Kuidas parandada UST kummi
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kuidas parandada UST kummi
Kas kellelgi on olnud kogemust, mida jagada, kuidas parandada ust kummi
Või mingeid sama teemalisi linke.
Lasin võistlustel vahu sisse kas nüüd tuleb kumm ja pöid puhtaks küürida ja mingi muu mögaga auk ära lappida
Või mingeid sama teemalisi linke.
Lasin võistlustel vahu sisse kas nüüd tuleb kumm ja pöid puhtaks küürida ja mingi muu mögaga auk ära lappida
Re: Kuidas parandada UST kummi
kuskilt just kuulsin, et keegi oli käinud parandamas ust kummi kummitöökojas. vulkaniseeriti samamoodi nagu autokummigi.www kirjutas:Kas kellelgi on olnud kogemust, mida jagada, kuidas parandada ust kummi
Või mingeid sama teemalisi linke.
Lasin võistlustel vahu sisse kas nüüd tuleb kumm ja pöid puhtaks küürida ja mingi muu mögaga auk ära lappida
Re: paikamine
sõltub august.mart2 kirjutas:Kui paikama l@hed, siis lase kindlasti v@ikene 'seen' panna, lihtne paik v6ib j@@da n6rgaks.
Re: Kuidas parandada UST kummi
,
Viimati muutis Ermo, 08. 03. 2011. 19:35, muudetud 1 kord.
Sõida, aga ära mölise .
ühe kummi conti twister olen lasknud ära vulkaniseerida peab korralikultUrmasL kirjutas:Sai ka UST kumm ära lõhutud. miski 4-5mm pikk lõige täpselt kummi keskel. Mida peaks tegema?
Panema käsitsi tavalise lapi?
Panema käsitsi spets UST lapi? (poes miski 100 eek)
Laskma autokummi paranduses peale kleepida?
Kuidas rahval kogemused on?
natuke aega tagasi läks python light. proovisin lappida ise. hutchinsoni spets lappidega sinise äärega hind ca 90 eeku kogemus kehv ei saanud korralikult pidama õhku ikka immitses läbi. võtsin kõige tavalisemad lapid oranzi äärega nimeks vist red sun need ajasid asja ära
kummi sisu tuleb hästi ära puhastada ning probleeme pole lappimine imelihtne
Re: Kuidas parandada UST kummi
Üles leidsin teema
Kuna katsetan see aasta ka tubelessid ära, siis kas vahepealsetel aastatel on asi muutunud. St, kas parandate oma tubelesse tavalapiga või spets tubeless lapiga? Kui tavalapp töötab, siis milleks üldse spetslappe müüa?
Silikoonribadega olen kursis, aga suuremaid lõhesid sellega vist ei paika?
Kuna katsetan see aasta ka tubelessid ära, siis kas vahepealsetel aastatel on asi muutunud. St, kas parandate oma tubelesse tavalapiga või spets tubeless lapiga? Kui tavalapp töötab, siis milleks üldse spetslappe müüa?
Silikoonribadega olen kursis, aga suuremaid lõhesid sellega vist ei paika?
Ratas on minu hobi, mitte elu
Re: Kuidas parandada UST kummi
Väike juhend suurematele lõhedele: http://www.utahmountainbiking.com/fix/t ... dryfix.htmGunnar kirjutas:Silikoonribadega olen kursis, aga suuremaid lõhesid sellega vist ei paika?
Re: Kuidas parandada UST kummi
Jändan siin Maxxis Wormdrive UST lappimisega. Kolm imepisikest torkeauku. Esialgu panin peale tavalise sisekummi lapi. Silma järgi jäi väga hästi. Peale pumpamist lasi auk täpselt samamoodi läbi. Nüüd võtsin vana sisekummi. Lõikasin u. 3x5cm lapid. puhastasin liivapaberiga ja liimisin tavalise kummiliimiga. Täpselt õpetuse järgi. Üks kiht, lasin kuivada. Teine kiht ja minuti pärast surusin kokku. Jällegi jäi silma järgi väga hästi. Peale pumpamist täpselt sama asi. Mullitab august nii mis jäksab. Milles asi? Kunagi lappisin Pythoni sisekummi lapiga ja jäi väga hea.
