Arvamused GT GTR 2 Carbon kohta
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
-
- Rattur
- Postitusi: 56
- Liitunud: 03. 08. 2008. 00:08
Arvamused GT GTR 2 Carbon kohta
Tere.
Plaanin osta mnt. ratast ja hetkel on silma jäänud GT GTR 2 Carbon. Mida positiivset või negatiivset oskate selle ratta kohta öelda? Oli plaan järgmise nädala alguses proovisõitu teha, kuid praegust ilma vaadates ja sünoptikute juttu kuulates kardan, et pean proovisõidu edasi lükkama.
Praegu tekitab väikest kahtlust see, et raamile antakse ainult ühe aastane garantii. Samas müüja väitel ei ole neil carbon raamiga ratastel siiani probleeme olnud (erinevalt Meridast, millel olid sadulatoru kinnitused murdunud).
Veel sooviks arvamusi pedaalide kohta mille hinnaklass ~1500.- Kas on mõni tootja keda tasub eelistada või vastupidi, kellest kaarega mööda vaadata. Ise olen praegu vaadanud Shimano Ultegra't ja Look Keo Sprint'i.
Mnt. ratta plaanin osta praeguse Kona mtb kõrvale, et ilusa ilmaga maanteel "kihutamas" käia. Varasem kogemus mnt. ratastega puudub.
Foorumi otsinguga ühtegi teemat selle ratta kohta ei leidnud.
Plaanin osta mnt. ratast ja hetkel on silma jäänud GT GTR 2 Carbon. Mida positiivset või negatiivset oskate selle ratta kohta öelda? Oli plaan järgmise nädala alguses proovisõitu teha, kuid praegust ilma vaadates ja sünoptikute juttu kuulates kardan, et pean proovisõidu edasi lükkama.
Praegu tekitab väikest kahtlust see, et raamile antakse ainult ühe aastane garantii. Samas müüja väitel ei ole neil carbon raamiga ratastel siiani probleeme olnud (erinevalt Meridast, millel olid sadulatoru kinnitused murdunud).
Veel sooviks arvamusi pedaalide kohta mille hinnaklass ~1500.- Kas on mõni tootja keda tasub eelistada või vastupidi, kellest kaarega mööda vaadata. Ise olen praegu vaadanud Shimano Ultegra't ja Look Keo Sprint'i.
Mnt. ratta plaanin osta praeguse Kona mtb kõrvale, et ilusa ilmaga maanteel "kihutamas" käia. Varasem kogemus mnt. ratastega puudub.
Foorumi otsinguga ühtegi teemat selle ratta kohta ei leidnud.
Re: Arvamused GT GTR 2 Carbon kohta
Sr, et OT, aga täpsustan: Meridal olid probleemid magnesium raamidega, carboniga kulgen 4-ndat hooaega.Mihkel(Kops) kirjutas:T.
(erinevalt Meridast, millel olid sadulatoru kinnitused murdunud).
Re: Arvamused GT GTR 2 Carbon kohta
Samas hinnaklassis on CR1 Pro ( täis ultegraga ), kas mitte see ei oleks asjalikum ost ?
http://scottusa.com/us_en/product/69/750/cr1_pro
Pole midagi paha ka GT kohta öelda, aga ...
http://scottusa.com/us_en/product/69/750/cr1_pro
Pole midagi paha ka GT kohta öelda, aga ...
Re: Arvamused GT GTR 2 Carbon kohta
Vali jooksude järele - need on scottil kõvasti paremad. Samas on ka hinnaklass erinev, sest minu arust jagatakse neid eelmise aasta GT-sid hetkel 19900.- eest.
Re: Arvamused GT GTR 2 Carbon kohta
Ühinen eelmiste kommentaaridega, selle raha (35k)eest saad oluliselt paremat, otsi ainult veidike.
Viimati muutis tonydata, 07. 08. 2008. 22:38, muudetud 1 kord.
