Continental
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Continental
küsimus selline, mis arvate Continental TwisterPro kummidest? oli vist selline nimi neil. kas keegi oskab öelda, on see rehv kuri kuluma?
Aga mida arvata Conti Verticalist?
http://www.conti-online.com/generator/w ... al_en.html
Peaks nagu väga hea tehniline kumm olema?!
On äkki kellelgi all ja oskab kogemusi jagada...
Twister ntx on kyll paljudel ja tõesti hea kumm.
Ja kust seda Verticali Eestis saada võiks - justnimelt pro-d, tavalist saab vist hawaiist kyll. Kui keegi Saksast jälle midagi tellima hakkab siis oleks kahe kummiga käsi kyll.
http://www.conti-online.com/generator/w ... al_en.html
Peaks nagu väga hea tehniline kumm olema?!
On äkki kellelgi all ja oskab kogemusi jagada...
Twister ntx on kyll paljudel ja tõesti hea kumm.
Ja kust seda Verticali Eestis saada võiks - justnimelt pro-d, tavalist saab vist hawaiist kyll. Kui keegi Saksast jälle midagi tellima hakkab siis oleks kahe kummiga käsi kyll.
mmm... ma olen näinud oma silmaga seda Explorerit - pärid kõrged nublud ikka olid. Muidugi Verticali ma pole oma silmaga näinudki - niiet mine sa tea. Ja Explorer ei ole kopika eest laiem kui Twister kuigi üks on 1.9 ja teine 2.1. Esimeseks sobibki explorer väga hästi, aga ma põhiliselt otsin just tagumiseks laia kummi(ma tean et see on nö "vale"), sest laiema kummiga saab kasutada madalamat rõhku ja veereb liivas ja muus sopas paremini.
Üldiselt mul oleks vaja twisteri mustriga, aga 2.1" või 2.3" kummi - kui keegi oskab midagi soovitada siis ... :).
Lisaks tahaks Verticaliga proovisõitu teha, äkki mõtlen ymber :).
Üldiselt mul oleks vaja twisteri mustriga, aga 2.1" või 2.3" kummi - kui keegi oskab midagi soovitada siis ... :).
Lisaks tahaks Verticaliga proovisõitu teha, äkki mõtlen ymber :).
Olen täitsa kindel, et verticalile sobivaid tingimusi eesti xc-s ei leia - ja kas 2.3 mahub raami ja pidurite vahele tavarattal - seda tuleb proovida.
Explorerit kasutan ise karmimal xc-l, lihtsamal rajal pole teda vaja.
Peab väga hästi, ka mudas, täiesti üllatas täpsus ja sõidujoone hoidmine Voka mynthonil, kus ta lubas täiega sügavatest roobastest läbi lasta. Explorer veereb ka suht kergelt, kuid maratonille pole ta parim valik, sest suhteliselt harv knobby ei pea kõval kruusal kiires kurvis kõige paremini.
Mitu tuttavat, kes universaalkummina Twisterit kasutavad, ainult kiidavad seda. Arvan, et keskmisel XC rajal, kus pole palju liiva ja muda, on Twister taha väga hea.
Explorerit kasutan ise karmimal xc-l, lihtsamal rajal pole teda vaja.
Peab väga hästi, ka mudas, täiesti üllatas täpsus ja sõidujoone hoidmine Voka mynthonil, kus ta lubas täiega sügavatest roobastest läbi lasta. Explorer veereb ka suht kergelt, kuid maratonille pole ta parim valik, sest suhteliselt harv knobby ei pea kõval kruusal kiires kurvis kõige paremini.
Mitu tuttavat, kes universaalkummina Twisterit kasutavad, ainult kiidavad seda. Arvan, et keskmisel XC rajal, kus pole palju liiva ja muda, on Twister taha väga hea.
