - pole paha,
Pilti enam ei näita
Niiet, originaal XO litter on kitsam, kui levinuim (tava, roostevaba, poolkeeramiline) Tacx-i pakutav asendus. Kas see millimeetri mäng ka sõitja teele jätab ja võidu võtab, on juba teine teema.
Tacx manuaal, sram XO-le viidet pole, kuna ainuke ava mis on 6mm st sramile sobiv siis C, siis sobitame - adapter C 6mm seinapaksus 1,54mm:
Pilti enam ei näita
Algmõõtmeks võtame Sram XO originaali, millel laius 7,36mm
Pilti enam ei näita
Tacx, 11h, Tacx C adapteriga, laius 9,07mm
Pilti enam ei näita
Valides Tacx C asemel variant A, kus seinapaksus 1,06mm ja puurides olemasoleva ava 5mm suuremaks 6mm-le saame laiuseks ca 8,1mm - mis on laias-laastus võrreldav originaal XO laiusega.
Tiso, 11h, Tacx C adapteriga, laius 8,07mm - pole paha.
Pilti enam ei näita
KCNC, 11h, laius 8, 03mm - pole paha,
Pilti enam ei näita
Niiet, originaal XO litter on kitsam, kui levinuim (tava, roostevaba, poolkeeramiline) Tacx-i pakutav asendus. Kas see millimeetri mäng ka sõitja teele jätab ja võidu võtab, on juba teine teema.
Viimati muutis mart, 06. 12. 2010. 21:24, muudetud 1 kord.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: Sram X0 litrid
mäletamist mööda , siis originaal pidas hoolduseta paar sõitu kauema vastu enne kui kinni kiilus. kui võrrelda nt. XTR ga siis litri laagrite hoolduvajaduselt paneb shimano ülipika puuga. Srami litreid PEAB puhastama IGA sõidu järel kus on olnud natukene niiskust.Tõeline saast selle koha pealt.mart kirjutas:Millist litrit valida:.............
Niiet, originaal XO litter on kitsam, kui levinuim (tava, roostevaba, poolkeeramiline) Tacx-i pakutav asendus. Kas see millimeetri mäng ka sõitja teele jätab ja võidu võtab, on juba teine teema.
Siinkohal kahjuks võitja eest ei kõnele aga tavalise kasutaja eest küll.
Viimati muutis Rom, 21. 11. 2010. 20:29, muudetud 1 kord.
Re: Sram X0 litrid
Mul ka sama kogemus. Kuid üks pluss neil siiski on: erinevalt kõigist ülejäänud litritest mida kasutanud olen, ei kisu nad heina vahele.Rom kirjutas:Srami litreid PEAB puhastama IGA sõidu järel kus on olnud natukene niiskust.Tõeline saast selle koha pealt.
Re: Sram X0 litrid
Ma olen ükskõik milliste litrite (XT, XTR, Tacx, SRAM, KCNC) laagrid esimese lahtivõtmise järel Motorexi rohelist möksi täis toppinud. Ei pea iga niiske sõidu järel lahti kakkuma.
Re: Sram X0 litrid
võin loopida kihlveo õhku. Võid toppida "misiganes" määret Srami käiguvajetaja litrite vahele. Peale mudast nt. Haanja 100 läbimist pead selle kiirelt lahti võtma. Vastasel korral pead juhtlaagri(ülemise) liikumasaamiseks kasutama mingit roostelahustit ja füüsilist jõudu. Proovitud 3el korral laiskuse tõttuerikr kirjutas:Ma olen ükskõik milliste litrite (XT, XTR, Tacx, SRAM, KCNC) laagrid esimese lahtivõtmise järel Motorexi rohelist möksi täis toppinud. Ei pea iga niiske sõidu järel lahti kakkuma.
Re: Sram X0 litrid
Mis siin ikka vedada. See on lihtsalt minu tablett laiskuse kompenseerimiseks. Vahest aitab, vahest ei aita.Rom kirjutas: võin loopida kihlveo õhku. Võid toppida "misiganes" määret Srami käiguvajetaja litrite vahele. Peale mudast nt. Haanja 100 läbimist pead selle kiirelt lahti võtma. Vastasel korral pead juhtlaagri(ülemise) liikumasaamiseks kasutama mingit roostelahustit ja füüsilist jõudu. Proovitud 3el korral laiskuse tõttu
Re: Sram X0 litrid
Jah, see ainus pluss ! Põhjuseks see suur metallist litri kaitse, mis ei lase litri ümber kõrrelistel koguneda, kuid korjab enda alla mõnuga pori. Ehk siis ongi nii, kui tahad, et SRAM orig. litrid kestaksid, tuleb neid peale "plägaseid" sõite puhastada.Oliver kirjutas:Mul ka sama kogemus. Kuid üks pluss neil siiski on: erinevalt kõigist ülejäänud litritest mida kasutanud olen, ei kisu nad heina vahele.
Re: Sram X0 litrid
x.0 käikarile sobivad xtr litrid, nüüdseks juba 1,5 hooaega saanud kõikvõimalikku vett ja vilet... ja pole veel vajadust olnud lahti kakkuda. Kui kunagi uuesti vahetusse peaks minema, siis sirgelt xtr juurde.
Gravity is a Bitch
Re: Sram X0 litrid
Ja kes tahab võimalikult soodsalt läbi ajada, saab kasutada Tacx 4050 litreid.