Jalgratta hoidja auto taha?
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Jalgratta hoidja auto taha?
Mida arvate jalgrattahoidjast auto taha konksule, mõtlen siin kallimaid Thule või Montblanci omi. Olen kuulnud kommentaari ,et korralikku võistlusratast võiks vedada ainult katusel või salongis , sest auto taga keerutab tolmu ja muud sodi palju mis ratast kiirelt rikuvad. Mida arvate?
Spordiklubi CFC
Re: Jalgratta hoidja auto taha?
Mina arvan, et konksu hoidjal on mõtet ainult siis kui katusele mingil põhjusel üldse hoidjat paigaldada võimalik pole. Konksuhoidja _ainus_ eelis on suhteliselt väiksem tuuletakistus/kütusekulu.tonydata kirjutas:Mida arvate jalgrattahoidjast auto taha konksule, mõtlen siin kallimaid Thule või Montblanci omi. Olen kuulnud kommentaari ,et korralikku võistlusratast võiks vedada ainult katusel või salongis , sest auto taga keerutab tolmu ja muud sodi palju mis ratast kiirelt rikuvad. Mida arvate?
Re: Jalgratta hoidja auto taha?
Ka see ei pruugi tõsi olla.UrmasL kirjutas:Konksuhoidja _ainus_ eelis on suhteliselt väiksem tuuletakistus/kütusekulu.
Re: Jalgratta hoidja auto taha?
No sellist tolmu ja sodi, mis rattal värvi kriimustaks ja laagritihenditest läbi suruks annab eestist otsida. Ise kasutan just sedatüüpi rattahoidjat ja rattad pole kah odavamast otsast. Valiku tingis asjaolu, et kasutan mitut konksuga autot ja hoidja tõstan sellele, millega parajasti sõita plaanin.tonydata kirjutas:Mida arvate jalgrattahoidjast auto taha konksule, mõtlen siin kallimaid Thule või Montblanci omi. Olen kuulnud kommentaari ,et korralikku võistlusratast võiks vedada ainult katusel või salongis , sest auto taga keerutab tolmu ja muud sodi palju mis ratast kiirelt rikuvad. Mida arvate?
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: Jalgratta hoidja auto taha?
Lisaks rahulik sissesõit parkimismajja.UrmasL kirjutas:Konksuhoidja _ainus_ eelis on suhteliselt väiksem tuuletakistus/kütusekulu.
Re: Jalgratta hoidja auto taha?
Võin prooviks pakkuda, kui huvi on! Endal seisab kuna konksu pole ja vean rattaid salongis. Pean kindlaks tegema, millise isendiga on.
- vigurivänt
- Rattur
- Postitusi: 798
- Liitunud: 27. 09. 2004. 07:49
Re: Jalgratta hoidja auto taha?
Rataste paigaldamine on ülilihtne, kuna ei pea kõrgele upitama. Miinuseks võib saada auto pehme vedrustus, mis tagaotsa koos inimestega üsna maadligi vajutab. Parematel masinatel on selle vältimiseks igasugused pneumaatilised jms abimehed. Tänavusele "kemmergurallile" sõites oli mul Multivanil katusel 4 ratast ja boks, katusele andis ronida, eriti peale 209 km. Teine masin oli Voyager. Kuna Voyageril on originaalis sellised talad, et sinna igasugune rattahoidja ei sobi, siis läks katusele boks ja konksule rattad. Kahtlesin ise kõvasti selle toimimises(teadmata masina tehnilisi iseärasusi) ja lootsin üle euroopa näha kuidas summuti mööda asfalti käib, aga 5000 km ei esinenud ühtegi probleemi.
Tark ei torma!
Re: Jalgratta hoidja auto taha?
Ise julgen küll soovitada.Endal kallim Thule (kolmele rattale) oma mitu aastat.Ainus miinus on, et raam ise on raske ja mõnikord peab võõraid rattaid mitu korda sättima, et lenksud ja sadulad vastu ei käiks. Aga alati on ära paigutatud. Järgmisel korral panen samad rattad samas järjekorras.tonydata kirjutas:Mida arvate jalgrattahoidjast auto taha konksule, mõtlen siin kallimaid Thule või Montblanci omi. Olen kuulnud kommentaari ,et korralikku võistlusratast võiks vedada ainult katusel või salongis , sest auto taga keerutab tolmu ja muud sodi palju mis ratast kiirelt rikuvad. Mida arvate?
Plussiks on: hea madal tõsta, eriti peale võistlust, vahet pole, kui mustad rattad on. Maasturi taga igal juhul on küll tuuletakistus, kütusekulu küll ei suurene. Ja nagu mainiti turvaline sõit parkimismajja ja ka praamile sõites ei pea rattaid maha tõstma. Ja mingit sodi pole küll täheldanud, pigem on seda siis kui rattaga ei sõideta.