![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Sõidumugavuse osas muidugi tuleb ilmselt sel juhul järeleandmisi teha - sai kunagi rahapuudusel paariks nädalaks mingi jäik aiavoolik väliskummi sisse surutud ja mis siin salata, iga pisimgi auk tees oli tunda...
Keegi toodab, sest Helsinki transpordisüsteemis on kasutusel täiskummidega CityBike'd. Ka nüüd ise väga tahaks nende 3 tonni kaaluvate rõngastega ka sõita ... kahtlen väga.hall kass kirjutas:"Täiskummid" ... Kas selliseid ka tänapäeval jalgratastele toodetakse? ...
Ei meenu, aga ... mõned unised minutid googeldamist ja palun ning eriti palun.erikr kirjutas:... isegi siin foorumis oli vist juttu. äkitse Mati sulest näiteks ...
Kusjuures nad polegi ülemõistuse rasked (mtb 1,75 laius ~1000g, mnt 23mm ~500g). Kaaluvad umbes samapalju, kui talvine odavam naastrehv. Kui eesmärgiks pole keel ketivahel naabrist kindlasti mööda saada on need ratturile, kes kasutab ratast transpordivahendina ning kelle tee viib mööda 'segase pinnasega' radu, igati abiks asjad. Igale tootele on oma nish. Siin kiputakse tihtipeale kõike vaatama hi-end racing poolelt ja unustatakse ära, et ratastega ei sõideta alati võidu.Mati kirjutas:Kas nüüd ise väga tahaks nende 3 tonni kaaluvate rõngastega ka sõita ... kahtlen väga.
Minu väide kehtis nende Helsinki rataste kohta, mis on vastavalt kunagi Fillari lehest loetule kokkuvõttes ikka kuradi rasked. Kes Helsinkis käinud, teab, et linn suht reljeefne, ehk selle rattaga läks lõpuks kulgemine suht rassimiseks. Aga eks see oli ka rattas kui tervikus kinni.veiko kirjutas:Kusjuures nad polegi ülemõistuse rasked (mtb 1,75 laius ~1000g, mnt 23mm ~500g). ... Kui eesmärgiks pole keel ketivahel naabrist kindlasti mööda saada on need ratturile, kes kasutab ratast transpordivahendina ning kelle tee viib mööda 'segase pinnasega' radu, igati abiks asjad...Mati kirjutas:Kas nüüd ise väga tahaks nende 3 tonni kaaluvate rõngastega ka sõita ... kahtlen väga.