Soovitage amorti
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Soovitage amorti
Kuna mu eelmise amordiga (SR Suntour Magnesium XCR - vedru, u.2100 g letihinnaga u. 1600.- )
nii õnnetult läks, siis uut vaja. Kuna soojemad suhted on vaid paari allikaga, siis kõne alla tulevad järgnevad variandid (allikad ja saadav soodustus pole teemaks):
1. RST Aerosa AET u.1750g vedru/õhk letihinnaga 2990.-
2. RST Omega AET u.1900g vedru/õhk letihinnaga 2890.-
3. Rock Shox Pilot C u.1850g verdru/õli letihinnaga 2590.-
4. Manitou Magnum R ????? ???????? letihinnaga 3573.-
Ise kaalusin poes kõiki
Palun asjatundjate kommentaari vaid nende amortide kohta.
Lähtuma peaks sellest, et uus amort võiks olla natuke parem, kui vana, samas on iga kroon arvel. Kaalun 81 kg.Tean ka, et Manitou on kõvem brand, kui RST, kuid puhtalt nime ja oletatava kvaliteedivahe eest maksta rohkem ei taha. Vaja kindlamat tõestust.
Eriti hea, kui kellelgi oleks isiklikke kogemusi nende amortidega.
nii õnnetult läks, siis uut vaja. Kuna soojemad suhted on vaid paari allikaga, siis kõne alla tulevad järgnevad variandid (allikad ja saadav soodustus pole teemaks):
1. RST Aerosa AET u.1750g vedru/õhk letihinnaga 2990.-
2. RST Omega AET u.1900g vedru/õhk letihinnaga 2890.-
3. Rock Shox Pilot C u.1850g verdru/õli letihinnaga 2590.-
4. Manitou Magnum R ????? ???????? letihinnaga 3573.-
Ise kaalusin poes kõiki
Palun asjatundjate kommentaari vaid nende amortide kohta.
Lähtuma peaks sellest, et uus amort võiks olla natuke parem, kui vana, samas on iga kroon arvel. Kaalun 81 kg.Tean ka, et Manitou on kõvem brand, kui RST, kuid puhtalt nime ja oletatava kvaliteedivahe eest maksta rohkem ei taha. Vaja kindlamat tõestust.
Eriti hea, kui kellelgi oleks isiklikke kogemusi nende amortidega.
Viimati muutis Andrus K, 30. 07. 2003. 13:34, kokku muudetud 4 korda .
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Re: Soovitage amorti
See hind on räige kirves selle amordi kohta. Minne NRP'sse ja uuri kas Hannol on veel järgi mingeid eelmiste aastate mudeleid ja mis hinnaga neid saaks.Andrus K kirjutas: 4. Manitou Magnum R ????? ???????? letihinnaga 3573.-
Ja Magnum R'i ei soovitaks kah eriti. Vanadest Manitoudest võiks vaadata SX või SX-R mudeleid.
Re: Soovitage amorti
hind, nagu mainisin selliseks ei jää, SX oli seal veelgi kallimUrmasL kirjutas:See hind on räige kirves selle amordi kohta. Minne NRP'sse ja uuri kas Hannol on veel järgi mingeid eelmiste aastate mudeleid ja mis hinnaga neid saaks.
Ja Magnum R'i ei soovitaks kah eriti. Vanadest Manitoudest võiks vaadata SX või SX-R mudeleid.
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Re: Soovitage amorti
Isiklikud kogemused põhm. 3-e esimesega.Andrus K kirjutas: 1. RST Aerosa AET u.1750g vedru/õhk letihinnaga 2990.-
2. RST Omega AET u.1900g vedru/õhk letihinnaga 2890.-
3. Rock Shox Pilot C u.1850g verdru/õli letihinnaga 2590.-
4. Manitou Magnum R ????? ???????? letihinnaga 3573.-
Eriti hea, kui kellelgi oleks isiklikke kogemusi nende amortidega.
Kindlasti on nad kõik paremad kui su endine.
RST Omega AET ja Aerosa on paberite järgi sama kaaluga, aga omega-t pole kaalunud. Aerosa aga kaalub kindlalt 1500gr.