Olen kasutanud twister pro ust ca pool aastat, kergematel mynthoni etappidel ja tec maratonidel ideaalne kumm, raskema ja tehnilisema raja puhul nagu näiteks karksis oleks vaja ette tiba suuremate knobidega kummi. Karksi GPl sõitsin swalbe skinny jimmyga mis kohati tundus natuke liiga nõrk nii ekstreemsetes tingimustes. Prooviks võiks ette laduda conti exploreri kuid seda ust variandina pole eestis momendil kusagil sees. Hutchinsoni ust kummid tunduvad siga rasked olema võrreldes conti ja eriti scwalbega
ma natuke jahutaks twisteri vaimustust. nimelt sõitsin nendega esimest korda otepää tekki ja kääriku suusaradadel ja kekkosel libisesid twisterid kurvis ikka mõnuga. ei rockster ega bontrager revolt super x(parim maratonikumm siiani!!!) pole kunagi selliseid ohtlikke olukordi mulle tekitanud. isegi lasse, kes vahepeal minu taga sõitis, küsis mis värk oli, kui mõnes kurvis kõige välimise trajektoori ja heina vahel balansseerisin.
kodus võrdlesin twisteri ja eelpoolnimetatud kummide külgmustrit ja silmaga on näha et twister on lahjem selle kohja pealt.
kodus võrdlesin twisteri ja eelpoolnimetatud kummide külgmustrit ja silmaga on näha et twister on lahjem selle kohja pealt.
- mees lõunast
- Rattur
- Postitusi: 57
- Liitunud: 17. 04. 2003. 13:16
krt seda teab, milles see kamm oli. võib-olla sõitsin liiga kiiresti?Ermo kirjutas:Pole siiani küll sellist asja täheldanudtarmo kirjutas:ma natuke jahutaks twisteri vaimustust. nimelt sõitsin nendega esimest korda otepää tekki ja kääriku suusaradadel ja kekkosel libisesid twisterid kurvis ikka mõnuga. ei rockster ega bontrager revolt super x(parim maratonikumm siiani!!!) pole kunagi selliseid ohtlikke olukordi mulle tekitanud. isegi lasse, kes vahepeal minu taga sõitis, küsis mis värk oli, kui mõnes kurvis kõige välimise trajektoori ja heina vahel balansseerisin.
kodus võrdlesin twisteri ja eelpoolnimetatud kummide külgmustrit ja silmaga on näha et twister on lahjem selle kohja pealt.
Äkki on vahe UST ja tavalise kummi vahel
tavalised, mitte ust, rõhku ca 3,3 atti, see vist on üle 40 psi? ma üldiselt ei sõida väga suure rõhuga. eks ma rakkes katsetan jälle.Arbo kirjutas:Probleem võis olla rõhus, palju sul rõhku oli ja kas oli tavaline või ust? Liiga suure rõhuga hakkab pehme peal ikka libisema kurvides.tarmo kirjutas: krt seda teab, milles see kamm oli. võib-olla sõitsin liiga kiiresti?
Kiiresti sõitsid jah... äärepealt oleks olümpiavõitjale ära pannud...
tõeliselt lai ja samas ka hea veeremisega kumm on Shwalbe Fast Fred 2,3, kaal sisekummiga variandil 570g. Eestis ei tea (ask NRP), saada oli Soomes. Kindlasti tuleb jälgida raami ja esihargiga sobivust. Peaks tava XC rattale mahtuma, olen näinud mingil ITA baigil seda all.Kirsa kirjutas:mmm... ma olen näinud oma silmaga seda Explorerit - pärid kõrged nublud ikka olid. Muidugi Verticali ma pole oma silmaga näinudki - niiet mine sa tea. Ja Explorer ei ole kopika eest laiem kui Twister kuigi üks on 1.9 ja teine 2.1. Esimeseks sobibki explorer väga hästi, aga ma põhiliselt otsin just tagumiseks laia kummi(ma tean et see on nö "vale"), sest laiema kummiga saab kasutada madalamat rõhku ja veereb liivas ja muus sopas paremini.
Üldiselt mul oleks vaja twisteri mustriga, aga 2.1" või 2.3" kummi - kui keegi oskab midagi soovitada siis ... .
Lisaks tahaks Verticaliga proovisõitu teha, äkki mõtlen ymber .
