Kes kukub, seda sõimatakse ja sõidetakse üle halvemal juhul. Suures stardisaginas hoian ise ka klippi lahti algusesRivo kirjutas:Kes ei riski, see shampust ei joo...
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Kes kukub, seda sõimatakse ja sõidetakse üle halvemal juhul. Suures stardisaginas hoian ise ka klippi lahti algusesRivo kirjutas:Kes ei riski, see shampust ei joo...
Täielikult iseõppijana tuleb tõdeda et lihtsam on 2päevaga asi selgeks saada kui siin 4päeva arutada.Rivo kirjutas:Hirm selle asja juures suurem, kui asi üldse väärt. Esialgu tuleb jah, hoogu maha võttes endale teada anda, et jalg tuleb tiba varem lahti keerata. Kuid kõige sellega harjumine tasub kuhjaga ära. Paljud on öelnud, et tavalistelt pedaalidelt üleminek clipidele on parim "upgrade" ja sellel on tõepõhi all.
Võta lapik kruvikeeraja,ja proovi sellega,küll ta järgi annab.kaarelk kirjutas:mul on esimest päeva spd M520-nete omanikuna sootuks üllatav probleem.
nimelt ei õnnestu kuidagimoodi neid ketsiga sõitmiseks mõeldud plastplatvorme pedaali küljest kätte saada (enda arust olen reguleerimiskruvid võimalikult lõdvaks keeranud). ettepanekuid ?
edit: peavad need üldse sama meetodiga lahti tulema nagu kingad ? ja kui metsikut jõudu selleks vaja peaks minema ?
Äkki saaks natuke detailsema seletuse selle SPD ja põlve väänamise kohta? Endal mingid no-name SPD pedaalid (aastast 2002).Villem T kirjutas:"Invasportlaste" jaoks peaks olema päris oluline klotsi ujuvus, mida SPD ei paku - peale Time'i ja platvormi peal olekut väänas SPD päris korralikult põlvi, enam ei taha. Kellel jamad põlvi kummitavad neile peaks see olema olulisem argument kui kujuteldav haakumisprobleem ja sellest peaks SPD-le korraliku miinuse kirja panema.
Jutt siis pedal float-ist. spd 51 klotsil on see ca 4-5 kraadi, spd 56-l ca 8 kraadi, bebop-il 20 kraadi, cranckbrotheril 6 kraadi. time atacul ?kraadi. Tegelt võib põlvevalu põhjustajaks olla hoopis miski mu vale seadistus, mitte konkreetne pedal float:LauriA kirjutas:Villem T kirjutas:"Invasportlaste" jaoks peaks olema päris oluline klotsi ujuvus, mida SPD ei paku - peale Time'i ja platvormi peal olekut väänas SPD päris korralikult põlvi, enam ei taha. Kellel jamad põlvi kummitavad neile peaks see olema olulisem argument kui kujuteldav haakumisprobleem ja sellest peaks SPD-le korraliku miinuse kirja panema.LauriA kirjutas: Äkki saaks natuke detailsema seletuse selle SPD ja põlve väänamise kohta? Endal mingid no-name SPD pedaalid (aastast 2002).
Ütleme nii, et väga hea info, päästsid mind SPD ostustVillem T kirjutas:"Invasportlaste" jaoks peaks olema päris oluline klotsi ujuvus, mida SPD ei paku - peale Time'i ja platvormi peal olekut väänas SPD päris korralikult põlvi, enam ei taha. Kellel jamad põlvi kummitavad neile peaks see olema olulisem argument kui kujuteldav haakumisprobleem ja sellest peaks SPD-le korraliku miinuse kirja panema.
ise kasutan time ATACeid juba 5 aastat. jala kättesaamine ei nõua absoluutselt jõudu. aga eks see jala väljakeeramise liigutus tuleb harjutamisega ja muutub automaatseks.umax kirjutas: Kukkumist ette ei tulnud aga üllatas see, et päris palju jõudu peab rakendama, et jalga kätte saada. Samuti tekkis selline tunne, et sadul on tiba madal. Panin clitid nii ette kui võimalik. Kas kellelgi on veel sellist kogemust?
