Esikäiguvaheti reguleerimine

Remont ja hooldus
Vasta
Kasutaja avatar
margo
Rattur
Postitusi: 288
Liitunud: 09. 04. 2003. 12:26

Esikäiguvaheti reguleerimine

Postitus Postitas margo » 28. 07. 2003. 16:47

Selline probleem nüüd, et mässan on LX esivahetajaga. Otepääl lõpetas tegevuse ja nüüd püüaks reguleerida, aga mitte ei saa asja nii tööle nagu ideaalne oleks. Ikka kuhugi poole ei vaheta.
Olen kuulnud, et esikäiguvahetaja peab olema mingi nurga all?? On mingeid nõuandeid.
Ja siis öeldi kunagi hoolduses, et mingi (ei mäleta kas sisemine või välimine) sein oli ära vajunud. Siis sai natuke painutatud ja oli jälle ok. Kuidas sellest vajumisest aru saada?
Tahaks ikka sellise asjaga ise hakkama saada, niiet ootan hüva nõu.

Manic
Rattur
Postitusi: 78
Liitunud: 01. 04. 2003. 07:24

Postitus Postitas Manic » 28. 07. 2003. 17:05


cowrider
Rattur
Postitusi: 717
Liitunud: 30. 05. 2003. 10:02

Postitus Postitas cowrider » 28. 07. 2003. 18:31

Mul oli korra selline jama, et tross libises kinnitusest (ju oli kinnitus õli saanud või lõdvalt kinni) ja siis alguses vahetas vahel omapäi alla ja pärast oli tross juba nii lõtv, et ma ei saanud üles vahetada. Trossi pingutamine ja fikseerimine aitas.

Kasutaja avatar
margo
Rattur
Postitusi: 288
Liitunud: 09. 04. 2003. 12:26

Postitus Postitas margo » 28. 07. 2003. 18:40

Aitähh. Oli küll välismaa keel :oops: , aga nii hästi pole see esikäikar ka peale ühtki hooldust töötanud.
cowrider kirjutas:Mul oli korra selline jama, et tross libises kinnitusest (ju oli kinnitus õli saanud või lõdvalt kinni) ja siis alguses vahetas vahel omapäi alla ja pärast oli tross juba nii lõtv, et ma ei saanud üles vahetada. Trossi pingutamine ja fikseerimine aitas.

See sama juhtus mul ka otepääl. Ta oli juba enne natuke kehvasti reguleeritud, aga otepääl libises ka kinnitusest lahti ja siis oligi ainult esimene ketas.

cowrider
Rattur
Postitusi: 717
Liitunud: 30. 05. 2003. 10:02

Postitus Postitas cowrider » 28. 07. 2003. 19:52

Nojah kõige lõbusam oli, et mul pole veel ühtegi kuuskant võtit - näide tööriista vajalikkusest sõidul. Aga kuna mul pole seda isegi kodus, siis tuli loovat lähenemist kasutada.

Nüüd nuputangi, et millist multitööriista või tööriistu osta, aga see on juba teine lugu ja siin teemaväline.

N
Testisõitja
Postitusi: 520
Liitunud: 07. 02. 2003. 10:00

Postitus Postitas N » 29. 07. 2003. 08:53

cowrider kirjutas:Nojah kõige lõbusam oli, et mul pole veel ühtegi kuuskant võtit - näide tööriista vajalikkusest sõidul. Aga kuna mul pole seda isegi kodus, siis tuli loovat lähenemist kasutada.
.
Ei oleks vastu kui vihjaksid kuidas loov lähenemine sulle kuuskandi funktsiooni tekitas :)
Porter Lifts Your Ranking

cowrider
Rattur
Postitusi: 717
Liitunud: 30. 05. 2003. 10:02

Postitus Postitas cowrider » 29. 07. 2003. 09:06

N kirjutas:
cowrider kirjutas:Nojah kõige lõbusam oli, et mul pole veel ühtegi kuuskant võtit - näide tööriista vajalikkusest sõidul. Aga kuna mul pole seda isegi kodus, siis tuli loovat lähenemist kasutada.
.
Ei oleks vastu kui vihjaksid kuidas loov lähenemine sulle kuuskandi funktsiooni tekitas :)
Vabandused ebatäpsuse pärast - too loov lähenemine leidis aset kodus, kus mul juba mingeid tööriistu on, millega veidi lihtsam. Toppisin midagi mehaanilise käsipuuri otsa ja siis väntasin käsipuuriga lahti :shock:
Ega jah, käbidega sellist asja ei keera ;-)

Vasta

Mine “Hooldus”