Arbo kirjutas:huvitav, miks sa ees suuremat rõhku kasutad? tavaliselt ikka vastupidi...
ega ma ise ka ei tea läks nii. Mugavuse mõttes meibi, ees ju amort Aga kui te seal non-ust-del suht madalaid rõhke kasutate, kas siis veerevus ei hakka kannatama juba @3.3 ja ka vastupidavus? Mul tavaliselt maratonidel üle 4 sees. Otepääl proovisin madalamat. Veeres küll muidu asfaldil 70 välja. Madalama panin sellepärast, et äkki on mugavam ja ei põruta nii palju. Praegu tagantjärgi ei oska öelda kas oli mugavam või mitte...go figure
Olid kah Otepääl Twisterid all, tavalised traadiga.
Loomulikult miski nublune kumm peab paremini, twister lööb veeremisega ja all-around pidamisega.
Endal läks kah kahel kiirel kruusalaskumisel oma lolluse tõttu esiratas alt ära, aga sain kohe kontrolli tagasi. Tunne oli vägev, nagu hea tagaveolise ferraariga oleks sõitnud :). Samas äkki parema kummiga poleks alt ära läinudki, mine tea.
Rõhku oli nii ees kui taga 2 atti. Twister saigi sellepärast alla pandud, et nii laiale kummile saab vähe õhku panna ja ei raputa. Haanja ja irc xc slickiga võrreldes oli nagu öö ja päev - nagu tagaamort oleks all olnud.
Loomulikult miski nublune kumm peab paremini, twister lööb veeremisega ja all-around pidamisega.
Endal läks kah kahel kiirel kruusalaskumisel oma lolluse tõttu esiratas alt ära, aga sain kohe kontrolli tagasi. Tunne oli vägev, nagu hea tagaveolise ferraariga oleks sõitnud :). Samas äkki parema kummiga poleks alt ära läinudki, mine tea.
Rõhku oli nii ees kui taga 2 atti. Twister saigi sellepärast alla pandud, et nii laiale kummile saab vähe õhku panna ja ei raputa. Haanja ja irc xc slickiga võrreldes oli nagu öö ja päev - nagu tagaamort oleks all olnud.
Krt, 2 atti on ikka jõle vähe sissekummiga variandile. Vähegi järsem konarus teepeal ja snakebite on kindlustatud. Tubless kummiga läheksin 2 atiga rajale siis kui kiirus on väike ja rada hästi juurikane/kivine. Kahe atiga kumm lihtsalt ei veere kohe kuidagi. Endal oli Rocksteris tsipa üle kolme sees ja tegelt oleks tahtnud veel kõvemat kummi. Rada oli täies ulatuses suht sileda pinnasega ja parem veeremine pidamise arvelt oleks ennast otepääl õigustanud. Haanjas olin sama rõhuga ja sealsele rajale oli see paras.Kirsa kirjutas:Rõhku oli nii ees kui taga 2 atti. Twister saigi sellepärast alla pandud, et nii laiale kummile saab vähe õhku panna ja ei raputa.
Kuna mul endal korralik mõõteriist puudub, siis see rõhk on tanklas mõõdetud, võimalik et tegelikult on natuke rohkem.UrmasL kirjutas: Krt, 2 atti on ikka jõle vähe sissekummiga variandile. Vähegi järsem konarus teepeal ja snakebite on kindlustatud. Tubless kummiga läheksin 2 atiga rajale siis kui kiirus on väike ja rada hästi juurikane/kivine. Kahe atiga kumm lihtsalt ei veere kohe kuidagi. Endal oli Rocksteris tsipa üle kolme sees ja tegelt oleks tahtnud veel kõvemat kummi. Rada oli täies ulatuses suht sileda pinnasega ja parem veeremine pidamise arvelt oleks ennast otepääl õigustanud. Haanjas olin sama rõhuga ja sealsele rajale oli see paras.
