IV Otepää Rattasõit [TEC] 26.07.2003 [MTB]
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
IV Otepää Rattasõit [TEC] 26.07.2003 [MTB]
IV Otepää Rattasõit [TEC] 26.07.2003 Otepääl
esport.ee link
Erandkorras toimub laupäeval.
Siinkohal ka korraldajatepoolne seletus asjale
===========================================
PRESSITEADE
Muudatus Toyota Estonian Cup 2003 a kalendris
[ 01.30.2003 10:04 ]
Otepää IV Rattasõit toimub laupäeval 26. juulil 2003
Vastu tulles paljudele ratturitele otsustasid Otepää Rattasõidu korraldajad ja Toyota Estonian Cup sarja üldkorraldajad teha muudatuse juba väljakuulutatud kalendrisse. Muudatuse kohaselt toimub sarja 4. etapp Otepää IV Rattasõit laupäeval 26ndal juulil. Seega on see etapp ainukeseks sarjas laupäeval toimuvaks etapiks (kõik teised etapid toimuvad harjumuspäraselt pühapäevasel päeval).
Muudatuste põhjustena tõi sarja üldkorraldaja Pro Jalgratturite Klubi juhataja Sulev Lipp välja, et paljud rattasõbrad avaldasid soovi veeta Otepääl sportliku nädalavahetuse jäädes Otepääle ka pühapäevaks. Etapi pühapäeval toimumisega ei saaks laupäeval tõsiselt treenida, nüüd aga on võimalus laupäeval tõsiselt võistelda ja pühapäeval Otepää kaunil maastikul lõõgastavalt 'peale sõita'.
Otepää IV Rattasõidu korralduskomitee juht Neeme Ernits ütles, et see on esimene katsetus ning kui muudatus end õigustab jätkatakse etapi laupäeval korraldamist ka järgnevatel aastatel. Korraldajatel on kavas laupäeva õhtul etpist osavõtnuile ka 'afterparty' korraldada.
esport.ee link
Erandkorras toimub laupäeval.
Siinkohal ka korraldajatepoolne seletus asjale
===========================================
PRESSITEADE
Muudatus Toyota Estonian Cup 2003 a kalendris
[ 01.30.2003 10:04 ]
Otepää IV Rattasõit toimub laupäeval 26. juulil 2003
Vastu tulles paljudele ratturitele otsustasid Otepää Rattasõidu korraldajad ja Toyota Estonian Cup sarja üldkorraldajad teha muudatuse juba väljakuulutatud kalendrisse. Muudatuse kohaselt toimub sarja 4. etapp Otepää IV Rattasõit laupäeval 26ndal juulil. Seega on see etapp ainukeseks sarjas laupäeval toimuvaks etapiks (kõik teised etapid toimuvad harjumuspäraselt pühapäevasel päeval).
Muudatuste põhjustena tõi sarja üldkorraldaja Pro Jalgratturite Klubi juhataja Sulev Lipp välja, et paljud rattasõbrad avaldasid soovi veeta Otepääl sportliku nädalavahetuse jäädes Otepääle ka pühapäevaks. Etapi pühapäeval toimumisega ei saaks laupäeval tõsiselt treenida, nüüd aga on võimalus laupäeval tõsiselt võistelda ja pühapäeval Otepää kaunil maastikul lõõgastavalt 'peale sõita'.
Otepää IV Rattasõidu korralduskomitee juht Neeme Ernits ütles, et see on esimene katsetus ning kui muudatus end õigustab jätkatakse etapi laupäeval korraldamist ka järgnevatel aastatel. Korraldajatel on kavas laupäeva õhtul etpist osavõtnuile ka 'afterparty' korraldada.
Otepää Rattamaraton (TEC)
Järsku keegi lühidalt kirjeldaks rada? Võib ka ntx Haanjaga võrrelda.
Re: Otepää Rattamaraton (TEC)
päris palju otepää-kääriku suusaradu, kruusakat, metsateed jne. mulle mullu kõull meeldis.taavid kirjutas:Järsku keegi lühidalt kirjeldaks rada? Võib ka ntx Haanjaga võrrelda.
Re: Otepää Rattamaraton (TEC)
Suusatajatele peaks kant tuttav olema. Kekkoneni rada on sees jms. Minu jaoks tundus rada vastikult raske eelmine aasta. Ei suutnud nagu mingitki sõidurütmi tabada...erikr kirjutas:päris palju otepää-kääriku suusaradu, kruusakat, metsateed jne. mulle mullu kõull meeldis.
Otep@@ rada
Kui eelmise aasta rada, siis ...
Rada yldiselt kiire, paar pikemat laskumist. Algul saab hoo yles ja siis paari km p@rast surub raja kokku koos kerge liivasev t6usuga (ise kukkusin, sest ees t6usul pidurdati ja keegi tuli taha k@ikarisse - ei saanud jalga klipist lahti). Kekkose raja t6us on hea - K@@riku staadionilt serpentiiniga m@kke ~200m. V6tab n6rgematel jala pehmeks. Keskel l6igud kruusateed ja jupike rollerirada, mille l6pus j@rve @@rne laudtee ja pikk t6us asfaldil (ligi 150m k6rguse vahega umb. 30-36m). Jupp asfalt tasaselt ja siis metsavahele, kus tehniline serpentiiniga laskumine + t6usud - ilus ST rada). Siis l6puni kruusa ja asfalti segu. Finishis viimased 40-50m 90* poordega ja m@kke! Kui kodus oleks, siis paneks profiili yles (P710i), saaks ehk jutu ka t@psemaks.
Eelmisel aastal s6itsin nii Otep@@d kui Haanjat - Otep@@ oli veidi kiirem, kuid m6ned kohad n6uavad paremat tehnikat . Kellele meeldis Haanja, see j@@b ka Otep@@ga rahule.
