kas Srami litrite laagrid polegi hooldevabad. Täiesti kinni jäänud laager tekitas paanikat, nüüd tõstsin kaaned pealt maha ja laager on triiki Rõuge muda täis
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Tilk õli pani asja jälle liikuma.
eks see käib enamvähem iga laagri kohta, olgu ta kus tahes - litris või peedist pesumasinatrumli võlli küljes.Gunnar kirjutas:Tagantjärgi tarkusena leidsin Srami õpetustest, et kinniste litrilaagrite määrimine kuulubki tavapäraste hooldustööde hulka kui litrid enam hästi ringi ei käi.
XO litrid on kinnistel laagritel ja avatava ning hooldatavad.PudruKuul kirjutas:Kui Sram X0 litrite kaaned liiguvad vabalt peale ja maha võib olla see mingiks märgiks? Kuidas teha kindlaks, kas litrid on kulunud? Mida määrida litri laagrile?
mäletamist mööda , siis originaal pidas hoolduseta paar sõitu kauema vastu enne kui kinni kiilus. kui võrrelda nt. XTR ga siis litri laagrite hoolduvajaduselt paneb shimano ülipika puuga. Srami litreid PEAB puhastama IGA sõidu järel kus on olnud natukene niiskust.Tõeline saast selle koha pealt.mart kirjutas:Millist litrit valida:.............
Niiet, originaal XO litter on kitsam, kui levinuim (tava, roostevaba, poolkeeramiline) Tacx-i pakutav asendus. Kas see millimeetri mäng ka sõitja teele jätab ja võidu võtab, on juba teine teema.
Mul ka sama kogemus. Kuid üks pluss neil siiski on: erinevalt kõigist ülejäänud litritest mida kasutanud olen, ei kisu nad heina vahele.Rom kirjutas:Srami litreid PEAB puhastama IGA sõidu järel kus on olnud natukene niiskust.Tõeline saast selle koha pealt.
võin loopida kihlveo õhku. Võid toppida "misiganes" määret Srami käiguvajetaja litrite vahele. Peale mudast nt. Haanja 100 läbimist pead selle kiirelt lahti võtma. Vastasel korral pead juhtlaagri(ülemise) liikumasaamiseks kasutama mingit roostelahustit ja füüsilist jõudu. Proovitud 3el korral laiskuse tõttuerikr kirjutas:Ma olen ükskõik milliste litrite (XT, XTR, Tacx, SRAM, KCNC) laagrid esimese lahtivõtmise järel Motorexi rohelist möksi täis toppinud. Ei pea iga niiske sõidu järel lahti kakkuma.
Mis siin ikka vedada. See on lihtsalt minu tablett laiskuse kompenseerimiseks. Vahest aitab, vahest ei aita.Rom kirjutas: võin loopida kihlveo õhku. Võid toppida "misiganes" määret Srami käiguvajetaja litrite vahele. Peale mudast nt. Haanja 100 läbimist pead selle kiirelt lahti võtma. Vastasel korral pead juhtlaagri(ülemise) liikumasaamiseks kasutama mingit roostelahustit ja füüsilist jõudu. Proovitud 3el korral laiskuse tõttu
Jah, see ainus pluss ! Põhjuseks see suur metallist litri kaitse, mis ei lase litri ümber kõrrelistel koguneda, kuid korjab enda alla mõnuga pori. Ehk siis ongi nii, kui tahad, et SRAM orig. litrid kestaksid, tuleb neid peale "plägaseid" sõite puhastada.Oliver kirjutas:Mul ka sama kogemus. Kuid üks pluss neil siiski on: erinevalt kõigist ülejäänud litritest mida kasutanud olen, ei kisu nad heina vahele.