Aga ei olnud snakebite ohtu kyll. See on mul täpselt selline rõhk millega sõidan linnas 10 cm kõrgusesse äärekivisse ning kogu kummikõrgus läheb äärekivi pehmendamiseks kasutusse samas snakebite veel ei teki.
Aga tagantjärgi vaadates oleks tahtnud isegi suuremat rõhku jah. See rada ei põrutand sedasi nagu haanja.
Vähemalt selg ei valutanud see sõit kordagi nagu ta tavaliselt alati teeb, aga sellest ei olnud krt mingit kasu, sest valutas hoopis kõht kergemakujuliselt toidumürgitusest.
PS! Ärge sööge rosinaid! :)
Eile sõitsin Otepääl värskelt pealepandud Twisteriga laskumise peal tagarattaga korralikult kivisse. Bontrager UST velg on mõlemalt poolt mõlkis, pauk viskas tagaratta maast lahti aga UST Twisterisse snakebite' ei tulnud. Kumm terve ja rõhk sees. Nüüd peab vaatama mida veljega teha. Kas sirgeks saab??? Praegu on tagapidur nagu metronoom.
Sõidan UST-ga 2,5 atiga ja pidamine on palju parem kui >3 atiga sõites.
Sõidan UST-ga 2,5 atiga ja pidamine on palju parem kui >3 atiga sõites.
no nii. veel natuke conti twisterist. nüüdseks sõitnud 4 võistlust, nendest kolmel on kumm purunenud. viimati siis eile rakkes, kui viimased 1,5 km läbisin pöia peal.
peale rakket olin veendunud et kuskil kummis on mingi suht pisike terav ese, mis kummi läbi torkab mingil hetkel. aga... erik vaatas contit peale rakket ja tõmbas sealt välja paraja suurusega klaasikillu. seega on kõik purunemised olnud juhused.
igal juhul turvaliselt ma ennast nende kummidega ei tunne ja eile rakkes võtsin kurve nagu oleks esimest päeva metsa all, lihtsalt nii ebakindlad on need kummid kiiretes kurvides. ühes kurvis metsas sõitis tagaratas alt ära ka, õnneks jäin püsti.
peale rakket olin veendunud et kuskil kummis on mingi suht pisike terav ese, mis kummi läbi torkab mingil hetkel. aga... erik vaatas contit peale rakket ja tõmbas sealt välja paraja suurusega klaasikillu. seega on kõik purunemised olnud juhused.
igal juhul turvaliselt ma ennast nende kummidega ei tunne ja eile rakkes võtsin kurve nagu oleks esimest päeva metsa all, lihtsalt nii ebakindlad on need kummid kiiretes kurvides. ühes kurvis metsas sõitis tagaratas alt ära ka, õnneks jäin püsti.
tarmo kirjutas: igal juhul turvaliselt ma ennast nende kummidega ei tunne ja eile rakkes võtsin kurve nagu oleks esimest päeva metsa all, lihtsalt nii ebakindlad on need kummid kiiretes kurvides. ühes kurvis metsas sõitis tagaratas alt ära ka, õnneks jäin püsti.
kuidas Sul esiratas püsis?................ise maadlesin kah kurvides, arvan et suur osa on sellest sõiduoskuse vähesus aga ega kurvides kindlalt see kumm ei püsi.
ma võtsin üsna ettevaatlikult kurve, polnud isu kukkuda. sa sõidad sama kummiga? ma hakkan uusi vaatama vist.Rom kirjutas:tarmo kirjutas: igal juhul turvaliselt ma ennast nende kummidega ei tunne ja eile rakkes võtsin kurve nagu oleks esimest päeva metsa all, lihtsalt nii ebakindlad on need kummid kiiretes kurvides. ühes kurvis metsas sõitis tagaratas alt ära ka, õnneks jäin püsti.
kuidas Sul esiratas püsis?................ise maadlesin kah kurvides, arvan et suur osa on sellest sõiduoskuse vähesus aga ega kurvides kindlalt see kumm ei püsi.
Rom: Kah Twister all?
Mul olid kah nii ees kui taga traadiga twisterid ning mind valdavad hetkel vastavad tunded.
