![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
On plaanis endal siuke alla panna ja vaja nõu.
Olen näinud, et kasutatakse sellist ilma kõveruseta Kona kahvlit. See on natuke pikem kui tavalised kõverad kahvlid ja jätab raami geomeetria samaks kui amordi puhul. Muidugi võid tavalise hargi panna ja siis näiteks rohkem seibe stemmile vahele või siis kõrgema tõusuga stemmi.Corrosion kirjutas:niisiis mind huvitab, mis materjalidest ,kaaluga ja hinnaga on parimad kõvakahvlidTehakse nad vist enamus, kehvemad terasest vist....
On plaanis endal siuke alla panna ja vaja nõu.
Proovimise asi. Kui pregu amordiga sobib siis mõõda lenksu kõrgus ära ja arvesta kahvli puhul sama kõrgusega (sag'i võrra siiski madalam peaks olema). Teine asi on see, et kui on sirge kahvel siis tuleb esiratas veidi tahapoole. Kaarega kahvli puhul jääb umbes samaks mis amordi puhul.Corrosion kirjutas:Mul on üks 24 kraadise tõusunurgaga stem vedelemas nurgas aga see oleks vist palju?
Kui palju see geomeetria ikka muutuda saab ? kes teab järsku muutub hoopis paremaks
päris tavaline kahvel on liiga madal,pannes amordiga rattale kahvli lähevad vändad maale tunduvalt lähemale ja kurvides on ebamugav sõita.Pead poes rääkima,et tahad amordi asemele ja veidi kõrgemat kahvlit.UrmasL kirjutas:Olen näinud, et kasutatakse sellist ilma kõveruseta Kona kahvlit. See on natuke pikem kui tavalised kõverad kahvlid ja jätab raami geomeetria samaks kui amordi puhul. Muidugi võid tavalise hargi panna ja siis näiteks rohkem seibe stemmile vahele või siis kõrgema tõusuga stemmi.Corrosion kirjutas:niisiis mind huvitab, mis materjalidest ,kaaluga ja hinnaga on parimad kõvakahvlidTehakse nad vist enamus, kehvemad terasest vist....
On plaanis endal siuke alla panna ja vaja nõu.