Rada yldiselt kiire, paar pikemat laskumist. Algul saab hoo yles ja siis paari km p@rast surub raja kokku koos kerge liivasev t6usuga (ise kukkusin, sest ees t6usul pidurdati ja keegi tuli taha k@ikarisse - ei saanud jalga klipist lahti). Kekkose raja t6us on hea - K@@riku staadionilt serpentiiniga m@kke ~200m. V6tab n6rgematel jala pehmeks. Keskel l6igud kruusateed ja jupike rollerirada, mille l6pus j@rve @@rne laudtee ja pikk t6us asfaldil (ligi 150m k6rguse vahega umb. 30-36m). Jupp asfalt tasaselt ja siis metsavahele, kus tehniline serpentiiniga laskumine + t6usud - ilus ST rada). Siis l6puni kruusa ja asfalti segu. Finishis viimased 40-50m 90* poordega ja m@kke! Kui kodus oleks, siis paneks profiili yles (P710i), saaks ehk jutu ka t@psemaks.
Eelmisel aastal s6itsin nii Otep@@d kui Haanjat - Otep@@ oli veidi kiirem, kuid m6ned kohad n6uavad paremat tehnikat . Kellele meeldis Haanja, see j@@b ka Otep@@ga rahule.
tuksub-sõidan, tuksub-sõidan, tuksubtuksubtuksub - pean pausi...
Re: Otepää Rattamaraton (TEC)
Suusarajad teevatki selle sõidu huvitavaks. Suusaga on neid tõuse minu arust kergem võtta kui rattaga, seega arvata võib kõike. Igav ei hakanud. Eelmine aasta häiris ennast eelkõige start, mis oli üli kitsast koridorist ja allamägeUrmasL kirjutas:Suusatajatele peaks kant tuttav olema. Kekkoneni rada on sees jms. Minu jaoks tundus rada vastikult raske eelmine aasta. Ei suutnud nagu mingitki sõidurütmi tabada...erikr kirjutas:päris palju otepää-kääriku suusaradu, kruusakat, metsateed jne. mulle mullu kõull meeldis.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Muidu on start alati staadionil olnud, ainult eelmine aasta oli Pühajärvel. Siis oli probleemiks vist just reedel ja laupäeval toimunud L- Eesti AUTOralli, mistõttu osa kruusateedel paiknevast trassist oli ära jäetud kartuses, et peale eelmise päeva autorallit pole kruusatee jalgrattaspordiks sobilik. Sel aastal ralli juba toimunud, teed ka vast korras ja saab strardi staadionil teha ja sõidu pikkuseks ka üle 50 km.
Re: IV Otepää Rattasõit [TEC] 26.07.2003 [MTB]
Kurb et laupäeval. Oodatud võistlus jääb siis minu jaoks ära, kuna käin ka laupäeviti tööl. Võistlused võiks toimuda ikka pühapäevati, mõeldes ka teistele laupäeval töölkäijatele.erikr kirjutas:IV Otepää Rattasõit [TEC] 26.07.2003 Otepääl
Erandkorras toimub laupäeval.
Re: IV Otepää Rattasõit [TEC] 26.07.2003 [MTB]
jah, talvel kui seda otsustati siis oli nuttu ja vastuseisu kõvasti kuid teema alguses olev armetu pressikas kirjutati korraldajate poolt põhjenduseks.age kirjutas: Kurb et laupäeval. Oodatud võistlus jääb siis minu jaoks ära, kuna käin ka laupäeviti tööl. Võistlused võiks toimuda ikka pühapäevati, mõeldes ka teistele laupäeval töölkäijatele.
Nu sind ja huvitab aind pidu...teistele on ma arvan et rada ikka tähtsam. Pidu saab igalpool ka panna, aga ratturid tulevad üle eesti ikka otepääle seda maastikut nautima, mitte mingile partyle. Ei tea paljud üldse sinna peole lähevad, mina igatahes mitte...hoopis õhtul sauna kuskile, minu arvates palju paremheix kirjutas:keda see rada huvitab...AFTERPARTY on
velo.clubbers.ee
- mees lõunast
- Rattur
- Postitusi: 57
- Liitunud: 17. 04. 2003. 13:16
- mees lõunast
- Rattur
- Postitusi: 57
- Liitunud: 17. 04. 2003. 13:16
See pidu tuleks kindlasti ära jätta.
Delfis pakutakse et Uljan on see mees
http://www.hot.ee/anonymoususer/
Delfis pakutakse et Uljan on see mees
http://www.hot.ee/anonymoususer/
Teade korraldajatelt.
Seoses Lauri Ausi traagilise hukkumisega 20. juulil jätavad Otepää
Rattasõidu korraldajad, Saku Õlletehas ja Pro Jalgratturite Klubi ära
väljakuulutatud Otepää Rattasõidujärgse RaceParty. Oraganisaatoritel on
ettepanek osavõtjatele kinnitada võistlusriietusele või rattale Lauri
mälestuseks must lint.
Võistlus toimub laupäeval, 26. juulil väljakuulutatud ajakava kohaselt.
Korraldajad avaldavad sügavat kaastunnet Lauri Ausi omastele,
treeningkaaslastele ja kogu Eesti rattarahvale.
Seoses Lauri Ausi traagilise hukkumisega 20. juulil jätavad Otepää
Rattasõidu korraldajad, Saku Õlletehas ja Pro Jalgratturite Klubi ära
väljakuulutatud Otepää Rattasõidujärgse RaceParty. Oraganisaatoritel on
ettepanek osavõtjatele kinnitada võistlusriietusele või rattale Lauri
mälestuseks must lint.
Võistlus toimub laupäeval, 26. juulil väljakuulutatud ajakava kohaselt.