Re: Kuidas parandada UST kummi
Õhk võib tubeless kihi vahele pääseda ühest kohast ja välja hoopis teisest kohast. Suht lootusetu on sellisr rehvi parandada. Viga tekib reeglina soovitatavast madalama rõhuga sõitmisel.UrmasL kirjutas:Jällegi jäi silma järgi väga hästi. Peale pumpamist täpselt sama asi. Mullitab august nii mis jäksab. Milles asi?
Re: Kuidas parandada UST kummi
Mul oli sama lugu, liimisin sigaretipaki suuruse paiga augu kohale, aga ei midagi, mullitas edasi. Lasin vahtu- ei aidanud, lõpuks aitas Schwalbe doc blue.Rivo kirjutas:Õhk võib tubeless kihi vahele pääseda ühest kohast ja välja hoopis teisest kohast. Suht lootusetu on sellisr rehvi parandada. Viga tekib reeglina soovitatavast madalama rõhuga sõitmisel.UrmasL kirjutas:Jällegi jäi silma järgi väga hästi. Peale pumpamist täpselt sama asi. Mullitab august nii mis jäksab. Milles asi?
Re: Kuidas parandada UST kummi
Mina katsetaks ka Stans'i, Schwalbe või Eclipse kisselliga. Tegu tundub olema väikese augu või "kanaliga" ja nendega peaksid vedelikud väga hästi hakkama saama.
Hiljuti sai ka omal esimene korralik auk tubeless kummi sisse tekitatud, mingi 3-4mm V kujuline. Kuna mul Stans loksub sees, siis see mullitas välja, lõin tavapärasest suurema rõhu sisse (~2,5 vist) ja jätkasin trenni, mullitamine lakkas. Olin valmis juba kummi paeltega opereerima hakkama, aga tundub, et jäi pidama.
Hiljuti sai ka omal esimene korralik auk tubeless kummi sisse tekitatud, mingi 3-4mm V kujuline. Kuna mul Stans loksub sees, siis see mullitas välja, lõin tavapärasest suurema rõhu sisse (~2,5 vist) ja jätkasin trenni, mullitamine lakkas. Olin valmis juba kummi paeltega opereerima hakkama, aga tundub, et jäi pidama.
Ratas on minu hobi, mitte elu
Re: Kuidas parandada UST kummi
Kas on mingi reaalne vahe ka lateksitel? Eclipse, Schwalbe blue doc, DT Swiss, Stans?
Re: Kuidas parandada UST kummi
Kui nii susiseb, siis peaks vahtudest ja lateksitest suurem abi olema.Nongrata kirjutas:Mul oli sama lugu, liimisin sigaretipaki suuruse paiga augu kohale, aga ei midagi, mullitas edasi. Lasin vahtu- ei aidanud, lõpuks aitas Schwalbe doc blue.Rivo kirjutas:Õhk võib tubeless kihi vahele pääseda ühest kohast ja välja hoopis teisest kohast. Suht lootusetu on sellisr rehvi parandada. Viga tekib reeglina soovitatavast madalama rõhuga sõitmisel.UrmasL kirjutas:Jällegi jäi silma järgi väga hästi. Peale pumpamist täpselt sama asi. Mullitab august nii mis jäksab. Milles asi?
Ise olen paiganud Michelin Jet S-i 5mm pikkust lõhet sinise Hutsi paigaga ja peab hästi. Ainult, et kuna kangas oli kahjustatud, punnitab peale pumpamist augu natuke laiali. Sinna võib väikseid kivikesi vahele minna ja omakorda viga teha.
Ja kui siin veel paiga suurustest jutt oli, siis minul hakkas küll viskama see rehv. On ju need paigad ka raskuse eest. Eriti annab see tunda TRMi alguses, kus on sile ja kiire asfaldilõik. Ma selliseid sigaretipaki suuruseid paiksid ja autorehvi seeni küll ei pooldaks.
see rattasõit on viinud kõik mu finantsid ja .....
Re: Kuidas parandada UST kummi
Värvi vahe :DUrmasL kirjutas:Kas on mingi reaalne vahe ka lateksitel? Eclipse, Schwalbe blue doc, DT Swiss, Stans?
