"rummusisene" esikäikar Truvativilt
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
"rummusisene" esikäikar Truvativilt
Hammerschmidt ehk midagi umbes nagu kahekäiguline rummusisene käiguvahetus ainult et keskjooksu mitte rummu peale. Mitte just odav ja kerge, aga väiksem kui 2-3-hammakaga kränk ja töökindlam. Lisaks saad seistes või ükskõik mida tehes käigu vahetatud.
Re: "rummusisene" esikäikar Truvativilt
Käiguvahetus paistab toimuvat sama põhimõttega mis sõiduauto automaatkastil ja igasugune hammasrattakäristamine on täielikult välistatud. Iseasi muidugi, kui palju kiirendava käiguga sõites lihasjõust sinna palanetaarmehanismide ringiajamiseks läheb...
Sarnaseid käigukaste varemgi nähtud ja peamiselt olid moes enne sõda. Näiteks tšehhide kokkupandav sõjaväemeestekas aastast 1943 - sellel keskjooks meenutas mopeedi karterit, hoovastik tuli selle koha peale, kus Turistil ja Šossel oli d heeblid - temal aga oli bakeliidist nupukesega kang seal koos skaalaga.
Ja olen näinud ka esimese ilmasõja aegset kahekäigulise naisteka roostes raibet, millel keskjooksus kaks käiku ja lülitusid sünkroniseerimismuhviga nagu auto käigukastis (vahepeal oli vabakäik! ) Aga kaks käiku polnud omavahel hammasrattahambumises, vaid hoopis ketirataste ja kahe plokk-ketiga, mis meenutasid Zigulii ja Moskvitsi nukkvõllide ülekandekette!
Sarnaseid käigukaste varemgi nähtud ja peamiselt olid moes enne sõda. Näiteks tšehhide kokkupandav sõjaväemeestekas aastast 1943 - sellel keskjooks meenutas mopeedi karterit, hoovastik tuli selle koha peale, kus Turistil ja Šossel oli d heeblid - temal aga oli bakeliidist nupukesega kang seal koos skaalaga.
Ja olen näinud ka esimese ilmasõja aegset kahekäigulise naisteka roostes raibet, millel keskjooksus kaks käiku ja lülitusid sünkroniseerimismuhviga nagu auto käigukastis (vahepeal oli vabakäik! ) Aga kaks käiku polnud omavahel hammasrattahambumises, vaid hoopis ketirataste ja kahe plokk-ketiga, mis meenutasid Zigulii ja Moskvitsi nukkvõllide ülekandekette!
mustal taustal helendab must vari
Re: "rummusisene" esikäikar Truvativilt
Tahaks proovida! Oskab keegi õelda millal need liikvele tulevad ja kass Eestis hakkab neid saada olema?
Re: "rummusisene" esikäikar Truvativilt
Keskjooksu ülekanne on 1:1 ja 1:1,6,PudruKuul kirjutas:Tahaks proovida!
Truvativ pakub, et esihammakas on kas 22 või 26 H, st siis
virtuaal suurim hammakas on vastavalt 36 või 38 H. Kus sa sellisega eestis söidad? Ainult mäest alla?
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: "rummusisene" esikäikar Truvativilt
Kolmesel kränksetil on suurim ju enamasti 44T ja saab ka Eestis sõita? 11-34T kassetiga jaguks käike mõlemale poole 1:2 ülekannet.mart kirjutas:Keskjooksu ülekanne on 1:1 ja 1:1,6, Truvativ pakub, et esihammakas on kas 22 või 26 H, siis virtuaal suurim hammakas on vastavalt 36 või 38 H. Kus sa sellisega eestis söidad? Ainult mäest alla?
Praktilisest kogemusest - mul oli ratas kus ees oli ainult 36T hammakas ja taga 11-34T kassett. Ei jäänud sõitmine küll hammaste arvu taha kuigi vahest ronides tuli lenksust ikka väga kõvasti tõmmata. Väikese hammaka võtsin ära ketijuhi paigaldamisel.
Mis proovimisse puutub siis kuuldavasti 09 Scott Ransomil on peal.
Arvestades et paigaldamiseks on ISCG 03 või 05 kinnitusi vaja on selge, et see on (vähemalt esialgu) puhtalt karvasemate rataste lugu.
Charge pakub Dusterit Shimano Alfine 8S rummusisese käiguvahetusega, nii et töö käib, äkki unustame kunagi "välise" käiguvahetuse ja sellega koos chainline mured jms?
Re: "rummusisene" esikäikar Truvativilt
Mis numbrid veel need 36 ja 38 on?
Olude sunnil liiklen hetkel ühekäigulise meestekaga, mille ülekanne on 56:18. Ei taha 48 hammast ette panna, ei taha siputada. Enesele üllatuseks saab sellise ülekandega isegi Tartus Baeri ja Näituse tänavat pidi Kassitoomest üles, samuti ka Narva maante tõusust üles. Palavaks veidi ajab, aga üles läheb, ehkki nii mõnigi kamraad on püüdnud selgeks teha, et selle rattaga saab vaid allatuult mäest alla sõita. Viimane kummaline tükk, mis selle riistapuuga toime sai pandud, oli sõit Metsakooli juurest Pärnu mnt Velo+ poodi poole tunniga...
Olude sunnil liiklen hetkel ühekäigulise meestekaga, mille ülekanne on 56:18. Ei taha 48 hammast ette panna, ei taha siputada. Enesele üllatuseks saab sellise ülekandega isegi Tartus Baeri ja Näituse tänavat pidi Kassitoomest üles, samuti ka Narva maante tõusust üles. Palavaks veidi ajab, aga üles läheb, ehkki nii mõnigi kamraad on püüdnud selgeks teha, et selle rattaga saab vaid allatuult mäest alla sõita. Viimane kummaline tükk, mis selle riistapuuga toime sai pandud, oli sõit Metsakooli juurest Pärnu mnt Velo+ poodi poole tunniga...
mustal taustal helendab must vari
Re: "rummusisene" esikäikar Truvativilt
Sinu ülekanne pole miskit erilist, tavakeeles öeldes - meeldib sulle raske rauaga vajutada:Soobel kirjutas:Mis numbrid veel need 36 ja 38 on?
Olude sunnil liiklen hetkel ühekäigulise meestekaga, mille ülekanne on 56:18. Ei taha 48 hammast ette panna, ei taha siputada.
Sinul ees 58 ja taga 18 hammast, mis on samaväärne -
maanteerattal 53: 17 või 52:16
hübriidil 48:15
maastikuratast näitena ei viitsi arvutada, aga peaks kuhugi 44:11 kanti jääma.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: "rummusisene" esikäikar Truvativilt
Truva asjast natuke ka siin juttu.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: "rummusisene" esikäikar Truvativilt
("Pofabor"(olemuselt 17-kilone esivedrustusega maanteeratas, kui vaadata jooksusid) läks tasasel pinnal ilma tuuleta 56:14, allamäge või tuule abiga ka 56:12)
mustal taustal helendab must vari