RS-lt soovitaks võtta Pilot SL, saab tagasilöögi kiirust reguleerida mis väga abiks - hind aga 4000 kanti :(. Samas kindlasti ei tohiks võtta RS Pilotit või Judy-t kui kaalud rohkem kui 70 kg. Nad on liialt pehmed ja jäigemaks neid ei annagi eriti reguleerida või kui väga yritad liigselt õhku sisse pumbata siis võid hoopis nad katki teha.
Jutt põhineb tegelikult 2002a Judy XC-l ja 2003a Pilot SL-l, mis on mõlemad kyll vedru/õli, aga õhuga reguleeritavad, mida Pilot C ei ole. Ehk on selle võrra töökindlam ja jäigem. Kindlasti on RS kõige parema tunnetusega ja reageerimisega amort selle raha eest.
Aga RST oleks kindlam mats. Umbes 2 kuud tagasi vahetasin siis 2002a JudyXC RST Aerosa AET vastu ja olen yldiselt rahul. Tundub palju töökindlam ja saab lennult näpuga reguleerida. Sobib ka raskemale kaalule.
Re: Soovitage amorti
Magnum R on täiesti sõidetav amort mul oli ja on siiani rockhopperil all ja häda pärast sõitsin ka see aasta korra sellega kui Mars remonti vajas..kaal on 1,8 kg.UrmasL kirjutas:See hind on räige kirves selle amordi kohta. Minne NRP'sse ja uuri kas Hannol on veel järgi mingeid eelmiste aastate mudeleid ja mis hinnaga neid saaks.Andrus K kirjutas: 4. Manitou Magnum R ????? ???????? letihinnaga 3573.-
Ja Magnum R'i ei soovitaks kah eriti. Vanadest Manitoudest võiks vaadata SX või SX-R mudeleid.
Re: Soovitage amorti
kaalusin ise poes kõiki ja sain just sellised grammid nagu ülal mainisin.Kirsa kirjutas:RST Omega AET ja Aerosa on paberite järgi sama kaaluga, aga omega-t pole kaalunud. Aerosa aga kaalub kindlalt 1500gr.
Räägi sellest Aerosast pikemalt
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Re: Soovitage amorti
Vat ei tea siis. Kodulehel on kah 1.5kg. Äkki sa kaalusid juba koos käbiga?Andrus K kirjutas:kaalusin ise poes kõiki ja sain just sellised grammid nagu ülal mainisin.
Räägi sellest Aerosast pikemalt
Noh ma rääkisin oma arust juba päris pikalt :). Vasakult keerad näpuga vedru eelpinget, paremalt paned õhku. Õhku on mul seal sees 140-d psi-d, täpselt samapalju nagu tabel ütleb. See vedru reguleerimine mõjutab minul väga vähe, aga siiski mõjutab. Ehk on eksemplari kala, samas palju yhel samal sõitjal ikka muuta on vaja. Kui amort lahti võtta siis saab tegelikult reboundi kiirust kah muuta - 4 astmeliselt. Tunnetus on kindlasti kehvem kui minu eelmise RS judy XC-ga, samas ehk see tulebki liig aeglasest reboundist, mis judy-l jälle liiga kiire oli ja ma pole lihtsalt harjunud. Käik on küll pikem, aga mäest alla tulles tunnen ennast natuke ebakindlamalt.
Plussideks on siis 400gr kergem kaal(see on kohe tuntav, eelmine RS judy oli 1900gr) ning jäikus, maanteel jõuga vändates ei võngu esiots üldse.
Väiksed spirkid
Aerosa AET-AT-TL
RST 2003 mudelide specs
RST Omega AET kohta kohe ei leidnud, tegu siis 2002 mudeliga.
Aerosa AET-AT-TL
RST 2003 mudelide specs
RST Omega AET kohta kohe ei leidnud, tegu siis 2002 mudeliga.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Soovitage amorti
Miks sa ei soovitaks ? Kas lihtsalt seetõttu, et sinu tasemele jääb ta selgelt liiga odavaks, või on konkreetselt teada, et sitt amort.UrmasL kirjutas:Ja Magnum R'i ei soovitaks kah eriti. Vanadest Manitoudest võiks vaadata SX või SX-R mudeleid.