Stans on kõige tuntum ja mulje on jäänud, et lateksina peetakse seda kõige paremaks. Eclipse ja DT Swiss on sama toode.
Ratas on minu hobi, mitte elu
Re: Kuidas parandada UST kummi
Kui sa panid sinna tavalise väikse siserehvi paiga, on punnitamine täiesti loogiline. Rehvitöökodadest saab igaüks väikse väljamineku eest korralikud paigad, mis mõeldud tubelesside parandamiseks. Suurused hakkavad nii pöidlaküünega võrreldavast ja lõpetades käteräti suurustega. Ainuke miinus nende juures see, et nikerdamist ja nokitsemist nende paigaldamisega rohkem, kuid pluss see, et korraliku ja hoolika paigalduse puhul ei jää midagi punnitama (ka. max. rõhu juures)Olts kirjutas:Ise olen paiganud Michelin Jet S-i 5mm pikkust lõhet sinise Hutsi paigaga ja peab hästi. Ainult, et kuna kangas oli kahjustatud, punnitab peale pumpamist augu natuke laiali. Sinna võib väikseid kivikesi vahele minna ja omakorda viga teha.
Re: Kuidas parandada UST kummi
Shwalbe sinist pole kasutanud, küll aga ülejäänuid, mis valget värvi. Valged põhinevad vanal tuntud PVA liimil st tegu põhimõtteliselt lateksiga. Stansi eelis on, et lapib augud tõepoolest paremini. Samas ei saa ka Stans hakkama ülisuurte lõikeaukudega, mis nt tekivad sõidul üle pudelipõhja. Siis tuleb auk lappida klassikalisel moel. Ise kasutan lappimisel auto(poe) siniseid lappe.UrmasL kirjutas:Kas on mingi reaalne vahe ka lateksitel? Eclipse, Schwalbe blue doc, DT Swiss, Stans?
Kuna Stans on kallim kui dt/eclipse, siis ise kasutan sellist varianti:
1. Kasutusel ainult need ventiilid, mille südamikku saab välja keerata.
2. Kummi teen hermeetiliseks odavama st dt/eclipse/FRM lateksiga. Hermetiseerimine on mul aega võtnud max 1 nädal. Siis oli tegu non ust Nokian NBX light traat versiooniga.
3.Kui kumm on jäänud pidama siis jälle tühjaks ja ventiilisüdamik välja keerata. Süstlaga dt/eclipse/FRM mögin välja tõmmata ja 30-70ml stansi asemele.
4. Kuna mul on tubeless jookse mitu, siis hoiustamisel tõmban süstlaga nad lateksist tühjaks.
Kasutamisel lasen jälle mögina sisse.
5. Et lateks kipub seistes kalgenduma, siis hoian möginat väiksemahulises anumas nt 25ml Mg joogiampull sobib ideaalselt.
Viimati muutis mart, 11. 09. 2008. 13:01, muudetud 1 kord.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
- estlandeer
- Rattur
- Postitusi: 42
- Liitunud: 06. 06. 2007. 09:29
Re: Kuidas parandada UST kummi
OT: Kust selliseid saab?mart kirjutas:1. Kasutusel ainult ventiilid, mille südamikku saab välja keerata.
Mul on üks selline peale vahtu kasutamist jooksis kinni ja ei saa enam lõpuni puhtaks. Tahaks asendust leida.
Tel. 5 6 4 8 8 3 8 8
Re: Kuidas parandada UST kummi
Dtswiss, FRM, uus Mavic. Iga korralik saksa pood pakub :estlandeer kirjutas:OT: Kust selliseid saab?mart kirjutas:1. Kasutusel ainult ventiilid, mille südamikku saab välja keerata.
Mul on üks selline peale vahtu kasutamist jooksis kinni ja ei saa enam lõpuni puhtaks. Tahaks asendust leida.