Spordiklubi CFC
Re: Arvamused GT GTR 2 Carbon kohta
Kui hind on 19900, siis ega midagi paremat ei saa. Ma mõtlesin, et hind on 35000
-
- Rattur
- Postitusi: 56
- Liitunud: 03. 08. 2008. 00:08
Re: Arvamused GT GTR 2 Carbon kohta
Tere.
19900eek'i eest on see siis praegu parim valik ja GT on usaldusväärne firma? Kuid ikkagi jääb küsimus õhku, miks antakse ainult üks aasta garantiid?
19900eek'i eest on see siis praegu parim valik ja GT on usaldusväärne firma? Kuid ikkagi jääb küsimus õhku, miks antakse ainult üks aasta garantiid?
Re: Arvamused GT GTR 2 Carbon kohta
Minu carbonraamiga scottil oli garantiid ainult 6 kuud, selline lühike garantii ongi vist carbonraamide trend, metallist scottil oli 5 aastat.Mihkel(Kops) kirjutas:Tere.
19900eek'i eest on see siis praegu parim valik ja GT on usaldusväärne firma? Kuid ikkagi jääb küsimus õhku, miks antakse ainult üks aasta garantiid?
-
- Rattur
- Postitusi: 56
- Liitunud: 03. 08. 2008. 00:08
Re: Arvamused GT GTR 2 Carbon kohta
Trek'i carbon ratastele antakse eluaegne garantii, sellepärast ma muretsema hakkasingi. Kas kellegil on juhtunud või teab kedagi, kellel oleks carbon raam kusagilt järgi andnud?Kirsa kirjutas:Minu carbonraamiga scottil oli garantiid ainult 6 kuud, selline lühike garantii ongi vist carbonraamide trend, metallist scottil oli 5 aastat.Mihkel(Kops) kirjutas:Tere.
19900eek'i eest on see siis praegu parim valik ja GT on usaldusväärne firma? Kuid ikkagi jääb küsimus õhku, miks antakse ainult üks aasta garantiid?
Kirsa, mitu hooaega ja kui palju kilomeetreid sa enda Scott'iga sõitnud oled?
Re: Arvamused GT GTR 2 Carbon kohta
Kirsa räägib ilmselt oma MTB'st. Ma ostsin omale kasutatud CR1'e ning sõitsin sellega pea 2a, nüüd sõidab sellega mul poiss. Kui ei kuku, siis niisama järgi kusagilt midagi ei anna. Alati võib olla ka mõni praak isend, 100% garantiid ei eksisteeri (ka mitte kosmosetööstuses) aga reeglina tulevad need vead suht kohe välja.Mihkel(Kops) kirjutas:Kirsa, mitu hooaega ja kui palju kilomeetreid sa enda Scott'iga sõitnud oled?
-
- Rattur
- Postitusi: 56
- Liitunud: 03. 08. 2008. 00:08
Re: Arvamused GT GTR 2 Carbon kohta
Tere.
Kukkumine on muidugi üks asi, mille puhul garantii ei kehti, kuid meie teede ja tänavate olukord ka just kiita ei ole. Kas on võimalik Tallinna tänavatel mnt. rattast jagu saada? Ja kui on, siis mida garantii selle peale ütleb?veiko kirjutas:...Kui ei kuku, siis niisama järgi kusagilt midagi ei anna...
Re: Arvamused GT GTR 2 Carbon kohta
Kui küllili ei kuku, siis raam peaks ikka terveks jääma. Esimene asi mille lõhud on kumm, järgmine pöid (kui sõidad läbi löökaugu).
Re: Arvamused GT GTR 2 Carbon kohta
Garantii katab materjali- ja tootmisvead. Aeg, võistlustel osalemine (ja osadel raamidel sõitja kaal) on piirangud. Kui sihipärasel kasutamisel (mis pole keelatud on lubatud) midagi laguneb siis peaks see garantii alla minema kui seda eraldi välistatud ei ole. Selline rattapass kus märgitud, et Tallinnas sõitmine muudab garantii kehtetuks on vist veel trükkimata.Mihkel(Kops) kirjutas:Tere.Kukkumine on muidugi üks asi, mille puhul garantii ei kehti, kuid meie teede ja tänavate olukord ka just kiita ei ole. Kas on võimalik Tallinna tänavatel mnt. rattast jagu saada? Ja kui on, siis mida garantii selle peale ütleb?veiko kirjutas:...Kui ei kuku, siis niisama järgi kusagilt midagi ei anna...
