Esijooksu vahetus
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Esijooksu vahetus
Hei!
Et kõik. . . alustada sellest, et tekkis eile kena lumesajuga mõte minna ratast tuulutama.
Õhtu lõpes käe kõrval koju toomisega, kuna esipöid väga kõver (mingid ootamatud moodustised lume all). Pöial korralikud kraapimisjäljed ning ka pöia liitekoht (kus kaks otsa kokku saavad) on nihkes.
Surutise ajal, seisab õnnetult nurgas hargi peal ja ootab kevadet. Siit tuleb küsimus, mis saab kevadel?
Ratas on Merida TSF 300-v. Amort Suntour XCM. Pöid Alexrims Adventurer
Kui õige ostaks (järelturult) uue pöia, millele saaks lisada ketaspiduri ning vahetada välja esimene pidurisüsteem (järelturult).
Eelarvega ~1000.- kindlasti mitte rohkem.
Või osta hoopis ülbemad jooksud (mõlemad) ning pidurdada edasi V piduritega. V'ks mingid Vanguardid, mis iseenesest pidurdavad, aga mitte nii vöga hästi. Ning korraga upgradeda mõlemad V pidurid, millegi parema vastu.
Võibolla ehk pisut suurema eelarvega.
Kuna ketaspidurit ei ole ennem proovinudki, ning jama selles, et tavaliselt müüakse nii pöidasid, kui pidureid paarikaupa, siis liigub valik teise variandi kasuts.
Mis teie arvate?
Cuppe ei sõida ning läbisõidu eesmärk on ~1000miili. Tihedalt satun metsavahele.
Et kõik. . . alustada sellest, et tekkis eile kena lumesajuga mõte minna ratast tuulutama.
Õhtu lõpes käe kõrval koju toomisega, kuna esipöid väga kõver (mingid ootamatud moodustised lume all). Pöial korralikud kraapimisjäljed ning ka pöia liitekoht (kus kaks otsa kokku saavad) on nihkes.
Surutise ajal, seisab õnnetult nurgas hargi peal ja ootab kevadet. Siit tuleb küsimus, mis saab kevadel?
Ratas on Merida TSF 300-v. Amort Suntour XCM. Pöid Alexrims Adventurer
Kui õige ostaks (järelturult) uue pöia, millele saaks lisada ketaspiduri ning vahetada välja esimene pidurisüsteem (järelturult).
Eelarvega ~1000.- kindlasti mitte rohkem.
Või osta hoopis ülbemad jooksud (mõlemad) ning pidurdada edasi V piduritega. V'ks mingid Vanguardid, mis iseenesest pidurdavad, aga mitte nii vöga hästi. Ning korraga upgradeda mõlemad V pidurid, millegi parema vastu.
Võibolla ehk pisut suurema eelarvega.
Kuna ketaspidurit ei ole ennem proovinudki, ning jama selles, et tavaliselt müüakse nii pöidasid, kui pidureid paarikaupa, siis liigub valik teise variandi kasuts.
Mis teie arvate?
Cuppe ei sõida ning läbisõidu eesmärk on ~1000miili. Tihedalt satun metsavahele.
Re: Esijooksu vahetus
Ketaspiduri rootori saad panna ikka uuele rummule, mitte pöiale. Järelikult vaja uut jooksu . Mehaanilise ketaspiduri saab suht odavalt. BB 7 pidurdab edukamalt kui odavam õlipidur. Vaata Chain Addicts foorumit, seal müüakse ühekaupa nii pidureid kui jookse. Pane OSTU teemasse soov - ketaspidurile sobiv esijooks (26") + pidurisadul + rootor. Pidurilink ja tross ning kõri sobivad vanad
Hüdrauliline pidur eelarvesse tõenäoliselt ei mahu.