Sellel kummil on väga hea veeremine asfaldil, see on fakt. Aga ma ei ole üldse kindel kas tal on nii hea veeremine maastikul. Vähemalt tagumine ronib sellise veeremise kummi kohta päris hästi. Aga ette ta vist tõesti ei sobi. Ma võtsin kah eile kurve nagu lehm libedal jääl, kramplikult kõigest väest lenksust hoides ja suure kaarega.
Lisaks sain ma väga labase koha peal snakebite'i.
Krt terve suve alguse lasin kevlar IRC Mythos XC Slickiga taga ringi ja ei üht kummilõhkumist. Päris mitu korda oli juhtumisi ainult 2 atti sees ja sai umbes 20-ga äärekivise pandud sedasi, et väliskumm käis õrnalt vastu pöida. Ei üht jama.
Aga kõik kummid mis mul on paremini pidanud, on ka olnud karvasema mustriga ning halvemini veerenud. Twister paistab olema selline kiirem kompromiss ning kindlasti peab paremini kui Ritchey Innovader või tavaline Speedmax.
Tagantjärgi vaadates on väga hea kombinatsioon kevlariga Scott Manx ees ning IRC XC Slick kevlariga taga. Haanjas sõitsin ja edukalt. Maastikul veeres ikka täiega. Asfaldil natuke myrises, aga paljukest seda asfalti õigel maastikusõidul ikka on.
Tähelepanek veel selle kohta, et minu arust saab traadiga kumm palju kergemini snakebite kui kevlariga. Traadiga kumm on jäik ja sa pead tal õhku vähem panema, et ta oleks piisavalt pehme ja siluks konarused välja. Teisestküljest on kevlar jälle pehmem ja vetrub kiiremini ning võid lasta natuke suurema rõhuga ilma raputamata, samas toimib ka väiksema rõhuga ja ei saa snakebite.
2 nädalat tagasi sain hommikul tööleminnes traadiga Innovaderiga samuti väga labase äärekivi peal snakebite'i.
Traadist halan üldse sellepärast, et traadiga conti on 290 eek, aga kevlar ehk pro 690 eek?!!
Mul olid kah nii ees kui taga traadiga twisterid ning mind valdavad hetkel vastavad tunded.
Sellel kummil on väga hea veeremine asfaldil, see on fakt. Aga ma ei ole üldse kindel kas tal on nii hea veeremine maastikul. Vähemalt tagumine ronib sellise veeremise kummi kohta päris hästi. Aga ette ta vist tõesti ei sobi. Ma võtsin kah eile kurve nagu lehm libedal jääl, kramplikult kõigest väest lenksust hoides ja suure kaarega.
Lisaks sain ma väga labase koha peal snakebite'i.
Krt terve suve alguse lasin kevlar IRC Mythos XC Slickiga taga ringi ja ei üht kummilõhkumist. Päris mitu korda oli juhtumisi ainult 2 atti sees ja sai umbes 20-ga äärekivise pandud sedasi, et väliskumm käis õrnalt vastu pöida. Ei üht jama.
Aga kõik kummid mis mul on paremini pidanud, on ka olnud karvasema mustriga ning halvemini veerenud. Twister paistab olema selline kiirem kompromiss ning kindlasti peab paremini kui Ritchey Innovader või tavaline Speedmax.
Tagantjärgi vaadates on väga hea kombinatsioon kevlariga Scott Manx ees ning IRC XC Slick kevlariga taga. Haanjas sõitsin ja edukalt. Maastikul veeres ikka täiega. Asfaldil natuke myrises, aga paljukest seda asfalti õigel maastikusõidul ikka on.
Tähelepanek veel selle kohta, et minu arust saab traadiga kumm palju kergemini snakebite kui kevlariga. Traadiga kumm on jäik ja sa pead tal õhku vähem panema, et ta oleks piisavalt pehme ja siluks konarused välja. Teisestküljest on kevlar jälle pehmem ja vetrub kiiremini ning võid lasta natuke suurema rõhuga ilma raputamata, samas toimib ka väiksema rõhuga ja ei saa snakebite.