- kristjan07
- Rattur
- Postitusi: 856
- Liitunud: 03. 04. 2004. 18:25
Re: Arvamused GT GTR 2 Carbon kohta
mihkel oled liiga umbusklik...ära vaeva ennast niipalju ja võta see GT ära...carbonit ka ära karda, sellesse ei saa suhtuda nii et see plastmass ja läheb katki...sõidab sama raamiga massagi kui ma ei eksi
Re: Arvamused GT GTR 2 Carbon kohta
TREK 9.8 tekkis keskjooksu juurde mõra, vahetati 2.a. vana raam välja ilma probleemita. Niiet on juhtunud küll.Mihkel(Kops) kirjutas:Trek'i carbon ratastele antakse eluaegne garantii, sellepärast ma muretsema hakkasingi. Kas kellegil on juhtunud või teab kedagi, kellel oleks carbon raam kusagilt järgi andnud?
-
- Rattur
- Postitusi: 56
- Liitunud: 03. 08. 2008. 00:08
Re: Arvamused GT GTR 2 Carbon kohta
Tere.
Käisin kolmapäeval Rocca Al Mare Extreme Spordis, et rattaga proovisõitu teha. Vaim oli valmis pandud, et ratas ka kohe ära osta. Paraku jäi ratas ostmata. Lihtsalt ei tekkinud sellist wow! effekti. See võis olla tingitud ka sellest, et ootused olid eelnevalt liiga kõrgeks aetud.
Proovisõidu tegin Kakumäe ringil. Kuna varem pole ma kunagi maantekaga sõitnud, siis esimesed nelisada meetrit pidin uuesti rattaga sõitma õppima. Sõiduasend tundus ikka väga veider.
Kiirendustel oli iga pedaali vajutusest tunda, et kogu jõud läheb ratta edasiviimiseks, sirgel ühtlast tempot hoides ei olnud aru saada, et liiguks palju kiiremini võrreldes praeguse mtb rattaga. Rattal spidomeetrit ei olnud, seega ei tea palju reaalne kiiruse vahe oli. Carbon raam andis väga täpse ülevaate hetke teekatte olukorrast. Võimalik, et just tänu sellele väsisid käed, õigemini peopesad päris ruttu. Korra õnestus ka kett maha ajada kui esimese käiguvahetusega käiku alla vahetasin. Sellest ma numbrit ei teinud. Ilmselt ei olnud käiguvahetus veel korralikult paika timmitud (ratas pandi kokku samal päeval). Hea tahtmise korral oleks võinud norida raami kvaliteedi üle, kohati jäi mulje nagu oleks ratast suvalises garaažis vätvitud - paaris kohas punnitasid tolmuterad värvkatte all.
Kokkuvõttes jäi mulje nagu oleks tegemist väga kalli plastmassist mängurattaga, mida seostasin pigem trekil kui maanteel sõitmisega. Sõites ei olnud "päris" ratta tunnet...ei oska seda tunnet ka kuidagi paremini kirjeldada. Ilmselt maastikurattast liiga suures sõltuvuses ja nüüd on juba raske teise tüübi peale üle minna. Võibolla ainus, mis paneks mind ümber mõtlema oleks see kui saaksin maanterattaga oma tavapärase ringi sõita (ca. 55km) ja siis võrrelda aega, kiirust ja muid andmeid.
