Upgrade
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
laiendaks veel teemat!
Rattajuppide/mehhaanikuteadmiste kohapealt olen kah ümmargune null, nii et ärge näkku peksma hakake, kui siin nüüd juhmid küsimused tulema hakkavad
Praegu sõidan igivana rattaga, millel nii ees kui taga acera käiguvahetajad. Tahaks vahetada täpsemate, vastupidavamate, kiiremini toimivate käiguvahetajate vastu.
Kas nii lihtne ongi, et kisun vanad maha ja panen uued asemele?
Millised uued on mõistlik valik juhul kui soovin tulevikus rahulikult kõiki eesti võistlusi sõita?
Mille vahetamist käiguvahetaja vahetamine veel eeldab/nõuab?
Kas rattale, mis tehases on sündinud kõva kahvliga, on võimalik/mõtekas panna amort?
Või on nii, et ma võiks lollide küsimuste esitamise lõpetada ja uue korraliku ratta osta?
Rattajuppide/mehhaanikuteadmiste kohapealt olen kah ümmargune null, nii et ärge näkku peksma hakake, kui siin nüüd juhmid küsimused tulema hakkavad
Praegu sõidan igivana rattaga, millel nii ees kui taga acera käiguvahetajad. Tahaks vahetada täpsemate, vastupidavamate, kiiremini toimivate käiguvahetajate vastu.
Kas nii lihtne ongi, et kisun vanad maha ja panen uued asemele?
Millised uued on mõistlik valik juhul kui soovin tulevikus rahulikult kõiki eesti võistlusi sõita?
Mille vahetamist käiguvahetaja vahetamine veel eeldab/nõuab?
Kas rattale, mis tehases on sündinud kõva kahvliga, on võimalik/mõtekas panna amort?
Või on nii, et ma võiks lollide küsimuste esitamise lõpetada ja uue korraliku ratta osta?
Arvestades esimeses lauses mainutut on tõesti ainult üks soovitus - osta uus ratas või siis max aasta kasutatud ratas. Selle vana apgreidimisel tekivad igasugu muud probleemid ka nagu 7. käigulist süsteemi on ainult low-end juppidel jne jne.Ruffneck kirjutas:laiendaks veel teemat!
Praegu sõidan igivana rattaga, millel nii ees kui taga acera käiguvahetajad. Tahaks vahetada täpsemate, vastupidavamate, kiiremini toimivate käiguvahetajate vastu.
Kas nii lihtne ongi, et kisun vanad maha ja panen uued asemele?
Millised uued on mõistlik valik juhul kui soovin tulevikus rahulikult kõiki eesti võistlusi sõita?
Mille vahetamist käiguvahetaja vahetamine veel eeldab/nõuab?
Kas rattale, mis tehases on sündinud kõva kahvliga, on võimalik/mõtekas panna amort?
Või on nii, et ma võiks lollide küsimuste esitamise lõpetada ja uue korraliku ratta osta?
Ja-jah too ratas ju tõesti igivana:Ruffneck kirjutas: Praegu sõidan igivana rattaga, millel nii ees kui taga acera käiguvahetajad
Kui sul on peal Acera-X, siis võib ratas olla alates 1995,
kui Acera, siis alates aastast 1999 .
Et ajaga kaasas käia, siis osta sügis-alega ratas, millel garantii 6 kuud. Sõida sellega talv otsa. Kevadel viid samasse poodi tagasi (garantii kah kehtib), maksad vahe kinni ja võtad uue ratta jne. Niimoodi on sul uus ratas koguaeg pepu all .
Viimati muutis mart, 25. 07. 2003. 15:34, muudetud 1 kord.
Kui ma õigesti mäletan, siis on mul peal 7-käiguline STX vahetaja, kuid tegemist võib ka haruldusega olla..Alvaro kirjutas: Arvestades esimeses lauses mainutut on tõesti ainult üks soovitus - osta uus ratas või siis max aasta kasutatud ratas. Selle vana apgreidimisel tekivad igasugu muud probleemid ka nagu 7. käigulist süsteemi on ainult low-end juppidel jne jne.
STX 1994-1998Eero kirjutas:Kui ma õigesti mäletan, siis on mul peal 7-käiguline STX vahetaja, kuid tegemist võib ka haruldusega olla..Alvaro kirjutas: Arvestades esimeses lauses mainutut on tõesti ainult üks soovitus - osta uus ratas või siis max aasta kasutatud ratas. Selle vana apgreidimisel tekivad igasugu muud probleemid ka nagu 7. käigulist süsteemi on ainult low-end juppidel jne jne.