Viimati muutis mart, 11. 09. 2008. 13:35, muudetud 1 kord.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: Kuidas parandada UST kummi
Taoline vahetatav südamik oli kaasas Et-Bikes müüdava tubelessi paranduse komplektiga:
http://www2.et-bike.ee/product_info.php ... ts_id=1274" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www2.et-bike.ee/product_info.php ... ts_id=1274" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Kuidas parandada UST kummi
Tänud, nüüd tean, et ka eestist võimalik saada. Samas ET-kodukal pole eraldi ventiilist juttu, kuid pildil on ta olemas .arvoest kirjutas:Taoline vahetatav südamik oli kaasas Et-Bikes müüdava tubelessi paranduse komplektiga:
http://www2.et-bike.ee/product_info.php ... ts_id=1274" onclick="window.open(this.href);return false;
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: Kuidas parandada UST kummi
Kuda ma seda latexit kummi sisse panema peaks? Kuna kumm mul ikka enam-vähem peab, siis laseks õhu välja ja prooviks ühe serva võimalikult vähe randist lahti ja sealt vahelt latex sisse? Kui üleni lahti võtta siis on vaja ikka üksjagu võimelda põrandapumbaga, et randid haakima hakkaksid. Kardan, et selle käigus võib osa latexist välja lennata. Tavalise mavicu ventiili vahelt ju ei saa sisse ajada?
Re: Kuidas parandada UST kummi
selles komplektis ei ole kaasas presta ventiili südmikku. seal on tavaline schrader ventiil ehk rahvakeeli autoventiil.
Re: Kuidas parandada UST kummi
Kas keegi oskab öelda, milleks see hargi ja auguga kummist jublakas on?mart kirjutas:Dtswiss, FRM, uus Mavic. Iga korralik saksa pood pakub :estlandeer kirjutas:OT: Kust selliseid saab?mart kirjutas:1. Kasutusel ainult ventiilid, mille südamikku saab välja keerata.
Mul on üks selline peale vahtu kasutamist jooksis kinni ja ei saa enam lõpuni puhtaks. Tahaks asendust leida.
see rattasõit on viinud kõik mu finantsid ja .....
Re: Kuidas parandada UST kummi
Sellega saad ventiili sisse/välja keerata.Olts kirjutas: Kas keegi oskab öelda, milleks see hargi ja auguga kummist jublakas on?
Re: Kuidas parandada UST kummi
pildi alusel pakun, et see pole kummist vaid plastikust. vajalik ventiilisüdamiku väljakeeramiseks. ventiilisüdamiku võti või nii....Olts kirjutas:Kas keegi oskab öelda, milleks see hargi ja auguga kummist jublakas on?
Re: Kuidas parandada UST kummi
Täpselt nii, ratas pöida pidi rippuma, kumm tühjaks ja lateks ettevaatlikult ühest servast sisse niristada. Õnnelikul juhul saad kummi taas täis lüüa põrandapumbaga.Teist serva ära näpi.UrmasL kirjutas:Kuda ma seda latexit kummi sisse panema peaks? Kuna kumm mul ikka enam-vähem peab, siis laseks õhu välja ja prooviks ühe serva võimalikult vähe randist lahti ja sealt vahelt latex sisse? Tavalise mavicu ventiili vahelt ju ei saa sisse ajada?
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: Kuidas parandada UST kummi
Ma panen nüüd paugu Eeldades, et lateks lapib imepisikesed augud probleemivabalt (mida see ka teeb), siis võimalikult peen süstlanõel abiks? Ehk paned läbi rehvi (veerepinna). Teoreetiliselt peaks toimima ja jääb ära rehviäärega jamamine.mart kirjutas:Täpselt nii, ratas pöida pidi rippuma, kumm tühjaks ja lateks ettevaatlikult ühest servast sisse niristada. Õnnelikul juhul saad kummi taas täis lüüa põrandapumbaga.Teist serva ära näpi.UrmasL kirjutas:Kuda ma seda latexit kummi sisse panema peaks? Kuna kumm mul ikka enam-vähem peab, siis laseks õhu välja ja prooviks ühe serva võimalikult vähe randist lahti ja sealt vahelt latex sisse? Tavalise mavicu ventiili vahelt ju ei saa sisse ajada?