Korraldajad avaldavad sügavat kaastunnet Lauri Ausi omastele,
treeningkaaslastele ja kogu Eesti rattarahvale.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tallinna mehena kuid piirkonda enamvähem tundvana julgen väita, et suurt soppa pole, kummivalikus eelistan Rocksterit. Rajal peaks olema piisavalt selliseid kiiremaid kurve kus hea külgpidamine kasuks.Raulpoiss kirjutas:mõned küsimused
on mõni tartu sell viimastel päevadel rada läbi ka sõitnud??? millises olukorras rada on?? kuidas sealkandis vihmaga olnud on, päris pehme vist olla ei tohiks?? milline kummivalik olema peaks???
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Nii, sai eile õhtul rada läbitud. Just oli lõppenud küllalt tugev vihmahoog, mille jäljed rajal küllalt nähtavad.
Esimesed 4,5 km asfalt, teepeenardel kuni 30 cm sügavused vee voolamisest tekkinud vaod, languste lõpus ja tõusude alguses asfaldil hulgaliselt kruusa ja kive. Järgmised 5 km norm kitsam kruusatee. Siis Annimatsilt edasi matkarada Madsa poole, siin tekib esimene tropp, sest rattajälgede asemel enamast sügavad vaod, tõusudel- langustel vihm liiva kruusa vahelt välja uhtunud, seega tõusud-langused kivised, all lahtine pehme liiv, tõusudel-langustel vee voolamisest risti- ja pikivaod kuni30 cm sügavad. Kõige parem sõita jälgede vahel keskel, nii et sealt alates enam kaks ratast kõrvuti ei sõida. Sellel teelõigul kaks küllalt jätsku tõusu (võtsin ees väike hammakas), üks hüüumärgiga laskumine, mille lõpus pehme liiv, kohe natuke edasi üks sügavam veelomp, seal ilmselt jälle tropi tekke oht, sest mõnedäkki tahavad kuiva jalaga läbi saada. Sügavust oli niivõrd, et labajalg koos pedaaliga käis veest läbi. Madsalt Käärikule vähe parem, kuid hulgaliste suurte ja küllalt sügavate veelompidega tee, laskumised endiselt ohtlikud. Kekkose rada suht hea, kohati kaks jälge, kohati üks jälg korrraga, laskumiste lõpud jälle vee poolt ära uhatud. Tagasi Käärikule ja edasi kuni finisini suht emotsioonidevaba, tagurpidi maratoniraja asemel oli küll kohati lai kruusatee uhamine. Armuallika juurest tõusu (see trepiga) ratta seljas võtta ei õnnestunud, tagaratas hakkas all ringi käima, liig libe oli. Ja see serpentiinis laskumise algus oli kah libe, ratas hakkas libisema, mistõttu tuli jalg maha panna. Heinamaad, suusarajad olid suht pehmed, pinnaseteed, rohuga kaetud jalgrajad libedad.
Ja veel, metsateelt Käärikule uuele asfaldiga rattateele jõudes mitte eriti uhada (läheb kergelt allamäge), sest kohe poole laskumise pealt 90 kraadi paremale suusastaadioni poole. Üldse oli palju 90 kraadiseid ja teravamaid pöördeid.
Kumm oli speedmax, eilse ilmaga oleks midagi nublulisemad tahtnud, aga kui vihma rohkem ei tule, siis läheb see kah, külgpidamine oli kohati kehva ning järsematel tõusudel kippus tagaratas libisema.
Ning kuskil oli veel üks ojast läbisõit, seal küll hooga läbi, midagi hullu ei ole.
Seega kõige ohtlikum osa Annimatsilt Käärikule, kus mul isegi üksi sõites oli kiirus suht madal.
Ning veel, kahes kohas oli rajale risti puu kukkunud, sai küll ratta seljas mööda, aga ikkagi võiksid korraldajad saega ära käia.
Esimesed 4,5 km asfalt, teepeenardel kuni 30 cm sügavused vee voolamisest tekkinud vaod, languste lõpus ja tõusude alguses asfaldil hulgaliselt kruusa ja kive. Järgmised 5 km norm kitsam kruusatee. Siis Annimatsilt edasi matkarada Madsa poole, siin tekib esimene tropp, sest rattajälgede asemel enamast sügavad vaod, tõusudel- langustel vihm liiva kruusa vahelt välja uhtunud, seega tõusud-langused kivised, all lahtine pehme liiv, tõusudel-langustel vee voolamisest risti- ja pikivaod kuni30 cm sügavad. Kõige parem sõita jälgede vahel keskel, nii et sealt alates enam kaks ratast kõrvuti ei sõida. Sellel teelõigul kaks küllalt jätsku tõusu (võtsin ees väike hammakas), üks hüüumärgiga laskumine, mille lõpus pehme liiv, kohe natuke edasi üks sügavam veelomp, seal ilmselt jälle tropi tekke oht, sest mõnedäkki tahavad kuiva jalaga läbi saada. Sügavust oli niivõrd, et labajalg koos pedaaliga käis veest läbi. Madsalt Käärikule vähe parem, kuid hulgaliste suurte ja küllalt sügavate veelompidega tee, laskumised endiselt ohtlikud. Kekkose rada suht hea, kohati kaks jälge, kohati üks jälg korrraga, laskumiste lõpud jälle vee poolt ära uhatud. Tagasi Käärikule ja edasi kuni finisini suht emotsioonidevaba, tagurpidi maratoniraja asemel oli küll kohati lai kruusatee uhamine. Armuallika juurest tõusu (see trepiga) ratta seljas võtta ei õnnestunud, tagaratas hakkas all ringi käima, liig libe oli. Ja see serpentiinis laskumise algus oli kah libe, ratas hakkas libisema, mistõttu tuli jalg maha panna. Heinamaad, suusarajad olid suht pehmed, pinnaseteed, rohuga kaetud jalgrajad libedad.
Ja veel, metsateelt Käärikule uuele asfaldiga rattateele jõudes mitte eriti uhada (läheb kergelt allamäge), sest kohe poole laskumise pealt 90 kraadi paremale suusastaadioni poole. Üldse oli palju 90 kraadiseid ja teravamaid pöördeid.