2 nädalat tagasi sain hommikul tööleminnes traadiga Innovaderiga samuti väga labase äärekivi peal snakebite'i.
Traadist halan üldse sellepärast, et traadiga conti on 290 eek, aga kevlar ehk pro 690 eek?!!
tarmo kirjutas:
ma võtsin üsna ettevaatlikult kurve, polnud isu kukkuda. sa sõidad sama kummiga? ma hakkan uusi vaatama vist.
kõva ,kinnitallatud pinnasega saab veel kuidagi kallutada aga kui natuke lahtist on siis on pidamine läind
innovaderid libisesid ühtlaselt kurvis aga twister läheb alt järsku ja sellel momendil kui juba tunned et pidamine on.
Milline muster siis silmapiiril on?
kindlad ja äraproovitud variandid - bontrager revolt super x või rockster 1.9Rom kirjutas:tarmo kirjutas:
ma võtsin üsna ettevaatlikult kurve, polnud isu kukkuda. sa sõidad sama kummiga? ma hakkan uusi vaatama vist.
kõva ,kinnitallatud pinnasega saab veel kuidagi kallutada aga kui natuke lahtist on siis on pidamine läind
innovaderid libisesid ühtlaselt kurvis aga twister läheb alt järsku ja sellel momendil kui juba tunned et pidamine on.
Milline muster siis silmapiiril on?
Noh UST puhul saad madalama rõhuga lasta ja tänu sellele pidamine paraneb, twister veereb niiehknaa hästi niiet sellepärast pole vaja muretseda.Ermo kirjutas:Mina olen Twister Pro UST-ga väga rahul 8) . Paremat ei oska tahtagi. Terve selle hooaja olen sellega sõitnud ja isegi Tahkos pidasid kummid hästi. Mõtteid tekkis 2. Kas on UST ja tavalisel kummil nii suur vahe või on lihtsalt sõidustiilid erinevad.
Ma ise rääkisin siin traadiga twisterist, kevlaril ja traadiga variandil on kah kindlasti vahe sees.
Rom kirjutas:tarmo kirjutas:
ma võtsin üsna ettevaatlikult kurve, polnud isu kukkuda. sa sõidad sama kummiga? ma hakkan uusi vaatama vist.
kõva ,kinnitallatud pinnasega saab veel kuidagi kallutada aga kui natuke lahtist on siis on pidamine läind
innovaderid libisesid ühtlaselt kurvis aga twister läheb alt järsku ja sellel momendil kui juba tunned et pidamine on.
pean osa sõnu tagasi võtma ........täna Elvas toimis Conti Twister päris hästi nendel libedatel põlluteedel ja mudaaukudes,
arvan et eelmised korrad oli viga liiga madalas rõhus, kuid nüüd panin 4atti sisse ja kõik toimis
ma jõudsin ka järeldusele, et kui twisterit tahad normaalselt pidama saada, siis sõida suurema rõhuga. author cupil ja elvas katsetasin ja pidas oluliselt paremini kui madalama rõhuga.Rom kirjutas: pean osa sõnu tagasi võtma ........täna Elvas toimis Conti Twister päris hästi nendel libedatel põlluteedel ja mudaaukudes,
arvan et eelmised korrad oli viga liiga madalas rõhus, kuid nüüd panin 4atti sisse ja kõik toimis
Toh, aga mis teil kaalud on?tarmo kirjutas:ma jõudsin ka järeldusele, et kui twisterit tahad normaalselt pidama saada, siis sõida suurema rõhuga. author cupil ja elvas katsetasin ja pidas oluliselt paremini kui madalama rõhuga.Rom kirjutas: pean osa sõnu tagasi võtma :oops: ........täna Elvas toimis Conti Twister päris hästi nendel libedatel põlluteedel ja mudaaukudes,
arvan et eelmised korrad oli viga liiga madalas rõhus, kuid nüüd panin 4atti sisse ja kõik toimis :)
Ma sõitsin eile 2,9 atti taga ja 2,5 atti ees ning kaalun 69kg.