eks oma ala spetsialistid saavad parem kommenteerida, aga niikaua kui ma olen näinud trikkimiseks clipless ei sobiUnFinished kirjutas:Olen foorumis uus ja hetkel asjaarmastaja rattur, ent kirg kasvab päevadega:)
Lugesin neid postitusi ja mõte clip-pedaalidest hakkas meeldima. Proovisin täna sõites tavaliste pedaalidega kerimise tunnet kätte saada, proovides üles tuleva jalaga pisut kaasa tõmmata - mulje oli võimas. Sõidan peamiselt MTB-ga linnatänavatel, parkides, üle äärekivide jne. Üks asi paneb mind muretsema natuke: mulle meeldib tihti tagurattasse võtta ja nii sadu meetreid kruiisida. Võib-olla on see mingi haigus, kuid mulle on see paras adrekas siiski:) Mure on selles, et aegajalt ei saa esiratast maha tagasi ja siis läheb kiireks.. Kas clip-pedaalidega on selle "hobi" harrastamine mõistlik või on väga suur tõenäosus koos veloga lihtsalt küljel üks korralik liug lasta?
Tagurattasse võtta tähendab tagarattal sõitu?UnFinished kirjutas:Olen foorumis uus ja hetkel asjaarmastaja rattur, ent kirg kasvab päevadega:)
Üks asi paneb mind muretsema natuke: mulle meeldib tihti tagurattasse võtta ja nii sadu meetreid kruiisida. Võib-olla on see mingi haigus, kuid mulle on see paras adrekas siiski:) Mure on selles, et aegajalt ei saa esiratast maha tagasi ja siis läheb kiireks.
Hit the point, see on tagarattal sõit..mulkago kirjutas:Tagurattasse võtta tähendab tagarattal sõitu?UnFinished kirjutas:Olen foorumis uus ja hetkel asjaarmastaja rattur, ent kirg kasvab päevadega:)
Üks asi paneb mind muretsema natuke: mulle meeldib tihti tagurattasse võtta ja nii sadu meetreid kruiisida. Võib-olla on see mingi haigus, kuid mulle on see paras adrekas siiski:) Mure on selles, et aegajalt ei saa esiratast maha tagasi ja siis läheb kiireks.
Ei saa esiratast maha tagasi. Ilma piduriteta ratas või mismoodi ei saa maha?
Ahoi noored kuked - UnFinished ja GT-Freak, üks sõibab ennastunustavalt tagarattal ja teine on pärast Värska GP-d läbinud 9.päevaga lausa 500km, võibolla oleks mõistlik, kui jätkaksite oma dialoogi privaatsõnumites. Teie sõnum pole nii kandev, et pidevalt siia foorumisse miskit sisse toksida.GT-Freak kirjutas:Ma arvan ,et mulkago mõtles seda ,et kui sul on clipid kinni et vajutad pidurit ja ei juhtu miskit. Ise ka proovisin täna ja väga edukalt saab sõita tagurattal ja siis ilma mingi probleemita maale tagasi.
rakveres on see hüppetorni tõus (vist kutsuti nii). Kui sellest üles ronid (või tegelt ükstapuha, mis raskemast tõusus) aga päris üles vändata ei jõua ja seisma jääd mäe peal, siis on oht, et sa ei saa jalga kätte ja kukud külili. Ole siis hoolas ja kui silmad punnis mäest üles pressid, ära unusta, et jalad on natuke tugevamalt kinni varemPudruKuul kirjutas: Homme lähen proovin Rakvere Rattamaratoni rajal, mis ja kuidas.
Mina isiklikult taon kingatalda vastu lähimat veidi kõvemat objekti- puud, kivi.. Nende puudumisel ka vastu pedaali, kuigi ma ei tea, kuidas see pedaalile mõjub. Kuna seda väga tihti ette ei tule, siis siiani pole ka midagi juhtunud.PudruKuul kirjutas:Kuid ka küsimus kuidas saada klipid kiiresti alt puhtaks nii palju, et saaks kinni.
Laskumisel peaks ikka klipid kinni hoidma mitte lahti. Siis ei käi küliliPudruKuul kirjutas:Metsas käidud! Avastatud palju puudujääke eneselt, aga seda saab lihvida. Sain korra laskumisel ikka külili käidud - ei saanud jalga kätte. Kuid ka küsimus kuidas saada klipid kiiresti alt puhtaks nii palju, et saaks kinni.
Minu vigasiim_s kirjutas:ka odavama otsa crankbrothersid (smarty) toimivad mudas suurepäraselt. ei ole vaja mingit tagumist vms, lihtsalt vajuta king pedaalile ja oledki kinni.