kummi kulumine

Kummidele kohe oma foorum ;-)
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Vasta
Kasutaja avatar
Rom
Testisõitja
Postitusi: 1778
Liitunud: 18. 02. 2003. 13:54

kummi kulumine

Postitus Postitas Rom » 05. 06. 2003. 14:40

milline mark peab kulumisele hästi vastu ?
Mis sobib heaks trennikummiks :?: ,kuna treeningul ei tea kunagi mis rada tuleb sõita siis Tomslik ei sobi hästi...või kannatab 1.4 ka kruusal sõita?

Ruve
Rattur
Postitusi: 844
Liitunud: 04. 04. 2003. 18:33

Re: kummi kulumine

Postitus Postitas Ruve » 05. 06. 2003. 14:57

Rom kirjutas:milline mark peab kulumisele hästi vastu ?
Mis sobib heaks trennikummiks :?: ,kuna treeningul ei tea kunagi mis rada tuleb sõita siis Tomslik ei sobi hästi...või kannatab 1.4 ka kruusal sõita?
Maxxis WormDrive,ca 3000-4000 km ikka kestab.Ja veereb kiirelt.

Caarel
Rattur
Postitusi: 147
Liitunud: 31. 03. 2003. 03:19

Re: kummi kulumine

Postitus Postitas Caarel » 05. 06. 2003. 19:31

Ruve kirjutas:Maxxis WormDrive,ca 3000-4000 km ikka kestab.Ja veereb kiirelt.
Ja kust sa selle eestist kätte saad ilma et V+ mehed ei peaks seda võtma mõne Merida küljest mis ametlikult sinna tehase poolt pandud. Poes neil vaid UST versioon saadaval ning ei pidavat tulema ka enam.

Ruve
Rattur
Postitusi: 844
Liitunud: 04. 04. 2003. 18:33

Re: kummi kulumine

Postitus Postitas Ruve » 05. 06. 2003. 20:55

Caarel kirjutas:
Ruve kirjutas:Maxxis WormDrive,ca 3000-4000 km ikka kestab.Ja veereb kiirelt.
Ja kust sa selle eestist kätte saad ilma et V+ mehed ei peaks seda võtma mõne Merida küljest mis ametlikult sinna tehase poolt pandud. Poes neil vaid UST versioon saadaval ning ei pidavat tulema ka enam.
vot seda küll ei tea kust saada.Täna V+ midagi oli,aga mis versioon ei tea,ei vaadanud hoolega.Las võtavad siis mõnel Meridal alt ära! Kui hästi räägid,ehk võtavadki :wink:

Kasutaja avatar
mask
Rattur
Postitusi: 4
Liitunud: 22. 07. 2003. 12:57

Postitus Postitas mask » 23. 07. 2003. 12:50

8) Vahest keegi annab nõu, mida võiks linnauniversiaalile alla keevitada
standartkummi asemel (praegu on mingi 700C lai kumm all). Kusagil räägiti midagi slickist, aga arvan, et see pole eriti tõsiselt võetav, eriti Tln oludes(trassil muidugi tiba teised lood). Ps tegemist hariliku Scott Atacama Park universiaaliga- esimene hammas vahetatud suurema vastu

mattz
Rattur
Postitusi: 5
Liitunud: 06. 04. 2003. 07:44

Postitus Postitas mattz » 23. 07. 2003. 13:15

omal ka nö. hübriidratas,kummideks all Ritchey Speedmax Cross 700*35. väga rahul,nii asfaldil kui kruusal :)

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3808
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Postitus Postitas mart » 23. 07. 2003. 13:18

mask kirjutas:8) Vahest keegi annab nõu, mida võiks linnauniversiaalile alla keevitada
standartkummi asemel (praegu on mingi 700C lai kumm all).
Soovitan vaadata kas Nokian (Soome) või Schwalbe (Saksa) kumme. Kui tahad TORKEKINDLAID, jälgi teksti Double-Defense (DD) või Kevlar , nende puhul on tööpinna all spets-kummi-mass või kevlarlint. Torkekindlad kummid on tiba raskemad. Ise olen DD-ga üle klaasikildude sõitnud küll ja küll, nii et krõbin taga. Hind peaks olema 180 - 250 krooni, olenevalt poest ja kummitüübist.

taavid
Rattur
Postitusi: 366
Liitunud: 31. 03. 2003. 13:14

Postitus Postitas taavid » 23. 07. 2003. 13:26

OT, aga kui kaua peaks õhukummis sissepumbatud õhk püsima? teoorias võibolla igavesti, aga praktikas?

reimers66
Rattur
Postitusi: 138
Liitunud: 28. 10. 2003. 12:36

Postitus Postitas reimers66 » 13. 04. 2004. 22:39

taavid kirjutas:OT, aga kui kaua peaks õhukummis sissepumbatud õhk püsima? teoorias võibolla igavesti, aga praktikas?
hmm seistes läheb küll tühjemax
BIANCHI ASSET 3000SL
album_personal.php?user_id=496
Tel. 5170557

Vasta

Mine “Kummid”