Hüdrauliline pidur eelarvesse tõenäoliselt ei mahu.
seen
Re: Esijooksu vahetus
pöidasid saab kindlasti ühekaupa, aga nagu öeldud, ainult pöiast ei ole sul ketaspiduritele üleminekul mingit abi, ketaspiduri rummu on ka vaja, neidki saab ühekaupa osta
1000 ühiku eest võib ketta esijooksu saada küll, aga pidurikomplektiga läheb vist keeruliseks
et kui eelarve ei suurene, siis on vist mõtekam otsida uut pöida ja vaadata migeid natuke paremaid V-pidureid (ma Vanguarde ei tea, aga ise olen kuus aastat sõitnud Avid 5-ga, ei ole nagu olnud põhjust kurta, mõni aeg tagasi oli foorumis Avid 7 ka müügis, aga ma ei oska neid sinu omadega võrrelda)
1000 ühiku eest võib ketta esijooksu saada küll, aga pidurikomplektiga läheb vist keeruliseks
et kui eelarve ei suurene, siis on vist mõtekam otsida uut pöida ja vaadata migeid natuke paremaid V-pidureid (ma Vanguarde ei tea, aga ise olen kuus aastat sõitnud Avid 5-ga, ei ole nagu olnud põhjust kurta, mõni aeg tagasi oli foorumis Avid 7 ka müügis, aga ma ei oska neid sinu omadega võrrelda)
Re: Esijooksu vahetus
Jah, tean isegi, et ainult uuest pöiast ei puusa ketaspiduri upgradeks. Olen lihtsalt end väga valesti väljendanud.
vist soetan siis pigem uue pöia ja vahetan pidurid millegi parema vastu.
Siiski päris paljud päris sõitjad kasutavad edukalt siiski V pidureid. . .
Pakkumisi pole veel mõtet teha, kuna ratas ei ole hetkel esmaseks kuluobjektiks
Vist peab teenindusse kontrolli ka korraga viima, amort tundub kahtlaselt raskelt käima. . .
vist soetan siis pigem uue pöia ja vahetan pidurid millegi parema vastu.
Siiski päris paljud päris sõitjad kasutavad edukalt siiski V pidureid. . .
Pakkumisi pole veel mõtet teha, kuna ratas ei ole hetkel esmaseks kuluobjektiks
Vist peab teenindusse kontrolli ka korraga viima, amort tundub kahtlaselt raskelt käima. . .
Re: Esijooksu vahetus
Mis loomaliik need päris sõitjad on?j2nx kirjutas:päris paljud päris sõitjad
Uut pöida sa järelturult ilmselt ei saa, pigem siis juba terve jooksu.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Esijooksu vahetus
Ma soovitan sul võtta oma esijooks ja sellega julgelt minna mõnda asjalikku rattapoodi (Nõmme rattapood, Velo+, Velospets) ning kurda oma kurba saatust. Ma arvan, et sealt leiad mõistlikku abi, mille käigus vahetatakse pöid ära eelarve piires ja asi mutt. Pidureid võid hiljem ka up-gradeda.
Sinu kirjeldatud läbisõitu arvestades ei näe sul küll ketaspidurite järele vajadust. Pigem võid selle raha eest uued trossid-kõrid, keti-kasseti või piduriklotsid panna.
Sinu kirjeldatud läbisõitu arvestades ei näe sul küll ketaspidurite järele vajadust. Pigem võid selle raha eest uued trossid-kõrid, keti-kasseti või piduriklotsid panna.
A'Lleaaa!!!
Re: Esijooksu vahetus
(Y)
Aitäh soovituste eest. Viin mignil hetkel ratta sinna, hetkel vist mõistlik viia ka, kuna hinnad kenad ning rahvast käib vähe.
Päris sõitjad on minujaoks tegelased, kes sõidavad suuresti tulemustele ning käivad ka võistlemas.
Sry, üritan vähem oma "liigitusi" kasutada. . .
Aitäh soovituste eest. Viin mignil hetkel ratta sinna, hetkel vist mõistlik viia ka, kuna hinnad kenad ning rahvast käib vähe.
Päris sõitjad on minujaoks tegelased, kes sõidavad suuresti tulemustele ning käivad ka võistlemas.
Sry, üritan vähem oma "liigitusi" kasutada. . .