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Päris korralik ülevaade RST toodangust koos manualidega:
http://www.paul-lange.de/
http://www.paul-lange.de/
Sedan'd küll, aga seda va Omegat ikka polemart kirjutas:Päris korralik ülevaade RST toodangust koos manualidega:
http://www.paul-lange.de/
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Soovitage amorti
Ma vaatasin pigem seda hinna suhet teistesse sinu toodud amortidesse.Andrus K kirjutas:Miks sa ei soovitaks ? Kas lihtsalt seetõttu, et sinu tasemele jääb ta selgelt liiga odavaks, või on konkreetselt teada, et sitt amort.UrmasL kirjutas:Ja Magnum R'i ei soovitaks kah eriti. Vanadest Manitoudest võiks vaadata SX või SX-R mudeleid.
Ja ma ei tahaks uskuda, et Manitou SX või SX-R palju kallimad tuleks. Muidu neid RST Aerosasid võiks ehk katsetada küll.
Hm ei olegi nii kallis arvestades et see on Manitou tipp.koomahai kirjutas:Skareb Super ~8k
Ma jätsin nimme täpsustamata et milline Skareb, sest mind huvitavad kõigi 3-e variandi hinnad. Nimelt Skareb Comp, Elite ja Super. Eriti muidugi huvitab soodne Elite pakkumine :).
Ja kust poest peaks selle hinnaga amorti saama?
http://www.rst.com.tw/2004-SPEC(jpg)/Omega.htmMati kirjutas:Sedan'd küll, aga seda va Omegat ikka polemart kirjutas:Päris korralik ülevaade RST toodangust koos manualidega:
http://www.paul-lange.de/
Jep, see on 2004 Omega, teemaks oli aga 2002 Omega AET.mart kirjutas:http://www.rst.com.tw/2004-SPEC(jpg)/Omega.htmMati kirjutas:Sedan'd küll, aga seda va Omegat ikka polemart kirjutas:Päris korralik ülevaade RST toodangust koos manualidega:
http://www.paul-lange.de/
2002 ja 2001 mudelite kohta oleks inffi vaja.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Lugupeetud asjatundjad. Mulle pakutavate amortide valik on veel kahe ühiku võrra kasvanud. Mis neist arvate
Eelmine amort: SR Suntour Magnesium XCR vedru, u.2100g letihinnaga 1600+
1. RST Aerosa AET u.1750g vedru/õhk letihinnaga 2990.-
2. RST Omega AET u.1900g vedru/õhk letihinnaga 2890.-
3. Rock Shox Pilot C u.1850g verdru/õli letihinnaga 2590.-
4. Manitou Magnum R u.1800g vedru/? letihinnaga 3573.-
5. Manitou Magnum u. 1700g vedru letihinnga 2690.-
6. kasutatud RS Judy SL `01 u. 1600g ?/õli hind 2500.- tingi olla sõitnud vaid ühe hooaja, edaspidi kapis seisnud
Eelmine amort: SR Suntour Magnesium XCR vedru, u.2100g letihinnaga 1600+
1. RST Aerosa AET u.1750g vedru/õhk letihinnaga 2990.-
2. RST Omega AET u.1900g vedru/õhk letihinnaga 2890.-
3. Rock Shox Pilot C u.1850g verdru/õli letihinnaga 2590.-
4. Manitou Magnum R u.1800g vedru/? letihinnaga 3573.-
5. Manitou Magnum u. 1700g vedru letihinnga 2690.-
6. kasutatud RS Judy SL `01 u. 1600g ?/õli hind 2500.- tingi olla sõitnud vaid ühe hooaja, edaspidi kapis seisnud
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Toodud loetelust valiks kindlasti Aerosa. Sellest omegast ei tea midagi ja ainult 100 kr odavam, kui aerosa.
Sõitsin mullu Aerosa Bas amordiga, toime oli hea, kuigi päris timmi ei saanudki teda, st kui sain tagasilöögi parajaks, siis oli pehme, ja kui jäikus oli paras, siis oli tagasilöök liiga järsk.
Aerosa AET on aga hoopis teise süsteemiga ja niipalju, kui rataste all olen proovinud, on toime päris ok, tippamordist jääb alla peamiselt kaalu poolest.