Kumm oli speedmax, eilse ilmaga oleks midagi nublulisemad tahtnud, aga kui vihma rohkem ei tule, siis läheb see kah, külgpidamine oli kohati kehva ning järsematel tõusudel kippus tagaratas libisema.
Ning kuskil oli veel üks ojast läbisõit, seal küll hooga läbi, midagi hullu ei ole.
Seega kõige ohtlikum osa Annimatsilt Käärikule, kus mul isegi üksi sõites oli kiirus suht madal.
Ning veel, kahes kohas oli rajale risti puu kukkunud, sai küll ratta seljas mööda, aga ikkagi võiksid korraldajad saega ära käia.
Tundub et kõigil on autod täis ;).Kirsa kirjutas:Kas keegi hea inimene saaks aidata transpordiga.
Et siis laupäeval Tartust Otepääle 2 inimest 2 rattaga.
Nõus bensiini kinni maksma.
Põhimõtteliselt oleks ju võimalik bussiga kah sinna liikuda, aga ei mina usu sellesse bussivärki, eriti kui on õigel ajal võistluspäeva hommikul vaja kohale saada. Tagasi on plaan niikuinii vändata. Et vaja oleks ainult ühte otsa.
Sa peaks endale rattahoidjad vaatama, ju kõigil autod täis ja ülearust kohta katusel tihti pole. Endal ilmselt sama häda, et 2 ratast autosse juurde panna on suht raske. Aga kui sa paremat pakkumist ei saa ja viitsid rattad alt ära kruvida, siis ma olen Tartust läbi sõitmas küll. Niiviisi võiks rattad sisse pakkida küll. Häid lambaid pidi ju hulgi mahtuma
Oddo
Kui ma omaks autot, siis mul oleks ka kindlasti rattahoidja.oddo kirjutas:Sa peaks endale rattahoidjad vaatama, ju kõigil autod täis ja ülearust kohta katusel tihti pole. Endal ilmselt sama häda, et 2 ratast autosse juurde panna on suht raske. Aga kui sa paremat pakkumist ei saa ja viitsid rattad alt ära kruvida, siis ma olen Tartust läbi sõitmas küll. Niiviisi võiks rattad sisse pakkida küll. Häid lambaid pidi ju hulgi mahtuma :)
Paistab et paremat varianti mul tõesti pole ning rataste altkruvimine ning sadulate eemaldamine pole mingi probleem.
Kui sobib siis lepiks privas kokku kus ja kuidas...
Maratonilt tagasi. See kord läks sõit "@#&. Üleeile läks rattal tirri südamik läbi ja maratoniks ei saanud uut. Seetõttu laenasin ühelt taguratta. Tollel olid aga alumis hammakd kulunud ja viskas ketti üle. Mingi 15mintsa sõitsin siis tulin ratta pealt maha ja viskasin ratta võssa ja sõit oligi minu jaoks lõppenud. Eks püüan Rakkeks taas rajal olla
Mnjaa. Sellise kuumaga ei tohiks võistlusi korraldada :).
Päris äraminestamise tunne oli ikka vahepeal. Kõhus kah keeras, sest eelmine päev sai midagi kahtlast söödud, aga tehnika töötas ja muid jamasid kah väga polnud.
Rada oli mõnusalt raske ja pehme - eks kuum ilm tegigi selle raske raja veel raskemaks. Kuna ajud on sellisest ilmas soojast, siis mina kyll suurt midagi sõidust ei mäleta - isegi spidokale ja pulsikale polnd aega pilku visata - pärast ehmatusega vaatasin et uus max pulss 196.
Rada oli põnev ja vaheldusrikas, isegi liiga vahelduv, polnud lõike kus oleks saanud rahulikult juua ja selga sirutada. Esimesed 4km oli muidugi puhas asfalt aga kes siis veel sirutamist vajab.
Matkasõitjad lasti päris mitu korda põhisõitjatega kokkum, aga väga ei seganud. Kord suure hooga tagant tulles ja porilombist läbi pannes tegid kyll ühed poisid "oi-oi" aga võtsid ikka ilusti kõrvale.
Finish oli kyll jama, igavene tropp tekkis sinna ja vett ei andnud keegi sulle pihku, eriti selle kuumaga - aeg on kyll enamvähem õige.
Diplomid sai kah alles 1,5 tundi hiljem kätte. Söögikorraldus oli päris ladus; supp mulle küll eriti ei maitsenud, aga saiake oli hea.
Survepesureid oli kah vähevõitu - kokku vist ainult 2.
Üldiselt kui diplomijama maha arvata siis üldmulje oli siiski päris lahe.
Aeg 2:12 ja keskine 22.6 km/h. Plaanisin 2:05.
Päris äraminestamise tunne oli ikka vahepeal. Kõhus kah keeras, sest eelmine päev sai midagi kahtlast söödud, aga tehnika töötas ja muid jamasid kah väga polnud.
Rada oli mõnusalt raske ja pehme - eks kuum ilm tegigi selle raske raja veel raskemaks. Kuna ajud on sellisest ilmas soojast, siis mina kyll suurt midagi sõidust ei mäleta - isegi spidokale ja pulsikale polnd aega pilku visata - pärast ehmatusega vaatasin et uus max pulss 196.
Rada oli põnev ja vaheldusrikas, isegi liiga vahelduv, polnud lõike kus oleks saanud rahulikult juua ja selga sirutada. Esimesed 4km oli muidugi puhas asfalt aga kes siis veel sirutamist vajab.
Matkasõitjad lasti päris mitu korda põhisõitjatega kokkum, aga väga ei seganud. Kord suure hooga tagant tulles ja porilombist läbi pannes tegid kyll ühed poisid "oi-oi" aga võtsid ikka ilusti kõrvale.