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Kuidas parandada UST kummi
Seal on vahest mingit kiudu vms ka sees, see ummistab süstlanõela kiiremini kui sa jõuad "kavalpea" öelda.Mati kirjutas:Ma panen nüüd paugu Eeldades, et lateks lapib imepisikesed augud probleemivabalt (mida see ka teeb), siis võimalikult peen süstlanõel abiks? Ehk paned läbi rehvi (veerepinna). Teoreetiliselt peaks toimima ja jääb ära rehviäärega jamamine.mart kirjutas:Täpselt nii, ratas pöida pidi rippuma, kumm tühjaks ja lateks ettevaatlikult ühest servast sisse niristada. Õnnelikul juhul saad kummi taas täis lüüa põrandapumbaga.Teist serva ära näpi.UrmasL kirjutas:Kuda ma seda latexit kummi sisse panema peaks? Kuna kumm mul ikka enam-vähem peab, siis laseks õhu välja ja prooviks ühe serva võimalikult vähe randist lahti ja sealt vahelt latex sisse? Tavalise mavicu ventiili vahelt ju ei saa sisse ajada?
Re: Kuidas parandada UST kummi
Selline teoreetiline küsimus.
Kummis oli lateks sees.
Rakkes sain augu ja kui võtsin vahu appi siis
enam pidama ei jäänud.
Kas lateks ja vaht ei sobi oma vahel kokku ?
Kummis oli lateks sees.
Rakkes sain augu ja kui võtsin vahu appi siis
enam pidama ei jäänud.
Kas lateks ja vaht ei sobi oma vahel kokku ?
Re: Kuidas parandada UST kummi
Peaks sobima küll. Omal positiivne kogemus olemas.raulk kirjutas:...Kas lateks ja vaht ei sobi oma vahel kokku ?
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Kuidas parandada UST kummi
siis sul pigem vedas, ehk erand kinnitab reeglit. kui mõelda, et lased polüurataanvahu vesialuselise lögaga märgunud pinnale, siis ma erilist nakkumist küll ei ootaks.Mati kirjutas:Peaks sobima küll. Omal positiivne kogemus olemas.raulk kirjutas:...Kas lateks ja vaht ei sobi oma vahel kokku ?
Re: Kuidas parandada UST kummi
Siis mul vedanud kaks korda - bike'l ja maantekal.erikr kirjutas:siis sul pigem vedas, ehk erand kinnitab reeglit. kui mõelda, et lased polüurataanvahu vesialuselise lögaga märgunud pinnale, siis ma erilist nakkumist küll ei ootaks.Mati kirjutas:Peaks sobima küll. Omal positiivne kogemus olemas.raulk kirjutas:...Kas lateks ja vaht ei sobi oma vahel kokku ?
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Kuidas parandada UST kummi
Kui palju võiks PVA liimi koostis erineda eelpool mainitud spets lateksitest?
Re: Kuidas parandada UST kummi
PVA = polyvinyl acetateUrmasL kirjutas:Kui palju võiks PVA liimi koostis erineda eelpool mainitud spets lateksitest?
spets lateksi põhierinevuse leiad siit:
http://www.freepatentsonline.com/3881537.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: Kuidas parandada UST kummi
Uhhmart kirjutas:PVA = polyvinyl acetateUrmasL kirjutas:Kui palju võiks PVA liimi koostis erineda eelpool mainitud spets lateksitest?
spets lateksi põhierinevuse leiad siit:
http://www.freepatentsonline.com/3881537.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ma saan aru, et lisaks "PVA"'le on patenteeritud ruginal sees veel imepisikesd kummitükid ja paar erinevat polü* ainet kindlas vahekorras.
Küsimuse mõte oli selles, et mul sai ühte kummi kallatud pool pudelit Eclips'i ja teise teine pool. Kuigi pudelil oli kirjas, et "üks pudel ühe kummi kohta". Et kui ma nüüd tavalist PVA'd juurde niristaks siis kas võib sellest abi olla?
Eclipsi panin sisse möödunud neljapäeval. Eile (neli päeva hiljem) oli õhu pidamine küll paranenud, kuid 4h jooksul kukkus ikka 2,5at->1at
Re: Kuidas parandada UST kummi
On küll abi - nirista julgesti.UrmasL kirjutas: Eclips'i ... Et kui ma nüüd tavalist PVA'd juurde niristaks siis kas võib sellest abi olla?