Manitou magnumeid sellise hinnaga ei vaatakski.
Sõitsin mullu Aerosa Bas amordiga, toime oli hea, kuigi päris timmi ei saanudki teda, st kui sain tagasilöögi parajaks, siis oli pehme, ja kui jäikus oli paras, siis oli tagasilöök liiga järsk.
Aerosa AET on aga hoopis teise süsteemiga ja niipalju, kui rataste all olen proovinud, on toime päris ok, tippamordist jääb alla peamiselt kaalu poolest.
Manitou magnumeid sellise hinnaga ei vaatakski.
Arvaks ka natuke.........Andrus K kirjutas:aga mida arvata sellest viimasest. Kas kasutatud amordi ost, kui selline on üldse mõeldav. Pakkuja on muidugi üsna usaldatav ma loodan, kuid ...
kumb on parem, kas Aerosa, või see Judy
On selle mudeliga kellelgi kogemusi.
Kaks aastat vana amorti on riskantne osta, sest juba järgmisel aastal ei pruugi Sa sellele varuosi leida (kui vaja peaks olema). Järgi proovitud nii RockShoxi kui Manitou puhul - nii Hawaii kui NRP laiutasid käsi ja ütlesid, et ei toodeta enam ja peab kuskilt euroopa ladudest otsima hakkama. Võib oleneda ka konkreetsest mudelist, kas just tuli turule või jäi tootmise aasta sellele viimaseks.
Aerosa BAS - pole ise krossinud, aga mäletan eredalt selle aasta Voka Mynthonit, kus Peep Kivil võidukalt finishisse saabudes hakkas kohe oma amorti uurima. Oli talle värskelt alla pandud ja pilt oli päris nutune. Amort oli täitsa ära vajunud, käik oli ca 2-3 cm. Kivil kirus mis kole - oli nüüd seda mulle siia alla vaja, kõva kahvel oleks hulka parem olnud. Võibolla oli kehva isend, ega ei tea.
Ega jah selle raha eest Eestist palju paremat ei saa, proovi see Aeroda järgi.
Kogemus puudub, kuid kui see nüüd miskit näitab, siis RST-l on see Aerosa mudelite pingereas kõrgemal kui Judy RS-l.Andrus K kirjutas:aga mida arvata sellest viimasest. Kas kasutatud amordi ost, kui selline on üldse mõeldav. Pakkuja on muidugi üsna usaldatav ma loodan, kuid ...
kumb on parem, kas Aerosa, või see Judy
On selle mudeliga kellelgi kogemusi.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
2a vana RS koha pealt nõus. Praktika näitab et odavama otsa RS kestab tihti vähemgi kui 2a :).Alvaro kirjutas:
Aerosa BAS - pole ise krossinud, aga mäletan eredalt selle aasta Voka Mynthonit, kus Peep Kivil võidukalt finishisse saabudes hakkas kohe oma amorti uurima. Oli talle värskelt alla pandud ja pilt oli päris nutune. Amort oli täitsa ära vajunud, käik oli ca 2-3 cm. Kivil kirus mis kole - oli nüüd seda mulle siia alla vaja, kõva kahvel oleks hulka parem olnud. Võibolla oli kehva isend, ega ei tea.
Ega jah selle raha eest Eestist palju paremat ei saa, proovi see Aeroda järgi.
Mul juhtus Kõrvel RS Judy XC-ga sama lugu et finishisse jõudes oli sag 95% ehk amort vastu maad. Hing saigi nende moodsate õhkude ja värkide peale nii täis, et saigi aerosa aet ligi võetud, seal on vähemalt natuke vanamoodsat vedrut sees. Et kui õhuvärk päris otsad annab, siis ehk kannatab kuidagi ära sõita. Hiljem proovisin järgi kah et kuda oleks, lasin õhu täitsa välja, selga istudes oli aga sag siiski 90% kandis või nii, samas kui naine selga istus siis oli "ainult" 50% ja kannatas sõita kyll.