Finish oli kyll jama, igavene tropp tekkis sinna ja vett ei andnud keegi sulle pihku, eriti selle kuumaga - aeg on kyll enamvähem õige.
Diplomid sai kah alles 1,5 tundi hiljem kätte. Söögikorraldus oli päris ladus; supp mulle küll eriti ei maitsenud, aga saiake oli hea.
Survepesureid oli kah vähevõitu - kokku vist ainult 2.
Üldiselt kui diplomijama maha arvata siis üldmulje oli siiski päris lahe.
Aeg 2:12 ja keskine 22.6 km/h. Plaanisin 2:05.
No nii. Esimest korda elus sain siis paneeli, täpsemalt kuumapaneeli. Ei ole mina kuuma ilma sõber. Pulsokas näitas min temp-ks 24 ja maks temp-ks 36 . Kuskil poole peal tekkis järsku sihuke tunne, et kohe kukun pikali. Joodud sai ja ntx krampe pold, aga tunne oli tõesti koomane. Jäin siis seisma, kiiver maha ja särgiga tuult, hakkas parem. Õnneks taipas päike ka mingiks ajaks pilve taha minna ja mingi aeg oli sõita norm, kuni lõpupoole, siis jälle lajatas, õnneks hellemalt. Pool maad läks pooleldi matkates, ei julenud enam täiega vajutada. Esimest korda "karjääri" jooksul oli asja ka joogipunkti ja mitte vähe. Praega pea nati valutab nii, et mingi kuuma kammi vist sain. Loodan siiralt, et Rakke on jahedam.
Kuda teistel, protokat vaadates tundusid kõik nagu oma "kastis" olema. Käisite saunas trenni tegemas vä . Krt kas seda kuumataluvust tegelt ka kuidagi treenida saab
Krt see Otepää on üks mu lemmikutest (lahedalt reljeefne ja osaliselt talvest tuttav), kuid korralikult olen suutnud selle lõpetada vaid ühe korra, kord katkestus kummi pärast, esimesel üks korralik nippel (vaatan siiani vahest jalga ja meenutan ) ja nüüd siis nii.
PS Kellel embleemid jäid saamata, siis kõllake mulle (050 59 686) ntx homme või järgmine nädal. Tartu vendade embleemid on kõik Kirsa käes
Kuda teistel, protokat vaadates tundusid kõik nagu oma "kastis" olema. Käisite saunas trenni tegemas vä . Krt kas seda kuumataluvust tegelt ka kuidagi treenida saab
Krt see Otepää on üks mu lemmikutest (lahedalt reljeefne ja osaliselt talvest tuttav), kuid korralikult olen suutnud selle lõpetada vaid ühe korra, kord katkestus kummi pärast, esimesel üks korralik nippel (vaatan siiani vahest jalga ja meenutan ) ja nüüd siis nii.
PS Kellel embleemid jäid saamata, siis kõllake mulle (050 59 686) ntx homme või järgmine nädal. Tartu vendade embleemid on kõik Kirsa käes
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Jah, soe oli. Esimene tagasilöök oli esimeses TP-s, kus ma tahtsin vett pähe kallamiseks, aga sain mingi jõujoogi. Laual oli küll silt "vesi", aga ma enne pähe kallamist ikka maitsesin - jõujook mis jõujook. Kuni teise TP-ni oli ka selline koomaeelne seisund. Sealt sai vett ja siis lõi pildi selgeks.
Sest oli aga vähe kasu, kuna esikäikar lõpetas 15. km vahetamise - ainult kõige väiksem ketas. Siis selline 30 sekundiline pit-stop ja... aga ei läinud õnneks. Peale minu super-reguleerimist oli kett ainult II kettal. Jalaga vahetades sai ka I peale, aga kiiretel lõikudel liikusin tagant tulijatele selg ees vastu.
Lisaks võttis VDO kompuuter 7 kilomeetriks (nagu hiljem selgus) puhkuse, mis jättis mind teadmatusse, palju veel kannatada.
Sellist fini?eerimist pole ka varem esinenud. Täielik "grupifini?". Ca 10 min sai seal koridoris oodatud.
Ja muidugi diplomisaamine võttis ka mitu tundi.
Lõppkokkuvõttes oli väga viis rada ja mõnus ning kui vähegi võimalik järgmine aasta jälle
Sest oli aga vähe kasu, kuna esikäikar lõpetas 15. km vahetamise - ainult kõige väiksem ketas. Siis selline 30 sekundiline pit-stop ja... aga ei läinud õnneks. Peale minu super-reguleerimist oli kett ainult II kettal. Jalaga vahetades sai ka I peale, aga kiiretel lõikudel liikusin tagant tulijatele selg ees vastu.
Lisaks võttis VDO kompuuter 7 kilomeetriks (nagu hiljem selgus) puhkuse, mis jättis mind teadmatusse, palju veel kannatada.
Sellist fini?eerimist pole ka varem esinenud. Täielik "grupifini?". Ca 10 min sai seal koridoris oodatud.
Ja muidugi diplomisaamine võttis ka mitu tundi.
Lõppkokkuvõttes oli väga viis rada ja mõnus ning kui vähegi võimalik järgmine aasta jälle
Nunii..Sõit oli päris raske, arvatavsti oli ka kuumusel sellega midagi pistmist. Mind see kuumus eriti ei seganud, ei pannudki tähele, et kuum on, vahepeal hakkas isegi külm, niiet kananahk oli peal. Ei tea, kuidas nii, aga täitsa külm oli . Rada ise oli minu jaoks raske, tõuse ei jõudnud üldse võtta. Grupi sõitu ka õnneks teha ei saanud, ei mina, ega teised. Mõnesmõttes oli see hea, sest siis ei läinud minust suured pundid mööda ja sain ise tempot teha. Peaaegu terve sõit oli nagu eraldi start, kas sõitsin mina eest või mindi minust mööda.