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: Kuidas parandada UST kummi
Sõitmise ajal kui segu uhkelt mööda kummi ringi loksus?UrmasL kirjutas:Eclipsi panin sisse möödunud neljapäeval. Eile (neli päeva hiljem) oli õhu pidamine küll paranenud, kuid 4h jooksul kukkus ikka 2,5at->1at
Re: Kuidas parandada UST kummi
see pilt vist sobib Stans mögina reklaamiks
ei tea täpselt, millal need augud tekkind, peale Jõulumäed avastasin, aga kokku on neid 30-40. Stans immitseb hästi vaikselt pinnale, aga rõhk kummis ei alane. Kuna pole Stansi uuendanud, siis võib olla juba natuke vana sees, setõttu ei sulge avausi täielikult. Esikummis sellist fenomeni pole.
ei tea täpselt, millal need augud tekkind, peale Jõulumäed avastasin, aga kokku on neid 30-40. Stans immitseb hästi vaikselt pinnale, aga rõhk kummis ei alane. Kuna pole Stansi uuendanud, siis võib olla juba natuke vana sees, setõttu ei sulge avausi täielikult. Esikummis sellist fenomeni pole.
Ratas on minu hobi, mitte elu
Re: Kuidas parandada UST kummi
nii. küsimus. kummis (ime)väike auk sees, põhimõtteliselt sõidab 2-3 tundi ära ja ei saa arugi. aga mõne päevaga (nädalaga umbes) läheb päris tühjaks kurivaim. mõtlesin, et paneks mingit plöga sisse, peaks ju toimima. ventiil on siuke peenike, päris ära ei käi. mida kasutada ja kuidas? tänud!
Re: Kuidas parandada UST kummi
vaht vastavalt juhendilesk8erboi kirjutas:...mida kasutada ja kuidas?...
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Kuidas parandada UST kummi
ma pakuks ka vahtu.
Ise lasin TdR viimasel päeval peale Läti küngast vahu tagumisse kuna päris vana RR kippus ikka päris ruttu tühjaks ja pidas vahuga paar kuud vastu, kuni Austrias mingil kivisel laskumisel kummi kulunud küljed jälle viga said.
Ise lasin TdR viimasel päeval peale Läti küngast vahu tagumisse kuna päris vana RR kippus ikka päris ruttu tühjaks ja pidas vahuga paar kuud vastu, kuni Austrias mingil kivisel laskumisel kummi kulunud küljed jälle viga said.
Re: Kuidas parandada UST kummi
Ma pakuks, et võta kumm maha ja paika seestpoolt ära. Lateksi võid hiljem ennetuse mõttes sisse lasta.
Igati korralikud paigad on nt. NEED
Igati korralikud paigad on nt. NEED
Re: Kuidas parandada UST kummi
Kui nii aeglaselt lekib, pane lateks. Seestpoolt ei pruugi õiget kohtagi leida mida lappida.
Re: Kuidas parandada UST kummi
Mina paneks igasse tubelessi juba profülaktika mõttes lateksi sisse. See suvi sain 2 sõitu uue UST-iga ilma lateksita tehtud ja oligi hoiatus käes. Meelerahu on tähtsam kui lisa 60g jooksu kohta.
Samas kui lateksit pole käepärast, siis võib ju lappida, aga väikest auku on tõesti vahest võimatu seestpoolt ülesse leida.
Samas kui lateksit pole käepärast, siis võib ju lappida, aga väikest auku on tõesti vahest võimatu seestpoolt ülesse leida.
Ratas on minu hobi, mitte elu
Re: Kuidas parandada UST kummi
Mul peaaegu sama halb õnn kui Gunnaril - ca tosin augukest hankinud kevadest saati. Aru saab vaid väikese niiske pleki tõttu. Stans. Õhk välja ei roni. Tõsine vaev oleks kõiki neid lappima hakata.Rivo kirjutas:Ma pakuks, et võta kumm maha ja paika seestpoolt ära. Lateksi võid hiljem ennetuse mõttes sisse lasta.
Igati korralikud paigad on nt. NEED
seen