Kuidas sul need kaalud saadud on? Kaalusid täpselt sama kaalu peal kõiki 6-t?Andrus K kirjutas: 1. RST Aerosa AET u.1750g vedru/õhk letihinnaga 2990.-
2. RST Omega AET u.1900g vedru/õhk letihinnaga 2890.-
3. Rock Shox Pilot C u.1850g verdru/õli letihinnaga 2590.-
4. Manitou Magnum R u.1800g vedru/? letihinnaga 3573.-
5. Manitou Magnum u. 1700g vedru letihinnga 2690.-
6. kasutatud RS Judy SL `01 u. 1600g ?/õli hind 2500.- tingi olla sõitnud vaid ühe hooaja, edaspidi kapis seisnud :roll:
Ma hästi ei usu, et Judy SL ainult 1600gr on ning RST kasuks otsustasingi tema kaalu pärast, et kui kehvaks osutub, siis pole vähemalt kõvast kahvlist väga palju raskem :)).
vana amort ja 3 esimest pakutavat on kaalutud sama kaaluga.
ülejäänute puhul on kaaluks see, mis pakkujad ise öelnud
see, et need RST-d mul siin raskemad on, kui ametlikult tuleb vist sellest, nagu mulle seletati, et tootjad saavad oma ametliku kaalu lastes õli amordis vähemaks, saagides mingeid torusid jne ja tehes sada muud totrust
Mina kaalusin kõik kogu täiega mingil näkasel munakaalul. On see rattapoodides tavaline
ülejäänute puhul on kaaluks see, mis pakkujad ise öelnud
see, et need RST-d mul siin raskemad on, kui ametlikult tuleb vist sellest, nagu mulle seletati, et tootjad saavad oma ametliku kaalu lastes õli amordis vähemaks, saagides mingeid torusid jne ja tehes sada muud totrust
Mina kaalusin kõik kogu täiega mingil näkasel munakaalul. On see rattapoodides tavaline
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Aerosa BAS - pole ise krossinud, aga mäletan eredalt selle aasta Voka Mynthonit, kus Peep Kivil võidukalt finishisse saabudes hakkas kohe oma amorti uurima. Oli talle värskelt alla pandud ja pilt oli päris nutune. Amort oli täitsa ära vajunud, käik oli ca 2-3 cm. Kivil kirus mis kole - oli nüüd seda mulle siia alla vaja, kõva kahvel oleks hulka parem olnud. Võibolla oli kehva isend, ega ei tea.
Ega jah selle raha eest Eestist palju paremat ei saa, proovi see Aeroda järgi.[/quote]
Kivil on ju teada-tuntud asjade lõhkuja
Minu Aerosa basil õhupidamise probleeme polnud, pumpasin, kui tahtsin jäikust muuta, aga see AET on teine amort. Aerosa bas on nagu tavaline krossitsikli õhkamort, ilma vedruta, kus õhk on "lahtiselt" sees ja kui tühjaks läheb, siis vajub kssdi kokku.
Aerosa AET on "õhupadrunitega", mida saab vahetada vajadusel ja lisaks ka vedru. Sellest "padrunist" ja vedrust ka u 400 g suurem kaal, kui Basil.
Ega jah selle raha eest Eestist palju paremat ei saa, proovi see Aeroda järgi.[/quote]
Kivil on ju teada-tuntud asjade lõhkuja
Minu Aerosa basil õhupidamise probleeme polnud, pumpasin, kui tahtsin jäikust muuta, aga see AET on teine amort. Aerosa bas on nagu tavaline krossitsikli õhkamort, ilma vedruta, kus õhk on "lahtiselt" sees ja kui tühjaks läheb, siis vajub kssdi kokku.
Aerosa AET on "õhupadrunitega", mida saab vahetada vajadusel ja lisaks ka vedru. Sellest "padrunist" ja vedrust ka u 400 g suurem kaal, kui Basil.
400gr?! Ärge nyyd jamage :). Ma lähen kohe kakun oma alt ära ja kaalun üle!Ereliukas kirjutas:Aerosa AET on "õhupadrunitega", mida saab vahetada vajadusel ja lisaks ka vedru. Sellest "padrunist" ja vedrust ka u 400 g suurem kaal, kui Basil.
Bas on 1,3 kg ja aet peaks olema 1,5 ehk siis 200gr erinevus.