Rada ise oli päris hea. Üks parimaid, mis eestis leida saab. Algus oli vääga kiire. Keskm. kiirus oli üle 45 (vist). Metsavahel tekkis ikka paar troppi, millest tagumised kasu said (kaasaarvatud mina), kuna seal sopa lombis sai kuskilt metsast läbi joostud ja oma kohta parandatud oma 40-ne võrra. Karjuti küll, et rahu rahu, nagunii saame teid sirge peal kätte, aga seda sirget e itulnudki ja mind enamus kätte ei saanud. Raja keskmist osa eriti ei mäleta, välja arvatud kääriku. Käärikul olid ikka päris julmad tõusud, ja kuna esimene vahetaja streikis(tagant ka ülemisi panna ei saanud) tuli enamus neid tõuse päris raske rauaga võtta (jalad olid krampide piirimail). Pärast oli natukene kruusa ja siis olin juba pühajärve ääres (seal oli koht veel 70-73). Siis tuli see hull asfaldi lõik, mis jalale totaalse paugu pani, no nii kinni, kui vähegi võimalik. Kohe sai taskust terve Maximi Gel-i tuup sisse imetud ja natukese aja pärast tunne paranes. Selle ajaga oli juba oma kümme meest must mööda lennanud ja edasi üritasin oma energiat lõpupoole jätta. Aga lõpp tuli liiga kiirelt , lõpu spurdiga jäin väga hiljaks ja seega koht nr. 81 (omavanuses 7) Oleks võinud veel mingi 2 kilta olla, oleks võibolla koha alla 70-et saanud.
Diplomitega mul probleeme ei olnud, käisin söömas ja panin ratta autopeale ja siis tõin kohe diplomi ära, seega selle üle ei kurda.
Söök oli ka normaalne, ainult supp oli liiga kuum (mina seda süüa ei suutnud) Ülejäänud värke läks kahe mehe eest .
(tekst vist tuli natukene segane, aga jah....ma väga väsinud ja unine )
Rada ise oli päris hea. Üks parimaid, mis eestis leida saab. Algus oli vääga kiire. Keskm. kiirus oli üle 45 (vist). Metsavahel tekkis ikka paar troppi, millest tagumised kasu said (kaasaarvatud mina), kuna seal sopa lombis sai kuskilt metsast läbi joostud ja oma kohta parandatud oma 40-ne võrra. Karjuti küll, et rahu rahu, nagunii saame teid sirge peal kätte, aga seda sirget e itulnudki ja mind enamus kätte ei saanud. Raja keskmist osa eriti ei mäleta, välja arvatud kääriku. Käärikul olid ikka päris julmad tõusud, ja kuna esimene vahetaja streikis(tagant ka ülemisi panna ei saanud) tuli enamus neid tõuse päris raske rauaga võtta (jalad olid krampide piirimail). Pärast oli natukene kruusa ja siis olin juba pühajärve ääres (seal oli koht veel 70-73). Siis tuli see hull asfaldi lõik, mis jalale totaalse paugu pani, no nii kinni, kui vähegi võimalik. Kohe sai taskust terve Maximi Gel-i tuup sisse imetud ja natukese aja pärast tunne paranes. Selle ajaga oli juba oma kümme meest must mööda lennanud ja edasi üritasin oma energiat lõpupoole jätta. Aga lõpp tuli liiga kiirelt , lõpu spurdiga jäin väga hiljaks ja seega koht nr. 81 (omavanuses 7) Oleks võinud veel mingi 2 kilta olla, oleks võibolla koha alla 70-et saanud.
Diplomitega mul probleeme ei olnud, käisin söömas ja panin ratta autopeale ja siis tõin kohe diplomi ära, seega selle üle ei kurda.
Söök oli ka normaalne, ainult supp oli liiga kuum (mina seda süüa ei suutnud) Ülejäänud värke läks kahe mehe eest .
(tekst vist tuli natukene segane, aga jah....ma väga väsinud ja unine )
velo.clubbers.ee
Paar kommentaari
Parim rada mida ma seni näinud olen ja esimene kord see aasta, kus ma ennast kinni sõitsin. Pingutasin algusega natuke üle ja alates kahkeksandast kilomeetrist olin täiesti pehme. Oh seda inimeste voolu, kes must kõik mööda läksid, mina venisin vaikselt ja mõtlesin, mille kuradi pärast peab ennast niimoodi piinama. 20.-ndal kilomeetril möödus minust ka Grete Treier, mis tegi meele iseäranis kurvaks, sest lootsin naistele enam mitte kaotada. 10.-ndal kilomeetril olin u 50, kuid 30.-ndal öeldi juba 124, kuid siis hakkasid jalad vaikselt kandma ja suutsin ennast gruppi haakida.
Lõppkokkuvõttes 87 (tahaks ikka 50 peale), meel hea ja Otepääle lähen kindlasti veel.
Lõppkokkuvõttes 87 (tahaks ikka 50 peale), meel hea ja Otepääle lähen kindlasti veel.
SUPER !!! Muud pole vaja öeldagi. Rada oli tõesti viimasepeal. Parim maraton, mida ma kunagi sõitnud olen. Mitte midagi polnud rajal, mis ei meeldiks. Algus oli hea, sai massid lahku (kes julges/suutis 70ga sõita, kes mitte), kekkose rada oli vägev, need tõusud ja kõik muu...täpselt nagu olen unistanud. Seal ikka mõned kirusid, et krdi kekkonen, aga ma vaikselt muigasin. Kuumus ei seganud absoluutselt, juua jäi ülegi (0.6l pudel ) Näha oli, et oli raske, sest lõpupoole hakkasid juba paljud ka lamedate mägede peal jalutama. Endal oli selles suhtes progress, et rattalt sai ainult korra maha tuldud, seal lõpupoole, kus see laudadeset ja sopast tõus. Arvestades, et sadul käis vasakult paremale, ja joogipudeli kork kadus hetkeks, siis oli ikka väga kihvt sõit. Lõpus olin muidugi ikka surmväsinud. Tahaks juba tagasi Ainuke asi, mis ei meeldinud oli see, et rajal puudusid kilomeetri märgid...ei teadnud, millal lõpuspurti tegema hakata ning nii see jäigi staadioni peale Miks selliseid radu tallinnas pole Siiamaani veel süda puperdab...nii meeldis
Räägin ka oma kogemustest, mis polnud sugugi mitte meeldivad.