PS. Lasin enda ja GTR2'e ratta ära kaakuda. Minu ratta raami mõõt on 19" GTR2'el 52cm (proovisõidu tegin 54cm'se raamiga). Mõlemal rattal puudusid kaalumise hetkel pedaalid, kuid minu rattal oli neli plastmassist kinnitust - rattakompuutri, rattaluku, tagumise tule ja rattakoti jaoks. Muus osas olid rattad täiesti võrdsed st. sarvi, helkureid ega muud pudi-padi küljes polnud. Tulemus: 14,3 VS 8,8kg
Käisin kolmapäeval Rocca Al Mare Extreme Spordis, et rattaga proovisõitu teha. Vaim oli valmis pandud, et ratas ka kohe ära osta. Paraku jäi ratas ostmata. Lihtsalt ei tekkinud sellist wow! effekti. See võis olla tingitud ka sellest, et ootused olid eelnevalt liiga kõrgeks aetud.
Proovisõidu tegin Kakumäe ringil. Kuna varem pole ma kunagi maantekaga sõitnud, siis esimesed nelisada meetrit pidin uuesti rattaga sõitma õppima. Sõiduasend tundus ikka väga veider.
Kiirendustel oli iga pedaali vajutusest tunda, et kogu jõud läheb ratta edasiviimiseks, sirgel ühtlast tempot hoides ei olnud aru saada, et liiguks palju kiiremini võrreldes praeguse mtb rattaga. Rattal spidomeetrit ei olnud, seega ei tea palju reaalne kiiruse vahe oli. Carbon raam andis väga täpse ülevaate hetke teekatte olukorrast. Võimalik, et just tänu sellele väsisid käed, õigemini peopesad päris ruttu. Korra õnestus ka kett maha ajada kui esimese käiguvahetusega käiku alla vahetasin. Sellest ma numbrit ei teinud. Ilmselt ei olnud käiguvahetus veel korralikult paika timmitud (ratas pandi kokku samal päeval). Hea tahtmise korral oleks võinud norida raami kvaliteedi üle, kohati jäi mulje nagu oleks ratast suvalises garaažis vätvitud - paaris kohas punnitasid tolmuterad värvkatte all.
Kokkuvõttes jäi mulje nagu oleks tegemist väga kalli plastmassist mängurattaga, mida seostasin pigem trekil kui maanteel sõitmisega. Sõites ei olnud "päris" ratta tunnet...ei oska seda tunnet ka kuidagi paremini kirjeldada. Ilmselt maastikurattast liiga suures sõltuvuses ja nüüd on juba raske teise tüübi peale üle minna. Võibolla ainus, mis paneks mind ümber mõtlema oleks see kui saaksin maanterattaga oma tavapärase ringi sõita (ca. 55km) ja siis võrrelda aega, kiirust ja muid andmeid.
PS. Lasin enda ja GTR2'e ratta ära kaakuda. Minu ratta raami mõõt on 19" GTR2'el 52cm (proovisõidu tegin 54cm'se raamiga). Mõlemal rattal puudusid kaalumise hetkel pedaalid, kuid minu rattal oli neli plastmassist kinnitust - rattakompuutri, rattaluku, tagumise tule ja rattakoti jaoks. Muus osas olid rattad täiesti võrdsed st. sarvi, helkureid ega muud pudi-padi küljes polnud. Tulemus: 14,3 VS 8,8kg
Re: Arvamused GT GTR 2 Carbon kohta
Siin on juba paar teemat läbi käinud, kus keegi eeldab, et kui maanteerattale istud, siis sama pingutusega mis sa teeksid maastikurattal, eeldatakse, et sõidad 10 km/h kiiremini. Niisama kruisates ei ole seal mingit suuremat vahet, erinevus tuleb välja ikka suurematel kiirustel. See, et sul käed väsisid tuleb sellest, et asend oli harjutust erinev. Karbon raam peaks just vibratsioioni neelama, vibratsioon ja muu teekatte tunnetus tuli tänu võrreldes maastikurattaga tunduvalt kitsamale ja madalamale rehviprofiilile, lisaks on ka rehvist tunduvalt suurem rõhk. Ühesõnaga, proovi veel, vali enne sõittu õige raami suurus, pane passatka paikka ka kindlast kasuta sõidukingi ja vastavaid pedaale.