Valuveljed rattale

Rattadetailid ja abiained. Raamist õlideni.
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Vasta
Kasutaja avatar
fwdfreak
Rattur
Postitusi: 53
Liitunud: 17. 04. 2003. 20:36

Valuveljed rattale

Postitus Postitas fwdfreak » 04. 08. 2003. 23:18

Kuidas on valukate vastupidavusega jne? mul hea võimalus odavalt saada, ja kas neil on oma jooks sees või on võimalik kuidagi sebida vana jooks sinna sisse?
pff

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Re: Valuveljed rattale

Postitus Postitas erikr » 05. 08. 2003. 05:45

fwdfreak kirjutas:Kuidas on valukate vastupidavusega jne? mul hea võimalus odavalt saada, ja kas neil on oma jooks sees või on võimalik kuidagi sebida vana jooks sinna sisse?
räägi täpsemalt, mida on võimalus saada. tootja, mudel, jne.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
huko
Rattur
Postitusi: 556
Liitunud: 24. 02. 2003. 00:46

Postitus Postitas huko » 05. 08. 2003. 18:17

Pakun et Grimeca 8)
Signature sucks! Pilt

tann
Rattur
Postitusi: 372
Liitunud: 05. 08. 2003. 15:11

Postitus Postitas tann » 05. 08. 2003. 22:07

Kuidas üldse oleks selliste valukatega(Grimeca st).....mõtlen seda, et kas rahvarohketel võistlustel üldse starti lubataks sellistega, kuna kui suurem kukkumine oleks, siis võib selline harv 'kodara' vahe saatuslikuks saada ja mõne jäseme, mis sinna 'kodaratesse' takerdunud ju küljest lõigata :?:

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 05. 08. 2003. 22:10

tann kirjutas:Kuidas üldse oleks selliste valukatega(Grimeca st).....mõtlen seda, et kas rahvarohketel võistlustel üldse starti lubataks sellistega, kuna kui suurem kukkumine oleks, siis võib selline harv 'kodara' vahe saatuslikuks saada ja mõne jäseme, mis sinna 'kodaratesse' takerdunud ju küljest lõigata :?:
samahästi peaks siis keelustama eggbeaterid sest sinna otsa lennates on keres paras auk. samuti plekist porikad sest nendega võib sügavaid lõikehaavu tekitada
mingit rataste kontrolli ei toimu ja ohtlikkuse/ohutuse kriteeriume kehtestatud pole.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
huko
Rattur
Postitusi: 556
Liitunud: 24. 02. 2003. 00:46

Postitus Postitas huko » 06. 08. 2003. 00:12

Kuna olen Grimeca imerattaid oma sõrmedega katsunud ja need on siiamaani alles :lol: , võin kinnitada, et nii teravad need nüüd kah pole. Haiget muidugi saab, kui käe või jala hoo pealt sinna vahele topid. Sama lugu tavaliste kodaratega... :wink:
Aga kunagi naised saunas rääkisid, et maanteel olla küll mingid väheste kodaratega rattad ära keelatud. :? Olnud teravamad kui mõne inimese kööginoad. :shock:
Signature sucks! Pilt

Road
Rattur
Postitusi: 219
Liitunud: 21. 05. 2003. 13:34

Postitus Postitas Road » 06. 08. 2003. 12:34

Üks müüja hoiatas, et eriti kolme kodaraga jooksul pidi velg kodarate vahel purunema kippuma. Ja ega metsa vahele nad vist eriti ei sobiks. Aga maanteerattale ühte kindlat tagajooksu tahaks küll. Näit. viie kodaraga. Mulle nimelt üldse ei meeldi, kui kuskil kodust kaugel kodar läheb.

Kasutaja avatar
huko
Rattur
Postitusi: 556
Liitunud: 24. 02. 2003. 00:46

Postitus Postitas huko » 07. 08. 2003. 01:43

Road kirjutas:Üks müüja hoiatas, et eriti kolme kodaraga jooksul pidi velg kodarate vahel purunema kippuma. Ja ega metsa vahele nad vist eriti ei sobiks. Aga maanteerattale ühte kindlat tagajooksu tahaks küll. Näit. viie kodaraga. Mulle nimelt üldse ei meeldi, kui kuskil kodust kaugel kodar läheb.
Just nii, maastikusõiduks mõeldud jooksud, millega metsa minna ei tohi :lol:
Signature sucks! Pilt

Kasutaja avatar
priidik
Rattur
Postitusi: 940
Liitunud: 01. 05. 2003. 19:23

Postitus Postitas priidik » 07. 08. 2003. 11:31

huko kirjutas: Aga kunagi naised saunas rääkisid, et maanteel olla küll mingid väheste kodaratega rattad ära keelatud. :? Olnud teravamad kui mõne inimese kööginoad. :shock:
Maantee grupisõidus ei tohi UCI reeglite järgi kasutada alla 16 kodaraga jooksusid sealhulgas väheste lehtkodaratega (4 lehega Spinergy'd, 3 kodaraga karbon Hed jooks, või 4 kodaraga karbon Mavic või Corima jt.). Mul on ühel jooksul ees 14 kodarat aga siin Eestis keegi nii lugema ei hakka. Ei tohi kasutada ka ketast ja alla 28 tolliseid jookse.

Aga veel paar aastat tagasi sõitis nii mõnigi proff mõnda Eesti sõitu Spinergy'tega. Kui Mavicul, Hed'il ja Corimal on jämedad karbonkodarad siis Spinergyl on küll väga teravate servadega metallist lehed.

Eraldistardiks ja triatloniks võid alla panna seda mida hing ihaldab. Triatlonis võid kasutada ka 26 tolliseid jookse. Meeskonnasõidus maanteel ja treki meeskondlikus jälitussõidus kasutati ka vanasti ees 26 tollist jooksu sest siis on sõitjaid üksteisele lähemal ja paremini tuules. Nüüd on see keelatud.

Kasutaja avatar
huko
Rattur
Postitusi: 556
Liitunud: 24. 02. 2003. 00:46

Postitus Postitas huko » 07. 08. 2003. 18:25

priidik kirjutas:Mul on ühel jooksul ees 14 kodarat aga siin Eestis keegi nii lugema ei hakka.
Äkki nüüd konkurendid esitavad kuskil võistlusel su vastu protesti? Kõiki saladusi ei maksa välja rääkida... :roll:

Tänks info eest!
Signature sucks! Pilt

Xavier
Rattur
Postitusi: 47
Liitunud: 11. 07. 2003. 21:00

Postitus Postitas Xavier » 09. 08. 2003. 23:00

Nüüd keelustatud Spinergy Rev X'ide kohta väheke põnevat juttu ka ja mis andis tõuke nende keelustamisele. http://home.interlynx.net/~pjdu/

koomahai
Rattur
Postitusi: 178
Liitunud: 29. 04. 2003. 17:56

Postitus Postitas koomahai » 10. 08. 2003. 08:47

Päris jõhker. Maanteekiirustel kukkumised võivad ikka väga valusalt lõppeda :(
Tanel

tann
Rattur
Postitusi: 372
Liitunud: 05. 08. 2003. 15:11

Postitus Postitas tann » 10. 08. 2003. 15:44

Jah, bikega kruusal kukkuda on tõesti kõvasti pehmem :roll: , sealgi ju kiirused vahel küllalt suured

Vasta

Mine “Jupid”