Pärast seda kui olin Kekkoneni rada sõitnud täpselt seitse kilomeetrit tekkis korraks hetk kui ma umbes 200. koha piirimail jäin korraks täiesti üksinda.
Kihutasin siis mäest alla ja nägin, kuidas tee läks kaheks. Et mingit tähistus polnud tegin järelduse, et tuleb minna paremale. Esiteks läksid sinna mingid rattajäljed ja teiseks oli enne seda kohta tulnud Kekkose raja sildist alati paremalt mööduda.
Nii ma siis pea maas kimasin kuni poolteist kilti eemal sain aru, et midagi on väga valesti. Kuskil polnud enam kedagi. Kui aru sain, et olen eksinud, olin kõigi ja kõige peale väga kuri. Lõin käega ja otsustasin katkestada. Ekslesin siis Otepää ümbruses ringi kuni sattusin taas rajale seekord seltskonda, kus sõitsid 400-500 koha tegijad. Suure vihaga sõitsin lõpuni ikka ära ja isegi lõpetasin, pärast esitasin muidugi kohtunikule palve mind protokollist eemaldada. Ehkki minu tee stardis finishisse oli küll 59,5 kilomeetrit, ei läbinud ma ju kogu rada.
Kuri olen aga siiamaani, sest minu arvates tuleks rada tähistada nii, et eksimisvõimalust poleks. Kui ikka tee läheb kaheks, on teiste maratonide korraldajad visanud valele rajale mingi puurondi või tõmmanud üle raja lindi. See on olnud alati selge märk, kuhu keerata tuleb.
Kurjaks tegi ka see, et korraldajad ei arvestanud üldse sellega, kuidas rattureid finishis vastu võtta. Mul tuli seista finishilindi ja numbreid lugevate tädikeste vahelisel alal üle 5 minuti, sest nemad panid ühekaupa numbreid kirja. Päikese käes polnud see üldse meeldiv. Samuti ei jätkunud teises pooles lõpetanutele veepudeleid, sest algul jagasid korraldajad igale lõpetajale kaks pudelit, samas teades et iga etapi korraldaja saab neid vaid tuhat.
Tundus nagu oleks võistlus tehtud vaid eliidile ja ülejäänud pidid ise vaatama kuidas ja mida nad saavad. Samuti eeldasid korraldajad vist, et kõik osalejad teavad loomulikust intelligentsist, kuidas Kekkoneni rada kulgeb. Sorry, aga mina seda tõesti ei tea.
Pärast seda kui olin Kekkoneni rada sõitnud täpselt seitse kilomeetrit tekkis korraks hetk kui ma umbes 200. koha piirimail jäin korraks täiesti üksinda.
Kihutasin siis mäest alla ja nägin, kuidas tee läks kaheks. Et mingit tähistus polnud tegin järelduse, et tuleb minna paremale. Esiteks läksid sinna mingid rattajäljed ja teiseks oli enne seda kohta tulnud Kekkose raja sildist alati paremalt mööduda.
Nii ma siis pea maas kimasin kuni poolteist kilti eemal sain aru, et midagi on väga valesti. Kuskil polnud enam kedagi. Kui aru sain, et olen eksinud, olin kõigi ja kõige peale väga kuri. Lõin käega ja otsustasin katkestada. Ekslesin siis Otepää ümbruses ringi kuni sattusin taas rajale seekord seltskonda, kus sõitsid 400-500 koha tegijad. Suure vihaga sõitsin lõpuni ikka ära ja isegi lõpetasin, pärast esitasin muidugi kohtunikule palve mind protokollist eemaldada. Ehkki minu tee stardis finishisse oli küll 59,5 kilomeetrit, ei läbinud ma ju kogu rada.
Kuri olen aga siiamaani, sest minu arvates tuleks rada tähistada nii, et eksimisvõimalust poleks. Kui ikka tee läheb kaheks, on teiste maratonide korraldajad visanud valele rajale mingi puurondi või tõmmanud üle raja lindi. See on olnud alati selge märk, kuhu keerata tuleb.
Kurjaks tegi ka see, et korraldajad ei arvestanud üldse sellega, kuidas rattureid finishis vastu võtta. Mul tuli seista finishilindi ja numbreid lugevate tädikeste vahelisel alal üle 5 minuti, sest nemad panid ühekaupa numbreid kirja. Päikese käes polnud see üldse meeldiv. Samuti ei jätkunud teises pooles lõpetanutele veepudeleid, sest algul jagasid korraldajad igale lõpetajale kaks pudelit, samas teades et iga etapi korraldaja saab neid vaid tuhat.
Tundus nagu oleks võistlus tehtud vaid eliidile ja ülejäänud pidid ise vaatama kuidas ja mida nad saavad. Samuti eeldasid korraldajad vist, et kõik osalejad teavad loomulikust intelligentsist, kuidas Kekkoneni rada kulgeb. Sorry, aga mina seda tõesti ei tea.
Käidud
Et täiesti võrreldav Viljandi ja Kõrvega, rajakirjelduse järgi ootasin hulga igavamat rada ja olin kindel, et sõidan end kiirelt kinni, kuna ei trenni eriti pikka kiiret sõitu, rohkem nikerdamist ning tõuse. (Haanjas suutsin end 4km-l kinni sõita)
Kokkuvõttes rada meeldis, kuna jah, tasasel arvasin, et must tegijat pole, võtsin mägedest viimast ja läxin ikka väga paljudest mööda. Kuum liiga ei teinud, kuigi raja keskel tundsin külmavärinaid ja jalg hakkas tudisema Suutsin lõpuni täitsa elus tunde säilitada.