Mu eelmine RS oli paberite järgi 1.9kg ja RST tundus käe järgi kindlasti 400gr kergem olevat. Kas siis ka RS-l oli vale number?
Mõlemad igatahes olid lausa kärbeskaallased võrreldes miskite noname vedrudega poeletis või marzocchi-dega.
Minul jääkski valik tegemata.Kirsa kirjutas:Andrus K kirjutas: 1. RST Aerosa AET u.1750g vedru/õhk letihinnaga 2990.-
2. RST Omega AET u.1900g vedru/õhk letihinnaga 2890.-
3. Rock Shox Pilot C u.1850g verdru/õli letihinnaga 2590.-
4. Manitou Magnum R u.1800g vedru/? letihinnaga 3573.-
5. Manitou Magnum u. 1700g vedru letihinnga 2690.-
6. kasutatud RS Judy SL `01 u. 1600g ?/õli hind 2500.- tingi olla sõitnud vaid ühe hooaja, edaspidi kapis seisnud
Vali siuke, millel on normaalne õli summutus mitte elastomer. Ja vedru poolt ära nii väga nooligi. Kui on õhk on hea, kui pole, savi. Peasi et damping on norm.
Porter Lifts Your Ranking
see RST mis "ereliukasel" oli väga pehme,mäest ülespoole sõites hakkab probleeme valmistama kui lukku pole,sest dämping nagunii ei tööta...kui võistlustel tulemus tähtis,siis võtaks küll veidi tugevama amordiAndrus K kirjutas:et kui spetsialistid midagi rohkemat ei arva, siis jääb vist RST Aerosa AET
mis justkui enim poolthääli saanud Saan vist esmaspäeval jälle sadulasse ...
nii just ongi. Pehme. Ka kõige jäigemas asendis. Mart soovitas jäigemad vedrud lasta sisse panna. Et originaalis on alati medium vedrud, mulle (81 kg sobiks aga hard). Aga no ma sellest enne üldse midagi teadsin
ja kaks ketast on nüüd kaelakausi ja stemmi vahel, mis on passatkat oluliselt muutnud. Ja kui need kettad stemmi peale tõsta, siis on jälle pisut tobe vaatepilt. Saagimine
Aga kaalus sai siis võidetud jah 400+ grammi
ja kaks ketast on nüüd kaelakausi ja stemmi vahel, mis on passatkat oluliselt muutnud. Ja kui need kettad stemmi peale tõsta, siis on jälle pisut tobe vaatepilt. Saagimine
Aga kaalus sai siis võidetud jah 400+ grammi
Viimati muutis Andrus K, 06. 10. 2003. 12:16, kokku muudetud 2 korda .
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
on on. Ja v+ lubas lahkel pumbata, kui vaja.Ereliukas kirjutas:Sinu mudelit täpselt ei tea, aga kas kuskil ei ole ventiiliotsikuid?
Näiteks kas ei ole peal plastmasskorke, mille mahakeeramisel ventiil (ventiilid) välja tulevad?
Mul oli aerosa bas, millel oli mõlema toru peal ventiil
Eks ma lähe siis millagi sinna ... lihtsalt arvasin, et vedrus asi või et üleüldse pehmem mudel see RST Aerosa AET
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Mul oli ostes täiesti tühi :).Andrus K kirjutas: on on. Ja v+ lubas lahkel pumbata, kui vaja.
Eks ma lähe siis millagi sinna ... lihtsalt arvasin, et vedrus asi või et üleüldse pehmem mudel see RST Aerosa AET
Ja miks sa manuali läbi ei loe?
Seal on ilusti kirjas et 80kg kaalu puhul 150-d psi-d.
Võid panna kuni 200 psi-d. Ma olen 70kg ja kaalu järgi paras 140-d psi-d. Kui lasin panna 170-d psi-d siis oli ikka päris jäik.
Viimati muutis Kirsa, 07. 08. 2003. 14:57, muudetud 1 kord.