Sain hakkama, aga oleks võinud ikka kõvasti paremini pidada küll.
Aga semisliki kohta ta sai isegi hästi hakkama, seal oleks pidanud vist ikka päris mudakumm all olema.
sul ikka sisekummiga variant? väga madala rõhuga sõidad.... ma kaalun 81 ja eilne rõhk oli 3,6 - 3,7 atti. aga võiks veel panna, sest põrutama ja loopima ei hakanud. järgmisel üritusel proovin.Kirsa kirjutas:
Toh, aga mis teil kaalud on?
Ma sõitsin eile 2,9 atti taga ja 2,5 atti ees ning kaalun 69kg.
Sain hakkama, aga oleks võinud ikka kõvasti paremini pidada küll.
Aga semisliki kohta ta sai isegi hästi hakkama, seal oleks pidanud vist ikka päris mudakumm all olema.
kui mul twisterid hiljuti 3 võistlust purunesid, siis oli ca 3,2 atti.
no praegu umb.83kg (kõigub nädalas +-2kg )Kirsa kirjutas: Toh, aga mis teil kaalud on?
Ma sõitsin eile 2,9 atti taga ja 2,5 atti ees ning kaalun 69kg.
Sain hakkama, aga oleks võinud ikka kõvasti paremini pidada küll.
Aga semisliki kohta ta sai isegi hästi hakkama, seal oleks pidanud vist ikka päris mudakumm all olema.
aga 2,5 on ikka väga vähe......proovi 3,5 ligi ajada ja arvan et pidamine paraneb,
Elvas nendel vildakate äärtega libedatel põlluteedel pidas ootamatult hästi, Kui esimestel kilomeetritel eessõitjate hookuspookuseid vaatasin siis mõtlesin et millal küll endal ratas alt ära läeb, kuid sõidu edenedes sain aru et pole hullu midagi,ettevaatlik pidi loomulikult olema sest ükski kumm poleks pidanud seal väga kindlalt. Ja arvan et suure mustriga poleks nendel kaldpinnaga osadel külgpidamist olnud sest neil on külgedel tavaliselt suured jäigad nupud mis suurema kaldega pidamist ei leia.
Mul ka twister pro ust variant, aga kordagi pole nendega veel sõitnud.....siiamaani olen oma michelin jet s'idega sõitnud, sest tean, et need on head(veeremine hea ja tänu laiusele kannavad liivas hästi, mida tec'i sõitudel ikka jagub)........mõtlesin, et nüüd rakverre panen continentalid alla, sest seal nagu rohkem ronimist ja üldse üles-alla sõitmist, et peaks parem olema........kui loen, et ntx tarmol juba kolm korda see aasta kumm läinud , siis tekib kerge mure, et kas nii kehv kumm siis .......loodan igaljuhul, et ust on natuke vastupidavam .......sest enamus hawaii teamist sõidab ju ka nendega ja kui see kumm kehv oleks, siis sellega ei sõidetaks egavõidetaks ju
Noh ma olen ikka parasjagu kergem kah. Rakkes - kui sain snakebite - ja varem olid mul tavalised traadiga twisterid, nüüd on kevlar ProTection spetsiaalse tugevdusega, mis võrreldes tavalise kevlar Pro-ga lisab ainult 10 grammi!?tarmo kirjutas: sul ikka sisekummiga variant? väga madala rõhuga sõidad.... :roll: ma kaalun 81 ja eilne rõhk oli 3,6 - 3,7 atti. aga võiks veel panna, sest põrutama ja loopima ei hakanud. järgmisel üritusel proovin.
kui mul twisterid hiljuti 3 võistlust purunesid, siis oli ca 3,2 atti.
Traadiga 560gr, Pro 460gr, ProTection 470 ja SuperSonic 340gr.
See Protection peakski tervest seeriast kõige vastupidavam tükk olema.
Eile olid igaks juhuks varukumm ja pump küll kaasas ning mitu kõva matsu tegi tagaratas, aga ei üht muret.