Koht üllatas ennast kõvasti, juba rajal oli loendajaid, kelle järgi arenesin 225 (17 km) 195 (25 km) ja 205 (35 km), lõpus 187, mis ületas kõik ootused, kuna stardinumber 379.
Ühte asja panin tähele, mis oleks natuke teistes oludes tugevalt häirinud, nimelt pold teeääres mingeid viiteid läbitud või eesolevast kilometraasist ja ilma komputa oleks väga saast sõita olnud. Ja loomulikult diplomeid toodi vist kohale tigupostiga, see oli suurim korraldajate möödapanek, teine oli finisisse tekkind tropp.
Et täiesti võrreldav Viljandi ja Kõrvega, rajakirjelduse järgi ootasin hulga igavamat rada ja olin kindel, et sõidan end kiirelt kinni, kuna ei trenni eriti pikka kiiret sõitu, rohkem nikerdamist ning tõuse. (Haanjas suutsin end 4km-l kinni sõita)
Kokkuvõttes rada meeldis, kuna jah, tasasel arvasin, et must tegijat pole, võtsin mägedest viimast ja läxin ikka väga paljudest mööda. Kuum liiga ei teinud, kuigi raja keskel tundsin külmavärinaid ja jalg hakkas tudisema Suutsin lõpuni täitsa elus tunde säilitada.
Koht üllatas ennast kõvasti, juba rajal oli loendajaid, kelle järgi arenesin 225 (17 km) 195 (25 km) ja 205 (35 km), lõpus 187, mis ületas kõik ootused, kuna stardinumber 379.
Ühte asja panin tähele, mis oleks natuke teistes oludes tugevalt häirinud, nimelt pold teeääres mingeid viiteid läbitud või eesolevast kilometraasist ja ilma komputa oleks väga saast sõita olnud. Ja loomulikult diplomeid toodi vist kohale tigupostiga, see oli suurim korraldajate möödapanek, teine oli finisisse tekkind tropp.
Jube oli... nii kehvasti pole veel läinud. Natuke peale esimest joogipunkti oli pulss pidevalt üle 190ne ja enam sõita ei jõudnud... imbusin kuidagi veel edasi ja pidasin vaikselt katkestamise plaane... masendav oli vaadata, kuidas rahvast hordidena mööda kimas ja ise vajutada ei jaksa. Kusjuures palavusest ei saanud aru sest oli külm Teises joogipunktis kargasingi rtattalt maja ja kummutasin mingi 4topsikut jooki sisse. Peale seda tuli eluvaim sisse tagasi ja tallasin juba rõõmsalt edasi. Enam kohti ei kaotanud ja hakkasin neid vaikselt tagasi tegema. Kolmandat joogipunkti ei julenud enam ka vahele jätta (pole siiani kunagi joogipunktis peatusi teinud) ja kummutasin seal ka mitu topsitäit vedelikku sisse. Sealt lõpuni oli juba päris hea lasta. Finishis olev seisak oli küll liiast ja aegade erinevus protokollis ning kompuutril oli ca 5minutit... 2:08 oli saanud 2:13. Samuti ei saanud aru mida see tädi seal lõpus kirjutas? finishikoridorist väljumine oli küll trügimise mitte lõpetamise järjekorras. Lõppkokkuvõttes päris omapärane kogemus ja rada oli päris hea. Tõusude summaks näitas mul naca üle 1100m
Specialized P-BrainOliver kirjutas:Mul näitas 580? Mis kell sul on?veiko kirjutas:Lõppkokkuvõttes päris omapärane kogemus ja rada oli päris hea. Tõusude summaks näitas mul naca üle 1100m
http://www.veloplus.ee/index.php?show=t ... ,30&id=126
Mnjaa, huvitav ja raske oli. Alustatud sai päris kõvasti. Ilmselt oleks pidanud selles palavuses end veidi tagasi hoidma. Kuigi mäed pole just mu lemmikelement, siis tihti oli rattalt mahatuleku põjuseks ees olevad jalutajad. Joogipunktides läks jooki kõvasti. Ma ei tea kas neid eksimisvõimalusi oli mitu, aga ühele momendile sattusin ma peale, kui kuskilt rajalt tulid mõned 2xx kandis numbritega mehed. Aga ma ei suuda meenutada kus see täpsemalt oli. Finisis oli mingi arusaamatu tropp ja segadus. Diplomitega toimunu oli sellega seotud ilmselt. Mitmed mehed käisid kurtmas et miks neid protokollis pole. Peale seda pandi vist diplomite trükk mõneks ajaks seisma ja klaariti asju. Kuni 2:02 kanti aegadega olid vist kiirelt olemas.
Oddo
Huvitav, endal olid ka pidevalt külmavärinad. Jõin isegi enda kohta palju - 0,7 l vett, aga sellist asja pole varem kogenud.
Rada oli küll raske, kuid kahjuks mitte väga tehniline. Diplomid olid võrreldes Haanja RM-ga ikka väga kiiresti valmis. Haanja vennad ei olnud võimelised kätte andmata diplomeid ka Otepääle tooma. Tundub, et papp käes ja huvi kadunud.
Eesmärk 100 sisse sai ilusasti täidetud
Rada oli küll raske, kuid kahjuks mitte väga tehniline. Diplomid olid võrreldes Haanja RM-ga ikka väga kiiresti valmis. Haanja vennad ei olnud võimelised kätte andmata diplomeid ka Otepääle tooma. Tundub, et papp käes ja huvi kadunud.
Eesmärk 100 sisse sai ilusasti täidetud