Vaatasin RST AEROSA AET (2001) manuali. Õhkpadrun on miski TORNO nimeline, ja rõhku on pakutud sedamoodi:
Übersichtstabelle Luftdruck
Gewicht Freeride XC-Country
über 91kg 150psi 160psi
81-90 kg 140psi 150psi
71-80 kg 130psi 140psi
61-70 kg 120psi 130psi
51-60 kg 110psi 120psi
unter 50kg 100psi 110psi
Sama padrun on ka:
Die TORNO-Luftpatronen kommen in folgenden Gabelmodellen zur Anwendung:
RST-AEROSA-AT (2001) RST-AEROSA-AET (2001)
RST-GAMMA-AT (2001) RST-GAMMA-AET (2001)
RST-381-AT (2001) RST-381-AET (2001)
Sinu 2003 mudeli õhkpadrunit ei leidnud
Übersichtstabelle Luftdruck
Gewicht Freeride XC-Country
über 91kg 150psi 160psi
81-90 kg 140psi 150psi
71-80 kg 130psi 140psi
61-70 kg 120psi 130psi
51-60 kg 110psi 120psi
unter 50kg 100psi 110psi
Sama padrun on ka:
Die TORNO-Luftpatronen kommen in folgenden Gabelmodellen zur Anwendung:
RST-AEROSA-AT (2001) RST-AEROSA-AET (2001)
RST-GAMMA-AT (2001) RST-GAMMA-AET (2001)
RST-381-AT (2001) RST-381-AET (2001)
Sinu 2003 mudeli õhkpadrunit ei leidnud
Amordi-piibel 74 lehekülge.
http://www.specialized.com/OA_MEDIA/pdf/barnett.pdf
http://www.specialized.com/OA_MEDIA/pdf/barnett.pdf
Amort Marzocchi
Oskab keegi hinnata (head ja vead)mida kujutab endast amort Marzocchi MX Comp aastast 2003 ,eelnev kogemus oli ul RST281 vedruga,mida on vist keeruline amordiks nimetada.
Re: Amort Marzocchi
Ise küsin ise vastan,ostsin sellesamuse amordi ära ja kõige tähtsam,careras kirjutas:Oskab keegi hinnata (head ja vead)mida kujutab endast amort Marzocchi MX Comp aastast 2003 ,eelnev kogemus oli ul RST281 vedruga,mida on vist keeruline amordiks nimetada.
et ise olen rahul.Tänud sõbrahinna eest surfhousile.
minu, kui teemaalgataja poolest võib nüüd teema lukku panna. V+ oli kogemata jätnud amordi psi`d selliseks, nagu riiulis seistes oli ja nii ma siis sõitsingi mõnda aega 60 psiga ja jõudsin juba ära harjuda. Kui nüüd õige arv õhku sisse löödi, on kõik perfecto ja mul pole enam ühtegi halba sõna oma amordi kohta öelda.
RST Aerosa AET
RST Aerosa AET
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Re: Kas manitou skareb-elite on hea amort?
kas keegi ytleks mulle palun mis see skareb elite amort õige kaalub kah?
Kas ta on võrreldav ka rs sid-team amordiga, sest hinnad on letil samad
Kas ta on võrreldav ka rs sid-team amordiga, sest hinnad on letil samad
Andrus K kirjutas:Lugupeetud asjatundjad. Mulle pakutavate amortide valik on veel kahe ühiku võrra kasvanud. Mis neist arvate
Eelmine amort: SR Suntour Magnesium XCR vedru, u.2100g letihinnaga 1600+
1. RST Aerosa AET u.1750g vedru/õhk letihinnaga 2990.-
2. RST Omega AET u.1900g vedru/õhk letihinnaga 2890.-
3. Rock Shox Pilot C u.1850g verdru/õli letihinnaga 2590.-
4. Manitou Magnum R u.1800g vedru/? letihinnaga 3573.-
5. Manitou Magnum u. 1700g vedru letihinnga 2690.-
6. kasutatud RS Judy SL `01 u. 1600g ?/õli hind 2500.- tingi olla sõitnud vaid ühe hooaja, edaspidi kapis seisnud
Upitaks korraks veel üht läbiarutatud teemat.
Palun teie arvamust, mida arvate sellest amordist, võrreldes eelloetletetuga?
http://www.veloplus.ee/index.php?show=t ... =50&id=267
Hetkel oman Manitou "vedrupulka".