Eile siis tõmmati joon alla tänavusele sarjale. Esimesel otsal oli tuul tagant ja tagsitulles vastu. Nii et andis ikka kangutada ja jättis jälje ka keskmisele kiirusele. Raja kirjelduses antud "tuultele suletud trass" küll ei tundunud. Puhus ikka väga vingelt. Hoolimata ilmast oli meeldivalt palju osalejad.
Nüüd võib maanteepüssi rahulikult garaazi lakke puua
Tänud korraldajatele ja loodetavasti on jaksu ka järgmisel aastal üritust vedada. Ega harrastajale alternatiivseid üritusi Eestis ju pole.
Viimane etapp ja kokkuvõte
Re: Viimane etapp ja kokkuvõte
Endal oli viimasel etapil seni parim minek, esimest korda elus sain eraldistardis keskmise kiiruse üle 35 km/h ja koha tabeli viimasest veerandist ettepoole
Aga kokkuvõttes väga tore sari, kiitused ja tänud korraldajaile Lõppenud hooajast alates olen ma ka eraldistardifänn. Varem ei teadnud sellest alast eriti midagi.
Kõige lemmikum rada oli Vana-Pärnu mnt., sest see lookles kogu aeg üles-alla ja paremale-vasakule. Seega oli pidevalt nuputamist, et kuidas tempot kohandada ning milline sõidutrajektoor valida. Aga teised olid ka huvitavad: mõni lühem, mõni tuulisem, mõni sirgem, mõni looklevam jne. Eriti hea oleks kui veel üks pikem rada, ütleme 30 km, ka sees oleks, aga nagu ma juba kuulsin ei ole sellist sobivat kohta Tallinna lähistel lihtne leida.
Meeldis veel ka see, et auhindade osas oli mõeldud ka tagumisele otsale. See võiks edaspidigi nii olla, a la 80. koht saab eriauhinna. Või siis loosiauhinnad vms. Eraldi väike meene või muidu meelespidamine võiks olla veel neile, kes kõikidel etappidel kohal olid.
Maanteepüss jääb nüüd lakke jah, aga ainult umbes kolmeks kuuks. Edasi läheb tuppa rullikutele ja hakkab järgmise aasta hooajaks ette valmistusel osalema
-strix
Aga kokkuvõttes väga tore sari, kiitused ja tänud korraldajaile Lõppenud hooajast alates olen ma ka eraldistardifänn. Varem ei teadnud sellest alast eriti midagi.
Kõige lemmikum rada oli Vana-Pärnu mnt., sest see lookles kogu aeg üles-alla ja paremale-vasakule. Seega oli pidevalt nuputamist, et kuidas tempot kohandada ning milline sõidutrajektoor valida. Aga teised olid ka huvitavad: mõni lühem, mõni tuulisem, mõni sirgem, mõni looklevam jne. Eriti hea oleks kui veel üks pikem rada, ütleme 30 km, ka sees oleks, aga nagu ma juba kuulsin ei ole sellist sobivat kohta Tallinna lähistel lihtne leida.
Meeldis veel ka see, et auhindade osas oli mõeldud ka tagumisele otsale. See võiks edaspidigi nii olla, a la 80. koht saab eriauhinna. Või siis loosiauhinnad vms. Eraldi väike meene või muidu meelespidamine võiks olla veel neile, kes kõikidel etappidel kohal olid.
Maanteepüss jääb nüüd lakke jah, aga ainult umbes kolmeks kuuks. Edasi läheb tuppa rullikutele ja hakkab järgmise aasta hooajaks ette valmistusel osalema
-strix
Multispordiklubi "Black Pole"
Re: Viimane etapp ja kokkuvõte
kas albumist mõnda pilti oleks mingil moel võimalik veidi suuremas formaadis tellida?
Sari muidugi meeldis, kahjuks pidin viimastest etappidest kõrvale jääma, hing ikka sai sellega haiget küll.
Sari muidugi meeldis, kahjuks pidin viimastest etappidest kõrvale jääma, hing ikka sai sellega haiget küll.
Re: Viimane etapp ja kokkuvõte
Mis piltidesse puutub, siis on mul kavas huvilistele koostada üldse CD, kus on suures formaadis kõikide tänvuste etappide pildid peal. Samuti on koostamisel nn aastaamat, mis koondab kokku kõik tänavuse sarjaga seotud materjalid: protokollid, rajakirjeldused, artiklid, mõned pildid, sarja ajalugu ja visioon järgnevateks aastateks jne jne. Ent jah - ennekõikke saab see koostatud toetajate jaoks, kuid huvi korral annab ka osalejatele koopia teha.