STX ei ole haruldus. Euroopas pandi peale üle-keskmiste hübriid- ja linnaratastele. Võistlemiseks vist jääb lahjaks.
Tolleaegne edetabel oli:
XTR, Deore XT, Deore LX, STX-SE, STX, 700CX, 400CX, Alivio
Altus C50, Altus C20, Altus C10, Tourney 30, Tourney 20, Tourney 15
Ajame esivahetajates veel vett sogasemakserikr kirjutas:jah, stx-rc asemele tuli deoreCorrosion kirjutas:ma arvasin et stx jääb kuskile lx klassi.. Mis ta siis oleks deore?
The Deore LX M563 was introduced in the 1994 model year, after discontinued M560 had been released in 1993. The LX group of parts was intended to replace the DX model line.
Aga too oli nii ammu, et tänapäeva noor ei pea teadma, et on/oli olemas ka Deore DX
Siin-seal veel vedeleb:mart kirjutas:Aga too oli nii ammu, et tänapäeva noor ei pea teadma, et on/oli olemas ka Deore DX
http://www.bikepro.com/arch_products/re ... himdx.html
http://www.cambriabike.com/SALE/hubs/sh ... nt_hub.htm
Kusjuures praegu tootmises olevad platvorm pedaalid (BMX meestele) on ka DX tähistusega (PD-MX30 ja PD-M646). Vist muid asju ka BMX meestele DX tähistusega.
ntx siuke tuli googeldamise peale välja:
http://www.totalbmx.com.au/totalbmx/tbb ... no_dx.html
pidureid endid nägin ka kusagil...
vaidlen vastuAlvaro kirjutas:Selle vana apgreidimisel tekivad igasugu muud probleemid ka nagu 7. käigulist süsteemi on ainult low-end juppidel jne jne.
7. käigulisi tegi shimano oma XTR-l. Nii lenksuvahetajat kui tagakassetti. Aasta oli siis ca 1983. Kui kellelegi sarnast uut/heas korras pakutakse/juhtub olemas olema - andke mulle privasse teada.
Lisaks tegi Suntour (mitte segi ajada taiwani SR Suntour-iga) väga kvaliteetseid 7. käigulisi MTB komponente. Ntx 92 edetabel oli:
XC-PRO, XC-COMP, XS-LTD, X-1, FS-E
esimesed kaks olid ettenähtud võistlemiseks.
Ja-veel taaskord nooremale lugejale:
SunTour was a high-quality, innovative Japanese manufacturer. All rear
derailleurs now copy their design. They started the nearly-horizontal
parallelogram design, as opposed to earlier derailleurs such as Campy which had a vertical parallelogram. The SunTour design got more chain on the cogs, and so was stronger.
Its often overlooked (by shimano fans) that suntour invented the
parrellogram cage style derailleurs that shimano made theit fortune
on (suntour's patent expired costing them alot of future sales) in
mountain and road biking. Suntour invented Index shifting. Suntour
invented Microdrive chainrings/gearing. Suntour offered the lightest
and best priced component groups (XTR just about equaled XC-Pro in
weight).
vana ratas
S6itsin eelmisel aastal Tartu Rattamaratoni lapse vana Scottiga Apache-ga rahulikult alla kolme tunni (2:50). Sel k6va kahvel ja jumal teab mis vahetajad (k6ik poe osad). Kannatab veel ning kiireminigi s6ita, kuigi ostsin endale uue, sest oli soodus pakkumine.
Kui saad, kogu veel raha ja osta hea raamiga ratas (vaata, et oleks 'varu' parandamiseks). Varu all pean silmas pidurite kinnitusi (v6imalus nii V- kui ketas-piduriteks). Torude m66dud peaks vastama uuematele vahetajate kinnitustele jne. Ostul poes kaasnevate juppide tase pole nii oluline.
Kui saad, kogu veel raha ja osta hea raamiga ratas (vaata, et oleks 'varu' parandamiseks). Varu all pean silmas pidurite kinnitusi (v6imalus nii V- kui ketas-piduriteks). Torude m66dud peaks vastama uuematele vahetajate kinnitustele jne. Ostul poes kaasnevate juppide tase pole nii oluline.
tuksub-sõidan, tuksub-sõidan, tuksubtuksubtuksub - pean pausi...